abonnement Unibet Coolblue
pi_173201166
Ah, Soros, die was al twee pagina's niet genoemd. Fijn dat we eindelijk de hoofdschuldige te pakken hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:49:19 #252
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173201176
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee geen semantische discussie voeren hier.
Dat is niet semantisch. Als Soros direct geld aan Antifa had gegeven had je gelijk gehad.

Als ik geld aan Greenpeace doneer en die geven vervolgens een gedeelte van hun geld aan Sea Shepard, zeg je dan ook: De door Dustpuppy gesponsorde organisatie Sea Shepard?

Ik neem aan dat jij ook gewoon belasting betaald? Mag ik dan ook zeggen 'het door dellipder gesponsorde Nederlandse leger'?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:55:57 #253
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173201293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:49 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat is niet semantisch. Als Soros direct geld aan Antifa had gegeven had je gelijk gehad.

Als ik geld aan Greenpeace doneer en die geven vervolgens een gedeelte van hun geld aan Sea Shepard, zeg je dan ook: De door Dustpuppy gesponsorde organisatie Sea Shepard?

Ik neem aan dat jij ook gewoon belasting betaald? Mag ik dan ook zeggen 'het door dellipder gesponsorde Nederlandse leger'?
Dit is onzin omdat Soros precies hetzelfde heeft gedaan in Oekraïne aan de vooravond van de burgeroorlog aldaar.
Dit vind ik echt semantiek.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:59:08 #254
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173201352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:55 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is onzin omdat Soros precies hetzelfde heeft gedaan in Oekraïne aan de vooravond van de burgeroorlog aldaar.
Dit vind ik echt semantiek.
Nee, dat is beeldvorming. Als jij maar blijft roepen 'de door Soros gesponsorde Antifa' doe je net alsof Soros deze groep direct sponsort en dus direct achter de acties van die groep staat.

Je probeert een vijandsbeeld te creëren door te doen alsof het een 'grand old conspiracy' is

Ondertussen leidt dit af van het feit dat er groep door de straten paradeert die achter de denkbeelden staan die 6 miljoen onschuldige mensen over de kling hebben gejaagd, omdat ze toevallig met de verkeerde genen/religie/seksuele voorkeur geboren waren.

Maar hou dat vooral lekker vast.

[ Bericht 18% gewijzigd door DustPuppy op 17-08-2017 09:04:41 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:35:09 #255
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173201957
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:13 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Kreeg Lee dat beeld?

Volgens mij herdenkt het aan de geschiedenis, mooi of niet mooi, het verwijst ergens naar en die geschiedenis kun je niet uitvegen door het beeld te verwijderen.
Volgens mij is het om Lee te eren, en kun je dit ereteken wel stopzetten door het weg te halen.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:36:49 #256
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173201998
quote:
9s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:38 schreef dellipder het volgende:

[..]

Mogelijk volgende stap van deze Liberals voor hun onwelgevallige boeken verbranden.

O wacht...
Mogelijke volgende stap van de rechtsen: voor hun onwelgevallige mensen verbranden.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:40:44 #257
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173202058
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Het gaat nog leuk worden in de USA nu dat gestoorde ANTIFA volk zich dankzij de hele publieke opinie gesterkt voelt in hun strijd om alles wat ook maar een millimeter rechts staat van Karl Marx helemaal kort en klein te slaan.
Waarom denken nazi's toch altijd dat AFA tegen alle andere meningen is? Ze hebben nog nooit een bijeenkomst van de VVD of D66 aangevallen. Ze vallen alleen bijeenkomsten van racisten en fascisten aan.
pi_173202110
Gisteren zat Adam Curry (van oa Noagenda) bij Infowars, eens kijken wat die te vertellen heeft.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:44:44 #259
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173202137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Lee was geen voorstander van slavernij en bevrijdde de slaven in zijn familie zodra hij er eigenschap over kreeg.

Hoe vaak moet dat nog herhaald worden?
Net zo lang totdat mensen vergeten zijn dat Lee met verve het leger aanvoerde dat expliciet vocht voor het behoud van de slavernij, denk ik.

Het lijkt me redelijk om de aanvoerder van het belangrijkste pro-slavernijleger te zien als pro-slavernij, zelfs als hij er zelf niet aan deed.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:46:02 #260
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173202158
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oprechte vraag:

Mag een blanke zuiderling anno 2017, afstammeling van confederale soldaten, überhaupt trots zijn op zijn voorouders, of zijn ze per definitie het vervloekte addergebroed van een gevallen generatie, een stigma waar ze pas vanaf komen wanneer ze hun voorouders bij het grof vuil parkeren??
Nee, dat zijn ze niet. :D

Tjonge, wat een rare keuze. Ofwel trots zijn op je voorouders, ofwel addergebroed zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat er meer opties voorhanden zijn.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:52:26 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173202291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom denken nazi's toch altijd dat AFA tegen alle andere meningen is? Ze hebben nog nooit een bijeenkomst van de VVD of D66 aangevallen. Ze vallen alleen bijeenkomsten van racisten en fascisten aan.
Ze werken van rechts naar links. Als de fascisten eenhaal gevallen zijn beginnen ze aan de PVV, dan VVD en zo door t/m GL
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:57:07 #262
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173202422
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze werken van rechts naar links. Als de fascisten eenhaal gevallen zijn beginnen ze aan de PVV, dan VVD en zo door t/m GL
Nee hoor.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:04:03 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_173202596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 08:46 schreef dellipder het volgende:

Nee geen semantische discussie voeren hier.
Rare woordkeuze is dit toch. Waar moeten we dan een discussie mee voeren, syntactiek? Een discussie is toch een betekenisvolle redetwisting.

Welnu, de wereld waarin een discussie dan en slechts dan gevoerd mag worden als deze niet semantisch is, herleidt tot falsum.

Bediscussieer het gebruik van het principium tertii exclusi in het kader van Aristoteles en LEJ Brouwer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173202786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom denken nazi's toch altijd dat AFA tegen alle andere meningen is? Ze hebben nog nooit een bijeenkomst van de VVD of D66 aangevallen. Ze vallen alleen bijeenkomsten van racisten en fascisten aan.
Dat overdrijven ( tot in het groteske) over wat men antifa noemt zie ik op het internet bij ongenuanceerd rechts.
Niet perse extreemrechts, wel met steeds opduikende extreemrechtse neigingen en sympathietjes voor dat extremisme.
pi_173202834
quote:
Webdiensten doen Amerikaanse neonazi-site in de ban
Amerikaanse internetbedrijven hebben na het racistische geweld in Charlottesville hun handen afgetrokken van de neonazi-site The Daily Stormer. De beheerder van die site zegt dat het hem niet meer lukt om de pagina in de lucht te houden omdat hij door providers en servicebedrijven wordt geweerd.The Daily Stormer is een extreem-rechtse nieuwssite en staat vol met antisemitische en racistische content. Bezoekers van de site doen ook aan trolling, het bestoken van tegenstanders met berichten. De naam van de site is afgeleid van de nazi-krant Der Stürmer. Die bestond tot 1945.Directe aanleiding voor de ban van de site is een artikel waarin het dodelijke slachtoffer van het geweld in Charlottesville wordt bespot. Daarop trok de host van de site de stekker eruit. Pogingen van beheerder Andrew Anglin om de pagina elders onder te brengen, mislukten. "Ik ben tot nu toe vier keer weggestuurd", zegt hij.
https://nos.nl/artikel/21(...)-site-in-de-ban.html

Neem nou FOK!
Men mag heel veel lulligs schrijven hier. Maar er zijn grenzen.
De foktop wilt niet mede-verantwoordelijk zijn voor bepaalde uitingen en schrappen dat en/of verbannen de users.
Dat recht hebben servers ook.
Brallende groepen kunnen eigen servers oprichten en zo de vrije meningsuiting misbruiken.
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 10:14:48 #266
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173202853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom denken nazi's toch altijd dat AFA tegen alle andere meningen is? Ze hebben nog nooit een bijeenkomst van de VVD of D66 aangevallen. Ze vallen alleen bijeenkomsten van racisten en fascisten aan.
Wat ik niet zo begrijp is waarom daar wel black metal groepen bij horen die 15 jaar geleden wel eens wat raars geschreeuwd hebben maar niet hip-hop formaties die 2 jaar geleden wat raars geschreeuwd hebben?

Ik had grote AFA demonstraties bij broederliefde verwacht maar dan geven ze geen thuis... maar voor een blackmetal band met 10 fans willen ze alle moeite doen om het te laten aflasten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:16:05 #267
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173202888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat overdrijven ( tot in het groteske) over wat men antifa noemt zie ik op het internet bij ongenuanceerd rechts.
Niet perse extreemrechts, wel met steeds opduikende extreemrechtse neigingen en sympathietjes voor dat extremisme.
Op die manier is het makkelijker om de ideeën van je tegenstanders aan te vallen. Dat gebeurt hier op FOK! ook voortdurend. Echt in discussie gaan met de ander levert vaak op dat je nuance moet gaan gebruiken, en nuance is de doodssteek voor extreemrechts gedachtegoed.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:16:50 #268
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173202908
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat ik niet zo begrijp is waarom daar wel black metal groepen bij horen die 15 jaar geleden wel eens wat raars geschreeuwd hebben maar niet hip-hop formaties die 2 jaar geleden wat raars geschreeuwd hebben?

Ik had grote AFA demonstraties bij broederliefde verwacht maar dan geven ze geen thuis... maar voor een blackmetal band met 10 fans willen ze alle moeite doen om het te laten aflasten.
Over welke black metal-band heb je het nou?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:17:41 #269
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_173202931
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze werken van rechts naar links. Als de fascisten eenhaal gevallen zijn beginnen ze aan de PVV, dan VVD en zo door t/m GL
Ze hebben meerdere oorlogen verloren en het gedachtengoed bestaat nog steeds. Dit overleven ze ook wel. De kern wordt alleen maar fanatieker.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_173203040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Op die manier is het makkelijker om de ideeën van je tegenstanders aan te vallen. Dat gebeurt hier op FOK! ook voortdurend. Echt in discussie gaan met de ander levert vaak op dat je nuance moet gaan gebruiken, en nuance is de doodssteek voor extreemrechts gedachtegoed.
yippp !
Gisteren werd in dit topic gezet:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Het gaat nog leuk worden in de USA nu dat gestoorde ANTIFA volk zich dankzij de hele publieke opinie gesterkt voelt in hun strijd om alles wat ook maar een millimeter rechts staat van Karl Marx helemaal kort en klein te slaan.
Zo absurd.... dat het ook om te lachen is . Absurdistische humor... Alleen jammer dat het bedoeld is als serieus argument

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 17-08-2017 10:35:22 ]
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 10:23:48 #271
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173203094
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Over welke black metal-band heb je het nou?
deze bijvoorbeeld

https://zwaremetalen.com/(...)l-concert-in-utrecht
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:23:58 #272
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173203098
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat ik niet zo begrijp is waarom daar wel black metal groepen bij horen die 15 jaar geleden wel eens wat raars geschreeuwd hebben maar niet hip-hop formaties die 2 jaar geleden wat raars geschreeuwd hebben?

Ik had grote AFA demonstraties bij broederliefde verwacht maar dan geven ze geen thuis... maar voor een blackmetal band met 10 fans willen ze alle moeite doen om het te laten aflasten.
Katogorie C bedoel je?
Zie je werkelijk het verschil niet? Ronduit een nazi band, zware hooligans achter zich die een spoor van geweld achter zich aan laten? Die in Duitsland verboden zijn omdat het ronduit neo nazi's zijn? De zanger die molotovcocktails naar een asielzoekerscentrum heeft gegooid e.d....

Gaat wel wat verder dan zoveel jaar geleden iets raars hebben geschreeuwd...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173203195
Servers verwijderden the Daily Stormer o.m. vanwege dit artikel :
http://archive.fo/p5i30
quote:
Heather Heyer: Woman Killed in Road Rage Incident was a Fat, Childless 32-Year-Old Slut
sui them !!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 17-08-2017 10:34:46 ]
pi_173203262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Door het wegkijken en gedogen van het Antifa geweld onder de noemer het zijn onze knokploegen voor de vrijheid die "nazis" in elkaar rammen ben je een monster aan het creëren waar je over een tijd enorm veel spijt van gaat krijgen.
Dit. En dat eeuwige gezeik en tegendemo's goedpraten van die lui, is echt van het grootste soort hypocrisie wat je maar kunt bedenken.

Ook dit:
http://www.nu.nl/internet(...)htse-gebruikers.html

Is van dat niveau. Dat ze extreemrechts aanpakken is top. Alleen vergeten ze dat er ook nog extreem linksen zijn die net zo min het extreme geweld schuwen en net zo voor 'hun' zaak staan. Alleen is dat een mening die schijnbaar wat makkelijker in het lief roze te omlijnen is ofso.
Antifa, afa, BLM is van hetzelfde soort ranzigheid als Alt-right.

Voor de rest heeft Geenstijl er vanmorgen een stuk over:
https://www.geenstijl.nl/(...)rm-van-sjw-agressie/

quote:
Man eert voorouders in storm van SJW-agressie
Winnende quote van de agent op het eind: "You want another day like Saturday, don't you? You should be ashamed of yourself!"

Een kleine les, voor wie nog vatbaar is voor een beetje nuance. Niet iedere Confederate flag-zwaaier is een "racist", laat staan een white supremacist. Deze mollige jongeman, we kennen hem verder niet en de video dook ook zonder veel context op, komt op ons niet over als een hardcore nazi. Is ie misschien wel, kun je aan de buitenkant niet zien. Doet hier in ieder geval geen vlieg kwaad. Staat daar gewoon. Teary-eyed. Roerloos. Hij wil zijn voorvaderen eren, mompelt hij in een vriendelijk zuidelijk accent tegen de camera als de politie hem voorzichtig weghaalt uit een toenemend agressief, intimiderend toneelspel dat een paar hysterische SJW's voor zijn neus opvoeren. "They need to know that what they fought for wasn’t slavery or oppression."

FOUT!, krijsen de SJW's. In de Orwelliaanse ophefstorm over standbeelden, symbolen en de History of the South kan, mág die vlag niet staan voor cultuur, erfgoed en familiegeschiedenissen. Het moet en zal racisme zijn, een vonnis en een vooroordeel dat wordt versterkt door de vaandelzwaaiende teringnazi's van zaterdag. Voor de meelezers van de MSM: de oude man die tussentijds in beeld komt, is geen grand wizard van de KKK die slavernij zit goed te praten. Het is Shelby Foote, een gerenommeerd historicus [onverdachte NYT-link] die de werken schreef waar Ken Burns zijn veelgeprezen documentaire The Civil War [onverdachte Guardian-link] op baseerde, waar beiden veel lof voor oogstten. En voor SJW's en andere 'die vlag is racistisch'-roepers: bezoek eens een Civil War museum, in blauw of grijs gebied. Keus genoeg. Wellicht voorkomt het dat mensen standbeelden omver willen trekken, vlaggen willen verbranden en huilende padvinders willen kapotschreeuwen omdat ze het historisch besef van een sneeuwvlokje hebben.

De moderne geschiedenis is groter dan de klaagzang van individuele kwetsgevoelens. Dat soort post-postmodernisme, waarbij de geschiedenis opzettelijk eenzijdig wordt belicht om grote groepen mensen in het heden te kunnen criminaliseren, leidt alleen maar tot het soort ideologisch extremisme waar totalitaire samenlevingen op gebaseerd worden. Laat die standbeelden lekker staan. Context is beter dan censuur. Altijd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173203408
quote:
Ziek, die haat. Echt heel erg ziek. Te schreeuwen naar iemand die gewoon vreedzaam met een vlaggetje staat die niet eens als racist gezien moet worden.

Respect voor die gozer dat hij niet heeft uitgehaald.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')