Bij de trekpleister opdracht staat dat je 5 trekpleisters binnen 2 dagen moet bezoeken. Helaas zitten hier maar weinig trekpleisters in de buurt...quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op een plek zonder Trekpleister dus heb de opdrachten niet gecheckt. Dat retourneren is iets nieuws, dat was eerder nooit. Verder vind ik het altijd een relaxte opdracht met een hoge vergoeding aan producten
De Etos check vind ik ook altijd goed te doen, daar heb ik er weer een paar van aangevraagd. Helaas ben ik laatst herkend bij mijn favoriete Etos, daar doe ik ook altijd checks voor SS en roamler. Niet zo gek dus dat ze me door hadden
Mijn favorieten blijven de Aldi en de Kruidvat opdrachten
Volgens mij heb ik hem door. Ik snapte de opdracht eerst niet helemaal 1 trekpleister bezoeken, daar 4 of 5 producten kopen van huismerk en dan 2 dagen later bij 4 of 5 verschillende trekpleisters terugbrengen. Ik denk dat dat de bedoeling is?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Bij de trekpleister opdracht staat dat je 5 trekpleisters binnen 2 dagen moet bezoeken. Helaas zitten hier maar weinig trekpleisters in de buurt...
' Helaas kunnen we deze opdracht dan niet goedkeuren omdat wij niet kunnen zien of je beweringen kloppen 'quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:36 schreef bamibij het volgende:
Voor 't eerst weggestuurd coop. Helemaal uitgelegd en hij wilde perse een toestemmingsbrief zien.
SS gemaild want op 2 controlefoto's na was ik klaar. Hopelijk toch de (¤1.50. ) vergoeding
Oh, dat zou ook kunnen. Dat is niet erg handig, mag ik minstens 15-45 km rijden voor ik diverse Trekpleisters heb bezocht.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem door. Ik snapte de opdracht eerst niet helemaal 1 trekpleister bezoeken, daar 4 of 5 producten kopen van huismerk en dan 2 dagen later bij 4 of 5 verschillende trekpleisters terugbrengen. Ik denk dat dat de bedoeling is?
Ik heb de korte omschrijving een paar keer gelezen en die indruk krijg ik ervan. Eigenlijk de gehele briefing nodig maarja die krijg je pas als de opdracht is toegewezen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:04 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook kunnen. Dat is niet erg handig, mag ik minstens 15-45 km rijden voor ik diverse Trekpleisters heb bezocht.
Daar nog stiekemer zijn dus of idd toch maar overslaan :pquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:38 schreef bamibij het volgende:
[..]
' Helaas kunnen we deze opdracht dan niet goedkeuren omdat wij niet kunnen zien of je beweringen kloppen '
Ze kunnen toch bellen of zie ik dat verkeerd?
Sla die Coop voortaan wel over.
Bij de coop heb ik dus een winkelverbod van 2 jaarquote:Op maandag 28 augustus 2017 11:36 schreef bamibij het volgende:
Voor 't eerst weggestuurd coop. Helemaal uitgelegd en hij wilde perse een toestemmingsbrief zien.
SS gemaild want op 2 controlefoto's na was ik klaar. Hopelijk toch de (¤1.50. ) vergoeding
ik denk dat dit weer typisch een gevalletje onduidelijke communicatie is van die bedrijven, ik vind in het algemeen de korte omschrijvingen van MV vrij slecht, in mijn ogen kunnen ze in dezelfde hoeveelheid woorden vaak meer duidelijkheid geven, als ze er hun best voor doen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb de korte omschrijving een paar keer gelezen en die indruk krijg ik ervan. Eigenlijk de gehele briefing nodig maarja die krijg je pas als de opdracht is toegewezen.
Feestkabouter, wat denk jij?
