Tjah, links he. Die zorgen er wel voor dat de dezelfde gedachte moet gaan krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:51 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Die gaan de Gutmensch Gulag in.
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
En weer gewoon een eigen invulling eraan geven
Ik heb de filmpjes ook gezien zaterdag (sommigen hier mogen eens leren om sarcasme te herkennen overigens...Maarja dan zouden hun punten geen stand meer houden tja...) waaronder een aantal filmpjes waar weer heel duidelijk te zien was van welke kant het meeste geweld kwam voor de zoveelste keer. En ja, dan gaat er eens iemand doordraaien. Gek hé.
Mag ik zeggen dat het er werkelijk niet uitziet? Of is dat racistisch?quote:
Nu moeten de rechtsen massaal gaan protesteren totdat hij is weggehaald. Dan is de cirkel compleet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Even wachten op een truckchauffeur.
Meh, liever een truck. Levert veel leukere beelden op. En dan zetten zij er weer een neer.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nu moeten de rechtsen massaal gaan protesteren totdat hij is weggehaald. Dan is de cirkel compleet.
*Popcorn
Vertel, wat zeg ik nu weer volgens jou?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw.
wom·an·iz·er (wo͝om′ə-nī′zər)quote:
Ieeuw hang tietenquote:
Van mij mag je alles zeggen . Zolang met maar oprecht isquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat het er werkelijk niet uitziet? Of is dat racistisch?
Niet wat het uitbeeld, maar hoe het eruitziet dus, voordat mensen hier meteen conclusies trekken![]()
Best wel een negatieve stereotypering van een zwarte vrouw, eigenlijk.quote:
Beeldenstorm (451 jaar later) is weer helemaal in. IS en extreem links kunnen elkaar de handen schudden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:53 schreef Ali_boo het volgende:
Ze zijn van plan om heel wat standbeelden/monumenten neer te halen...
Vreemde text dan toch? Die zwarte vrouw is een womanizer??quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
wom·an·iz·er (wo͝om′ə-nī′zər)
n.
A man who seduces or attempts to seduce women as a matter of habit.
Vladimir Lennin is de volgende slachtoffer ( de rechtsen zijn nu aan het protesteren om het beeld weg te halen )quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nu moeten de rechtsen massaal gaan protesteren totdat hij is weggehaald. Dan is de cirkel compleet.
*Popcorn
LOL als dit waar istwitter:jojoh888 twitterde op donderdag 17-08-2017 om 16:36:24Americans protest communist dictator statue of Vladimir Lenin. This is an idol of the #AltLeft #AltLeftIsAntifa… https://t.co/e9QXsOIp3E reageer retweet
twitter:JackPosobiec twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:27:51The Seattle Mayor has ordered the removal of the Lenin Statue! reageer retweet
Tja, daar kon je op wachten. Alle commie statues dan ook maar weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vladimir Lennin is de volgende slachtoffer ( de rechtsen zijn nu aan het protesteren om het beeld weg te halen )
In de twitter link staat het filmpjeLOL als dit waar istwitter:jojoh888 twitterde op donderdag 17-08-2017 om 16:36:24Americans protest communist dictator statue of Vladimir Lenin. This is an idol of the #AltLeft #AltLeftIsAntifa… https://t.co/e9QXsOIp3E reageer retweet
twitter:JackPosobiec twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:27:51The Seattle Mayor has ordered the removal of the Lenin Statue! reageer retweet
Ze tonen meer overeenkomsten dan je denktquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Beeldenstorm (451 jaar later) is weer helemaal in. IS en extreem links kunnen elkaar de handen schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |