Calma calma.quote:
De kunst is om iedereen even uit te laten razen #TaglianoGodquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:47 schreef Bronson_ het volgende:
Hier wordt uitstekend gemodereerd![]()
Mijn complimenten.
Verlengen dat contract.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
5 wedstrijden heeft keizer nodig gehad om alles naar de tyfus te helpen. Dat is gewoon knap.
Het erge is nog dat ik alles van Ajax toch ga kijken dit seizoen en ik weet dat het aids gaat wordenquote:
Ja, dat is héél dom van je.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik alles van Ajax toch ga kijken dit seizoen en ik weet dat het aids gaat worden
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik alles van Ajax toch ga kijken dit seizoen en ik weet dat het aids gaat worden
Bosz begon ook kut. Hij moet bouwen en tegen het eind van de competitie zie je de contouren. Tegen die tijd zijn Ziyech, Dolberg, De Ligt, Onana en Sanchez helaas wel weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
5 wedstrijden heeft keizer nodig gehad om alles naar de tyfus te helpen. Dat is gewoon knap.
Bouwen doe je door vooruitgang. Ik zie alleen maar slechter voetbal.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bosz begon ook kut. Hij moet bouwen en tegen het eind van de competitie zie je de contouren. Tegen die tijd zijn Ziyech, Dolberg, De Ligt, Onana en Sanchez helaas wel weg.
Dit dus, elke zondag middag je kapot ergeren en denken ik ga Fox Sports opzeggen maar de week er op toch weer inschakelen...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Het kan vast niet slechter dan vorige week"quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dit dus, elke zondag middag je kapot ergeren en denken ik ga Fox Sports opzeggen maar de week er op toch weer inschakelen...
Moest op tijd naar bed van zijn begeleider.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef Divje het volgende:
Waar is het uitgebreide relaas van klaas dit dit alles wel wist.
Dat denk ik dan niet eens, ik heb voor elke wedstrijd een wervelend Ajax in mijn hoofd. Tot ik Veltman op het veld zie strompelen dan ga ik langzaam huilen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Het kan vast niet slechter dan vorige week"
Lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |