Wie schreef die post in de quote?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk kan iemand niet tegen personen die er een andere mening op na houden...
Dat weet diegene zelf welquote:Op donderdag 17 augustus 2017 01:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wie schreef die post in de quote?
Als het in een PM was, waarom zet je het dan hier neer zonder de naam van de auteur te vermelden?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat weet diegene zelf wel
Was in een PM.
Kennelijk mag ik van die persoon geen andere mening dan Tingo hebben over de youtube-video's die Guyver heeft geplaatst...Vind het een beetje raar dat mensen zo hardvochtig in persoonlijke berichten reageren op wat anderen hier posten.
Ben benieuwd of dit normaal is voor bnw, dat we elkaar zo via privé berichten benaderen...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als het in een PM was, waarom zet je het dan hier neer zonder de naam van de auteur te vermelden?
PM, zoals de afkorting al aangeeft, horen absoluut niet op het forum te komen. anders gewoon ban.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als het in een PM was, waarom zet je het dan hier neer zonder de naam van de auteur te vermelden?
Reden?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
PM, zoals de afkorting al aangeeft, horen absoluut niet op het forum te komen.
logisch toch, personal message, dus alleen voor diegene bedoeld waaraan je schrijft en hoort dus niet op het forum.quote:
Dus dan mag je ongelimiteerd scheldenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 02:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch toch, personal message, dus alleen voor diegene bedoeld waaraan je schrijft en hoort dus niet op het forum.
Admins kunnen het ook teruglezen, dat wel. Maar ik denk niet dat dat zo'n ramp is, want in KLB SC mag je met van alles en nog wat schelden zonder dat je post überhaupt wordt verwijdert, laat staan dat je een ban krijgt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 03:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan mag je ongelimiteerd schelden
Dat is kut. Hier wat tips om je spierpijn te verzachten: https://www.gezondheidsne(...)spierpijn-verzachtenquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga hier melding van maken bij de BNW moderators
Ja. Het is wel verboden om topics aan te maken over een specifieke user, maar ik denk niet dat dat ook voor de titel van een SC geldt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat een VBL mod mijn TT aan heeft gepast. Kaulo triest toch.
Dit kan er maar 1 zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 00:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk kan iemand niet tegen personen die er een andere mening op na houden...
Er staat hier zo vaak TjackaGOD in de TT (terecht overigens).quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:38 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja. Het is wel verboden om topics aan te maken over een specifieke user, maar ik denk niet dat dat ook voor de titel van een SC geldt.
Ja, idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er staat hier zo vaak TjackaGOD in de TT (terecht overigens).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |