abonnement Unibet Coolblue
pi_173261869
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hij is wel sympathiek idd. Oprecht ook. Dat geloof ik wel. Maar erg onnozel tav de belangrijkste zaken, helaas.
Vind Buma ook altijd wel ok.

Hij is een beetje naïef. Buma is juist weer te 'bot' of zo.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173261931
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:38 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vind Buma ook altijd wel ok.

Hij is een beetje naïef. Buma is juist weer te 'bot' of zo.
Wat meer elitair op de christelijke manier miss? Niet zoveel naar 'm geluisterd.
pi_173261945
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Uhm, waar in de column staat dat ze het over NU heeft en neit over een ontwikkeling die al een tijdje bezig is, ook nog voor onze verkiezingen.

Ze heeft het juist over een tijdje terug, als ze Bannon citeert en gelijk geeft, dat wanneer het over culturele zaken gaat en rechts het vooral over economie heeft etc, rechts wint en republikeinen wonnen.
De minister van wonen en stedelijke ontwikkeling zou ook hebben gezegd dat hij blij is dat Trump alle kritiek naar zich toe trekt, want hij kan ondertussen zijn rechtse beleid ongehinderd uitvoeren.
pi_173261975
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:41 schreef Igen het volgende:

[..]

De minister van wonen en stedelijke ontwikkeling zou ook hebben gezegd dat hij blij is dat Trump alle kritiek naar zich toe trekt, want hij kan ondertussen zijn rechtse beleid ongehinderd uitvoeren.
Interessant, bron?
pi_173261992
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 17:06 schreef Igen het volgende:
Vgm sliep je toen ik reageerde op je quote:

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 23:06 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Zijn inderdaad veelal studio's en eenkamerappartementen, maar waarom verhoogt dat 't risico op verpaupering?

En in welk opzicht is de tweede jaren '60 troep? Puur 't feit dat 't toen is gebouwd (zit daar een inherent nadeel aan?) of is er iets mis met specifiek die woning waardoor die dat predikaat verdient? Wasmachine in de woonkamer is apart inderdaad maar ga er vanuit dat er elders in de woning nog een aansluiting aanwezig is.

Neig zelf overigens naar 't eerste appartement omdat die in een goede buurt in Utrecht ligt waardoor de woning eenvoudig te verhuren zou moeten zijn, vooral aan studenten. De relatief lage vve-bijdrage en recente bouw helpen eveneens mee.

Sta desondanks open voor suggesties.
pi_173262017
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:41 schreef Igen het volgende:

[..]

De minister van wonen en stedelijke ontwikkeling zou ook hebben gezegd dat hij blij is dat Trump alle kritiek naar zich toe trekt, want hij kan ondertussen zijn rechtse beleid ongehinderd uitvoeren.
Of je Carson tegenwoordig serieus moet nemen is een tweede.
pi_173262047
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:36 schreef Kaas- het volgende:
Duke, ik ben in Meppel
Topstadje.
pi_173262065
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Interessant, bron?
quote:
"Let me put it this way," Carson told the Washington Examiner in an interview on Wednesday, "I'm glad that Trump is drawing all the fire so I can get stuff done."

http://www.washingtonexam(...)inet/article/2629281
pi_173262098
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Topstadje.
Moest er een bus pakken omdat het spoor eruit ligt of zo
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:46:34 #110
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_173262109
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:44 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Topstadje.
Haha. Niet ff van laten we een borrel doen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:47:15 #111
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_173262127
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Moest er een bus pakken omdat het spoor eruit ligt of zo
Het karrenspoor waarschijnlijk in die contreien.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_173262166
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:46 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Haha. Niet ff van laten we een borrel doen.
Was wel weer duidelijk he. Linkse gastvrijheid.
pi_173262191
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Uhm, waar in de column staat dat ze het over NU heeft en neit over een ontwikkeling die al een tijdje bezig is, ook nog voor onze verkiezingen.

Ze heeft het juist over een tijdje terug, als ze Bannon citeert en gelijk geeft, dat wanneer het over culturele zaken gaat en rechts het vooral over economie heeft etc, rechts wint en republikeinen wonnen.
Ik begreep aan je schrijfseltjes hier al wel eens dat Nederlands niet je sterkste vak was.
Laten we eens beginnen met de titel 'is kapot' is tegenwoordige tijd, geen verleden tijd. Bewijsstuk 1.

Dan dit stukje:

quote:
Laat ik dat illustreren met een aantal voorbeelden uit het nieuws waarover niet werd gedebatteerd deze zomer. We beginnen met het economisch nieuws van deze week.
Vetgedrukte geeft een indicatie over de tijdsperiode waarop ze doelt. Kun je raden welke?

Ook hier weer:

quote:
er zijn urgentere kwesties in dit land dan een standbeeld van Michiel de Ruyter, genderneutrale toiletten of “dames en heren”.
Tegenwoordige tijd, het nu, het heden.

quote:
Exemplarisch was de veeg uit de pan die een Haagse wijkagent deze week kreeg
Dan de formatie, die nu plaatsvindt zeg maar:

quote:
Als je het druppellek uit het Catshuis moet geloven, zijn ze ook daar vooral met de collectieve identiteitscrisis bezig.
Niet dat daar verder hele linkse partijen bij betrokken zijn, maar soit.

Hier nog een hint:
quote:
Probeer anno 2017 nog maar eens te klagen, bijvoorbeeld op Twitter, over het feit dat gastarbeiders jou uit de arbeidsmarkt prijzen.
Wellicht in haar eigen bubbeltje. Op een groot deel van de sociale media wordt dit vrij hard geroepen en toegejuicht. We hebben hier overigens al jaren geen 'gastarbeiders' meer. Wel hebben we open grenzen en kunnen mensen vanuit de hele EU hier aan de slag en vice versa.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:51:09 #114
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_173262233
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Was wel weer duidelijk he. Linkse gastvrijheid.
Zo rollen ze in communistisch Drenthe.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_173262253
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:42 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Vgm sliep je toen ik reageerde op je quote:

[..]

Als je alleen maar studenten en alleenstaande jonge mannen hebt dan denk ik dat het maar zo een studentikoos rommeltje wordt. En dat drukt vast de waarde. Tenzij het zo'n luxurieus all-in-expat-patser-student-residentie met fitnessstudio, stomerij en portier is ofzo. Is misschien moeilijk in te schatten.

Hoe dan ook, nu is het modern maar over 20 jaar niet meer, dus al het geld wat je extra uitgeeft omdat het er modern uitziet is wrs. weggegooid geld.

Die jaren '60 woningen zijn volgens mij kwalitatief niet zo goed. Kijk bijv. ook maar naar het energielabel. En links op de 1e verdiepingen wonen ook daadwerkelijk bejaarden. Kijk maar op de foto wat daar in de vensterbank staat.
pi_173262283
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:49 schreef Monolith het volgende:
Hier nog een hint:

quote:
Probeer anno 2017 nog maar eens te klagen, bijvoorbeeld op Twitter, over het feit dat gastarbeiders jou uit de arbeidsmarkt prijzen.

Wellicht in haar eigen bubbeltje. Op een groot deel van de sociale media wordt dit vrij hard geroepen en toegejuicht. We hebben hier overigens al jaren geen 'gastarbeiders' meer. Wel hebben we open grenzen en kunnen mensen vanuit de hele EU hier aan de slag en vice versa.
Ze bekritiseert toch ook in de eerste plaats haar eigen bubbeltje?
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 19:53:25 #117
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_173262311
Trouwens goud al die reacties die Pechtgod op Twitter kreeg op zijn tweet n.a.v. de aanslag in Barcelona.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_173262327
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat meer elitair op de christelijke manier miss? Niet zoveel naar 'm geluisterd.
Hij denkt het altijd beter te weten. Net als die gekke Klaver met z'n 'rekeningrijden'. Goddank dat die flut-partij uit de formatie is gebleven.

Misschien volgende verkiezingen CDA stemmen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173262355
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Ze bekritiseert toch ook in de eerste plaats haar eigen bubbeltje?
In de praktijk wel, maar ze verwoord het in veel bredere termen. De column had beter 'mijn vriendenkring is kapot' kunnen heten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173262365
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik begreep aan je schrijfseltjes hier al wel eens dat Nederlands niet je sterkste vak was.
Laten we eens beginnen met de titel 'is kapot' is tegenwoordige tijd, geen verleden tijd. Bewijsstuk 1.

Dan dit stukje:

[..]

Vetgedrukte geeft een indicatie over de tijdsperiode waarop ze doelt. Kun je raden welke?

Ook hier weer:

[..]

Tegenwoordige tijd, het nu, het heden.

[..]

Dan de formatie, die nu plaatsvindt zeg maar:

[..]

Niet dat daar verder hele linkse partijen bij betrokken zijn, maar soit.

Hier nog een hint:

[..]

Wellicht in haar eigen bubbeltje. Op een groot deel van de sociale media wordt dit vrij hard geroepen en toegejuicht. We hebben hier overigens al jaren geen 'gastarbeiders' meer. Wel hebben we open grenzen en kunnen mensen vanuit de hele EU hier aan de slag en vice versa.
Ik doe ook niet echt moeite verder nee om te controleren wat ik schrijf, maargoed.

Ze heeft het dus in diezelfde quote, waarover niet werd gedebatteerd deze zomer, iets wat ze dus wel had willen zien dus niet alleen deze week.

Dankjewel voor je 2e quote, die film van michiel de ruyter is al ongeveer een jaar uit, genderneutrale toiletten speelt al bijna een jaar en dames en heren is dan wel weer iets recenters ja.

Oke, dat van die agent zal inderdaad deze week hebben plaatsgevonden, ze zal het handig vinden om iets recents aan te halen.

En dat klopt, ze heeft het dan ook vooral over haar eigen bubbeltje waarin ze in leeft, daar gaat de column over.
pi_173262424
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik doe ook niet echt moeite verder nee om te controleren wat ik schrijf, maargoed.

Ze heeft het dus in diezelfde quote, waarover niet werd gedebatteerd deze zomer, iets wat ze dus wel had willen zien dus niet alleen deze week.

Dankjewel voor je 2e quote, die film van michiel de ruyter is al ongeveer een jaar uit, genderneutrale toiletten speelt al bijna een jaar en dames en heren is dan wel weer iets recenters ja.

Oke, dat van die agent zal inderdaad deze week hebben plaatsgevonden, ze zal het handig vinden om iets recents aan te halen.

En dat klopt, ze heeft het dan ook vooral over haar eigen bubbeltje waarin ze in leeft, daar gaat de column over.
Zoals ik net zei, daar heeft ze het eigenlijk over, maar dat is niet wat ze schrijft. Jij gaat daar net zo hard in mee door te stellen dat dit is waarom je niet op 'links' stemt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173262521
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
Trouwens goud al die reacties die Pechtgod op Twitter kreeg op zijn tweet n.a.v. de aanslag in Barcelona.
Wat was er dan?
pi_173262535
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

In de praktijk wel, maar ze verwoord het in veel bredere termen. De column had beter 'mijn vriendenkring is kapot' kunnen heten.
Verwoordt.
pi_173262637
"Je mag niet alle nazi's over één kam scheren. Alleen de geradicaliseerde nazi's zijn k*t. De meeste nazi's zijn vreedzaam. Dus niet alle nazi's beschuldigen als er één het nazisme een slechte naam bezorgt".

Zo ook: "Je mag niet alle moslims over één kam scheren. Alleen de geradicaliseerde moslims zijn k*t. De meeste moslims zijn vreedzaam. Dus niet alle moslims beschuldigen als er één de islam een slechte naam bezorgt".
pi_173262652
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:04 schreef Avinus het volgende:
"Je mag niet alle nazi's over één kam scheren. Alleen de geradicaliseerde nazi's zijn k*t. De meeste nazi's zijn vreedzaam. Dus niet alle nazi's beschuldigen als er één het nazisme een slechte naam bezorgt".

Zo ook: "Je mag niet alle moslims over één kam scheren. Alleen de geradicaliseerde moslims zijn k*t. De meeste moslims zijn vreedzaam. Dus niet alle moslims beschuldigen als er één de islam een slechte naam bezorgt".
Een nazi is toch per definitie al geradicaliseerd staatsmongool

Man man man man wat een laagvlieger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')