Je komt enkel in aanmerking als je 4 tot 5 bezoeken in uiterlijk 2 dagen kunt uitvoeren! Je bezoekt 5 verschillende Trekpleister filialen waar je een product van het eigen huismerk retourneert (zie uitgebreide briefing) . Alvorens het retourneren bezoek je een trekpleister filiaal naar keuze waar je al deze producten, maximaal 2 dagen ervoor, aankoopt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik denk dat dit weer typisch een gevalletje onduidelijke communicatie is van die bedrijven, ik vind in het algemeen de korte omschrijvingen van MV vrij slecht, in mijn ogen kunnen ze in dezelfde hoeveelheid woorden vaak meer duidelijkheid geven, als ze er hun best voor doen.
ik heb al een flinke tijd niks gedaan voor MV, komende week al een jaar geleden geloof ik, dus ik heb de tekst zelf niet gezien.
als je hem hier post kan ik een mening geven.
ben deze week even te druk met organiseren van een sporttoernooi om het zelf op te zoeken.
Vreemd zeg! Misschien is de foto van de bon niet duidelijk genoeg qua scherpte?quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:59 schreef loezzzje het volgende:
Die Tessa app vind ik maar apart. Heb een bon ingestuurd en er staat nou al een paar uur lang bon wordt verwerkt. Heb de app al een keer opnieuw opgestart maar toen was ie dus weg en moest ik hem opnieuw insturen. Heel vaag.
Eerst kreeg ik zo'n cirkel met % en die ging tot 100. Toen ging ie naar een ander scherm en daar staat nou nog steeds "bon wordt verwerkt". Heb ze een berichtje gestuurd want vind het wel vreemd.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Vreemd zeg! Misschien is de foto van de bon niet duidelijk genoeg qua scherpte?
klinkt alsof het voornamelijk om het retourneren gaat.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je komt enkel in aanmerking als je 4 tot 5 bezoeken in uiterlijk 2 dagen kunt uitvoeren! Je bezoekt 5 verschillende Trekpleister filialen waar je een product van het eigen huismerk retourneert (zie uitgebreide briefing) . Alvorens het retourneren bezoek je een trekpleister filiaal naar keuze waar je al deze producten, maximaal 2 dagen ervoor, aankoopt.
Voor het eerste bezoek waar je alle producten aankoopt ontvang je een vergoeding van ¤5,- voor het invullen van een korte (maximaal 5 vragen) vragenlijst. Deze vragenlijst zal later op je naam gezet worden.
Daarnaast ontvang je per bezoek ¤12,- voor het retourneren van een product en het rapporteren van dit bezoek.
Hier bij de Linie wel maar ook achter de servicebalie...dus dat wordt lastig ...quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:17 schreef F0xy het volgende:
Weet iemand of er ook een regulierschap voor batterijen is bij de Dirk en de Deka? Of ligt het altijd en alleen bij de servicebalie?
Opdracht is toch pas voor volgende week. Ik kijk tegen die tijd wel welke locaties er nog open staan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 02:15 schreef Feestkabouter het volgende:
bel gewoon MV op, heb ik vaak zat gedaan, ze geven je gewoon uitleg. meteen onderhandelen over reiskosten, lijkt me heel reeel bij deze opdracht
Ik heb er gisteren 2 gedaan waarvan ze alleen bij de servicebalie lagen (Havikstraat en kanaal noord).quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:56 schreef Spottertje73 het volgende:
[..]
Hier bij de Linie wel maar ook achter de servicebalie...dus dat wordt lastig ...
Dirk houdt niet van Spotters...
Deka eglantier zelfde verhaal ...
Ik ga wel 1 apotheek opdracht proberen...staat op 10,75
Schijnbaar.... maar ik denk ook dat ze erop gokken dat wij (gratis) die laatste optionele foto's erbij maken zodat ze die kunnen gebruiken om klanten te laten zien wat er op de kopstellingen staat...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:46 schreef F0xy het volgende:
Het dient dus als controle om te kijken of (alle) ah de vorige bonusacties opgeruimd heeft. Opdracht is binnen paar min gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |