Beentjequote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Heeft ie een bebloed kruis? Dat zou wel nice zijn. Bij zijn aanhouding per ongeluk castreren en hem als meisje door het leven laten gaan.
Niet als de regering op dat moment met reces is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:52 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Misschien als IS het binnenhof gijzelt, dat ze dan iets "substancieels" gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:59 schreef Faeroer het volgende:
Slachtoffer. Niet klikken als je niet tegen kan (delete maar als niet mag posten).Tja geen hoofddoek en blote armen, dan krijg je dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finland doet en heeft daar nooit aan mee gedaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:02 schreef Nielsch het volgende:
Meer bommen op Syrië, dat helpt vast!
Tevens blond, blank en jong.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Tja geen hoofddoek en blote armen, dan krijg je dat.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:02 schreef Nielsch het volgende:
Gisteren moesten de Spaanse autoriteiten er ook de hele tijd op hameren dat men vooral geen beelden van slachtoffers moest verspreiden. Het lijkt me dat die logica nu ook van kracht is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:59 schreef Faeroer het volgende:
Slachtoffer. Niet klikken als je niet tegen kan (delete maar als niet mag posten).
Er zijn dus erg veel (zelfs populair onder 'gematigde') moslims die dit serieus als argument of rechtvaardiging gebruiken bij de zoveelste allah-akbarrende massamoordenaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:34 schreef Hathor het volgende:
Finland moest natuurlijk even gestraft worden voor zijn constante bemoeienis in het midden oosten en het bombarderen van onschuldige moslims.
Oh oh, nu valt heel Trigger zijn verhaal aan duigen wat doe je.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Finland doet en heeft daar nooit aan mee gedaan.
Logica?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren moesten de Spaanse autoriteiten er ook de hele tijd op hameren dat men vooral geen beelden van slachtoffers moest verspreiden. Het lijkt me dat die logica nu ook van kracht is.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Finland doet en heeft daar nooit aan mee gedaan.
Wat is de logica precies? Het lijkt eerder op een statement.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren moesten de Spaanse autoriteiten er ook de hele tijd op hameren dat men vooral geen beelden van slachtoffers moest verspreiden. Het lijkt me dat die logica nu ook van kracht is.
Daarom haal ik het ook aan, en in dit topic is al een andere populair excuus voorbijgekomen, dat je dit soort zaken gaat krijgen als je ze buiten de maatschappij plaatst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn dus erg veel (zelfs populair onder 'gematigde') moslims die dit als argument of rechtvaardiging gebruiken bij de zoveelste allah-akbarrende massamoordenaar.
Die foto was dan ook vooral bedoeld als propagandamateriaal om 'vluchtelingen' zielig te moeten vinden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat is de logica precies? Het lijkt eerder op een statement.
Niemand had er problemen mee dat de foto van de overleden baby op het strand massaal verspreid werd.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Iets met respect voor slachtoffers en hun familieleden wellicht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:04 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Logica?
Waarom mogen wij niet zien wat deze idioten aanrichten?
Of die meid in Amerika vorig weekend waar naam foto's etc overal gebruikt werd door het linkse volk om een statement te maken. Honderden doden al door islamitische aanslagen, en namen, foto's en beelden van die slachtoffers inclusief kinderen worden genegeerd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Niemand had er problemen mee dat de foto van de overleden baby op het strand massaal verspreid werd.
Komt het misschien doordat een flink deel van de Chinezen niet als Nederlander beschouwd wil worden? (niet in negatieve zin bedoeld)quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat met bijvoorbeeld de Chinezen dan eigenlijk niet of amper?
Het lijkt me inderdaad bij uitstek de manier om de linksen wakker te maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Of die meid in Amerika vorig weekend waar naam foto's etc overal gebruikt werd door het linkse volk om een statement te maken. Honderden doden al door islamitische aanslagen, en namen, foto's en beelden van die slachtoffers inclusief kinderen worden genegeerd.
De verklaring is simpel moslims/vluchtelingen/zwarten/etc zijn zielugquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dan is de vraag toch een beetje waarom onze kijk op Marokkanen zo negatief uitvalt, en of dan de kip of het ei eerder was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Komt het misschien doordat een flink deel van de Chinezen niet als Nederlander beschouwd wil worden? (niet in negatieve zin bedoeld)
Ze voelen zich minder verbonden met NL dan andere groepen, mengen zich ook minder met andere groepen en willen het uiteindelijk graag in China gaan maken.
Misschien dat deze groep zich niet afgewezen voelt, omdat ze er helemaal niet zo nodig bij willen horen?
Daarnaast denk ik dat Nederlanders Chinezen ook minder buiten de samenleving plaatsen. Nederland is door de eeuwen heen zeer Azië-georiënteerd geweest. We hebben een koloniaal verleden in Azië, Chinezen waren één van de eerste buitenlandse zakenmensen die wij hier over de vloer kregen en China was jarenlang één van de meest geliefde adoptielanden.
Onze kijk op Chinezen is anders dan op mensen uit Afrika of het Midden-Oosten en de kijk van Chinezen op NL is weer heel anders dan die van Marokkanen, Indo's of Surinamers.
Geeft wel aan hoe dom je bent. Finland heeft dat nooit gedaan en heeft ook geen land bezet. Met welk smoesje kom je nu?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:02 schreef Nielsch het volgende:
We kunnen altijd onze steden nog opfleuren met deze jongens:quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:50 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen.
Ze hebben te veel sauna's?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:10 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe dom je bent. Finland heeft dat nooit gedaan en heeft ook geen land bezet. Met welk smoesje kom je nu?
Geen, nu wacht hij netjes totdat dit topic een nieuw deel bereikt en daarna komen ze weer met een nieuwe linkse troll opmerking.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:10 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe dom je bent. Finland heeft dat nooit gedaan en heeft ook geen land bezet. Met welk smoesje kom je nu?
is in zwitserland al een tijd terug geweest. Daar heeft een leger kopstuk aangegeven dat ze niets kunnen en niets mogen, en dat dat ook voor de politie geld, dus dat de burgers er goed aan doen om een wapen aan te schaffen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:11 schreef Eenskijken het volgende:
Vraag me af wanneer de roep tot wapenbezit in europa komt. Het is wel duidelijk dat de overheid onmogelijk haar burgers kan beschermen door dit soort aanvallen.
Op zich heel goed hoor, roadblocks, maar het doet zo weinig tegen een terrorist met een mes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:12 schreef ITrade het volgende:
[..]
We kunnen altijd onze steden nog opfleuren met deze jongens:
[ afbeelding ]
Doe ik graag, in Finland gaan wij wat verder dan alleen een kransje leggen. Wat dat betreft kunnen die stink Salafisten maar beter terug het riool in kruipen waar ze vandaan kwamen. Er zijn in Finland genoeg actieve Jaegers en reservisten die graag willen 'helpen' om de daders te vinden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan de moeder van het slachtoffer, niet aan mij.
Wat heeft dat te maken met het plaatsen van foto's van slachtoffers wanneer hun families wellicht nog niet eens op de hoogte zijn van hun dood?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Doe ik graag, in Finland gaan wij wat verder dan alleen een kransje leggen. Wat dat betreft kunnen die stink Salafisten maar beter terug het riool in kruipen waar ze vandaan kwamen. Er zijn in Finland genoeg actieve Jaegers en reservisten die graag willen 'helpen' om de daders te vinden.
Waterpistool?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is eig een legaal te dragen object dat het meest op een wapen lijkt?
Nee maar bommen helpen echt. Daarmee moorden we alle terroristen uit en kunnen ze hier geen aanslag meer plegen. Deze tactiek werkt al jaren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:10 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |