Eigenlijk? Ben je het wel of niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 00:22 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben ruim in de 30 en eigenlijk gewoon maagd, en nee het interesseert mij geen ene fuck meerDie tijden zijn echt voorbij.
Klopt, dit is de keerzijde van het "vrouw met veel seks is een slet, man met veel seks is een held"quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:28 schreef Harvest89 het volgende:
Bij vrouwen ligt dat een stuk anders hoor.
Denk niet dat mannen er een probleem van maken als een vrouw nog maagd is op 25+ jaar.
Heel veel zullen het juist leuk vinden.
Mannelijke maagden zullen zich wel erg schamen.
Als je als man 25+ en maagd bent, dan wordt je al snel gezien als een loser of een mietje.
Mentaal wel, fysiek niet, dus eigenlijk niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Eigenlijk? Ben je het wel of niet?
Geneukt hebben is gewoon ontmaagd dibbesquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mentaal wel, fysiek niet, dus eigenlijk niet.
Feitelijk niet inderdaad, dat zijn vele jaren geleden toen ik 26 was, maar mentaal voelt het wel zo.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:18 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Geneukt hebben is gewoon ontmaagd dibbes
Wat een belachelijke onzin, ik bespreek nooit voormalige sexpartners met mijn vriendin, alsof dat relevant isquote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:36 schreef oganesson het volgende:
Al moet ik dan wel zeggen, en dit is gewoon de rare werking van mijn hoofd, ik zou dan weer geen lange relatie willen met een maagd. Ik zou te bang zijn dat vroeg of laat de vraag komt (en die komt altijd): "Hoe is het om met een ander seks te hebben?".
Was jij op je 24e maagd dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:36 schreef oganesson het volgende:
Ik was op mijn 25e geen maagd meer, dus op mijn 27e ook niet maar ik denk niet dat de meeste mannen hier moeilijk over doen. Vele vinden het zelfs wel leuk denk ik!
Al moet ik dan wel zeggen, en dit is gewoon de rare werking van mijn hoofd, ik zou dan weer geen lange relatie willen met een maagd. Ik zou te bang zijn dat vroeg of laat de vraag komt (en die komt altijd): "Hoe is het om met een ander seks te hebben?".
Dan heb ik liever iemand die dat antwoord al weeten relaties 25+ zijn niet zo zeer meer voor alleen de leuk maar voor mij was het ook echt om voor de toekomst te gaan. Huisje, gezinnetje etc.
[..]
Klopt, dit is de keerzijde van het "vrouw met veel seks is een slet, man met veel seks is een held"
Man zonder seks is een sukkel en een vrouw zonder seks is gewoon degelijk.
Je moet dingen niet moeilijker maken dan ze zijn manquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Feitelijk niet inderdaad, dat zijn vele jaren geleden toen ik 26 was, maar mentaal voelt het wel zo.
Topic heet 25+ maar nee ook niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:42 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Was jij op je 24e maagd dan?
Ik heb altijd mijn voormalige partners met met mijn vriendin besproken en ik de hare. Niet dat ik haar veroordeel op haar verleden maar het is toch fijn om te wetenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een belachelijke onzin, ik bespreek nooit voormalige sexpartners met mijn vriendin, alsof dat relevant is
Alsof je aan de hand van de hoeveelheid sex kunt zeggen of je iemand leuk vindt of niet, hoe treurig.
Waarom in vredesnaam? Het is toch voorbij.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:49 schreef oganesson het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn voormalige partners met met mijn vriendin besproken en ik de hare. Niet dat ik haar veroordeel op haar verleden maar het is toch fijn om te wetenHet is niet iets voor de eerste date en niet iets om het elke dag over te hebben maar om het nou de 50 jaar die daarop volgen dood te zwijgen vind ik ook niets.
Waarom niet? Als je relaties hebt gehad dan is dat toch een deel van je leven geweest, vooral langere relaties.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:54 schreef 8777 het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Het is toch voorbij.
Ik zou spontaan een slappe krijgen als ze haar voormalige penissen gaat bespreken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:49 schreef oganesson het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn voormalige partners met met mijn vriendin besproken en ik de hare. Niet dat ik haar veroordeel op haar verleden maar het is toch fijn om te wetenHet is niet iets voor de eerste date en niet iets om het elke dag over te hebben maar om het nou de 50 jaar die daarop volgen dood te zwijgen vind ik ook niets.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zou spontaan een slappe krijgen als ze haar voormalige penissen gaat bespreken.
Nee bedankt, ik heb het wel eens geprobeerd in mijn huidige relatie maar dat kon ze niet echt waarderen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je relaties hebt gehad dan is dat toch een deel van je leven geweest, vooral langere relaties.
Ik zou niet weten waarom je dat niet met een vriend/vriendin zou kunnen bespreken die voor jou niemand anders heeft gehad trouwens. Mijn vriend is ook meer ervaren en we hebben het er wel eens over gehad, geen probleem. Al natuurlijk niet om een eerste date.
Jammer. Het is toch wel fijn als je open met elkaar over alles kunt praten in een relatie.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:58 schreef 8777 het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb het wel eens geprobeerd in mijn huidige relatie maar dat kon ze niet echt waarderen.
Dat kunnen we ook, maar we hoeven niet alles van elkaar te weten, zeker geen details.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer. Het is toch wel fijn als je open met elkaar over alles kunt praten in een relatie.
Mja, misschien ben ik gewoon te nieuwsgierig dan. Al hoeven echte details van mij ook niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:01 schreef 8777 het volgende:
[..]
Dat kunnen we ook, maar we hoeven niet alles van elkaar te weten, zeker geen details.
Dat bedoel ik, ze weet dat ik niet gisteren uit m'n verpakking kwam, zij ook niet. Ze weet dat er voor haar iemand anders was en meer vraagt ze niet naar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, misschien ben ik gewoon te nieuwsgierig dan. Al hoeven echte details van mij ook niet.
Ik wilde echt wel weten wat voor soort personen zijn exen waren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:11 schreef 8777 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze weet dat ik niet gisteren uit m'n verpakking kwam, zij ook niet. Ze weet dat er voor haar iemand anders was en meer vraagt ze niet naar.
Daar zijn we veel te jaloers voor hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde echt wel weten wat voor soort personen zijn exen waren.En hoe zijn 'eerste keer' was en wanneer. Maar goed, te nieuwsgierig dus.
Ik ook, maar dat ligt in het verleden en zijn geen vrouwen waar hij nog wat mee zou willenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:18 schreef 8777 het volgende:
[..]
Daar zijn we veel te jaloers voor hier.
Nogal een verschil, religieus (moslim) of niet. Natuurlijk maakt het die mannen niets uit, in die cultuur is het vrij normaal dat mannen zich volledig uit mogen leven maar vrouwen 'kuis' moeten blijven tot het huwelijk. Dat kun je totaal niet vergelijken met de 'normale situatie'.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:39 schreef TheInnocent het volgende:
ik ken wel een paar mooi en intelligente vrouwen die nog maagd zijn hoor, maar die zijn religieus :p of ze hebben een streng religieuze familie die veel invloed heeft.. vier van de vijf meiden die ik ken is nu wel verloofd, maar ook allemaal tussen 24-28 jaar.. niemand schaamt zich ervoor en hun mannen vinden het prima (het maakt ze niet uit dat ze maagd zijn zeggen ze). So don't worry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |