abonnement Unibet Coolblue
pi_173405987
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:15 schreef Spottertje73 het volgende:
Thank you smartspotter... 55 min gefietst en 7 opdrachten gedaan... 35euro rijker ... bam jonguh💪🏽😎
10 min lopen en ¤20. _O_
pi_173405994
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef F0xy het volgende:
De opdracht net 1x kunnen uitvoeren :). SS was wel raar bezig, want de opdracht verdween en verscheen continu in de app. Niet alsof iemamd de opdracht geaccepteerd had, want hij was dan ook niet beschikbaar op locaties verder weg.
Het zou kunnen hoor want misschien was er nog maar eentje nodig?
pi_173405998
Feestkabouter, jij nog actief?
pi_173406039
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:27 schreef bamibij het volgende:

[..]

Het zou kunnen hoor want misschien was er nog maar eentje nodig?
Ohja, dat kan idd!
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:36:33 #105
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173406102
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:21 schreef F0xy het volgende:
De opdracht net 1x kunnen uitvoeren :). SS was wel raar bezig, want de opdracht verdween en verscheen continu in de app. Niet alsof iemamd de opdracht geaccepteerd had, want hij was dan ook niet beschikbaar op locaties verder weg.
Klopt... ik wilde die bij Noord en Eglantier erbij pakken en die waren ineens weg en later weer erin...
Noord erbij gepakt en de rest voor jou laten staan...jij doet toch alles in de buurt van Zuid ?
pi_173406322
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:36 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Klopt... ik wilde die bij Noord en Eglantier erbij pakken en die waren ineens weg en later weer erin...
Noord erbij gepakt en de rest voor jou laten staan...jij doet toch alles in de buurt van Zuid ?
Voornamelijk midden en zuid ja, maar vandaag moest ik ook werken, dus had niet echt tijd voor de opdrachten :P.

Mooi dat je er 7 hebt kunnen doen :D
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173406730
Ik was vandaag bij 4 Kruidvat voor MV maar die SS opdracht mocht pas vanaf 15:00 dus heb ze niet kunnen doen. Achja, heb sowieso 75 euro verdiend bij MV vandaag dus das al een mooie opbrengst.
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:42:08 #108
21636 Feestkabouter
pi_173407447
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:28 schreef bamibij het volgende:
Feestkabouter, jij nog actief?
Gisteren wel flink, vandaag alleen effe tussen 2 tenniswedstrijden door een paar dingen gedaan, dik uurtje voor 7 opdrachten
  Moderator zaterdag 26 augustus 2017 @ 21:01:12 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173408792
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:42 schreef loezzzje het volgende:
Ik was vandaag bij 4 Kruidvat voor MV maar die SS opdracht mocht pas vanaf 15:00 dus heb ze niet kunnen doen. Achja, heb sowieso 75 euro verdiend bij MV vandaag dus das al een mooie opbrengst.
Wat heb je nog meer voor MV gedaan vandaag? 75 euro is wel netjes! Ik vind het alleen best veel werk, vooral de verslagen erna. Behalve Aldi en trekpleister, dat zijn mijn favorieten *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_173411957
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 21:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat heb je nog meer voor MV gedaan vandaag? 75 euro is wel netjes! Ik vind het alleen best veel werk, vooral de verslagen erna. Behalve Aldi en trekpleister, dat zijn mijn favorieten *O*
4 Kruidvat opdrachten. Ja de verslagen zijn ruk, morgen maar ff snel doen dan ben ik er weer vanaf haha Ze waren 15 euro per stuk, kreeg nog 5 euro extra omdat ik er meer dan 3 heb gedaan en krijg 10 euro reiskosten van ze :)
pi_173413303
Misschien multi value ook in de topictitel vermelden? Met het oog op Google. Komen hier wellicht eerder nieuwe mensen terecht.
  † In Memoriam † zondag 27 augustus 2017 @ 02:21:16 #112
21636 Feestkabouter
pi_173413725
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:00 schreef bamibij het volgende:
Misschien multi value ook in de topictitel vermelden? Met het oog op Google. Komen hier wellicht eerder nieuwe mensen terecht.
leuk voor Fok maar is het zo positief voor ons als er nieuwelingen bij komen?
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 08:53:14 #113
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_173416216
Er is nu nog een app waarbij je een winkel beoordeelt en daarna meteen naar de manager moet vragen om het beoordeelde door te spreken, ik weet de naam even niet, maar een vriend van mij doet dat sinds kort. Is o.a. bij Lidl.
Is wel richting "echt" mysteryshoppen (tot je de manager moet roepen), vragen stellen etc.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_173417977
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 02:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

leuk voor Fok maar is het zo positief voor ons als er nieuwelingen bij komen?
Ja, is toch gezelliger een drukker topic? ;) Ik neem aan dat het vooral mensen aan trekt die 'het' toch al doen.
pi_173420611
Niks nieuws hier ;(
pi_173421865
Majo, heb je die opdracht van trekpleister voor volgende week al gezien? Hij zal iets anders gaan dan de normale opdracht van de trekpleister. Ik lees nu iets over producten halen en ze dan 2 dagen later weer terugbrengen. Heb jij die opdracht wel eens gedaan? Ik vraag me af of het iets nieuws is van Trekpleister of dat ze dit al vaker hebben gedaan.
pi_173425040
Deze week wel echt extreem weinig Roamler opdrachten...
pi_173427287
Hoe werkt Multi Value precies? Heb je ook een app en krijg je het geld via bankrekening of via PayPal? Veel opdrachten, verdient het goed? En betalen ze uit wanneer je het vraagt of wekelijks?
pi_173428018
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:10 schreef FC_Utrecht het volgende:
Hoe werkt Multi Value precies? Heb je ook een app en krijg je het geld via bankrekening of via PayPal? Veel opdrachten, verdient het goed? En betalen ze uit wanneer je het vraagt of wekelijks?
Niet veel verschillende opdrachten, meestal dezelfde bedrijven. Je vraagt opdrachten aan en dan moet je afwachten of je ze toegewezen krijgt. Degene in de grote steden (logisch) heb je een kleine kans om ze te krijgen want die vragen veel mensen aan. Ik vraag vaak de opdrachten in dorpen aan, die doet bijna niemand. Het is minder rendabel denk ik dan roamler of SS want je moet ook een verslag schrijven en daar ben je ook na afloop nog ff mee bezig. Tis wel leuk voor af en toe als er bij de rest niks te doen is. Ze betalen automatisch uit per 4 weken.
  maandag 28 augustus 2017 @ 09:26:51 #120
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173438244
Je hebt ook nog secretview.nl en ipsos
Ipsos is niet zoveel te doen
Secretview kun je (gratis) naar de kapper en is erg simpel of wat eten bij de kiosk en ook erg makkelijk.

Multivalue is mij te uitgebreid en lijkt meer op verslagen schrijven dan mysteryshoppen..
pi_173438529
MV is wel het echte mystery shoppen. Je checkt de service van de winkel. Terwijl dat meestal bij roamler & SS niet het geval is. Daar check je meer de acties van de winkel.

MV is deze keer snel, mijn 4 bezoeken waren gistermiddag al goedgekeurd, is mooi want dan kunnen ze deze week mee met de betaling.
pi_173439439
Vanochtend even aangemeld bij MV. Ik zag dat er genoeg opdrachten zijn bij mij in de buurt. Iemand ervaring met de MV opdrachten voor Etos?
pi_173439618
Ik heb ze wel eens gedaan maar vind ze minder fijn dan de Kruidvat of Trekpleister. Je moet eerst een adviesgesprek met een medewerker houden over een drogisterij product, daarna een adviesgesprek over een medicijn (het liefst met een andere medewerker) Ik vind hem niet zo fijn omdat er nooit zoveel personeel aanwezig is in de winkels. Maar hij is beter te doen dan de AH opdracht.
pi_173439853
Voor 't eerst weggestuurd :') coop. Helemaal uitgelegd en hij wilde perse een toestemmingsbrief zien. ;(

SS gemaild want op 2 controlefoto's na was ik klaar. Hopelijk toch de (¤1.50. :') ) vergoeding
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 11:56:47 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173440115
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:30 schreef loezzzje het volgende:
Majo, heb je die opdracht van trekpleister voor volgende week al gezien? Hij zal iets anders gaan dan de normale opdracht van de trekpleister. Ik lees nu iets over producten halen en ze dan 2 dagen later weer terugbrengen. Heb jij die opdracht wel eens gedaan? Ik vraag me af of het iets nieuws is van Trekpleister of dat ze dit al vaker hebben gedaan.
Ik zit momenteel op een plek zonder Trekpleister dus heb de opdrachten niet gecheckt. Dat retourneren is iets nieuws, dat was eerder nooit. Verder vind ik het altijd een relaxte opdracht met een hoge vergoeding aan producten ^O^

De Etos check vind ik ook altijd goed te doen, daar heb ik er weer een paar van aangevraagd. Helaas ben ik laatst herkend bij mijn favoriete Etos, daar doe ik ook altijd checks voor SS en roamler. Niet zo gek dus dat ze me door hadden :')

Mijn favorieten blijven de Aldi en de Kruidvat opdrachten :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_173440606
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zit momenteel op een plek zonder Trekpleister dus heb de opdrachten niet gecheckt. Dat retourneren is iets nieuws, dat was eerder nooit. Verder vind ik het altijd een relaxte opdracht met een hoge vergoeding aan producten ^O^

De Etos check vind ik ook altijd goed te doen, daar heb ik er weer een paar van aangevraagd. Helaas ben ik laatst herkend bij mijn favoriete Etos, daar doe ik ook altijd checks voor SS en roamler. Niet zo gek dus dat ze me door hadden :')

Mijn favorieten blijven de Aldi en de Kruidvat opdrachten :)
Bij de trekpleister opdracht staat dat je 5 trekpleisters binnen 2 dagen moet bezoeken. Helaas zitten hier maar weinig trekpleisters in de buurt...
pi_173441292
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Bij de trekpleister opdracht staat dat je 5 trekpleisters binnen 2 dagen moet bezoeken. Helaas zitten hier maar weinig trekpleisters in de buurt...
Volgens mij heb ik hem door. Ik snapte de opdracht eerst niet helemaal :P 1 trekpleister bezoeken, daar 4 of 5 producten kopen van huismerk en dan 2 dagen later bij 4 of 5 verschillende trekpleisters terugbrengen. Ik denk dat dat de bedoeling is?
pi_173441360
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:36 schreef bamibij het volgende:
Voor 't eerst weggestuurd :') coop. Helemaal uitgelegd en hij wilde perse een toestemmingsbrief zien. ;(

SS gemaild want op 2 controlefoto's na was ik klaar. Hopelijk toch de (¤1.50. :') ) vergoeding
' Helaas kunnen we deze opdracht dan niet goedkeuren omdat wij niet kunnen zien of je beweringen kloppen '

Ze kunnen toch bellen of zie ik dat verkeerd?
Sla die Coop voortaan wel over. ;(
pi_173443618
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hem door. Ik snapte de opdracht eerst niet helemaal :P 1 trekpleister bezoeken, daar 4 of 5 producten kopen van huismerk en dan 2 dagen later bij 4 of 5 verschillende trekpleisters terugbrengen. Ik denk dat dat de bedoeling is?
Oh, dat zou ook kunnen. Dat is niet erg handig, mag ik minstens 15-45 km rijden voor ik diverse Trekpleisters heb bezocht.
pi_173444008
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:04 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Oh, dat zou ook kunnen. Dat is niet erg handig, mag ik minstens 15-45 km rijden voor ik diverse Trekpleisters heb bezocht.
Ik heb de korte omschrijving een paar keer gelezen en die indruk krijg ik ervan. Eigenlijk de gehele briefing nodig maarja die krijg je pas als de opdracht is toegewezen.

Feestkabouter, wat denk jij? :P
pi_173444996
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

' Helaas kunnen we deze opdracht dan niet goedkeuren omdat wij niet kunnen zien of je beweringen kloppen '

Ze kunnen toch bellen of zie ik dat verkeerd?
Sla die Coop voortaan wel over. ;(
Daar nog stiekemer zijn dus of idd toch maar overslaan :p
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173445675
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:36 schreef bamibij het volgende:
Voor 't eerst weggestuurd :') coop. Helemaal uitgelegd en hij wilde perse een toestemmingsbrief zien. ;(

SS gemaild want op 2 controlefoto's na was ik klaar. Hopelijk toch de (¤1.50. :') ) vergoeding
Bij de coop heb ik dus een winkelverbod van 2 jaar :(
pi_173445711
Die Tessa app vind ik maar apart. Heb een bon ingestuurd en er staat nou al een paar uur lang bon wordt verwerkt. Heb de app al een keer opnieuw opgestart maar toen was ie dus weg en moest ik hem opnieuw insturen. Heel vaag.
pi_173446026
Weet iemand of er ook een regulierschap voor batterijen is bij de Dirk en de Deka? Of ligt het altijd en alleen bij de servicebalie?
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2017 @ 19:10:48 #135
21636 Feestkabouter
pi_173447018
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:21 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb de korte omschrijving een paar keer gelezen en die indruk krijg ik ervan. Eigenlijk de gehele briefing nodig maarja die krijg je pas als de opdracht is toegewezen.

Feestkabouter, wat denk jij? :P
ik denk dat dit weer typisch een gevalletje onduidelijke communicatie is van die bedrijven, ik vind in het algemeen de korte omschrijvingen van MV vrij slecht, in mijn ogen kunnen ze in dezelfde hoeveelheid woorden vaak meer duidelijkheid geven, als ze er hun best voor doen.

ik heb al een flinke tijd niks gedaan voor MV, komende week al een jaar geleden geloof ik, dus ik heb de tekst zelf niet gezien.

als je hem hier post kan ik een mening geven.
ben deze week even te druk met organiseren van een sporttoernooi om het zelf op te zoeken.
pi_173447107
Bij dat secretview moet je ook je BSN invullen. Heeft het wel een relatief groot aanbod? Anders vind ik het niet waard om zulke gegevens in te voeren
pi_173447592
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik denk dat dit weer typisch een gevalletje onduidelijke communicatie is van die bedrijven, ik vind in het algemeen de korte omschrijvingen van MV vrij slecht, in mijn ogen kunnen ze in dezelfde hoeveelheid woorden vaak meer duidelijkheid geven, als ze er hun best voor doen.

ik heb al een flinke tijd niks gedaan voor MV, komende week al een jaar geleden geloof ik, dus ik heb de tekst zelf niet gezien.

als je hem hier post kan ik een mening geven.
ben deze week even te druk met organiseren van een sporttoernooi om het zelf op te zoeken.
Je komt enkel in aanmerking als je 4 tot 5 bezoeken in uiterlijk 2 dagen kunt uitvoeren! Je bezoekt 5 verschillende Trekpleister filialen waar je een product van het eigen huismerk retourneert (zie uitgebreide briefing) . Alvorens het retourneren bezoek je een trekpleister filiaal naar keuze waar je al deze producten, maximaal 2 dagen ervoor, aankoopt.

Voor het eerste bezoek waar je alle producten aankoopt ontvang je een vergoeding van ¤5,- voor het invullen van een korte (maximaal 5 vragen) vragenlijst. Deze vragenlijst zal later op je naam gezet worden.

Daarnaast ontvang je per bezoek ¤12,- voor het retourneren van een product en het rapporteren van dit bezoek.
pi_173448554
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:59 schreef loezzzje het volgende:
Die Tessa app vind ik maar apart. Heb een bon ingestuurd en er staat nou al een paar uur lang bon wordt verwerkt. Heb de app al een keer opnieuw opgestart maar toen was ie dus weg en moest ik hem opnieuw insturen. Heel vaag.
Vreemd zeg! Misschien is de foto van de bon niet duidelijk genoeg qua scherpte?
pi_173449133
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Vreemd zeg! Misschien is de foto van de bon niet duidelijk genoeg qua scherpte?
Eerst kreeg ik zo'n cirkel met % en die ging tot 100. Toen ging ie naar een ander scherm en daar staat nou nog steeds "bon wordt verwerkt". Heb ze een berichtje gestuurd want vind het wel vreemd.
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:55:53 #140
21636 Feestkabouter
pi_173455126
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:33 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Je komt enkel in aanmerking als je 4 tot 5 bezoeken in uiterlijk 2 dagen kunt uitvoeren! Je bezoekt 5 verschillende Trekpleister filialen waar je een product van het eigen huismerk retourneert (zie uitgebreide briefing) . Alvorens het retourneren bezoek je een trekpleister filiaal naar keuze waar je al deze producten, maximaal 2 dagen ervoor, aankoopt.

Voor het eerste bezoek waar je alle producten aankoopt ontvang je een vergoeding van ¤5,- voor het invullen van een korte (maximaal 5 vragen) vragenlijst. Deze vragenlijst zal later op je naam gezet worden.

Daarnaast ontvang je per bezoek ¤12,- voor het retourneren van een product en het rapporteren van dit bezoek.
klinkt alsof het voornamelijk om het retourneren gaat.
dan denk ik dus dat 1 van de 5 winkels wel de winkel mag zijn waar je het spul ook koopt.
maar het is wel handig om een beetje te kunnen inschatten hoeveel werk het is om het rapport in te vullen.
moet je in totaal 5 of 6 rapportages maken? of gaat dat allemaal in 1 keer?
en stel dat er 4 van die winkels in je buurt zitten...... dan lijkt het me dat het ook interessant moet zijn voor hun als je die gaat doen, is daar iets van speelruimte in? beetje vaag gecommuniceerd van ze lijkt me
pi_173455169
Ik denk dat je 4 producten moet kopen in 1 Trekpleister. Om die vervolgens dan weer in 4 andere Trekpleisters te retourneren en dan met het oog van bijv. in utrecht gekocht en in nieuwegein weer retourneren en hoe daarop wordt gereageerd. Volgens mij is dat nooit zo'n probleem waar je het terugbrengt, als je de bon maar hebt. Maarja idd, wat meer info zou wel fijn zijn. Uitgebreide briefing pas als je de opdracht hebt gekregen. Wie voelt zich geroepen om er 1 aan te vragen? :P
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2017 @ 02:15:33 #142
21636 Feestkabouter
pi_173455466
bel gewoon MV op, heb ik vaak zat gedaan, ze geven je gewoon uitleg. meteen onderhandelen over reiskosten, lijkt me heel reeel bij deze opdracht
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:56:55 #143
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173457358
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:17 schreef F0xy het volgende:
Weet iemand of er ook een regulierschap voor batterijen is bij de Dirk en de Deka? Of ligt het altijd en alleen bij de servicebalie?
Hier bij de Linie wel maar ook achter de servicebalie...dus dat wordt lastig ...
Dirk houdt niet van Spotters...

Deka eglantier zelfde verhaal ...

Ik ga wel 1 apotheek opdracht proberen...staat op 10,75
pi_173457665
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 02:15 schreef Feestkabouter het volgende:
bel gewoon MV op, heb ik vaak zat gedaan, ze geven je gewoon uitleg. meteen onderhandelen over reiskosten, lijkt me heel reeel bij deze opdracht
Opdracht is toch pas voor volgende week. Ik kijk tegen die tijd wel welke locaties er nog open staan.
pi_173458047
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:56 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Hier bij de Linie wel maar ook achter de servicebalie...dus dat wordt lastig ...
Dirk houdt niet van Spotters...

Deka eglantier zelfde verhaal ...

Ik ga wel 1 apotheek opdracht proberen...staat op 10,75
Ik heb er gisteren 2 gedaan waarvan ze alleen bij de servicebalie lagen (Havikstraat en kanaal noord).

Ik ga vanmiddag waarschijnlijk Spits apotheek langs :p. Vind het wel ongemakkelijk hoor, maar na 1x zal het wel te doen zijn. Primera was de eerste keer ook spannend en daarna heel makkelijk.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173473486
Ik heb de display check gedaan bij Kruidvat, die was nog wel te doen. De vitamine opdracht geannuleerd. Kon de helft van die producten niet vinden, en dat voor 2 euro pfff
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:56:38 #147
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173475900
Kan iemand mij uitleggen waarom de Pils opdracht van de Ah bij Smartspotter erin staat ?
De opdracht gaat over Amstel en Heineken terwijl deze NIET in de reclame is en dus ook niet op actieplekken staat.... ik had deze opdracht dus gedaan en heb bij de actieplek foto's , foto's gemaakt van het reclameblad met daarin de aanbiedingen van deze week ( hertog jan en nog iets) en ik had niet de optionele foto's op het einde gemaakt.... hij werd dus afgekeurd daarop...
Smartspotter beweert dan ook dat er AH's zijn die die acties nog hebben staan....
Maar ik snap gewoon niet waarom er een opdracht instaat van een reclame die er niet meer is...
pi_173476715
Het dient dus als controle om te kijken of (alle) ah de vorige bonusacties opgeruimd heeft. Opdracht is binnen paar min gedaan :)
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:13:31 #149
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173477166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:46 schreef F0xy het volgende:
Het dient dus als controle om te kijken of (alle) ah de vorige bonusacties opgeruimd heeft. Opdracht is binnen paar min gedaan :)
Schijnbaar.... maar ik denk ook dat ze erop gokken dat wij (gratis) die laatste optionele foto's erbij maken zodat ze die kunnen gebruiken om klanten te laten zien wat er op de kopstellingen staat...

Maar vandaag zullen er weinig op pad gaan.... buienradar laat veel regen zien haha
pi_173477288
Extra foto's maken bij AH vind ik nooit zo'n probleem. Die hebben zoveel kopstellingen dat dat binnen een minuut gedaan is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')