Fuchsiaquote:Op maandag 21 augustus 2017 21:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn dat het een goed gesprek was Kirb!
Hier vanochtend stipt op tijd ongesteld geworden.![]()
De teleurstelling was echt weer even flink, terwijl ik echt niet verwacht had zwanger te zijn. Stom hoe dat dan werkt.
September nadert en zijn dus 3 jaar bezig om zwanger te worden/blijven
Nee, ik geloof dat ik nog een kans heb. Nod is 3 september.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Deb
Zijn nu alle kansen op meibaby's verkeken?
Kun je daar lekker naar uitkijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:45 schreef Debsterr het volgende:
Enige positieve is dat volgende vruchtbare periode meteen op vakantie is - dat komt wel goed.
Thanks meiden.
klopt, ik had ze ook binnen een week al in huis. bij ebay denk ik altijd aan een maand maar de testen komen niet uit china dus dat gaat een stuk sneller.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze zijn trouwens snel bij die ebay toko voor testen
de kansen op meibaby's zijn toch pas net begonnen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 09:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Zijn nu alle kansen op meibaby's verkeken?
Ik nog niet, al had ik vanmorgen wel weer wat spotting.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:01 schreef June. het volgende:
Kirb en debsterrr ook al ongesteld. Kloon met een rare cyclus. Wordt tijd voor wat meer positief nieuws in dit topic!
Oh dat dacht ik gelezen te hebben. Gelukkig dan! Heb je binnenkort ergens je NOD?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:25 schreef Kirb het volgende:
[..]
Ik nog niet, al had ik vanmorgen wel weer wat spotting.
Maar het wordt inderdaad wel weer tijd voor wat positief nieuws hier!
Oh dus toch best nog wel spannend mijn duimen draaienquote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:47 schreef Kirb het volgende:
Mijn NOD is ergens tussen eergister en de komende 6/7 dagen gok ik..
Haha thanks maar er valt ben ik bang niet veel te duimen hoor, ben bang dat we niet rond eventuele eisprong gesekst hebben (4 dagen ervoor ofzo ivm toen ook spotting).quote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dus toch best nog wel spannend mijn duimen draaien
Mweh balen van die spotting. Hopelijk hebben die zwemmertjes het4 dagen volgehoudenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 12:53 schreef Kirb het volgende:
[..]
Haha thanks maar er valt ben ik bang niet veel te duimen hoor, ben bang dat we niet rond eventuele eisprong gesekst hebben (4 dagen ervoor ofzo ivm toen ook spotting).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |