Ik hoop geen enge ziektequote:Op woensdag 23 augustus 2017 03:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je 25+ bent en man dan is er volgens de maatschappij wat mis met je, als je 25 en vrouw bent dan is dat ook, maar als diegene lekker is wordt dat nog wel vergeven.
Geen idee of je daar trots op moet zijn of niet. Ik ben possetje of fatoeman niet en heb gelukkig geen hoer nodig.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou moet je trots op zijn![]()
Waarschijnlijk kom je eerder klaar dan dat je boe of ba kunt zeggen...weet je nog niet hoe een borst voelt
Leg uit. Ik ben best onzeker over mezelf geweest, maar ik geloof niet dat mijn ex-vriend te klagen heeft gehad in bed.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 04:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Schaamte en onzekerheid zijn sowieso funest voor een goed seksleven.
Kan twee kanten op, je gaat overcompenseren en alles kan dan(best top;)) of je hebt overal moeite mee omdat je bang bent voor dingen vb. Lelijk lichaam dus lamp uit of "standaard" sex omdat je bang bent het fout te doen. Zoiets..quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:46 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Leg uit. Ik ben best onzeker over mezelf geweest, maar ik geloof niet dat mijn ex-vriend te klagen heeft gehad in bed.
Mannen denken volgens mij vooral dat zelfverzekerheid betekend dat je ook automatisch een beest bent in bed. Dat is niet zo kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:42 schreef Curiousss het volgende:
[..]
Kan twee kanten op, je gaat overcompenseren en alles kan dan(best top;)) of je hebt overal moeite mee omdat je bang bent voor dingen vb. Lelijk lichaam dus lamp uit of "standaard" sex omdat je bang bent het fout te doen. Zoiets..
Neequote:Op woensdag 23 augustus 2017 02:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is toch al 1 keer vaker dan jou.
Dat kan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 10:46 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Leg uit. Ik ben best onzeker over mezelf geweest, maar ik geloof niet dat mijn ex-vriend te klagen heeft gehad in bed.
Ben je dr. Phil of zo? Karakter eigenschappen hoeven niet gelijk te staan aan prestaties in bed. Mannen (zoals jij) die zo denken overschatten zichzelf vaak schromelijk en juist dat zorgt voor tegenvallende resultaten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat kan.
Schaamte en onzekerheid weerhoud je ervan je helemaal los te gooien, je laat je beperken door je angsten.
Ja man, aangenaam. Daar verschillen we dan over van mening, je hebt seks en je hebt seks.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:27 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Ben je dr. Phil of zo? Karakter eigenschappen hoeven niet gelijk te staan aan prestaties in bed.
Blijf jij dat maar denken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja man, aangenaam. Daar verschillen we dan over van mening, je hebt seks en je hebt seks.
En blijf jij maar lekker rustig op je rug liggen, hij komt vanzelf wel klaar en je hebt het goed gedaan hoor meid.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja man, aangenaam. Daar verschillen we dan over van mening, je hebt seks en je hebt seks.
Prachtige edit ook, mannen zoals ik. Voel je je op je pikkie getrapt dat je niet de sterren van de hemel neukt met je zeesterren positie?
Ik wil tegen deze man zeggen dat hij niet moet denken dat het allemaal wel goed komt door lekker zelfverzekerd over te komen. Zoals veel mannen vaak denken. Niets is zo'n afknapper als mannen die denken dat ze heel goed zijn en dat het in werkelijkheid wel mee blijkt te vallen. Doe gewoon normaal en wees jezelf. Vrouwen willen echte mannen, geen mannen die een act opvoeren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En blijf jij maar lekker rustig op je rug liggen, hij komt vanzelf wel klaar en je hebt het goed gedaan hoor meid.
Jij weet woorden prachtig te verdraaien, maar het was me wel al duidelijk dat je beledigd bent, omdat je waarschijnlijk toch niet zo'n geweldige bedpartner was als dat je werd voorgehouden. Het gaat niet om zelfverzekerd overkomen, het gaat om je niet laten beperken door schaamte.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:34 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Ik wil tegen deze man zeggen dat hij niet moet denken dat het allemaal wel goed komt door lekker zelfverzekerd over te komen. Zoals veel mannen vaak denken.
Zinloze discussie dit. Want hier gaan we niet uitkomen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij weet woorden prachtig te verdraaien, maar het was me wel al duidelijk dat je beledigd bent, omdat je waarschijnlijk toch niet zo'n geweldige bedpartner was als dat je werd voorgehouden. Het gaat niet om zelfverzekerd overkomen, het gaat om je niet laten beperken door schaamte.
Zinloze discussie omdat jouw hele uitgangspunt te bespottelijk voor woorden is, met je prestatiedrang. Seks moet leuk en vrij zijn, elkaar naar je ultieme hoogtepunt brengen, genieten van elkaar. Jij bent alleen maar bezig met wat er wel en niet goed is.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:36 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Zinloze discussie dit. Want hier gaan we niet uitkomen.
Terug on-topic
Ik ben er van overtuigd dat het niet zo hoeft te zijn. Kan per persoon verschillen misschien.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zinloze discussie omdat jouw hele uitgangspunt te bespottelijk voor woorden is, met je prestatiedrang. Seks moet leuk en vrij zijn, elkaar naar je ultieme hoogtepunt brengen, genieten van elkaar. Jij bent alleen maar bezig met wat er wel en niet goed is.
Jij bent er dus oprecht van overtuigd dat schaamte en onzekerheid totaal geen uiting vindt in de slaapkamer?
Ik zeg niet dat je direct geen goede bedpartner zal zijn, maar je zal een betere zijn als je die schaamte weet te laten varen. Het is ook wel een beetje afhankelijk van waar je onzekerheden liggen natuurlijk, zo was mijn ex buiten de slaapkamer heel onzeker en tussen de lakens helemaal los, maar mijn huidige vriendin juist precies andersom.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:42 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat het niet zo hoeft te zijn. Kan per persoon verschillen misschien.
Ondanks dat ik ook wel schaamte kende en onzeker was/ben denk ik dat ik een goede bedpartner was voor mijn ex-vriend.
En voor dat je gaat zeggen dat het niet voor niks mijn ex is: ik heb het zelf uitgemaakt.
En waar haal jij al die kennis over het gedrag van vrouwen in bed vandaan? Heb je ondanks je onzekerheid een hele serie aan vrouwen versleten?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:43 schreef Esther24 het volgende:
[..]
Mannen denken volgens mij vooral dat zelfverzekerheid betekend dat je ook automatisch een beest bent in bed. Dat is niet zo kan ik je vertellen.
Ok....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 00:22 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben ruim in de 30 en eigenlijk gewoon maagd, en nee het interesseert mij geen ene fuck meerDie tijden zijn echt voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |