We hebben gewoon een aids competitie met aids kunstgras, dus zelfs met het geld, geen speler wil hier spelen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben bang dat we vandaag niet onze beloofde twee aankopen krijgen.
Dan moeten we de club maar opheffenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben gewoon een aids competitie met aids kunstgras, dus zelfs met het geld, geen speler wil hier spelen.
OP welke positie moet er dan versterkt worden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben bang dat we vandaag niet onze beloofde twee aankopen krijgen.
zal Sanchez het niet mee eens zijn, probleem is dat je er ook de Casseirra's bij krijgtquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben gewoon een aids competitie met aids kunstgras, dus zelfs met het geld, geen speler wil hier spelen.
Twee centrale verdedigers, een linksback, een middenvelder, een linksbuiten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 22:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP welke positie moet er dan versterkt worden?
want ik heb nog geen enkele speler gezien die uitblinkt bij ajax de afgelopen 3 weken....
Lijkt me duidelijk dat er wat verdedigers moeten komen..
Maar ik denk persoonlijk dat elke aankoop van ajax gewoon meer van hetzelfde zal zijn wat er al aanwezig is....
Het heeft alleen zin als je zeker weet dat je spelers haalt die beter zijn dan wat er nu rondloopt....quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee centrale verdedigers, een linksback, een middenvelder, een linksbuiten.
Minimaal dit, gaat nooit gebeuren natuurlijk.
denk dat het de reden is dat ze er nog niet zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het heeft alleen zin als je zeker weet dat je spelers haalt die beter zijn dan wat er nu rondloopt....
Was een god bij AZ, Jenner. Waz met jou?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet me heel erg denken aan Julian Jenner
Dus nee
Met die geforceerde scharen ? Nahquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een god bij AZ, Jenner. Waz met jou?
Ik mis boerrigter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met die geforceerde scharen ? Nah
Je weet nooit zeker of iemand slaagt, maar als je helemaal niks haalt weet je in elk geval zeker dat er geen verbetering in zit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het heeft alleen zin als je zeker weet dat je spelers haalt die beter zijn dan wat er nu rondloopt....
Niet voor het falen van Ajax. Wel voor het nog slechter maken van de eredivisie dan dat het al zou zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ah nu is het kunstgras de boosdoener.
Het is nog niet zo lang geleden volgens mij dat ajax op een gegeven moment ongeveer 50 contractspelers had voor het eerste elftal......Waren ook allemaal van die paniekaankopen omdat het niet zo goed ging....quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet nooit zeker of iemand slaagt, maar als je helemaal niks haalt weet je in elk geval zeker dat er geen verbetering in zit.
Niemand vraagt om paniekaankopen, iedereen wil juist dat er aankopen komen voor de belangrijke voorronde duels. Nu zal dat niet met iedereen lukken, maar er waren al te weinig verdedigers en die hadden ze echt wel kunnen halen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is nog niet zo lang geleden volgens mij dat ajax op een gegeven moment ongeveer 50 contractspelers had voor het eerste elftal......Waren ook allemaal van die paniekaankopen omdat het iet zo goed ging....
Het zou weles weer dezelfde kant op kunnen gaan als iedereen maar roept dat er aankopen moeten komen en er meer van hetzelfde gehaald gaat worden.
Zoveel mazzeltjes als Sanchez ga je echt niet iedere keer krijgen....
Zal wel afgeketst zijn weerquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
had wel verwacht dat die transfer er vandaag kwam
Overmars: Jippie, nu heb ik eindelijk het geld om die ene speler te kopen.quote:
Zoiets zal het wel zijn ja, en dan zegt Overmars dat hij zich niet laat piepelen en er in de winter toch echt drie kanonnen komenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Overmars: Jippie, nu heb ik eindelijk het geld om die ene speler te kopen.
Club speler: yo, ik hoorde dat jullie 42m binnenkregen, dus betreffende prijs speler x
Overmars: kut.
Overmars: "Dit soort spelers komen niet naar ajax"
Dat soort spelers willen niet naar Ajax.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Feyenoord heeft al meer transfers gedaan dan Ajax en hebben de zaken uitstekend op de rit. Overmars mag zich wel eens gaan schamen.
quote:
Maar dan komt er weer niemandquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat soort spelers willen niet naar Ajax.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:56 schreef TheJanitor het volgende:
Nu gewoon 3 centrale verdedigers in de selectie waarvan 2 eigenlijk eerste keus zijn op de vleugels. AjaxWat een beleid
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 23:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat soort spelers willen niet naar Ajax.
Overmars zit nu gewoon thuis met een grote glas champagne helemaal geil te worden dat hij even 70 miljoen euro heeft binnengehaald binnen een paar maandenquote:
Daar zijn we allemaal geil om, maar om tot orgasme te komen zijn er toch echt een paar aankopen nodig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 00:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Overmars zit nu gewoon thuis met een grote glas champagne helemaal geil te worden dat hij even 70 miljoen euro heeft binnengehaald binnen een paar maanden:)
Kort geheugenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 18:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is een grote crisis. |k denk de grootste crisis in 10 jaar
Staat er verder nog wat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is dus ook bezig met Perr Schuurs
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
KIKKERS IN DE KRUIWAGENquote:
Denk dat je anders dat soort spelers niet hierheen kunt halen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veltman en Schöne grootverdiener man man man
En van Neres is dat ook al idioot eigenlijk
Je verwacht dat elke speler binnen een jaar het 8voudige waard is?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 07:40 schreef Ferdii het volgende:
Schone kan ik me iets bij voorstellen gezien de ervaring en staat van dienst bij Ajax, maar Veltman en neres?
Wie heeft neres überhaupt gescout? Lijkt een suleymani te worden
Is toch niet raar, zijn beide al lange tijd basis speler.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veltman en Schöne grootverdiener man man man
En van Neres is dat ook al idioot eigenlijk
Spijker. Kop.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Sam Larson, Amrabat en Haps zijn allemaal spelers die ook in de geruchtenstroom zaten dat ze naar ajax mossten. Ik heb zo een vermoeden dat ajax bewust die spelers niet gehaald hebben omdat ze andere nederlandse clubs die transfersommen gewoon niet gunnen.....op de manier van als het geld bij ons blijft blijven de concurrenten gewoon zwakker.
Blijf eens van onze scouting afquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is dus ook bezig met Perr Schuurs
bord op schoot mag iedereen aan mee doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijf eens van onze scouting af
Precies dit. Mensen hebben onrealistische verwachtingen van die Neresquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je verwacht dat elke speler binnen een jaar het 8voudige waard is?
Je maakt je erg druk om Ajax, voor een Feyenoorder gezien al je posts in dit topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Sam Larson, Amrabat en Haps zijn allemaal spelers die ook in de geruchtenstroom zaten dat ze naar ajax mossten. Ik heb zo een vermoeden dat ajax bewust die spelers niet gehaald hebben omdat ze andere nederlandse clubs die transfersommen gewoon niet gunnen.....op de manier van als het geld bij ons blijft blijven de concurrenten gewoon zwakker.
twitter:bart_sanders twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 10:13:25Het Duitse @weltfussball meldt dat #Ajax opnieuw een poging gaat doen voor Maximilian Wöber. Transferbedrag van max ¤10M. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |