uiteraard.... mijn hemel, een echte zelfverkoper zonder makelaarquote:Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]1,6 mln...
Top fotograafquote:Op vrijdag 8 september 2017 08:59 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]1,6 mln...
Mooie kraan ookquote:Op vrijdag 8 september 2017 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Denk niet zwart/wit.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)afette-12/#overzicht
Zou de modelspoorbaan in wording er ook bij zitten?quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:11 schreef TR08 het volgende:
Je huis te koop zetten is zo'n feest dat je de hele familie uit nodigt![]()
[ afbeelding ]
Dit bescheiden optrekje
Tekst bij de woning is ergens ook wel opvallend...geschreven door de bewoners zelf. Wel leuk gedaan
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nog een schaamteloos gejat van de buren: een 9-tal "rijkastelen".
Let op de afmetingen; 20 meter diep en slechts 3.7m breed.
Goeie compositie ook:
[ afbeelding ]
Ik denk het wel ja, kan dat?quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:27 schreef TR08 het volgende:
Als je het lief vraagt![]()
Ander huisje in de buurt: Hebben ze hier nou werkelijk een hele lange radiator kromgebogen in die erker gezet of zie ik het verkeerd?
[ afbeelding ]
Hier zo
We weten niet hoe het hoofdhuis er van binnen uitziet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:43 schreef DoubleDip het volgende:
Die 1.6 mln is echt dieptriest. Hoe durf je dat ervoor te vragen..
Koningshuis liefhebbers gespot. Heb ik nog niet veel in dit topic gezien (of niet goed opgelet).quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:11 schreef TR08 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bescheiden optrekje
Tekst bij de woning is ergens ook wel opvallend...geschreven door de bewoners zelf. Wel leuk gedaan
Ik vind de knuffels op de trap ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:27 schreef TR08 het volgende:
Als je het lief vraagt![]()
Ander huisje in de buurt: Hebben ze hier nou werkelijk een hele lange radiator kromgebogen in die erker gezet of zie ik het verkeerd?
[ afbeelding ]
Hier zo
Ja, goed gezien van jou.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:14 schreef Burdie het volgende:
Hangt er nou een kruik boven de bank???
8.725 m² midden in het Gooi, hoop geld maar vreemd is het niet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:43 schreef DoubleDip het volgende:
Die 1.6 mln is echt dieptriest. Hoe durf je dat ervoor te vragen..
quote:Op vrijdag 8 september 2017 18:11 schreef TR08 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bescheiden optrekje
Het zijn vooral kunstliefhebbers. Het hele huis hangt en staat vol met kunst. Zitten veel mooie dingen tussen. Deze twee figuren die uit het raam kijken of er bezoek aankomt, vind ik geweldig.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:38 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Koningshuis liefhebbers gespot. Heb ik nog niet veel in dit topic gezien (of niet goed opgelet).
De bovenste is vast Wilhelmina aan die lange jas te zien.
[ afbeelding ]
Inderdaad de Locatie. Alhoewel vliegveld hilversum ook wel bijna in je achtertuin ligt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
8.725 m² midden in het Gooi, hoop geld maar vreemd is het niet.
Wat een geweldig huisquote:Op vrijdag 8 september 2017 18:11 schreef TR08 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bescheiden optrekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |