"Het Trump geweld"? Welk Trump geweld?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]Hoe verhoudt dit zich tot het Trump geweld?
Mooi staaltje blaming the victim hier, en niet willen kijken naar wie de spiraal begon.
Omdat Trump wat stoere taal uit slaat mag antifaquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gelul. Trump is deze hele spiraal begonnen
De politie trekt terugtwitter:lizziejohnsonnn twitterde op zondag 27-08-2017 om 23:24:31"Take his camera, take his phone," they are shouting at a journalist. #berkeley https://t.co/hvsQ5eXalE reageer retweet
twitter:lizziejohnsonnn twitterde op zondag 27-08-2017 om 23:33:51Police in #Berkeley have retreated to the station and the northern streets at Civic Center Park. reageer retweet
Dat beweren de nepmedia.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:22 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
"Het Trump geweld"? Welk Trump geweld?
De spindoctor van Trump zegt letterlijk "haat is een sterkere en betere motivator dan liefde"quote:
Oke boeiend.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De spindoctor van Trump zegt letterlijk "haat is een sterkere en betere motivator dan liefde"
Inderdaad boeiend, want dat legt hun agenda bloot.quote:
Oke, en wat is in het kort dat blootgelegde agenda wat nou aan jou is onthult?quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad boeiend, want dat legt hun agenda bloot.
De agenda is om te verdelen ipv verbinden (zodat in de schaduw de rijken kunnen stelen, vervuilen en graaien). De agenda is om haat aan te wakkeren en destructie te plegen. Mensen ongelukkig en vol wrok te maken. Met als bijgevolg dat het zichzelf in stand houdt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Oke, en wat is in het kort dat blootgelegde agenda wat nou aan jou is onthult?
Psst, klopkoek, rechtse agenda kopen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De agenda is om te verdelen ipv verbinden (zodat in de schaduw de rijken kunnen stelen, vervuilen en graaien). De agenda is om haat aan te wakkeren en destructie te plegen. Mensen ongelukkig en vol wrok te maken. Met als bijgevolg dat het zichzelf in stand houdt.
Bekijk maar de docu op Netflix.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Psst, klopkoek, rechtse agenda kopen?
[ afbeelding ]
Oftewel 'de protocollen van de wijzen van sion', de oerconspiracy. Daar ga ik niet in mee en het is ook niet bepaald rechts in de moderne tijd.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De agenda is om te verdelen ipv verbinden (zodat in de schaduw de rijken kunnen stelen, vervuilen en graaien). De agenda is om haat aan te wakkeren en destructie te plegen. Mensen ongelukkig en vol wrok te maken. Met als bijgevolg dat het zichzelf in stand houdt.
De maker cashte voor de derde keer en verkocht Jesse aan Netflix?quote:
Even wachten Lilian is in de maak vermoed ik?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:21 schreef Poekieman het volgende:
hoewel dat na Jan Marijnissen er bepaald niet beter op geworden is.
Gebeten wordt men toch, doe mij dan maar die welke het minst hard bijten doet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:54 schreef Telefoonvork het volgende:
Links... rechts... midden... noem het wat je wilt, uiteindelijk krijg je toch hetzelfde.
De illusie hebben dat politiek nog ene zak te vertellen heeft in een tijd van big money.
Volgens mij begon het al met premier Kok, ik ga voor mezelf na dan, wat die voor het FNV heeft mogen doen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:36 schreef Ribbenburg het volgende:
Links gaat aan zijn eigen succes tenonder. Zonder links zouden vrouwen nog steeds geen stemrecht hebben en zouden arbeiders nog steeds 14-urige werkdagen maken.
Het lijkt erop. PvdA werd in zijn bezielende leiding een partij van 'de derde weg' en neo-liberaal, terwijl Joop den Uyl het nog had over spreiding van kennis, inkomen en macht. Eigenlijk begon de ellende al enigszins duidelijk te worden met Nieuw Links, waar Willem Drees terecht niks van moest hebben. Joop den Uyl trouwens had ook zijn bedenkingen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij begon het al met premier Kok, ik ga voor mezelf na dan, wat die voor het FNV heeft mogen doen?
Ik weet het nog zo niet niet of die bedenkingen had, denk eerder een afspraak met Kok?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:51 schreef Ribbenburg het volgende:
Joop den Uyl trouwens had ook zijn bedenkingen.
Van wikipedia:quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo niet niet of die bedenkingen had, denk eerder een afspraak met Kok?
Nieuw Linksquote:In diezelfde periode kreeg Den Uyl als partijleider binnen de partij te maken met de vernieuwingsbeweging Nieuw Links. Deze beweging vond dat de koers van de partij te onduidelijk en conservatief was. De vernieuwers wensten een linkser standpunt, en eveneens herbezinning op de relatie tot het wetenschappelijk marxisme. Den Uyl vond wel dat ze een aantal oppervlakkige ideeën hadden, maar ging niet de confrontatie aan. In plaats daarvan probeerde hij ruimte te scheppen voor de jongeren.
quote:De opkomst van Nieuw Links veroorzaakte een tweestrijd in de PvdA. De oudgedienden in de partij, waaronder Joop den Uyl, maakten zich hard voor de positie van de PvdA als regeringspartij. De leden van Nieuw Links wilden zich juist afzetten tegen het politieke machtscentrum, vooral tegen de confessionele politieke partijen.
Partijprominent Jeroen Dijsselbloem kiest duidelijk voor het eerste:quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ten dode opgeschreven
Geenen hekelt ook de borstklopperij in de partij. “Je op de borst kloppen over dat de PvdA een bestuurderspartij is, is lachwekkend als zevende partij van het land. Ik hoor te vaak dat het verlies eenmalig is en ‘als we hard werken’ weer enorm kunnen groeien. Men lijkt niet in te willen of kunnen zien dat de PvdA in de huidige vorm ten dode is opgeschreven.” Hij noemt drie opties om verder te gaan: voortmodderen, radicaliseren en een linkse samenwerking aangaan. Dat laatste heeft zijn voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |