Ja, much is already said XDquote:
En je bent geen enkele spoiler tegengekomen? Dan vind ik het serieus knapquote:Op maandag 21 augustus 2017 11:45 schreef oganesson het volgende:
Ik zie hem inderdaad vanavond pas. Ik moet wel zeggen als de finale lekt dan kijk ik em wel eerder. Dan is er geen deadline meer voor die daarna!
Dit was een gebbetje.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ken vastgelopen platenspelers die minder repetitief zijn dan jij.
Heb Seizoen 1 t/m 5 toen emt een wikia naast me gekeken. Alles opgezocht wat ik maar kon vinden toen, ook omdat ik de boeken niet heb gelezen is dat erg handig geweest om die wereld te begrijpen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik heb nu aflevering 6 van seizoen 7 gezien, maar moet nu dus langer wachten op episode 7.
Het is ook een serie die je gewoon vaker kunt kijken, zeker omdat ik vaak de familiebanden en dergelijke dan beter begrijp en wat de relatie van wie tot wie ook alweer was.
Ach who cares waar die kettingen vandaan getoverd zijn? Het is nu een eerlijkere strijd tussen de living en de deadquote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Odaiba het volgende:
zouden die kettingen die ze gebruikten op Viserion uit het water te trekken niet uit Hardhome kunnen komen?
Ik heb em zojuist weer gekeken. Dit maal de officiële release, maar wat kwaliteit betreft scheelt de leak echt niet veel van de officiële versie. Als een HBO medewerker weer zo dom bezig is de komende dagen zal ik weer gewoon de leak checken.quote:
Ik heb ook beide gekeken op 1080p en de officiële release was echt wel wat beter. Zeker betreft geluid maakte het een groot verschil.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb em zojuist weer gekeken. Dit maal de officiële release, maar wat kwaliteit betreft scheelt de leak echt niet veel van de officiële versie. Als een HBO medewerker weer zo dom bezig is de komende dagen zal ik weer gewoon de leak checken.
Voor de rest geen nieuwe inzichten :p
Dit is al diverse malen gezegd: omdat de acteurs teveel geld per aflevering gingen vragen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 11:35 schreef Odaiba het volgende:
Ik vermaak me nog steeds wel met GoT, maar ik vraag me af waarom ze gekozen hebben voor minder afleveringen, het voelt nu gerushed aan en de focus ligt nu meer op actie, wat ik wel erg vet in beeld vind gebracht. Maar goed.
tijd voor een salarisplafond. genoeg acteurs die van een hongerloontje moeten rondkomen en dan komt er zo'n doos die toevallig lekker is met draken en dan pikt zij al het geld in.quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is al diverse malen gezegd: omdat de acteurs teveel geld per aflevering gingen vragen.
HBO moet het hebben van abonnementsgeld en niet van reclameinkomsten zoals normale commerciële zenders. Bij andere series waar de acteurs bizarre salarissen gingen eisen (zoals Friends) kunnen die kosten dan gewoon doorberekend worden aan de adverteerders. HBO kan die extra kosten echter niet doorberekenen aan abonnees. Daarom is er gekozen voor minder afleveringen.
7 afleveringen in plaats van 10 scheelt toch al snel 60 miljoen dollar aan salarissen.
RIP KING IN THE NORTHquote:
Heb je hier een bron voor?quote:Op maandag 21 augustus 2017 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is al diverse malen gezegd: omdat de acteurs teveel geld per aflevering gingen vragen.
HBO moet het hebben van abonnementsgeld en niet van reclameinkomsten zoals normale commerciële zenders. Bij andere series waar de acteurs bizarre salarissen gingen eisen (zoals Friends) kunnen die kosten dan gewoon doorberekend worden aan de adverteerders. HBO kan die extra kosten echter niet doorberekenen aan abonnees. Daarom is er gekozen voor minder afleveringen.
7 afleveringen in plaats van 10 scheelt toch al snel 60 miljoen dollar aan salarissen.
Buiten dat, kunnen wights zwemmen? De Night King heeft echt niet zelf een duik genomen.quote:Op maandag 21 augustus 2017 12:29 schreef Odaiba het volgende:
zouden die kettingen die ze gebruikten op Viserion uit het water te trekken niet uit Hardhome kunnen komen?
quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:13 schreef Re het volgende:
wat gaat viserion eigenlijk spuwen nu, vuur, ijs, wind, sneeuw, bad breath?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regenboogjesquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:13 schreef Re het volgende:
wat gaat viserion eigenlijk spuwen nu, vuur, ijs, wind, sneeuw, bad breath?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |