Hehe, als ik mag vragen, welke foto heb jij? En heb je veel matches?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:50 schreef Godshand het volgende:
Vrijdag Tinder date. Rond het middag uur koffie doen. Maar langdurige date zal het niet worden, zowel zij als ik hebben veel te doen dat weekend, met name in de avonden.
Maar zo'n vroege koffie date is wel goed, als ze nuchter al wat lijkt, kan het met alcohol alleen maar beter worden
Die linksboven.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:39 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Hehe, als ik mag vragen, welke foto heb jij? En heb je veel matches?
Ik vond inner circle beter werken. Maar eigenlijk ben ik al die apps beu na een week.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:42 schreef TvhN het volgende:
Ik zie op Tinder en Happn bijna alleen maar hipsters voorbij komen.
HP ja?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:37 schreef Ruse het volgende:
genoeg matches, nauwelijks tekst. niet te saai werkt vooral goed, ik heb een leuke HP-quote en iets over pannenkoeken. daar reageren ze vaak op
HP-quotes zijn altijd goedquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:37 schreef Ruse het volgende:
genoeg matches, nauwelijks tekst. niet te saai werkt vooral goed, ik heb een leuke HP-quote en iets over pannenkoeken. daar reageren ze vaak op
deze kwam ik tegen tijdens het lezen, destijds een foto van gemaakt voor op facebook, maar leek me ook wel leuk voor op tinderquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
HP-quotes zijn altijd goed. Welke heb je?
Oh je hebt serieus een halve pagina gefotografeerdquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:33 schreef Ruse het volgende:
[..]
deze kwam ik tegen tijdens het lezen, destijds een foto van gemaakt voor op facebook, maar leek me ook wel leuk voor op tinder
[ afbeelding ]
deze is van google, ik heb hem wat mooier bijgesneden. eerste 4 regels eraf, maar het gaat om het idee natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh je hebt serieus een halve pagina gefotografeerd.
Coolquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:39 schreef Ruse het volgende:
[..]
deze is van google, ik heb hem wat mooier bijgesneden. eerste 4 regels eraf, maar het gaat om het idee natuurlijk
HP quoten is altijd een plus 1.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:39 schreef Ruse het volgende:
[..]
deze is van google, ik heb hem wat mooier bijgesneden. eerste 4 regels eraf, maar het gaat om het idee natuurlijk
Wel interessant, hier in omgeving A'dam een wereld van verschil wat ik voorbij zie komen op bijv. Tinder, Happn en Inner Circle. Sowieso op Tinder heel veel expats/toeristen en op de andere twee een stuk minder.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 08:42 schreef TvhN het volgende:
Ik zie op Tinder en Happn bijna alleen maar hipsters voorbij komen.
Sekte datingquote:
geen mbo-sletjes?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Sekte dating
Een app voor zogenaamde 'elite mensen' () , waar je voorheen voor geinvite moest worden.
Maar het enige verschil wat ik zie is dat ze eerst je Facebook profiel checken, voordat je account wordt geactiveerd.
Wat zeg je daar bij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:33 schreef Ruse het volgende:
[..]
deze kwam ik tegen tijdens het lezen, destijds een foto van gemaakt voor op facebook, maar leek me ook wel leuk voor op tinder
[ afbeelding ]
nee, het insinueert dat je bij Gryffindor hoort en dan willen chicks in je broekjequote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zeg je daar bij?
Ik heb ook een toverstaf?
Ga stiekem kijken bij het optreden..quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:44 schreef Godshand het volgende:
Overigens mijn date zei af. Ze vond het te kort dag omdat ze nog moet optreden over een paar uur. We hadden om het middag uur afgesproken en gaf haar teveel stress...
Verplaatst naar volgende week, merk het wel...
Ja leuk tekstje, werkt prima. Zelfs met mijn verrotte kop genoeg matchesquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:37 schreef Ruse het volgende:
Kan niet, heb zelf vanavond ook een feest. Dat is de reden dat we eerst besloten om het middaguur te daten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ga stiekem kijken bij het optreden..
Wat voor muziek is het optreden? Of is het een "ander" optredenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan niet, heb zelf vanavond ook een feest. Dat is de reden dat we eerst besloten om het middaguur te daten.
Maar goede suggestie, jij mag gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoaxquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja leuk tekstje, werkt prima. Zelfs met mijn verrotte kop genoeg matches
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat voor muziek is het optreden? Of is het een "ander" optredenHaha, werkt de zon al op je kloten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon klassiek, zij op klarinet, ik moet je uit de droom helpen[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ow, dus ze kan lekker blazen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha, werkt de zon al op je kloten?
Gewoon klassiek, zij op klarinet, ik moet je uit de droom helpen
Ja helaas wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 14:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow, dus ze kan lekker blazen?
Ja maar dan krijgen ze zo'n zware stem en van die gele tanden, dan beter een goede blazer.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja helaas wel.
Wat dat betreft heb je meer aan rokers, die kunnen goed zuigen...
Is toch voor alle leeftijden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:52 schreef Friek_ het volgende:
Harry Potter.
Je zet toch goddomme geen kinderboek in je profiel.
Ik dacht aan die printers en snapte er niks vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef Moro het volgende:
.....oke nu voel ik mij echt oud en aftakelend, ik dacht bij HP aan H.P. Lovecraft.
Een citaat van H.P. Lovecraft zou bij mij dan weer zeer goed werken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:56 schreef Moro het volgende:
.....oke nu voel ik mij echt oud en aftakelend, ik dacht bij HP aan H.P. Lovecraft.
Jawel. Want blijkbaar werkt het. Veel mensen vinden HP leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:52 schreef Friek_ het volgende:
Harry Potter.
Doe toch niet zo hautainquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Correct. Sommige mensen hebben gewoon géén smaak.
Kijk naar jezelf en oordeel niet zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eens. Ik begreep die hele hype al niet toen ik 8 jaar was. Laat staan nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 15:52 schreef Friek_ het volgende:
Harry Potter.
Dat zeggen vooral mensen die zelf geen smaak hebben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 16:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken met Friek_ dus...quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:39 schreef Voetbalmeisje het volgende:
[..]
Eens. Ik begreep die hele hype al niet toen ik 8 jaar was. Laat staan nu.
Twilight Zone?quote:
Lol whut. "Make it matter" en iets over pannenkoeken?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:37 schreef Ruse het volgende:
booyaquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke dit doet me wel een beetje pijn...![]()
daten dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:49 schreef STING het volgende:
+1 voor HP references in profielen, slightly geeky dates
Sinds wanneer is HP slightly geekyquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:59 schreef STING het volgende:
[..]
Slightly geeky dates with a vayjayjay for now
Story of you lifequote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:57 schreef Faxie het volgende:
En dan ben je leuk quotes heen en weer aan het sturen.... en dan vraag je of ze wat meer of haarzelf wil vertellen... en dan rent ze weg
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sinds wanneer is HP slightly geeky
Als ze een tattoo van hagrid op haar ass heeft haak ik af.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Je kunt in verschillende maten van bijv. HP houden
Dat valt inderdaad niet meer onder slightly geekyquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ze een tattoo van hagrid op haar ass heeft haak ik af.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, van die hipsterqoutes waardoor mensen die eigenlijk totaal niet interresant zijn zich beter proberen weg te zetten.
Het blijft grappig
quote:
Zou dat iig meer serieus nemen dan Harry fucking Potter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar het was LotR en geen Harry Potter
denk om je hartslagquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dat iig meer serieus nemen dan Harry fucking Potter.
Tenzij je een 18-jarige wilt daten.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dat iig meer serieus nemen dan Harry fucking Potter.
Tenzij je een 18-jarige wilt daten.
Beethoven momenteel toevallig. Inb4 'mainstreamquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:02 schreef MsMessy het volgende:
Nou gelukkig zit niet iedereen zich te verdiepen in Nietzsche, met Bach aan op de achtergrond, terwijl ze aan een Chardonnay nippen.
Die vraag mocht je ook niet meer stellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:57 schreef Faxie het volgende:
En dan ben je leuk quotes heen en weer aan het sturen.... en dan vraag je of ze wat meer of haarzelf wil vertellen... en dan rent ze weg
"Make it matter"quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:53 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik vind een leuke HP quote echt wel een dikke plus.
Whutquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd.
Faxie is al eind 40 gok ik, Ruse begin 20 volgens mij.
Ik ben gewoon te zwaar voor het dunne ijs van de datingwereldquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vraag mocht je ook niet meer stellen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 12:53 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik vind een leuke HP quote echt wel een dikke plus.
Maar een goede quote uit ieder andere vorm van literatuur, film of toneelstuk ook, mits die persoon wel weet waar t over gaat.
Dit is wel goede poëzie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te zwaar voor het dunne ijs van de datingwereld
Zelf bedachtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit is wel goede poëzie.
Van wie heb je die?
quote:
Qua gedrag is 20 nog hoog ingeschat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd.
Faxie is al eind 40 gok ik, Ruse begin 20 volgens mij.
Die is dan ook zwaar kutquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 23:52 schreef Andromache het volgende:
Mijn broertje weigerde met mij naae de Transformers-film te gaan.
Toevallig bezig met Kants godsdienstfilosofie, gisteren nog wat Philip Glass/Steve Reich geluisterd en een nieuw, obscuur speciaalbierpakket opengetrokken. Je bent al goed op weg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:02 schreef MsMessy het volgende:
Nou gelukkig zit niet iedereen zich te verdiepen in Nietzsche, met Bach aan op de achtergrond, terwijl ze aan een Chardonnay nippen.
In je profieltekst dus vragen of ze dik genoeg zijn om jou te kunnen dragen.quote:
Obscuur ook echtquote:Op zondag 27 augustus 2017 08:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toevallig bezig met Kants godsdienstfilosofie, gisteren nog wat Philip Glass/Steve Reich geluisterd en een nieuw, obscuur speciaalbierpakket opengetrokken. Je bent al goed op weg.
Maar afijn, dating dus.
of uit 50 shades of greyquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ga topic verlaten. Hoe het leven kan verlopen. Vol verassingen. Zo was ik een maand geleden nog hartstikke vrijgezel en zo ben ik ineens verloofd en bezig met het organiseren van m'n trouwfeest. Ik ben verloofd. Niet met due van België. Ook weer zoiets. God's wegen zijn ondoorgrondelijk en zo zie je maar weer dat als je afstand van iets neemt Allah je wat beters geeft. Anyway, verloofd en in december gaan we trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |