SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderGroot fan van User Wotte
YWquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:09 schreef Firewarrior het volgende:
Thanks voor de praise in de titel
Zoiets is altijd leuk he?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:09 schreef Firewarrior het volgende:
Thanks voor de praise in de titel
Ach no worries, is maar internet.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:17 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja, zeker als je elders (in een andere SC) veel haat ontvangt.
Wat Tjacka zegt. Niet te zwaar aan tillen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach no worries, is maar internet.
Ja, en de mensen die daar zitten zijn sowieso kleuters. Ik kan er beter zo veel mogelijk weg blijven.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach no worries, is maar internet.
Precies. Blijf maar lekker hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:24 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja, en de mensen die daar zitten zijn sowieso kleuters. Ik kan er beter zo veel mogelijk weg blijven.
Wat voor adviezen precies?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Blijf maar lekker hier.Vooral Divje heeft onze adviezen hard nodig.
Ik twijfelde of het een grapje wasquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Grapje. Je zal wel wennen aan de humor hier. Allemaal goeie gasten hier. Stuk voor stuk
Geloof me, dat was hetquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik twijfelde of het een grapje was
ik slaap redelijk nu ze in de cosleeper ligtquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slaap je al wat beter? Of beter gezegd: slaapt de kleine meid al beetje door?
lavenderr had hier gepost en op vbl scquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:37 schreef Tjacka het volgende:
Ben echt blij voor je Inso.
Waarom had je niks gezegd
ja wollahquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
lavenderr had hier gepost en op vbl sc
Blijft een vaag verhaal al vind ik de mccans nog vager.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:39 schreef THEFXR het volgende:
over holloway
http://www.dailymail.co.u(...)y-remains-Aruba.html
Ben je een vrouw? (Je geslacht staat niet op je profiel.)quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik slaap redelijk nu ze in de cosleeper ligt
maar dat laatste nog niet bepaald
elke keer drinken drinken drinken
Hadde gij drugs op?quote:
Nee is gewoon een relaxed nummer.quote:
Dat is best oké jaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee is gewoon een relaxed nummer.
Net zoals dit nr.
jaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:33 schreef Firewarrior het volgende:
De TT is gewijzigd, ik wist niet eens dat je hem kunt wijzigen. Kunnen mods dat?
Er stond eerst "Firewarrior is schattig." en nu staat er alleen "Schattig."
watquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk kan iemand niet tegen personen die er een andere mening op na houden...
Jij vindt SV(dus ook Tom Egbers) leuker dan VI! ik ben nog steeds boos op jequote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat verspreid jij leugens over mij
vi is dan ook erg matigquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij vindt SV(dus ook Tom Egbers) leuker dan VI! ik ben nog steeds boos op je
Wie schreef die post in de quote?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk kan iemand niet tegen personen die er een andere mening op na houden...
Dat weet diegene zelf welquote:Op donderdag 17 augustus 2017 01:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wie schreef die post in de quote?
Als het in een PM was, waarom zet je het dan hier neer zonder de naam van de auteur te vermelden?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat weet diegene zelf wel
Was in een PM.
Kennelijk mag ik van die persoon geen andere mening dan Tingo hebben over de youtube-video's die Guyver heeft geplaatst...Vind het een beetje raar dat mensen zo hardvochtig in persoonlijke berichten reageren op wat anderen hier posten.
Ben benieuwd of dit normaal is voor bnw, dat we elkaar zo via privé berichten benaderen...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als het in een PM was, waarom zet je het dan hier neer zonder de naam van de auteur te vermelden?
PM, zoals de afkorting al aangeeft, horen absoluut niet op het forum te komen. anders gewoon ban.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als het in een PM was, waarom zet je het dan hier neer zonder de naam van de auteur te vermelden?
Reden?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
PM, zoals de afkorting al aangeeft, horen absoluut niet op het forum te komen.
logisch toch, personal message, dus alleen voor diegene bedoeld waaraan je schrijft en hoort dus niet op het forum.quote:
Dus dan mag je ongelimiteerd scheldenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch toch, personal message, dus alleen voor diegene bedoeld waaraan je schrijft en hoort dus niet op het forum.
Admins kunnen het ook teruglezen, dat wel. Maar ik denk niet dat dat zo'n ramp is, want in KLB SC mag je met van alles en nog wat schelden zonder dat je post überhaupt wordt verwijdert, laat staan dat je een ban krijgt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 03:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan mag je ongelimiteerd schelden
Dat is kut. Hier wat tips om je spierpijn te verzachten: https://www.gezondheidsne(...)spierpijn-verzachtenquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga hier melding van maken bij de BNW moderators
Ja. Het is wel verboden om topics aan te maken over een specifieke user, maar ik denk niet dat dat ook voor de titel van een SC geldt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat een VBL mod mijn TT aan heeft gepast. Kaulo triest toch.
Dit kan er maar 1 zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er staat hier zo vaak TjackaGOD in de TT (terecht overigens).quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja. Het is wel verboden om topics aan te maken over een specifieke user, maar ik denk niet dat dat ook voor de titel van een SC geldt.
Ja, idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er staat hier zo vaak TjackaGOD in de TT (terecht overigens).
Kun je mij in DM of PM sturen wie en wat? Dat soort berichten hoef je namelijk niet te accepteren.quote:
Dek mijn rug in BNW fb. ChrisCarter wilt onze beginnende vriendschap verpesten.quote:
Maak je eigenlijk een grapje over die vriendschap? Ik spreek je pas net, vandaar dat ik het vraag.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dek mijn rug in BNW fb. ChrisCarter wilt onze beginnende vriendschap verpesten.
Nee joh. Ik doe altijd tegen iedereen aardig op FOK!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:46 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Maak je eigenlijk een grapje over die vriendschap? Ik spreek je pas net, vandaar dat ik het vraag.
Ok, dat is mooi.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee joh. Ik doe altijd tegen iedereen aardig op FOK!
Soms een beetje trollen misschien. Maar ik heb mijn wilde FOK! haren verloren.quote:
ChrisCarter heeft de titel nog niet terug verandert. En mijn internet doet kut vandaag..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms een beetje trollen misschien. Maar ik heb mijn wilde FOK! haren verloren.
Chris moet stoppen als mod. Ik zit altijd op 4G+quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:05 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
ChrisCarter heeft de titel nog niet terug verandert. En mijn internet doet kut vandaag..
wat was de TT?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Chris moet stoppen als mod. Ik zit altijd op 4G+
Ben ik ook wel benieuwd naar..quote:
Nee hij doet het prima..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Chris moet stoppen als mod. Ik zit altijd op 4G+
Die valt niet ooit nog door iemand te evenaren denk ik. Snap dan ook niet dat ik afgewezen ben voor het F1 forum.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar..
[..]
Nee hij doet het prima..
En beter dan die vorige klungel..
Blaadjes
Nou ja. niks mis mee. ik had in games een TT in gta pc topic en die was David is homo.quote:
Volgens hem was het lollig bedoeld. Vond zijn moeder ook zeker bij zijn geboorte.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja. niks mis mee. ik had in games een TT in gta pc topic en die was David is homo.
Niemand had daar problemen mee.
F1 forum?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die valt niet ooit nog door iemand te evenaren denk ik. Snap dan ook niet dat ik afgewezen ben voor het F1 forum.
"Firewarrior is schattig."quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Was Blaadjes voorheen mod?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Nee hij doet het prima..
En beter dan die vorige klungel..
Blaadjes
haha. nou ik maakte pas nog een vrij onschuldige opmerking. Was na Q en iets van: van 2 naar 3 naar 4. Zal hij in de race wel weer 5e worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
F1 forum?
Misschien hebben ze je post bekeken, op FP ... je troll periode vooral Max verstappen bashen was geniaal ..
Wel mooi forum om te runnen, vaak maar 1 x in de 2 weken echt druk!
Dat je daar een ban voor kreegquote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. nou ik maakte pas nog een vrij onschuldige opmerking. Was na Q en iets van: van 2 naar 3 naar 4. Zal hij in de race wel weer 5e worden.
Kreeg ik gelijk 2 dagen ban van Danny.
Na de supercup kreeg ik ook een ban omdat ik negatief over Feyenoord was. 2 dagen. krijg ik volgende ochtend DM: We waren iets te snel met bannen gisteren.![]()
Ben je mod geweest?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:21 schreef Blaadjes het volgende:
oh kut nou bespreek ik bansnou ja is van de FP
Max is dan ook gewoon een kut hype.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha. nou ik maakte pas nog een vrij onschuldige opmerking. Was na Q en iets van: van 2 naar 3 naar 4. Zal hij in de race wel weer 5e worden.
Kreeg ik gelijk 2 dagen ban van Danny.
Na de supercup kreeg ik ook een ban omdat ik negatief over Feyenoord was. 2 dagen. krijg ik volgende ochtend DM: We waren iets te snel met bannen gisteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |