Precies. Als trainer moet je dat dan duidelijk maken aan een speler als Ziyech.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan kom je dus als verdediging vaak tegen een man meer te staan
Oke bedankt man weten we dat ook weerquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat is die Kluifert jr een gemaakte speler zeg, die wil zoooo graag Cristiano Ronaldo spelen, het loopje, het kapsel, manier van schieten. Dat joch zit echt de hele dag op YouTube te geilen op Ronaldo. Alleen hij is slechts 1,70 ofzo en Ronaldo 1,88 dus zal slechts een baby Ronaldo worden.😂😂😂😂
Het is gewoon zijn speelstijl.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat is die Kluifert jr een gemaakte speler zeg, die wil zoooo graag Cristiano Ronaldo spelen, het loopje, het kapsel, manier van schieten. Dat joch zit echt de hele dag op YouTube te geilen op Ronaldo. Alleen hij is slechts 1,70 ofzo en Ronaldo 1,88 dus zal slechts een baby Ronaldo worden.😂😂😂😂
Overmars werd ook gevraagd naar Sam Larsson, die zeer waarschijnlijk snel de overstap naar Feyenoord maakt. Hij laat weten dat Ajax geen poging heeft gewaagd voor de aanvaller van sc Heerenveen. "Waarom niet? Omdat wij Larsson niet goed genoeg vinden", is hij duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)-op-eigen-jeugd.html
Sinkgraven als centrale verdediger, wat een waanzinnig talent
Haha eens.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik stel dat niet voorquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:47 schreef coronatus het volgende:
Ik stel voor zonder Younes tegen Rosenborg.
Mwoah, het is nou niet alsof Cerny zo geweldig is vandaag. Het verschil is eerder de felheid en het feit dat Groningen zeeën van ruimte weggeeft.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:47 schreef coronatus het volgende:
Ik stel voor zonder Younes tegen Rosenborg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |