Volgens een soort van opiniepeilingen heeft het mediaoffensief de status van Trump niet aangetast. https://www.nationaljourn(...)ock=GZTW3EZ94OLSYW8Jquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het geweld is niet goed te keuren en inrijden op een meute ook niet bepaald. Dat wordt nu graag gebruikt natuurlijk.
Maar er is 1 partij die continu alles loopt te katalyseren inderdaad.
Hopelijk zien meer mensen dat in.
Johh...jij argumenteert niet. Jij zit te framen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:14 schreef Red_85 het volgende:
Naja, jij zet ook 86% van NL weg als institutioneel racist omdat ze niks tegen ZP hebben. Dus ja. Jij mag je ook aangesproken voelen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredeneringquote:Een stropopredenering (stroman/vogelverschrikker) is een type drogreden waarbij men niet het werkelijke standpunt van de tegenstander weerlegt maar een (karikaturale) variant daarvan.
Men interpreteert het standpunt van de tegenstander zodanig dat dit standpunt gemakkelijk te weerleggen is en suggereert dan dat dat het werkelijke standpunt van de tegenstander is.
Cnn met z'n staging en continue trumpbashing op geruchten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:19 schreef drexciya het volgende:
[..]
Volgens een soort van opiniepeilingen heeft het mediaoffensief de status van Trump niet aangetast. https://www.nationaljourn(...)ock=GZTW3EZ94OLSYW8J
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de "macht" van de mainstream media langzaam maar zeker aan het afbrokkelen is. Met al hun hypes hebben ze het ook wel verdiend natuurlijk.
Ah, tuurlijk. Nu kun je niet op argumenten counteren en dan is het direct 'stropop'.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Johh...jij argumenteert niet. Jij zit te framen.
Je schuift mij standpunten in de schoenen. Die standpunten zijn jouw verzinsels.
Niet van mij
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Cnn met z'n staging en continue trumpbashing op geruchten.
Kranten met eenzijdig belichte verhalen
Antifa met hun onaflatende rechtsgebash en fascistoïde gedrag
Tv stations die alleen om de kijkcijfers iedereen aan boord willen houden, dus een zo policor mogelijke mening hebben
Linkspartijen die verweven raken met extreemlinkse clubjes
Ja, hoop het.
Sorry hoor. Ik ben niet links. En ik stem niet links. Maar wat naar racisme of fascisme ruikt heeft mijn stem niet. Punt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Cnn met z'n staging en continue trumpbashing op geruchten.
Kranten met eenzijdig belichte verhalen
Antifa met hun onaflatende rechtsgebash en fascistoïde gedrag
Tv stations die alleen om de kijkcijfers iedereen aan boord willen houden, dus een zo policor mogelijke mening hebben
Linkspartijen die verweven raken met extreemlinkse clubjes
Ja, hoop het.
Je vindt het blijkbaar gewoon lastig om met andere meningen om te gaan en dat je met rare opvattingen in de minderheid bent. Tja.quote:
Ik heb er niet zo veel moeite mee hoor. Alleen de tomeloze idioterie die soms uitgekraamd wordt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vindt het blijkbaar gewoon lastig om met andere meningen om te gaan en dat je met rare opvattingen in de minderheid bent. Tja.
Blijkbaar wel, want allerlei landschappen moeten over de kop en drastisch veranderen omdat ze niet verkondigen wat je wil lezen. Tja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel moeite mee hoor. Alleen de tomeloze idioterie die soms uitgekraamd wordt.
Iets wat ook maar ruikt naar het positieve discriminatie wat de laatste tijd zo in de mode is, hier ook niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:12 schreef agter het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik ben niet links. En ik stem niet links. Maar wat naar racisme of fascisme ruikt heeft mijn stem niet. Punt.
He? Die standbeelden hoeven helemaal niet weg van mij. Dus de landschappen blijven intact. Ook de historie miet blijven zoals deze is. Niet worden aangepast naar wat er volgens de huidige zeitgeist bij een bepaalde groep schreeuwers correct is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want allerlei landschappen moeten over de kop en drastisch veranderen omdat ze niet verkondigen wat je wil lezen. Tja.
Het media-landschap, Henk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
He? Die standbeelden hoeven helemaal niet weg van mij. Dus de landschappen blijven intact. Ook de historie miet blijven zoals deze is. Niet worden aangepast naar wat er volgens de huidige zeitgeist bij een bepaalde groep schreeuwers correct is.
Ik snap totaal je strekking niet.
Volgens mij is het juist (extreem) links dat niet om kan gaan met andere meningen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vindt het blijkbaar gewoon lastig om met andere meningen om te gaan en dat je met rare opvattingen in de minderheid bent. Tja.
Als je hoopt dat het media-landschap drastisch verandert omdat het eenzijdig wordt gebracht en Trump teveel wordt gebasht dan komt dat daar toch echt op neer. Nog even los van het feit dat je dan gewoon niet zo goed begrijpt hoe de wereld in elkaar zit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist (extreem) links dat niet om kan gaan met andere meningen.
Heb niet het idee dat Red_85 tot die groep behoort.
Ik denk dat jij zelf niet zo goed door hebt hoe de hazen lopen op dit moment. Daar geef je in ieder geval continu blijk van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je hoopt dat het media-landschap drastisch verandert omdat het eenzijdig wordt gebracht en Trump teveel wordt gebasht dan komt dat daar toch echt op neer. Nog even los van het feit dat je dan gewoon niet zo goed begrijpt hoe de wereld in elkaar zit.
De toekomst zal uitwijzen wie het niet zo goed begrijpt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je hoopt dat het media-landschap drastisch verandert omdat het eenzijdig wordt gebracht en Trump teveel wordt gebasht dan komt dat daar toch echt op neer. Nog even los van het feit dat je dan gewoon niet zo goed begrijpt hoe de wereld in elkaar zit.
Nou, vertel eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zelf niet zo goed door hebt hoe de hazen lopen op dit moment.
Ja, dat zei Arnold Karskens ook met z'n revolutie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:49 schreef Montagui het volgende:
[..]
De toekomst zal uitwijzen wie het niet zo goed begrijpt.
- Vara wat minder ruimte geven met hun lulprogramma'squote:
Inmiddels hebben meer mensen traditioneel rechts gestemd dan links bij de laatste verkiezingen, maar goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat zei Arnold Karskens ook met z'n revolutie.
Blijkbaar is er behoefte aan, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
- Vara wat minder ruimte geven met hun lulprogramma's
Het is niet aan media om aan stemmingmakerij of demagogie te doen.quote:- nos journaal realistisch het nieuws laten brengen zonder de sturing (gericht meer 'kleur' zoeken, moslims zo min mogelijk negatief belichten, dat beleid)
Ook daar is blijkbaar niet zoveel behoefte aan.quote:-rtl late nicht OOK rechts geluid laten spreken.
Dat er een aantal schreeuwende minderheden zijn in groepjes, die overal willen bepalen wat de meerderheid zou moeten denken. Willen lieden uit die meerderheid dat niet? Dan is verketterd of naar beneden getrapt worden een uitkomst.quote:
Mensen die voor anderen willen bepalen hoe de wereld eruit ziet. Waar heb ik dat toch eerder vandaag gezien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat er een aantal schreeuwende minderheden zijn in groepjes, die overal willen bepalen wat de meerderheid zou moeten denken. Willen lieden uit die meerderheid dat niet? Dan is verketterd of naar beneden getrapt worden een uitkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |