abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173356145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 00:22 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben ruim in de 30 en eigenlijk gewoon maagd, en nee het interesseert mij geen ene fuck meer :) Die tijden zijn echt voorbij.
Eigenlijk? Ben je het wel of niet?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 09:36:49 #102
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173356428
Ik was op mijn 25e geen maagd meer, dus op mijn 27e ook niet maar ik denk niet dat de meeste mannen hier moeilijk over doen. Vele vinden het zelfs wel leuk denk ik!
Al moet ik dan wel zeggen, en dit is gewoon de rare werking van mijn hoofd, ik zou dan weer geen lange relatie willen met een maagd. Ik zou te bang zijn dat vroeg of laat de vraag komt (en die komt altijd): "Hoe is het om met een ander seks te hebben?".
Dan heb ik liever iemand die dat antwoord al weet :) en relaties 25+ zijn niet zo zeer meer voor alleen de leuk maar voor mij was het ook echt om voor de toekomst te gaan. Huisje, gezinnetje etc.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:28 schreef Harvest89 het volgende:
Bij vrouwen ligt dat een stuk anders hoor.

Denk niet dat mannen er een probleem van maken als een vrouw nog maagd is op 25+ jaar.
Heel veel zullen het juist leuk vinden.

Mannelijke maagden zullen zich wel erg schamen.
Als je als man 25+ en maagd bent, dan wordt je al snel gezien als een loser of een mietje.
Klopt, dit is de keerzijde van het "vrouw met veel seks is een slet, man met veel seks is een held"
Man zonder seks is een sukkel en een vrouw zonder seks is gewoon degelijk.
pi_173361826
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:17 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Eigenlijk? Ben je het wel of niet?
Mentaal wel, fysiek niet, dus eigenlijk niet.
pi_173361871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Mentaal wel, fysiek niet, dus eigenlijk niet.
Geneukt hebben is gewoon ontmaagd dibbes
pi_173362168
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Geneukt hebben is gewoon ontmaagd dibbes
Feitelijk niet inderdaad, dat zijn vele jaren geleden toen ik 26 was, maar mentaal voelt het wel zo.
pi_173362399
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:36 schreef oganesson het volgende:

Al moet ik dan wel zeggen, en dit is gewoon de rare werking van mijn hoofd, ik zou dan weer geen lange relatie willen met een maagd. Ik zou te bang zijn dat vroeg of laat de vraag komt (en die komt altijd): "Hoe is het om met een ander seks te hebben?".
Wat een belachelijke onzin, ik bespreek nooit voormalige sexpartners met mijn vriendin, alsof dat relevant is :')

Alsof je aan de hand van de hoeveelheid sex kunt zeggen of je iemand leuk vindt of niet, hoe treurig.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173362422
ik ken wel een paar mooi en intelligente vrouwen die nog maagd zijn hoor, maar die zijn religieus :p of ze hebben een streng religieuze familie die veel invloed heeft.. vier van de vijf meiden die ik ken is nu wel verloofd, maar ook allemaal tussen 24-28 jaar.. niemand schaamt zich ervoor en hun mannen vinden het prima (het maakt ze niet uit dat ze maagd zijn zeggen ze). So don't worry. ;)
pi_173362497
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:36 schreef oganesson het volgende:
Ik was op mijn 25e geen maagd meer, dus op mijn 27e ook niet maar ik denk niet dat de meeste mannen hier moeilijk over doen. Vele vinden het zelfs wel leuk denk ik!
Dan heb ik liever iemand die dat antwoord al weet :) en relaties 25+ zijn niet zo zeer meer voor alleen de leuk maar voor mij was het ook echt om voor de toekomst te gaan. Huisje, gezinnetje etc.

[..]

Klopt, dit is de keerzijde van het "vrouw met veel seks is een slet, man met veel seks is een held"
Man zonder seks is een sukkel en een vrouw zonder seks is gewoon degelijk.
Was jij op je 24e maagd dan? :P
pi_173362638
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:29 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Feitelijk niet inderdaad, dat zijn vele jaren geleden toen ik 26 was, maar mentaal voelt het wel zo.
Je moet dingen niet moeilijker maken dan ze zijn man :P
  donderdag 24 augustus 2017 @ 14:48:30 #110
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173362673
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Was jij op je 24e maagd dan? :P
Topic heet 25+ maar nee ook niet.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 14:49:34 #111
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173362697
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:38 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat een belachelijke onzin, ik bespreek nooit voormalige sexpartners met mijn vriendin, alsof dat relevant is :')

Alsof je aan de hand van de hoeveelheid sex kunt zeggen of je iemand leuk vindt of niet, hoe treurig.
Ik heb altijd mijn voormalige partners met met mijn vriendin besproken en ik de hare. Niet dat ik haar veroordeel op haar verleden maar het is toch fijn om te weten :) Het is niet iets voor de eerste date en niet iets om het elke dag over te hebben maar om het nou de 50 jaar die daarop volgen dood te zwijgen vind ik ook niets.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 14:53:55 #112
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_173362803
Ik was 21 toen ik ontmaagd werd, dat vond ik toen al best oud.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_173362823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:49 schreef oganesson het volgende:

[..]

Ik heb altijd mijn voormalige partners met met mijn vriendin besproken en ik de hare. Niet dat ik haar veroordeel op haar verleden maar het is toch fijn om te weten :) Het is niet iets voor de eerste date en niet iets om het elke dag over te hebben maar om het nou de 50 jaar die daarop volgen dood te zwijgen vind ik ook niets.
Waarom in vredesnaam? Het is toch voorbij.
pi_173362876
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:54 schreef 8777 het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je relaties hebt gehad dan is dat toch een deel van je leven geweest, vooral langere relaties.

Ik zou niet weten waarom je dat niet met een vriend/vriendin zou kunnen bespreken die voor jou niemand anders heeft gehad trouwens. Mijn vriend is ook meer ervaren en we hebben het er wel eens over gehad, geen probleem. Al natuurlijk niet op een eerste date. Vind het wel fijn om dat soort dingen te weten. Heb je toch een completer beeld van iemand.
pi_173362882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:49 schreef oganesson het volgende:

[..]

Ik zou spontaan een slappe krijgen als ze haar voormalige penissen gaat bespreken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173362904
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik zou spontaan een slappe krijgen als ze haar voormalige penissen gaat bespreken.
:')
pi_173362935
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je relaties hebt gehad dan is dat toch een deel van je leven geweest, vooral langere relaties.

Ik zou niet weten waarom je dat niet met een vriend/vriendin zou kunnen bespreken die voor jou niemand anders heeft gehad trouwens. Mijn vriend is ook meer ervaren en we hebben het er wel eens over gehad, geen probleem. Al natuurlijk niet om een eerste date.
Nee bedankt, ik heb het wel eens geprobeerd in mijn huidige relatie maar dat kon ze niet echt waarderen.
pi_173362959
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:58 schreef 8777 het volgende:

[..]

Nee bedankt, ik heb het wel eens geprobeerd in mijn huidige relatie maar dat kon ze niet echt waarderen.
Jammer. Het is toch wel fijn als je open met elkaar over alles kunt praten in een relatie.
pi_173363010
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jammer. Het is toch wel fijn als je open met elkaar over alles kunt praten in een relatie.
Dat kunnen we ook, maar we hoeven niet alles van elkaar te weten, zeker geen details.
pi_173363198
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dat kunnen we ook, maar we hoeven niet alles van elkaar te weten, zeker geen details.
Mja, misschien ben ik gewoon te nieuwsgierig dan. Al hoeven echte details van mij ook niet.
pi_173363276
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja, misschien ben ik gewoon te nieuwsgierig dan. Al hoeven echte details van mij ook niet.
Dat bedoel ik, ze weet dat ik niet gisteren uit m'n verpakking kwam, zij ook niet. Ze weet dat er voor haar iemand anders was en meer vraagt ze niet naar.
pi_173363325
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:11 schreef 8777 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, ze weet dat ik niet gisteren uit m'n verpakking kwam, zij ook niet. Ze weet dat er voor haar iemand anders was en meer vraagt ze niet naar.
Ik wilde echt wel weten wat voor soort personen zijn exen waren. :D En hoe zijn 'eerste keer' was en wanneer. Maar goed, te nieuwsgierig dus.
pi_173363445
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wilde echt wel weten wat voor soort personen zijn exen waren. :D En hoe zijn 'eerste keer' was en wanneer. Maar goed, te nieuwsgierig dus.
Daar zijn we veel te jaloers voor hier.
pi_173363648
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:18 schreef 8777 het volgende:

[..]

Daar zijn we veel te jaloers voor hier.
Ik ook, maar dat ligt in het verleden en zijn geen vrouwen waar hij nog wat mee zou willen :P
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:33:46 #125
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173363765
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:39 schreef TheInnocent het volgende:
ik ken wel een paar mooi en intelligente vrouwen die nog maagd zijn hoor, maar die zijn religieus :p of ze hebben een streng religieuze familie die veel invloed heeft.. vier van de vijf meiden die ik ken is nu wel verloofd, maar ook allemaal tussen 24-28 jaar.. niemand schaamt zich ervoor en hun mannen vinden het prima (het maakt ze niet uit dat ze maagd zijn zeggen ze). So don't worry. ;)
Nogal een verschil, religieus (moslim) of niet. Natuurlijk maakt het die mannen niets uit, in die cultuur is het vrij normaal dat mannen zich volledig uit mogen leven maar vrouwen 'kuis' moeten blijven tot het huwelijk. Dat kun je totaal niet vergelijken met de 'normale situatie'.

Zelf zou ik overigens hierop afknappen. Niet op het feit dat ze maagd zijn, maar het feit dat ze religieus zijn dan wel hun familie laten bepalen hoe ze hun leven leiden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:36:17 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_173363821
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat dus.

Mijn vriendin weet van mijn verleden ik ken haar verleden. Het is fijn dat we hier gewoon open over kunnen praten en niets hoeven te verbergen of verbloemen. Dat maakt een relatie alleen maar sterker.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_173363870
Hoe komt het dat jullie nog maagd zijn?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 15:48:27 #128
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173364153
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:54 schreef 8777 het volgende:

[..]

Omdat als je met iemand praat best vaak je verleden langskomt. Het is leuk om te horen over iemands eerste keer, of om het te hebben over wat je geleerd hebt van je relaties en van wat je ook echt niet wilt.

Ik bespreek heel mijn verleden. Vakanties, studie, hobbies, bijbaantjes, waarom zou je dan je relaties eruit wegsnijden?
pi_173364413
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:48 schreef oganesson het volgende:

[..]

Omdat als je met iemand praat best vaak je verleden langskomt. Het is leuk om te horen over iemands eerste keer, of om het te hebben over wat je geleerd hebt van je relaties en van wat je ook echt niet wilt.

Ik bespreek heel mijn verleden. Vakanties, studie, hobbies, bijbaantjes, waarom zou je dan je relaties eruit wegsnijden?
Geen fijn idee, ik hoef dat niet te weten en zij wordt er maar jaloers door.
Ik wil ook geen vragen als wie kon beter pijpen, zij of ik beantwoorden.
pi_173364563
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:59 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja dat vraag je natuurlijk niet.
pi_173364712
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja dat vraag je natuurlijk niet.
Wat vraag je dan wel?
pi_173364969
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:13 schreef 8777 het volgende:

[..]

Wat vraag je dan wel?
Dat is al genoemd. Maar vergelijkingen... ja weet je, dat zijn vrij onvolwassen dingen om te vragen?
  donderdag 24 augustus 2017 @ 17:37:20 #133
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173366656
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 15:59 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je hebt er wel een oppervlakkig en kinderachtig beeld bij. Geen ervaring ermee dus :)
pi_173366668
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 17:37 schreef oganesson het volgende:

[..]

Je hebt er wel een oppervlakkig en kinderachtig beeld bij. Geen ervaring ermee dus :)
Wie jij of ik?
pi_173367372
Hoe komen jullie uberhaupt in contact met meiden?

Ik ben erg introvert, zeker in het begin en erg verlegen. Bijna al mijn succesjes waren toen ik aangeschoten/dronken was. Wel wat dates gehad nuchter, maar had zelden me woordje klaar.

Ik ben als de dood dat ik alleen overblijf op deze manier. In het verleden al cursussen, alleen reizen etc. om de verlegenheid aan te pakken, maar ik vrees ervoor dat het in mijn karakter zit. Maar dan nog, ik heb vrienden en kenissen die zelfs dronken niet af durfden te stappen op een meid, maar de afgelopen jaren wel een relatie hebben gekregen dmv tinder of tja gewoon 1 x erop af stappen en raak..

Iemand tips?
Hey
pi_173367492
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:17 schreef Dakterras het volgende:

Ik ben erg introvert, zeker in het begin en erg verlegen. Bijna al mijn succesjes waren toen ik aangeschoten/dronken was. Wel wat dates gehad nuchter, maar had zelden me woordje klaar.

Ik ben als de dood dat ik alleen overblijf op deze manier. In het verleden al cursussen, alleen reizen etc. om de verlegenheid aan te pakken, maar ik vrees ervoor dat het in mijn karakter zit. Maar dan nog, ik heb vrienden en kenissen die zelfs dronken niet af durfden te stappen op een meid, maar de afgelopen jaren wel een relatie hebben gekregen dmv tinder of tja gewoon 1 x erop af stappen en raak..

Iemand tips?
Blijven daten. Een date treffen die juist valt op verlegen jongens en het niet erg vindt dat je niet je woordje klaar hebt. En misschien verras je jezelf wel in goed gezelschap. Kan zijn dat jij iemand bent die en extraverte dame nodig heeft die het gesprek wel gaande houdt.
pi_173367567
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijven daten. Een date treffen die juist valt op verlegen jongens en het niet erg vindt dat je niet je woordje klaar hebt. En misschien verras je jezelf wel in goed gezelschap. Kan zijn dat jij iemand bent die en extraverte dame nodig heeft die het gesprek wel gaande houdt.

Dat dating fenomeen is meer voor vrouwen. Jongens komen moeilijk aan dates. Daten en dates is pluriel. Meerdere. Een jongen mag blij zijn als ie ook maar 1 date kan regelen binnen afzienbare tijd. Vrouwen regelen met gemak meerdere in één maand.

Dus de juiste vinden door te blijven [/i]daten[/i] gaat in veel mindere mate op voor jongens. Dit laatste verklaart voor mij ook waarom jongens vrijwel direkt claimerig en opdringerig worden. Want je kansen zijn gewoon kleiner.
pi_173367621
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:30 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Dat dating fenomeen is meer voor vrouwen heb ik het idee. Jongens komen moeilijk aan dates. Daten en dates is pluriel. Meerdere. Een jongen mag blij zijn als ie ook maar 1 date kan regelen binnen afzienbare tijd. Vrouwen regelen meerdere in een maand. Dus de juiste vinden door te blijven [/i]daten[/i] gaat in veel mindere mate op voor jongens vind ik. Dit laatste verklaart voor mij ook waarom jongens vrijwel direkt claimerig en opdringerig worden. Want je kansen zijn gewoon kleiner.
De kunst is om er niet bij de eerste date vanuit te gaan dat dit een relatie wordt.
pi_173368926
quote:

[..]

Dat dating fenomeen is meer voor vrouwen. Jongens komen moeilijk aan dates. Daten en dates is pluriel. Meerdere. Een jongen mag blij zijn als ie ook maar 1 date kan regelen binnen afzienbare tijd. Vrouwen regelen met gemak meerdere in één maand.

Dus de juiste vinden door te blijven [/i]daten[/i] gaat in veel mindere mate op voor jongens. Dit laatste verklaart voor mij ook waarom jongens vrijwel direkt claimerig en opdringerig worden. Want je kansen zijn gewoon kleiner.
Hij kon dates krijgen. Dus hij kan daten.
pi_173374340
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij kon dates krijgen. Dus hij kan daten.
Ik vergat wel te melden dat het voornamelijk uit het buitenland kwam :p. Italie 2x, Argentinie, Brazilie, Duitsland ja ook 2 Nederland, waarvan 1 na 4 dates niet verder wilde, kutzooi..

Ik ben zeker geen zonderautist, zoals velen hier dat wel zijn..
Hey
pi_173381193
39 en maagd hier. Schamen? Ach...ik loop er niet mee te koop nee.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_173383264
quote:

[..]

Welk een onzin.
Conscience do cost.
pi_173384311
quote:

[..]

Lijkt me klein beetje lastig om zo veel dates te hebben als vrouw, als mannen geen dates hebben.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_173384383
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:17 schreef Dakterras het volgende:

Iemand tips?
Ik heb een gouden tip voor je.
Zoek mensen die actief op vrouwen afstappen, veel uitgaan, en ook succes daarmee boeken. Rek je comfortzone op. Veel vrouwen aanspreken.
pi_173386129
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:58 schreef Velda het volgende:
De meeste jongeren hebben voor hun 20e al wel eens seks gehad. Dus wordt er soms wel een beetje vreemd gekeken naar mensen die dat op latere leeftijd nog niet gehad hebben.

Ik ben nu 27 en nog maagd. Ik heb tot voor kort nooit veel interesse gehad in mannen en relaties. Door allerlei zaken die speelden maakte ik daar geen ruimte voor. Pas de laatste tijd ben ik aan het daten, al ben ik de juiste nog niet tegengekomen. Maar ik ben ook het type dat graag een relatie wil. Niet seks om de seks. Als ik me de eerste de beste boerenlul in bed zou willen dan was ik al heel lang geen maagd meer geweest.

Ik zit er dus ook niet zo mee want er zal vanzelf wel een keer een leuke vent zijn met wie het klikt. Ik ben er ook heel open en eerlijk over.

Maar ik zie wel dat anderen er veel meer moeite mee hebben. Een vriendin van me is 28 en maagd en die schaamt zich er ontzettend voor. En ook een collega van me die 31 is durfde het pas na een hele tijd te vertellen dat ze nog nooit seks had gehad. En ik was de enige aan wie ze het durfde te vertellen omdat ze het van mij wist.

Ik ben wel benieuwd. Zijn er nog meer maagden van 25+ hier. En schaam jij je ervoor?
Meiske toch. :')

Kleine tip: zorg dat je afvalt en dan het gebeurt het van zelf wel.

Geloof me als je een lekkere chick bent dan heb je zo een lul in je (of als je gewoon fatsoenlijk uitziet).

Vrouwen die er fatsoenlijk uitzien hebben het voordeel dat ze niet veel hoeven te doen om seks te krijgen.
pi_173386172
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 14:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Meiske toch. :')

Kleine tip: zorg dat je afvalt en dan het gebeurt het van zelf wel.

Geloof me als je een lekkere chick bent dan heb je zo een lul in je (of als je gewoon fatsoenlijk uitziet).

Vrouwen die er fatsoenlijk uitzien hebben het voordeel dat ze niet veel hoeven te doen om seks te krijgen.
Niks mis met een beetje vet. Net of je op een kussentje ligt.
pi_173386221
Hier een 24 jarige maagd.
Vind het prima. Geen moeite mee.
Dat ik autisme heb en contact sowieso niet prettig vind heeft daar ook wel mee te maken :')

Waarom zou je je daarvoor schamen trouwens?
Twiddel
pi_173386357
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:00 schreef summer2bird het volgende:
Dat ik autisme heb en contact sowieso niet prettig vind heeft daar ook wel mee te maken :')

Omdat seks en relaties nogal een belangrijk onderdeel zijn in het leven van de meeste mensen?
pi_173386838
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat seks en relaties nogal een belangrijk onderdeel zijn in het leven van de meeste mensen?
Ja, dat is ook zo. Ik kan nooit zo goed aanvoelen hoe het voor een ander is als ik het zelf niet voel. Dus ik kan mij echt niet voorstellen waarom het zo erg is als je nog geen seks hebt gehad.
Maar das wss omdat het bij mij geen probleem vormt :)
Twiddel
pi_173386967
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 15:00 schreef summer2bird het volgende:

Waarom vind jij contact met mensen niet prettig. Is natuurlijk voer voor een ander topic. Maar kun je dit kort uitleggen. Ik weet niet wat ik mij daarbij moet voorstellen. Hoe dat is voor iemand met autisme.

Als je zou zeggen dat je mensen wantrouwt, en dat ze moeilijk in de omgang zijn met hun rare ongeschreven regels. Dan kan ik dat best begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')