abonnement Unibet Coolblue
pi_173440606
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zit momenteel op een plek zonder Trekpleister dus heb de opdrachten niet gecheckt. Dat retourneren is iets nieuws, dat was eerder nooit. Verder vind ik het altijd een relaxte opdracht met een hoge vergoeding aan producten ^O^

De Etos check vind ik ook altijd goed te doen, daar heb ik er weer een paar van aangevraagd. Helaas ben ik laatst herkend bij mijn favoriete Etos, daar doe ik ook altijd checks voor SS en roamler. Niet zo gek dus dat ze me door hadden :')

Mijn favorieten blijven de Aldi en de Kruidvat opdrachten :)
Bij de trekpleister opdracht staat dat je 5 trekpleisters binnen 2 dagen moet bezoeken. Helaas zitten hier maar weinig trekpleisters in de buurt...
pi_173441292
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Bij de trekpleister opdracht staat dat je 5 trekpleisters binnen 2 dagen moet bezoeken. Helaas zitten hier maar weinig trekpleisters in de buurt...
Volgens mij heb ik hem door. Ik snapte de opdracht eerst niet helemaal :P 1 trekpleister bezoeken, daar 4 of 5 producten kopen van huismerk en dan 2 dagen later bij 4 of 5 verschillende trekpleisters terugbrengen. Ik denk dat dat de bedoeling is?
pi_173441360
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:36 schreef bamibij het volgende:
Voor 't eerst weggestuurd :') coop. Helemaal uitgelegd en hij wilde perse een toestemmingsbrief zien. ;(

SS gemaild want op 2 controlefoto's na was ik klaar. Hopelijk toch de (¤1.50. :') ) vergoeding
' Helaas kunnen we deze opdracht dan niet goedkeuren omdat wij niet kunnen zien of je beweringen kloppen '

Ze kunnen toch bellen of zie ik dat verkeerd?
Sla die Coop voortaan wel over. ;(
pi_173443618
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hem door. Ik snapte de opdracht eerst niet helemaal :P 1 trekpleister bezoeken, daar 4 of 5 producten kopen van huismerk en dan 2 dagen later bij 4 of 5 verschillende trekpleisters terugbrengen. Ik denk dat dat de bedoeling is?
Oh, dat zou ook kunnen. Dat is niet erg handig, mag ik minstens 15-45 km rijden voor ik diverse Trekpleisters heb bezocht.
pi_173444008
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:04 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Oh, dat zou ook kunnen. Dat is niet erg handig, mag ik minstens 15-45 km rijden voor ik diverse Trekpleisters heb bezocht.
Ik heb de korte omschrijving een paar keer gelezen en die indruk krijg ik ervan. Eigenlijk de gehele briefing nodig maarja die krijg je pas als de opdracht is toegewezen.

Feestkabouter, wat denk jij? :P
pi_173444996
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

' Helaas kunnen we deze opdracht dan niet goedkeuren omdat wij niet kunnen zien of je beweringen kloppen '

Ze kunnen toch bellen of zie ik dat verkeerd?
Sla die Coop voortaan wel over. ;(
Daar nog stiekemer zijn dus of idd toch maar overslaan :p
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173445675
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:36 schreef bamibij het volgende:
Voor 't eerst weggestuurd :') coop. Helemaal uitgelegd en hij wilde perse een toestemmingsbrief zien. ;(

SS gemaild want op 2 controlefoto's na was ik klaar. Hopelijk toch de (¤1.50. :') ) vergoeding
Bij de coop heb ik dus een winkelverbod van 2 jaar :(
pi_173445711
Die Tessa app vind ik maar apart. Heb een bon ingestuurd en er staat nou al een paar uur lang bon wordt verwerkt. Heb de app al een keer opnieuw opgestart maar toen was ie dus weg en moest ik hem opnieuw insturen. Heel vaag.
pi_173446026
Weet iemand of er ook een regulierschap voor batterijen is bij de Dirk en de Deka? Of ligt het altijd en alleen bij de servicebalie?
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2017 @ 19:10:48 #135
21636 Feestkabouter
pi_173447018
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:21 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb de korte omschrijving een paar keer gelezen en die indruk krijg ik ervan. Eigenlijk de gehele briefing nodig maarja die krijg je pas als de opdracht is toegewezen.

Feestkabouter, wat denk jij? :P
ik denk dat dit weer typisch een gevalletje onduidelijke communicatie is van die bedrijven, ik vind in het algemeen de korte omschrijvingen van MV vrij slecht, in mijn ogen kunnen ze in dezelfde hoeveelheid woorden vaak meer duidelijkheid geven, als ze er hun best voor doen.

ik heb al een flinke tijd niks gedaan voor MV, komende week al een jaar geleden geloof ik, dus ik heb de tekst zelf niet gezien.

als je hem hier post kan ik een mening geven.
ben deze week even te druk met organiseren van een sporttoernooi om het zelf op te zoeken.
pi_173447107
Bij dat secretview moet je ook je BSN invullen. Heeft het wel een relatief groot aanbod? Anders vind ik het niet waard om zulke gegevens in te voeren
pi_173447592
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik denk dat dit weer typisch een gevalletje onduidelijke communicatie is van die bedrijven, ik vind in het algemeen de korte omschrijvingen van MV vrij slecht, in mijn ogen kunnen ze in dezelfde hoeveelheid woorden vaak meer duidelijkheid geven, als ze er hun best voor doen.

ik heb al een flinke tijd niks gedaan voor MV, komende week al een jaar geleden geloof ik, dus ik heb de tekst zelf niet gezien.

als je hem hier post kan ik een mening geven.
ben deze week even te druk met organiseren van een sporttoernooi om het zelf op te zoeken.
Je komt enkel in aanmerking als je 4 tot 5 bezoeken in uiterlijk 2 dagen kunt uitvoeren! Je bezoekt 5 verschillende Trekpleister filialen waar je een product van het eigen huismerk retourneert (zie uitgebreide briefing) . Alvorens het retourneren bezoek je een trekpleister filiaal naar keuze waar je al deze producten, maximaal 2 dagen ervoor, aankoopt.

Voor het eerste bezoek waar je alle producten aankoopt ontvang je een vergoeding van ¤5,- voor het invullen van een korte (maximaal 5 vragen) vragenlijst. Deze vragenlijst zal later op je naam gezet worden.

Daarnaast ontvang je per bezoek ¤12,- voor het retourneren van een product en het rapporteren van dit bezoek.
pi_173448554
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:59 schreef loezzzje het volgende:
Die Tessa app vind ik maar apart. Heb een bon ingestuurd en er staat nou al een paar uur lang bon wordt verwerkt. Heb de app al een keer opnieuw opgestart maar toen was ie dus weg en moest ik hem opnieuw insturen. Heel vaag.
Vreemd zeg! Misschien is de foto van de bon niet duidelijk genoeg qua scherpte?
pi_173449133
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Vreemd zeg! Misschien is de foto van de bon niet duidelijk genoeg qua scherpte?
Eerst kreeg ik zo'n cirkel met % en die ging tot 100. Toen ging ie naar een ander scherm en daar staat nou nog steeds "bon wordt verwerkt". Heb ze een berichtje gestuurd want vind het wel vreemd.
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:55:53 #140
21636 Feestkabouter
pi_173455126
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:33 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Je komt enkel in aanmerking als je 4 tot 5 bezoeken in uiterlijk 2 dagen kunt uitvoeren! Je bezoekt 5 verschillende Trekpleister filialen waar je een product van het eigen huismerk retourneert (zie uitgebreide briefing) . Alvorens het retourneren bezoek je een trekpleister filiaal naar keuze waar je al deze producten, maximaal 2 dagen ervoor, aankoopt.

Voor het eerste bezoek waar je alle producten aankoopt ontvang je een vergoeding van ¤5,- voor het invullen van een korte (maximaal 5 vragen) vragenlijst. Deze vragenlijst zal later op je naam gezet worden.

Daarnaast ontvang je per bezoek ¤12,- voor het retourneren van een product en het rapporteren van dit bezoek.
klinkt alsof het voornamelijk om het retourneren gaat.
dan denk ik dus dat 1 van de 5 winkels wel de winkel mag zijn waar je het spul ook koopt.
maar het is wel handig om een beetje te kunnen inschatten hoeveel werk het is om het rapport in te vullen.
moet je in totaal 5 of 6 rapportages maken? of gaat dat allemaal in 1 keer?
en stel dat er 4 van die winkels in je buurt zitten...... dan lijkt het me dat het ook interessant moet zijn voor hun als je die gaat doen, is daar iets van speelruimte in? beetje vaag gecommuniceerd van ze lijkt me
pi_173455169
Ik denk dat je 4 producten moet kopen in 1 Trekpleister. Om die vervolgens dan weer in 4 andere Trekpleisters te retourneren en dan met het oog van bijv. in utrecht gekocht en in nieuwegein weer retourneren en hoe daarop wordt gereageerd. Volgens mij is dat nooit zo'n probleem waar je het terugbrengt, als je de bon maar hebt. Maarja idd, wat meer info zou wel fijn zijn. Uitgebreide briefing pas als je de opdracht hebt gekregen. Wie voelt zich geroepen om er 1 aan te vragen? :P
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2017 @ 02:15:33 #142
21636 Feestkabouter
pi_173455466
bel gewoon MV op, heb ik vaak zat gedaan, ze geven je gewoon uitleg. meteen onderhandelen over reiskosten, lijkt me heel reeel bij deze opdracht
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:56:55 #143
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173457358
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:17 schreef F0xy het volgende:
Weet iemand of er ook een regulierschap voor batterijen is bij de Dirk en de Deka? Of ligt het altijd en alleen bij de servicebalie?
Hier bij de Linie wel maar ook achter de servicebalie...dus dat wordt lastig ...
Dirk houdt niet van Spotters...

Deka eglantier zelfde verhaal ...

Ik ga wel 1 apotheek opdracht proberen...staat op 10,75
pi_173457665
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 02:15 schreef Feestkabouter het volgende:
bel gewoon MV op, heb ik vaak zat gedaan, ze geven je gewoon uitleg. meteen onderhandelen over reiskosten, lijkt me heel reeel bij deze opdracht
Opdracht is toch pas voor volgende week. Ik kijk tegen die tijd wel welke locaties er nog open staan.
pi_173458047
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:56 schreef Spottertje73 het volgende:

[..]

Hier bij de Linie wel maar ook achter de servicebalie...dus dat wordt lastig ...
Dirk houdt niet van Spotters...

Deka eglantier zelfde verhaal ...

Ik ga wel 1 apotheek opdracht proberen...staat op 10,75
Ik heb er gisteren 2 gedaan waarvan ze alleen bij de servicebalie lagen (Havikstraat en kanaal noord).

Ik ga vanmiddag waarschijnlijk Spits apotheek langs :p. Vind het wel ongemakkelijk hoor, maar na 1x zal het wel te doen zijn. Primera was de eerste keer ook spannend en daarna heel makkelijk.
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_173473486
Ik heb de display check gedaan bij Kruidvat, die was nog wel te doen. De vitamine opdracht geannuleerd. Kon de helft van die producten niet vinden, en dat voor 2 euro pfff
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:56:38 #147
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173475900
Kan iemand mij uitleggen waarom de Pils opdracht van de Ah bij Smartspotter erin staat ?
De opdracht gaat over Amstel en Heineken terwijl deze NIET in de reclame is en dus ook niet op actieplekken staat.... ik had deze opdracht dus gedaan en heb bij de actieplek foto's , foto's gemaakt van het reclameblad met daarin de aanbiedingen van deze week ( hertog jan en nog iets) en ik had niet de optionele foto's op het einde gemaakt.... hij werd dus afgekeurd daarop...
Smartspotter beweert dan ook dat er AH's zijn die die acties nog hebben staan....
Maar ik snap gewoon niet waarom er een opdracht instaat van een reclame die er niet meer is...
pi_173476715
Het dient dus als controle om te kijken of (alle) ah de vorige bonusacties opgeruimd heeft. Opdracht is binnen paar min gedaan :)
VERWIJDER DIT ACCOUNT
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:13:31 #149
464660 Spottertje73
Roamler , smartspotter
pi_173477166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:46 schreef F0xy het volgende:
Het dient dus als controle om te kijken of (alle) ah de vorige bonusacties opgeruimd heeft. Opdracht is binnen paar min gedaan :)
Schijnbaar.... maar ik denk ook dat ze erop gokken dat wij (gratis) die laatste optionele foto's erbij maken zodat ze die kunnen gebruiken om klanten te laten zien wat er op de kopstellingen staat...

Maar vandaag zullen er weinig op pad gaan.... buienradar laat veel regen zien haha
pi_173477288
Extra foto's maken bij AH vind ik nooit zo'n probleem. Die hebben zoveel kopstellingen dat dat binnen een minuut gedaan is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')