Wel aardig wat cashbacks, een stuk of 10. Weet natuurlijk niet hoe vaak dat aangepast wordtquote:
Wat Loezzzje zegt: gewoon die foto via de mail sturen. SS doet vaak niet zo moeilijkquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:31 schreef bamibij het volgende:
Irritant dat je niet kunt chatten oid met SS. Want dan kon ik het ff aangeven en de foto alsnog sturen. Nu zal die wel afgekeurd worden en kan ik weer terug.
idd ja. heel veel producten gratis toen. ik denk dat ze nou een beetje te bekend zijn geworden of teveel mensen die gebruik maken van de app en dat ze het nou niet meer doen ofzo. ik zie bijna geen "gratis" producten meer erin staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:20 schreef F0xy het volgende:
Scoupy had vroeger leuke acties: gratis tandpasta (je had al helemaal geluk als er een 1+1 actie bij AH was, want vroeger kreeg je dan volledig 2 gratis producten. Nu zal Scoupy maar 50% uitbetalen). Je kon ook gratis snoep krijgen, kruiden om te koken etc. Nu is het voornamelijk "nu voor maar ¤1", "50% korting", etc. En de producten zijn niet geweldig.
Poosje geleden waren er wel veel goede acties voor wasmiddel: lenor & silan. We hebben nu zo'n 8 flessen vloeibaarwasmiddel, 6 potten unstoppables en 6 flessen wasverzachter van Lenor, en 3 flessen wasverzachter van Silan. Allemaal voor 18 euro
Zonder te mailen goedgekeurd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:31 schreef bamibij het volgende:
Irritant dat je niet kunt chatten oid met SS. Want dan kon ik het ff aangeven en de foto alsnog sturen. Nu zal die wel afgekeurd worden en kan ik weer terug.
Klinkt goed! Hier is die opdracht niet of al gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:24 schreef bamibij het volgende:
Winkelstraat opdracht van Roamler: 2.50 voor 2 foto's.
Vraag me wel af wie daar opdracht toe gegeven zou hebben. De gemeente?
Leuke opdracht lijkt mij! Helaas hier in de buurt niet uit te voerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2017 13:24 schreef bamibij het volgende:
Winkelstraat opdracht van Roamler: 2.50 voor 2 foto's.
Vraag me wel af wie daar opdracht toe gegeven zou hebben. De gemeente?
Media Markt opdrachten zijn heel makkelijk en foto's maken is niet verboden. Zoveel klanten maken foto's van producten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 08:46 schreef Deniesie het volgende:
Wie heeft er ervaring met het uitvoeren van een foto opdracht bij MediaMarkt? Hier in de buurt staat een opdracht voor een leuke vergoeding, maar ik ben huiverig omdat de medewerkers je altijd zo goed in de gaten houden. Weet iemand of ze toestemming geven, als je daarom vraagt?
Ik stond net in de eerste Kruidvat voor mij en zie bij t inleveren dat de vergoeding verslaagd is naar ¤2?! Foutje/automatisch algoritme hopelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 14:20 schreef Spottertje73 het volgende:
Zo ...6 kruidvatwinkels geaccepteerd... over 30 min ga ik beginnen met me rondje
Maar ik heb hem geaccepteerd toen die op 5 stond. Dus dat krijg ik, neem ik aan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:16 schreef Kerodon het volgende:
Hij was eerst 5 euro, toen 2,50 en nu 2 euro...
Jup, eerste ¤5 binnen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 15:17 schreef bamibij het volgende:
Zal een automatisch systeem zijn trouwens hoor. Al eens eerder gehad en toen ook de oorspronkelijke hogere vergoeding gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |