abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:31:17 #1
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173230847
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:32:01 #2
104871 remlof
Europees federalist
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:35:45 #3
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173230916
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:32 schreef remlof het volgende:
Bloed en aarde.
Bloed en bodem toch?

Ik moest het trouwens opzoeken, ik had het nooit eerder gehoord voor dit weekend.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:35:49 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173230918
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Waar komen die communisten op die schaal opeens vandaan? De anti-nazi is nou niet bepaald logischerwijs een communist.
De recente discussie gaat over antifa vs nazi's... dat is waar het geweld tussen was. Antifa is communisten of anarcho-communisten.

Ik sprak in een vorig deel uit dat ik beide groepen kut vond en dat ik me verbaas dat links ligt te slapen voor al het geweld wat antifa recentelijk heeft gepleegd. Vervolgens vond remlof en consorten het nodig mij als nazi sympathisant/kkk-member weg te zetten.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_173230927
Ergens wel schandalig, dat varkens en moslims sprookje wat Trump weer eens vertelde, als er iemand niet gediend was van dat soort grappen was het Pershing wel.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:37:12 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_173230941
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Bloed en bodem toch?

Ik moest het trouwens opzoeken, ik had het nooit eerder gehoord voor dit weekend.
Oh ja. Ik ben ook eigenlijk niet zo thuis in die terminologie, sorry :@
pi_173230946
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:23 schreef xpompompomx het volgende: Geertje probeert ondertussen nog wat olie op het vuur te gooien:
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 05:17:55 Another attack at #Cambrils We are at war. Islam has declared war on us. And the left has been supporting our attackers. No more. reageer retweet
Geertje wil graag oorlog tussen linksen en Geertdienstigen.
Haat en verdeeldheid zaaien :r
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:38:43 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_173230973
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij kan het krijgen, ik krijg steeds meer zin om fascisten zoals zijn volgelingen in elkaar te meppen.
pi_173231017
quote:

[..]

Komt hij nu er nu pas achter dat Nederland in oorlog is met IS? Lekker vlot, Wilders, we vliegen al jaren gevechtsmissies tegen IS.
Maar ik zal de politie even bellen dat wij een moslim hebben wonen 2 deuren verder, kunnen ze die alvast opsluiten want ja, moslim, he? Oh...wacht...zo werkt het niet?

Maar, we mogen dan toch ook alle blanke christenen op gelijke voet stellen met nazi's of de KKK, toch? Zijn we dan in oorlog met onszelf nu? Verwarrend.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 11:44:24 ]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:43:24 #10
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173231059
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De recente discussie gaat over antifa vs nazi's... dat is waar het geweld tussen was. Antifa is communisten of anarcho-communisten.

Ik sprak in een vorig deel uit dat ik beide groepen kut vond en dat ik me verbaas dat links ligt te slapen voor al het geweld wat antifa recentelijk heeft gepleegd. Vervolgens vond remlof en consorten het nodig mij als nazi sympathisant/kkk-member weg te zetten.
Maar die twee horen niet op dezelfde schaal. Ik vind ook beide groepen kut, maar dat betekent niet dat ik in het midden tussen de twee zit. Ik ben net zo anti-nazi als zij zijn, maar ik ben geen antifa. Er zijn gewoon twee schalen:

anti-nazi (waaronder antifa, Linus & heel veel anderen) ------ nazi/KKK

&

anti-antifa (veel mensen waaronder Linus) --------- antifa.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:45:27 #11
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_173231089
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Maar die twee horen niet op dezelfde schaal. Ik vind ook beide groepen kut, maar dat betekent niet dat ik in het midden tussen de twee zit. Ik ben net zo anti-nazi als zij zijn, maar ik ben geen antifa. Er zijn gewoon twee schalen:

anti-nazi (waaronder antifa, Linus & heel veel anderen) ------ nazi/KKK

&

anti-antifa (veel mensen waaronder Linus) --------- antifa.
Kort gezegd, iedereen is antifa behalve de fa's ;)
pi_173231103
quote:

[..]

Ik identificeer mij wel met links, maar absoluut met met "goedpraters van terrorisme". Ik zie in moslimterreur een enorme bedreiging van alles wat ik waardevol vind. Gelijke rechten voor andersdenkenden, vrijheid om te zijn wie je wil binnen de grenzen van de wet.

Ik voel me dus totaal niet aangesproken, ook al probeert Geert de schuld op o.a. mij te laden.
pi_173231104
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:45 schreef Drugshond het volgende:
Blut und Ehre
Dat was iets anders. De ideologie was Blut und Boden.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:48:50 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_173231149
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik identificeer mij wel met links, maar absoluut met met "goedpraters van terrorisme". Ik zie in moslimterreur een enorme bedreiging van alles wat ik waardevol vind. Gelijke rechten voor andersdenkenden, vrijheid om te zijn wie je wil binnen de grenzen van de wet.

Ik voel me dus totaal niet aangesproken, ook al probeert Geert de schuld op o.a. mij te laden.
Maar partijen als de PVV en FvD vormen binnen ons land juist een veel groter gevaar voor de gelijke rechten voor andersdenkenden en de vrijheid om te zijn wie je wil binnen de grenzen van de wet.
pi_173231155
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie in Wilders een veel grotere bedreiging voor ons land dan in moslimterreur. Moslim terroristen hebben geen zetels in de 2e Kamer en zullen nooit onderdeel van onze regering vormen, Wilders is dat zelfs al eens geweest.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:49:35 #17
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173231165
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kort gezegd, iedereen is antifa behalve de fa's ;)
Antifa als in 'tegen fascisten' of de organisatie antifa die maar wat graag in zwarte hoodies rotzooi trappen en geloven dat geweld de oplossing is?
pi_173231200
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Antifa als in 'tegen fascisten' of de organisatie antifa die maar wat graag in zwarte hoodies rotzooi trappen en geloven dat geweld de oplossing is?
Ik weet het, Linus, ik vind het alleen zo grappig dat een kleine randorganisatie die nauwelijks 100 man op de been kan brengen over het algemeen geponeerd word als de grootste bedreiging van de democratie. Het is natuurlijk 100% whataboutism en Antifa is gewoon tuig wat totaal niet relevant is.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:51:50 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173231202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

En nou snap je waarom ik de communisten er bij sleep. We moeten in dit gebeuren zogenaamd strak achter onze lieve linkse boys staan. Terwijl het gewoon kankertuig is.. Dat ze tegen ander kankertuig zijn maakt hun nog niet heerlijk.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_173231222
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En nou snap je waarom ik de communisten er bij sleep. We moeten in dit gebeuren zogenaamd strak achter onze lieve linkse boys staan. Terwijl het gewoon kankertuig is.. Dat ze tegen ander kankertuig zijn maakt hun nog niet heerlijk.
Wie zegt dat precies? Waarom loop je dat soort stropoppen uberhaupt te verzinnen dan wel te debiteren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 11:52:56 ]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:52:46 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173231223
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet het, Linus, ik vind het alleen zo grappig dat een kleine randorganisatie die nauwelijks 100 man op de been kan brengen over het algemeen geponeerd word als de grootste bedreiging van de democratie. Het is natuurlijk 100% whataboutism en Antifa is gewoon tuig wat totaal niet relevant is.
Behalve dat ze in de VS nagenoeg elke recente demonstratie van het afgelopen jaar hebben gedomineerd met geweld en ook in Europa steeds meer schade toebrengen.

Maar inderdaad.. gewoon negeren die boys.. ze zijn wel lieve jongens (en meiden overigens)
pi_173231230
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zie in Wilders een veel grotere bedreiging voor ons land dan in moslimterreur. Moslim terroristen hebben geen zetels in de 2e Kamer en zullen nooit onderdeel van onze regering vormen, Wilders is dat zelfs al eens geweest.
Het probleem is dat ze, ook al is hun aantal veel te klein om ook maar in de buurt van een kamerzetel te komen, hun acties wel degelijk een substantiele hinderlijke invloed op de maatschappij hebben, in de vorm van angst, verdeeldheid, haat, betonblokken, politieagenten met machinegeweren, extra veiligheidscontroles, strengere regels voor handbagage in het vliegtuig, enz.
pi_173231238
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Behalve dat ze in de VS nagenoeg elke recente demonstratie van het afgelopen jaar hebben gedomineerd met geweld en ook in Europa steeds meer schade toebrengen.

Maar inderdaad.. gewoon negeren die boys.. ze zijn wel lieve jongens (en meiden overigens)
Hou nou eens op met dat gelieg en gezuig?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:54:07 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173231249
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hou nou eens op met dat gelieg en gezuig?
Ga je nog eens laten zien waar ik over lieg of blijft het bij handwaving.
pi_173231254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze, ook al is hun aantal veel te klein om ook maar in de buurt van een kamerzetel te komen, hun acties wel degelijk een substantiele hinderlijke invloed op de maatschappij hebben, in de vorm van angst, verdeeldheid, haat, betonblokken, politieagenten met machinegeweren, extra veiligheidscontroles, strengere regels voor handbagage in het vliegtuig, enz.
Ja, Igen, en ze veroorzaken ook enorm leed, dat staat allemaal buiten kijf maar het bedreigt NIET onze samenleving tenzij WIJ dat toelaten. En dat is het laatste wat je moet doen.
pi_173231259
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar partijen als de PVV en FvD vormen binnen ons land juist een veel groter gevaar voor de gelijke rechten voor andersdenkenden en de vrijheid om te zijn wie je wil binnen de grenzen van de wet.
Ze vormen zeker een gevaar. Maar op een ander niveau wat je op een andere manier aan moet pakken.

Voor mij zijn fundamentalistische moslims hetzelfde als nazi's. Pure kanker. Hun denkbeelden zijn ziek en smerig. Maar ze zullen nooit onderdeel van de regering uit gaan maken. Ze zullen altijd bij terreur blijven en je moet ze dan ook met harde hand bestrijden. Je kunt ze met de wet gewoon aanpakken. Je kunt met educatie hun denkbeelden bestrijden.

De andere twee zijn politieke partijen en daarbij heeft het geen zin om aan cordon sanitaires te doen. Het lost het probleem maar tijdelijk op maar aan invloed boeten ze maar weinig in gezien de 'verrechtsing' van het maatschappelijk beleid. Hoe je ze wel bestrijdt weet ik niet. De PVV is gewoon een club notoire haatzaaiers. De FVD kan ik op lange termijn nog niet inschatten. Ze kunnen verder radicaliseren, maar Baudet is ook gewoon een machtsgeil mannetje die volgens mij minder principeel blijkt te zijn dan hij zich voordoet als het hem meer invloed oplevert.
pi_173231266
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je loopt constant te roepen en te insinueren dat Antifa vergoeilijkt word en goedgepraat word.
pi_173231291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je loopt constant te roepen en te insinueren dat Antifa vergoeilijkt word en goedgepraat word.
Dat wordt het ook.

Hier in Duitsland hadden antifa's laatst in 13 steden aanslagen op infrastructuur gepleegd. In een deelstaat was het treinverkeer naar alle drie grote steden lamgelegd en al het internet en telefoonverkeer van Vodafone. Ik heb dat hier in de SC gepost en veel meer dan een "Hihi" kon er niet vanaf.
pi_173231317
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hoe weet/bepaal je nou eigenlijk of iemand tot 'antifa' behoort of niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173231361
Dat nog niemand de Antifada heeft uitgeroepen.
pi_173231385
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat wordt het ook.

Hier in Duitsland hadden antifa's laatst in 13 steden aanslagen op infrastructuur gepleegd. In een deelstaat was het treinverkeer naar alle drie grote steden lamgelegd en al het internet en telefoonverkeer van Vodafone. Ik heb dat hier in de SC gepost en veel meer dan een "Hihi" kon er niet vanaf.
Volgens mij waren dat links extremisten, anarchisten en/of anti globalisten, Antifa word nergens genoemd als dader. Maar goed, dat is gewoon terrorisme en word ook als zodanig vervolgd volgens mij.
pi_173231640
Alsof "Ja maar de antifa is ook kut" een argument is.
pi_173231670
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens mij waren dat links extremisten, anarchisten en/of anti globalisten, Antifa word nergens genoemd als dader. Maar goed, dat is gewoon terrorisme en word ook als zodanig vervolgd volgens mij.
Antifa is ook geen rigide organisatie met vaste leden. Het zijn heel veel losse groepjes waarvan een deel gewelddadig is en een deel niet.
pi_173231684
Ach ja, het zou fijn zijn als men even wat rustiger aan deed tegen elkaar. Beetje gemoedelijk een pilsje drinken met elkander.
pi_173231704
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:17 schreef Friek_ het volgende:
Ach ja, het zou fijn zijn als men even wat rustiger aan deed tegen elkaar. Beetje gemoedelijk een pilsje drinken met elkander.
Ja. Er is zo veel haat jegens elkaar. Zowel van links als van rechts.
pi_173231706
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:17 schreef Friek_ het volgende:
En daarna elkaar doodknuppelen met de bierflesjes. Dat is hoe de gewelddadigen rollen.
pi_173231710
Zei iemand pils drinken? :9
Ja doei.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:19:11 #38
104871 remlof
Europees federalist
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:19:27 #39
104871 remlof
Europees federalist
pi_173231724
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
Alsof "Ja maar de antifa is ook kut" een argument is.
Hangt ervan af. Maar als een nazi met een auto mensen doodrijdt en je dan met "ja maar de antifa liep ook irritant in de weg" komt, is het idd geen argument.
pi_173232084
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 11:48 schreef remlof het volgende:

[..]

PVV, ja, maar FvD zie ik nog niet met voorstellen komen die gelijkheidsrechten fundamenteel aanvallen. Voorbeelden?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:46:32 #42
89730 Drugshond
pi_173232228
Volgens Spaanse media heeft de voortvluchtige man twee jaar geleden via sociale media opgeroepen tot geweld tegen niet-moslims. Op de vraag wat hij zou doen als hij de wereld zou leiden, antwoordde hij: 'Alle ongelovigen doden en alleen moslims de religie laten belijden.'
===============================
FASCIST.
pi_173232415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:46 schreef Drugshond het volgende:
Volgens Spaanse media heeft de voortvluchtige man twee jaar geleden via sociale media opgeroepen tot geweld tegen niet-moslims. Op de vraag wat hij zou doen als hij de wereld zou leiden, antwoordde hij: 'Alle ongelovigen doden en alleen moslims de religie laten belijden.'
===============================
FASCIST.
Goh, "Man in terreurcomplot blijkt onredelijk jegens andersdenkenden te zijn". Stop de persen!
pi_173232488
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Goh, "Man in terreurcomplot blijkt onredelijk jegens andersdenkenden te zijn". Stop de persen!
Dit herinnert me er aan dat ik de "Het was een doodnormale man, je zou dit nooit denken" van geschokte buren al best lang niet gehoord heb.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:06:01 #45
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173232574
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit herinnert me er aan dat ik de "Het was een doodnormale man, je zou dit nooit denken" van geschokte buren al best lang niet gehoord heb.
Ik weet ook niet meer waar ik die voor het laatst heb gehoord. Maar het zou mij niet verbazen als we dat binnenkort toch weer gaan horen. Sommige mensen radicaliseren echt binnen een paar weken.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:13:30 #46
89730 Drugshond
pi_173232740
Zeldzame video van Drugshond ontdekt in stadsarchief Barcelona:

vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:22:01 #48
89730 Drugshond
pi_173232903
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

_O-
Ja doei.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:29:48 #50
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173233095
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173233109
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:29 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
:D
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:34:10 #52
89730 Drugshond
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:40:28 #53
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173233352
quote:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ze Baudet nergens blijer mee maken dan met dit soort protesten.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:41:27 #54
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173233369
quote:
[ afbeelding ]
Toch 5/10 voor de woordspeling.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:49:06 #55
104871 remlof
Europees federalist
pi_173233528
quote:
[ afbeelding ]
Heel goed.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:49:59 #56
104871 remlof
Europees federalist
pi_173233546
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 12:37 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

PVV, ja, maar FvD zie ik nog niet met voorstellen komen die gelijkheidsrechten fundamenteel aanvallen. Voorbeelden?
Mwah, hier bijvoorbeeld zie ik wel wat bedenkelijke puntjes:
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/immigratie-remigratie
pi_173234082
An old Jew is on his deathbed. With weak voice he asks to call for a partorg because before his death he wants to join the Communist Party. A happy partorg rushes to him with filled out membership form to sign and a ready Party membership card. As the Jew signs the form he carefully takes the membership card and presses it against his heart. In a peaceful and happy voice he whispers: "Today one more communist will die"
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:19:49 #58
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173234163
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:16 schreef LelijKnap het volgende:
An old Jew is on his deathbed. With weak voice he asks to call for a partorg because before his death he wants to join the Communist Party. A happy partorg rushes to him with filled out membership form to sign and a ready Party membership card. As the Jew signs the form he carefully takes the membership card and presses it against his heart. In a peaceful and happy voice he whispers: "Today one more communist will die"
Waarom zouden Joden een hekel moeten hebben aan Communisten? :?

(en waarom voel je je geroepen jodengrapjes te maken?)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:19:54 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_173234165
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:16 schreef LelijKnap het volgende:
Zou je daarom geen lid kunnen worden van de PVV?
pi_173234349
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waarom zouden Joden een hekel moeten hebben aan Communisten? :?

(en waarom voel je je geroepen jodengrapjes te maken?)
Snap ik ook niet. Bolsjewieken waren vnmlk joden bv. Marx en Trotsky ntlijk.
Schijnt toch een grap in de USSR geweest te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 14:29:59 ]
pi_173234711
quote:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk normaal voor een vrouw om een beetje linksig te zijn. Dan ontmoet ze een man die gewoon rechts is, en dan zegt ze: nou, die heeft ook wel gelijk. Eerst krijg je wat linkse praatjes, en dan zeg jij hoe het echt zit, en dan zegt zij: oké, dat is ook wel waar.
pi_173234722
quote:
[ afbeelding ]
O+
Ja doei.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:49:36 #63
38496 Perrin
pi_173234749
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Het is eigenlijk normaal voor een vrouw om een beetje linksig te zijn. Dan ontmoet ze een man die gewoon rechts is, en dan zegt ze: nou, die heeft ook wel gelijk. Eerst krijg je wat linkse praatjes, en dan zeg jij hoe het echt zit, en dan zegt zij: oké, dat is ook wel waar.
In dit geval ontmoet ze denk ik eerder een andere vrouw.
pi_173234758
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Gesproken als een ware FvD'er.
pi_173234771
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 13:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is toch ook meer het standaardriedeltje na familiedrama's en zo?

Alsof mensen alle interne strubbelingen van het gezinsleven maar zo op straat moeten slingeren.
pi_173234800
Dit is ook wel weer fantastisch georganiseerd. Extreem-rechts krijgt de pauperwijk Dukenburg als demonstratieterrein, terwijl salonfähige "veganisten" in het centrum een demonstratie mogen houden.

http://www.gelderlander.n(...)-dukenburg~adacc409/

Ga sowieso even ramptoerist spelen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:54:44 #67
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173234838
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Dit is ook wel weer fantastisch georganiseerd. Extreem-rechts krijgt de pauperwijk Dukenburg als demonstratieterrein, terwijl salonfähige "veganisten" in het centrum een demonstratie mogen houden.

Ze zijn er zelf wel blij mee.

quote:
,,Wij willen onze linkse tegenstanders niet in de kaart spelen’’, zegt een woordvoerder van Vrijheid voor Nationalisten. ,,Zij hebben die dag het centrum geclaimd om te voorkomen dat wij in het centrum zouden demonstreren. Maar we zijn het met de gemeente eens geworden over een goede zichtlocatie buiten het centrum.’’
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:55:19 #68
38496 Perrin
pi_173234856
quote:

Herkenbare comments onder dat artikel.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:55:34 #69
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173234863
quote:

Lijkt me goed geregeld. Ken je publiek, zou ik zeggen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:57:41 #70
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173234905
Zouden ze bij die nationalisten nu ook naar het plein van vrijheidsstrijder en nationalist Steve Biko gaan?
Of krijgen we dan tegendemonstraties?
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:59:56 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_173234942
"Vrijheid voor Nationalisten"

:')_!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:01:33 #72
104871 remlof
Europees federalist
pi_173234966
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

Herkenbare comments onder dat artikel.
U had ze zelf geschreven kunnen hebben.
pi_173235016
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ze zijn er zelf wel blij mee.

[..]

We willen ze niet in de kaart spelen dus doen we precies wat zij graag wilden.

Toplogica.
pi_173235055
German Scientists: Drug Public with Oxytocin to ‘Promote the Acceptance and Integration of Migrants’

http://www.pnas.org/conte(...)05853114.short?rss=1
https://www.sciencedaily.com/releases/2017/08/170814162334.htm

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 15:06:16 ]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:09:45 #75
38496 Perrin
pi_173235129
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:05 schreef LelijKnap het volgende:
German Scientists: Drug Public with Oxytocin to ‘Promote the Acceptance and Integration of Migrants’

http://www.pnas.org/conte(...)05853114.short?rss=1
https://www.sciencedaily.com/releases/2017/08/170814162334.htm
Wie weet helpt het ook tegen massamoorden en het lastigvallen van vrouwen in de publieke ruimte.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:10:20 #76
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173235143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:04 schreef Tchock het volgende:

[..]

We willen ze niet in de kaart spelen dus doen we precies wat zij graag wilden.

Toplogica.
Hij vindt een wijk aan het randje van de stad ook een mooie zichtlocatie. :')
pi_173235172
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wie weet helpt het ook tegen massamoorden en het lastigvallen van vrouwen in de publieke ruimte.
Wat een xenofobische gedachte :{. Tijd voor je pilletje :(
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:13:49 #78
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173235214
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Hij vindt een wijk aan het randje van de stad ook een mooie zichtlocatie. :')
In het zicht van het woonwagenkamp, uiteraard.
pi_173235705
pi_173235738
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit dus echt niet lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:41:20 #81
137949 Disana
pi_173235840
quote:
[ afbeelding ]
pi_173235961
quote:
[ afbeelding ]
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:56:37 #84
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173236091
quote:
[ afbeelding ]
Tl;dr.
pi_173236333
Aanslagje in Finland, 4 jaar gelee nog op uitwisseling geweest.

Komt erg dichtbij zo.
pi_173236426
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:

Komt erg dichtbij zo.
Laten we niet meteen conclu... oh het is in de stad Turku.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:15:44 #87
38496 Perrin
pi_173236464
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:09 schreef skysherrif het volgende:

Komt erg dichtbij zo.
Alweer zo'n verwarde allah-akbar-meneer. Je zou toch bijna gaan verlangen naar de tijd dat er niet zoveel van die lui losliepen in Europa.
pi_173236476
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:14 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Laten we niet meteen conclu... oh het is in de stad Turku.
Precies ook daar geweest trouwens.

Was toen vooral overspoeld door gothics en homos.
pi_173236482
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alweer zo'n verwarde allah-akbar-meneer.
Al die incidenten van de laatste tijd zouden veel gerichter aangepakt kunnen worden als er maar iets was dat al die incidenten met elkaar in verband zou kunnen brengen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:17:15 #90
38496 Perrin
pi_173236500
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:16 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Al die incidenten van de laatste tijd zouden veel gerichter aangepakt kunnen worden als er maar iets was dat al die incidenten met elkaar in verband zou kunnen brengen.
pi_173236545
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:16 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

lolol
pi_173236604
quote:
Ik moest ook een beetje huilen.
pi_173236634
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Enerzijds om de reacties op, enerzijds om de tekst.
pi_173236673
We zijn aanslagverslaafd. Vandaag ook weer een bizarre stroom artikelen over Barcelona met allerlei achtergronden die overduidelijk nog klaar lagen van de vorige keer. En natuurlijk de onophoudelijke ooggetuigenverslagen.
pi_173236700
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:25 schreef Tchock het volgende:
We zijn aanslagverslaafd. Vandaag ook weer een bizarre stroom artikelen over Barcelona met allerlei achtergronden die overduidelijk nog klaar lagen van de vorige keer. En natuurlijk de onophoudelijke ooggetuigenverslagen.
Achja, de media kan je het moeilijk kwalijk nemen, als niemand het interesseerde kwamen die verslagen er ook niet.
pi_173236705
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:25 schreef Tchock het volgende:
Het ergst vind ik die mensen met die "Als ik een kwartier eerder een bus had gepakt en dan verkeerd was overgestapt op het overstappunt en daar dan toevallig een tasje had willen kopen was ik om de hoek geweest bij waar de aanslag plaats vond!"-interviews.

Gister stond er vrijwel direct al eentje klaar van een Doetinchems gezin dat naar de Ramblas had willen gaan maar besloot nog een sangria op het strand te drinken :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 16:28:24 ]
pi_173236717
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Achja, de media kan je het moeilijk kwalijk nemen, als niemand het interesseerde kwamen die verslagen er ook niet.
Cirkelredenering. De media verslaat het omdat het mensen interesseert, het interesseert mensen omdat er totale paniek uitbreekt in de media (sociaal en klassiek) als er een aanslag plaatsvindt.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:29:39 #98
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173236730
Waren het asielzoekers dan?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173236761
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Het ergst vind ik die mensen met die "Als ik een kwartier eerder een bus had gepakt en dan verkeerd was overgestapt op het overstappunt en daar dan toevallig een tasje had willen kopen was ik om de hoek geweest bij waar de aanslag plaats vond!"-interviews.

Gister stond er vrijwel direct al eentje klaar van een Doetinchems gezin dat naar de Ramblas had willen gaan maar besloot nog een sangria op het strand te drinken :').
Het is misschien wel begrijpelijk dat die mensen het heel heftig vinden maar echt íedereen krijgt ook een podium.

Momenteel 12 verschillende berichten over de aanslag van gister op vk.nl. Met zo gruwelijk mogelijke beschrijvingen, analyses van alle experts die ze maar kunnen, samenvattingen van deze en eerdere aanslagen enzovoorts. Andere grote kranten doen niet anders.

Ik weet nog dat er een aantal jaar terug de discussie was of plegers van school shootings wel zo veel aandacht moeten krijgen. Misschien moeten we nu eens een discussie voeren hoe veel aandacht de aanslag zélf krijgt.
pi_173236778
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Die mensen willen dan ook nog even belangrijk gevonden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')