1: behoefte aan? Omdat er een soort actualiteit ook bij zit. Het policor schiet de meerderheid inmiddels in het verkeerde keelgat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blijkbaar is er behoefte aan, wat is het probleem?
[..]
Het is niet aan media om aan stemmingmakerij of demagogie te doen.
[..]
Ook daar is blijkbaar niet zoveel behoefte aan.
Bij het nieuws over de optocht van de antifa gisteravond in amsterdam?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen die voor anderen willen bepalen hoe de wereld eruit ziet. Waar heb ik dat toch eerder vandaag gezien?
Waarom zou je met een figuur zoals xa1pt nog in "discussie" gaan? Jullie gaan het never nooit niet eens worden met elkaar. Zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat er een aantal schreeuwende minderheden zijn in groepjes, die overal willen bepalen wat de meerderheid zou moeten denken. Willen lieden uit die meerderheid dat niet? Dan is verketterd of naar beneden getrapt worden een uitkomst.
Blijkbaar niet. Je wil jezelf voordoen als meerderheid maar de werkelijkheid zit toch wat anders in elkaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1: behoefte aan? Omdat er een soort actualiteit ook bij zit. Het policor schiet de meerderheid inmiddels in het verkeerde keelgat.
De NOS probeert zo neutraal mogelijk te blijven. Dat ze daar wel eens in doorschieten zal ongetwijfeld, maar liever dat dan een medium wat constant moslims basht of de suggestie wekt dat die bijna miljoen inwoners van Nederland een probleem zijn.quote:2: exact. Zijn we het ergens toch mee eens. Vooral niet een nieuwsprogramma wat neutraal zou moeten zijn. Maar we weten inmiddels van de nos wel anders. Slecht he?
Die ging over RTL Late Night?quote:3: blijkbaar wel. Gezien de laatste TK stemming
Kom nou. Dit is een discussieforum.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:03 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Waarom zou je met een figuur zoals xa1pt nog in "discussie" gaan? Jullie gaan het never nooit niet eens worden met elkaar. Zonde van je tijd.
Dat zie je regelmatig bij extreem linkse tegendemonstraties.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mensen die voor anderen willen bepalen hoe de wereld eruit ziet. Waar heb ik dat toch eerder vandaag gezien?
Just sayingquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:04 schreef Hdero het volgende:
[..]
Kom nou. Dit is een discussieforum.
Dont pull another Trump.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zie je regelmatig bij extreem linkse tegendemonstraties.
Ik zie het Red hier ook doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zie je regelmatig bij extreem linkse tegendemonstraties.
De NOS neutraal noemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:03 schreef Xa1pt het volgende:De NOS probeert zo neutraal mogelijk te blijven.
Qua discussie. Zie je Red geweld gebruiken?quote:
Als het gaat om demonstraties willen voorkomen, nee, dat democratisch recht heeft iedereen, of je het daar nu mee eens bent of niet. Maar tegenwicht bieden aan idiote opvattingen lijkt me prima.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Qua discussie. Zie je Red geweld gebruiken?
Extreem links gebruikt geweld om mensen als Red (een andere mening) de mond te snoeren.
Daar (dat geweld) kan jij het toch ook niet mee eens zijn?
Pfff, je bent echt net zo geobsedeerd door links als die extreme linksen door rechts.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Qua discussie. Zie je Red geweld gebruiken?
Extreem links gebruikt geweld om mensen als Red (een andere mening) de mond te snoeren.
Daar (dat geweld) kan jij het toch ook niet mee eens zijn?
Het punt is dat idiote opvattingen een onderdeel zijn van onze vrijheid en dat we die vrijheid niet moeten verkwanselen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het gaat om demonstraties willen voorkomen, nee, dat democratisch recht heeft iedereen, of je het daar nu mee eens bent of niet. Maar tegenwicht bieden aan idiote opvattingen lijkt me prima.
Klopt. Ik ben fel tegen extreem links omdat juist die partij op dit moment de samenleving flink aan het ontwrichten is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:25 schreef FYazz het volgende:
[..]
Pfff, je bent echt net zo geobsedeerd door links als die extreme linksen door rechts.
Je hebt het echt bijna nergens anders over en haalt in bijna iedere post links er wel bij.
Verder komt er weinig inhoudelijks achteraan.
Red heeft wellicht niet altijd dezelfde mening als ik of anderen op dit forum, maar met hem kun je tenminste nog over andere dingen praten.
Nos 'zo neutraal mogelijk'. Sorry. Gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Je wil jezelf voordoen als meerderheid maar de werkelijkheid zit toch wat anders in elkaar.
[..]
De NOS probeert zo neutraal mogelijk te blijven. Dat ze daar wel eens in doorschieten zal ongetwijfeld, maar liever dat dan een medium wat constant moslims basht of de suggestie wekt dat die bijna miljoen inwoners van Nederland een probleem zijn.
[..]
Die ging over RTL Late Night?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nos 'zo neutraal mogelijk'. Sorry. Gestopt met lezen.
Bleek wel uit dat uitgelekte beleidsstuk...
Top. Maakt mn dag goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:25 schreef FYazz het volgende:
[..]
Pfff, je bent echt net zo geobsedeerd door links als die extreme linksen door rechts.
Je hebt het echt bijna nergens anders over en haalt in bijna iedere post links er wel bij.
Verder komt er weinig inhoudelijks achteraan.
Red heeft wellicht niet altijd dezelfde mening als ik of anderen op dit forum, maar met hem kun je tenminste nog over andere dingen praten.
Otto von Bismarck?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Top. Maakt mn dag goed
Respect naar elkaar. Alleen ben ik wel intolerant naar intoleranten. En xa1pt zn postsgeschiedenis. Damn.
Gisteren en vandaag zelfs goed gesproken met Otto en zelfs een overeenkomst in mening gevonden. En wij lagen continu in de clinch.
Kan wel. Zonder gezuig en getroll. Zul je het van mij ook niet zien.
Je praat wat mij betreft precies hetzelfde als de extreem linksen waar je zo fel tegen bent. Qua inhoud, qua toon, qua woordgebruik en qua felheid.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 01:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben fel tegen extreem links omdat juist die partij op dit moment de samenleving flink aan het ontwrichten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |