Ik zie daar uitsluitend een Liberia-scenario voor me.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Limburg zou op zuiver koloniale wijze bestuurd moeten worden.
De status van Generaliteitslanden had nimmer opgeheven mogen worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een lettertypenaids.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik verwacht nu wel een leuk plaatje van de Xenos over de EU.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Voor de meeste mensen blijft het bij de zin "Worden we boos".quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Types die zo'n bord in huis hebben:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Nee joh, dit bord hoort bij boerige stellen die een landelijke stijl (inspiratie: VTwonen) in hun doorzonwoning willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Types die zo'n bord in huis hebben:
[ afbeelding ]
Dat bord hoort vooral bij mensen die nutteloze prullaria bij de Xenos kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee joh, dit bord hoort bij boerige stellen die een landelijke stijl (inspiratie: VTwonen) in hun doorzonwoning willen.
Goed zo.twitter:eelcobvr twitterde op woensdag 16-08-2017 om 14:27:27Amerika's grootste persbureau, @AP, vermijdt voortaan de term 'alt-right' - te eufemistisch over extreem-rechts https://t.co/jEIHzuta9t reageer retweet
Keiharde sanctie, wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goed zo.twitter:eelcobvr twitterde op woensdag 16-08-2017 om 14:27:27Amerika's grootste persbureau, @AP, vermijdt voortaan de term 'alt-right' - te eufemistisch over extreem-rechts https://t.co/jEIHzuta9t reageer retweet
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Duidelijk. Die kleine snol die vroeg gewoon om een bedwelmingsmiddel natuurlijk.
[..]
De facto gebeurt dat toch al vanuit de EU?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Je zou haar bijna niet herkennen.... maar volgens mij is die linkse een serieus afgevallen Hanna Tokkie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Types die zo'n bord in huis hebben:
[ afbeelding ]
Zou nog steeds niet geven.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou haar bijna niet herkennen.... maar volgens mij is die linkse een serieus afgevallen Hanna Tokkie.
Die beestenbende ken jij vast persoonlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Vandalen op bezoek bij de burgemeester. Op uitnodiging zelfs.
Dat is na een biertje of twee, inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Verrassende koerswijziging ten opzichte van je houding in deze video:
"Copuleren heeft hij pas één keer gedaan. Met dezelfde meid, dat is het ergste."quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Verrassende koerswijziging ten opzichte van je houding in deze video:
En bedankt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Je moet wel heel weinig van jezelf denken om met dat figuur naar bed te gaan. Jeminee.
Om je op te beuren: er zijn nogal wat meiden met een zeer laag zelfvertrouwen.quote:
Dat is inderdaad mijn doelgroep: onzekere vrouwen met een lage (of afwezige) standaard. Liefst redelijk beschonken (vandaar de voorliefde voor de Zwarte Cross).quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om je op te beuren: er zijn nogal wat meiden met een zeer laag zelfvertrouwen.
En als het meezit kunnen ze ook nog een trekker besturen, win-win.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn doelgroep: onzekere vrouwen met een lage (of afwezige) standaard. Liefst redelijk beschonken (vandaar de voorliefde voor de Zwarte Cross).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:33 schreef Kaas- het volgende:
Ik ging dus even een stukje hardlopen vanuit m'n ouders hun huis en dan loop je constant door dit soort landschappen. Daarom is die provincie zo chill.Dat heb je hier ook, maar dan ook nog met heuvelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Venusheuvels?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb je hier ook, maar dan ook nog met heuvels
Heeft een panda iemand aan flarden gescheurd?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef Leandra het volgende:
Bizar, de traumahelikopter is net geland wegens een incident in Dierenpark Amersfoort...
Er is kennelijk een klein meisje uit een speeltoestel gevallen (sommigen zijn best hoog daar), maar ik ben idd al blij dat het niet het net bij het nieuwe leeuwenverblijf wasquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft een panda iemand aan flarden gescheurd?
Oh ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is kennelijk een klein meisje uit een speeltoestel gevallen (sommigen zijn best hoog daar), maar ik ben idd al blij dat het niet het net bij het nieuwe leeuwenverblijf was
De panda's zijn in Rhenen, niet in Amersfoort
Daar ben ik anderhalf jaar geleden nog geweest. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef Leandra het volgende:
Bizar, de traumahelikopter is net geland wegens een incident in Dierenpark Amersfoort...
Edit: klein meisje uit speeltoestel gevallen.... nasty.
Ik zie geen speeltuinquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:48 schreef Leandra het volgende:
Als ik de foto's hier zo zie dan denk ik dat het bij de speeltuin is waar ik de minste problemen had verwacht eigenlijk.
Sterker nog: je hebt niet eens een speeltuin nodig. Laatst een traumaheli in het dorp omdat er een mevrouw van de fiets was geflikkerd. Met de kop op de stoeprand. Dat wil ook wel flinke schade aanrichten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie geen speeltuin
In bijna elke speeltuin kun je wel op je hoofd terechtkomen na een val van meer dan een meter..
De speeltuin is links van de ambulances.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie geen speeltuin
In bijna elke speeltuin kun je wel op je hoofd terechtkomen na een val van meer dan een meter..
Wij waren er vrijdagavond nog.... plus dat het natuurlijk sowieso dichtbij isquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar ben ik anderhalf jaar geleden nog geweest. Komt wel erg dichtbij zo.
Jullie hebben stoepen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sterker nog: je hebt niet eens een speeltuin nodig. Laatst een traumaheli in het dorp omdat er een mevrouw van de fiets was geflikkerd. Met de kop op de stoeprand. Dat wil ook wel flinke schade aanrichten.
Daar gaat het dus al fout.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De speeltuin is links van de ambulances.
Is dat niet de normale gang van zaken bij een glijbaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, logisch eigenlijk....
Maar goed meisje is van de glijbaan gevallen kennelijk
Tja, je kan soms net naar terecht komen. Maar goed meestal zijn kinderen nog redelijk flexibel en herstellen ze snel. Laten we dat maar hopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, logisch eigenlijk....
Maar goed meisje is van de glijbaan gevallen kennelijk
Lekker veilig.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:57 schreef Ryon het volgende:
Glijbanen verbieden en overal rubberen tegels neerleggen. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Nee de meeste glijbanen daar zijn aan de bovenkant dicht en pas veel dichter bij de grond open.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat niet de normale gang van zaken bij een glijbaan?
Nog niet veilig genoeg bedenk ik mij nu. Gewoon speeltuinen verbieden. Soms moet je willen doorpakken.quote:
Ja idd, het is nogal niet wat als je dagje uit zo eindigtquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je kan soms net naar terecht komen. Maar goed meestal zijn kinderen nog redelijk flexibel en herstellen ze snel. Laten we dat maar hopen.
Krijg ik nou voor de zoveelste keer een melding dat er nieuwe overheidsinstanties gebruikmaken van mijn.overheid.nl en of ik daar ook mee akkoord ga?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:03 schreef Jip141 het volgende:
Hallo, daar ben ik weer. Weer een gemeente gekoppeld aan een systeem.
Graag gedaan.
Whehehequote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
De ironie ligt er toch wel duimendik bovenop:
The decisions of Google and GoDaddy made the site inaccessible on Tuesday. But by Wednesday morning, the Daily Stormer was back online with a new, Russian domain name: "dailystormer.ru." In a post announcing the site's return, editor Andrew Anglin credited Internet troll turned neo-Nazi Andrew "weev" Auernheimer, the Daily Stormer's administrator, for getting the site back up and running.
https://arstechnica.com/t(...)s-to-russian-domain/
Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg ik nou voor de zoveelste keer een melding dat er nieuwe overheidsinstanties gebruikmaken van mijn.overheid.nl en of ik daar ook mee akkoord ga?
God, wat vind ik dat een storende melding, iedere inlog weer.
En Jip is verantwoordelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg ik nou voor de zoveelste keer een melding dat er nieuwe overheidsinstanties gebruikmaken van mijn.overheid.nl en of ik daar ook mee akkoord ga?
God, wat vind ik dat een storende melding, iedere inlog weer.
Kan je mijn Apple account ook niet gewoon koppelen aan Mijn Overheid? Daarmee moet ik bijna net zo vaak inloggen.quote:
Oeh, kan dat scherm een keer weg... of dat je de mogelijkheid krijgt je keuze ook voor toekomstig aangesloten overheidsinstanties te onthouden?quote:
Jongen (4) valt in put bij speeltuin Maastrichtquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, het is nogal niet wat als je dagje uit zo eindigt
Je moest eens weten hoeveel mensen daar iets over te zeggen hebben en ik ben daar niet een van.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, kan dat scherm een keer weg... of dat je de mogelijkheid krijgt je keuze ook voor toekomstig aangesloten overheidsinstanties te onthouden?
XDquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je mijn Apple account ook niet gewoon koppelen aan Mijn Overheid? Daarmee moet ik bijna net zo vaak inloggen.
Sjezus....quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jongen (4) valt in put bij speeltuin Maastricht
Hoog tijd dat dit grut weer aanschuift in de veilige schoolbankjes. Levensgevaarlijk, zo'n zomervakantie.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen daar iets over te zeggen hebben en ik ben daar niet een van.
Beide 1 keer per jaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je mijn Apple account ook niet gewoon koppelen aan Mijn Overheid? Daarmee moet ik bijna net zo vaak inloggen.
Was vandaag nogal bezig met iCloud op verschillende apparaten. Niet allemaal met vingerafdrukscanner.quote:
Mogen ze ook wel hebben werk genoeg mits dat ze doen waarvoor ze er zijn, zie het topic over fooien en de horeca, er zijn er die het bijna eisen terwijl ze al betaald krijgen ervoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:35 schreef Reya het volgende:
Kinderen sterven omdat docenten per se 20 weken vakantie willen hebben.
Schande, zeg ik je, schande.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:35 schreef Reya het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:01 schreef Drugshond het volgende:
Remlof snapt niks dat er een verkapte geld verhuizing bezig is van N- naar South, Onze pensioenpotten bijvoorbeeld.
Een draak heeft wat reken modelen los gelaten at de EU value for buck na al -25-27 % is (Voor de ellende begon).
====================
Remlof heeft een pamper nodig, met een zwart inlegkruisje.
En het zorgt ervoor dat integratie mislukt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:35 schreef Reya het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:15 schreef remlof het volgende:
Zouden Friek_ en Janneke het Wilhelmus al uit hun hoofd aan het leren zijn?
Vanaf nu alles van Drugshond citeren.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Quote die onzin eens niet, heb die malloot niet voor niks geblockt
Vooral doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Vanaf nu alles van Drugshond citeren.
Hij kan jou blocken, Reyaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Vanaf nu alles van Drugshond citeren.
En toch ben ik blij dat ik ons laatste britse geld uit het VK heb gehaald en in Euro's omgezet heb voordat de pond minder waard is dan de euro.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:01 schreef Drugshond het volgende:
Remlof snapt niks dat er een verkapte geld verhuizing bezig is van N- naar South, Onze pensioenpotten bijvoorbeeld.
Een draak heeft wat reken modelen los gelaten at de EU value for buck na al -25-27 % is (Voor de ellende begon).
====================
Remlof heeft een pamper nodig, met een zwart inlegkruisje.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen met de plugin, niet met de extra functies voor betalende users.
Dat wordt een leuke dag, als de pond onder de euro duiktquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En toch ben ik blij dat ik ons laatste britse geld uit het VK heb gehaald en in Euro's omgezet heb voordat de pond minder waard is dan de euro.
Daar gaat je Brusselse budget. De eurofielen betaalden alleen voor exclusieve toegang tot medestanders.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Een zeldzame treurnis zal zich van me meester maken.
Maakt het iets uit dan er zijn ook users die niet kunnen blocken daarvoor is het toch te doen, eentje gewonnen tegen de EU zoals die is, doet het hem ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Een zeldzame treurnis zal zich van me meester maken.
In oktober weer naar Londen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En toch ben ik blij dat ik ons laatste britse geld uit het VK heb gehaald en in Euro's omgezet heb voordat de pond minder waard is dan de euro.
What goes down must go up, it's a circle of live.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke dag, als de pond onder de euro duikt
Gouden tijden zullen aanbreken voor internetshoppen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
What goes down must go up, it's a circle of live.
China niet vergeten zonder verzend kosten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gouden tijden zullen aanbreken voor internetshoppen.
Wist al al echter Remlos had het over het pond dat het zakken zou, dus maar omgedraaid.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna John, maar helaas net niet.
What goes up must go down.
Ik vermoed dat het niet lang meer zal duren.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gouden tijden zullen aanbreken voor internetshoppen.
Circle of live is life?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna John, maar helaas net niet.
What goes up must come down.
Morgan Stanley voorspelt het in het eerste kwartaal van 2018quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Maken de belegers en shoppers het VK weer groot mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het niet lang meer zal duren.
https://www.bloomberg.com/quote/GBPEUR:CUR
Zat ook al naar de koers te kijken inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het niet lang meer zal duren.
https://www.bloomberg.com/quote/GBPEUR:CUR
Dat zeggen wij ookquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In oktober weer naar Londen.
Het wordt als vakantiebestemming elk jaar leuker.
Nee, de circle of life is the wheel of fortune.quote:
Lekker genieten in de motregen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zeggen wij ook
Word weer een goedkope kerst in Wales
Oeh, heeft m'n favoriete Londense jurkenwinkel toevallig net een sale, wat vervelend nou.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
It's the leap of faith?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, de circle of life is the wheel of fortune.
Wat klinkt dat decadent.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, heeft m'n favoriete Londense jurkenwinkel toevallig net een sale, wat vervelend nou.
Meh, open haardvuur, 50" Full HD TV, kerstboom, CV, Tesco die de boodschappen aflevert. Mag van mij regenenquote:
Allemaal klandizie die de EU misloopt dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, heeft m'n favoriete Londense jurkenwinkel toevallig net een sale, wat vervelend nou.
Ook dat nog ja. Het is zelfs ook nog the band of hope.quote:
Ik wou eerst posten dat ik het voor eind 2018 verwacht, maar toen zag ik de grafiek op Bloomberg. De waardedaling van de Britste pond gaat nog veel sneller dan ik dacht, die kan zomaar binnen een jaar onder de ¤1-grens schieten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Morgan Stanley voorspelt het in het eerste kwartaal van 2018
Drama, dramaquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeven ze toch niet als het daar maar aankomt en niet in Rotterdam of in Antwerpen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:39 schreef remlof het volgende:
Zou goed kunnen zijn voor de Britse export. Alleen exporteren ze niet veel interessants meer
Nee, ze zijn juist normaal al niet duur, en ook nog eens allemaal in Londen gemaakt, dus geen arme kindertjes in Bangladesh die hun vingertjes kapotgestikt hebben op mijn jurkje.quote:
Zit met kerst liever op een plek met sneeuw. Zwitserland ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, open haardvuur, 50" Full HD TV, kerstboom, CV, Tesco die de boodschappen aflevert. Mag van mij regenen
Uitstekend. U neemt Britse export af.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze zijn juist normaal al niet duur, en ook nog eens allemaal in Londen gemaakt, dus geen arme kindertjes in Bangladesh die hun vingertjes kapotgestikt hebben op mijn jurkje.
Familie, he? We hebben meestal ook wel wat sneeuw, soms meer, soms minder maar goed, we gaan niet voor de wintersport of zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit met kerst liever in een plek met sneeuw. Zwitserland ofzo.
Doe je niks aan.quote:
Die koopt zelf een nieuwe telefoon in Nederland en niet in Italie, die moet niet janken die beliegt zijn eigen beurs net zo min als iemand anders.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend. U neemt Britse export af.
Remlof zal woedend zijn.
Nee, ze gebruiken gewoon in Londen kinderen uit Bangladesh om die jurkjes te naaien, natuurlijk, gekkiequote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze zijn juist normaal al niet duur, en ook nog eens allemaal in Londen gemaakt, dus geen arme kindertjes in Bangladesh die hun vingertjes kapotgestikt hebben op mijn jurkje.
Niet echt, nee. Anders bleven wij wel thuis.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doe je niks aan.
Van die Geordie Shores?
Jij blijft erbij?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie, binnenkort eens even een immigrant inhuren als schoonmaakster eens in de week
Doe wel een legale, wij hadden ooit een illegale en die werd opeens gedeporteerd. Zit je dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie, binnenkort eens even een immigrant inhuren als schoonmaakster eens in de week
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doe wel een legale, wij hadden ooit een illegale en die werd opeens gedeporteerd. Zit je dan.
Bij de buren?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, dat Nazitopic is wel compleet trouwens nu met Ali_boo en z'n alex Jones![]()
Nazi topic in NWS...je kan er niet eens een grap van maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, dat Nazitopic is wel compleet trouwens nu met Ali_boo en z'n alex Jones![]()
Tsja, het moet besproken worden hè? Want het is allemaal neit zo zwart wit als 'mensen met hakenkruizenvlaggen zijn nazi's en haten alles wat niet wit is', daar zit een verhaal achter, en die moeten we leren begrijpen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nazi topic in NWS...je kan er niet eens een grap van maken.
Maar laat me raden, alle moslims zijn wel pro-IS natuurlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, het moet besproken worden hè? Want het is allemaal neit zo zwart wit als 'mensen met hakenkruizenvlaggen zijn nazi's en haten alles wat niet wit is', daar zit een verhaal achter, en die moeten we leren begrijpen.
Oh, is dat zo? Ik begrijp het uitstekend, het zijn nazi's, de mensen die ooit mijn grootvader als dwangarbeider te werk hebben gesteld en mijn overgrootmoeder hebben vermoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, het moet besproken worden hè? Want het is allemaal neit zo zwart wit als 'mensen met hakenkruizenvlaggen zijn nazi's en haten alles wat niet wit is', daar zit een verhaal achter, en die moeten we leren begrijpen.
Uiteraard, állemaal terroristen of mogelijke terroristen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar laat me raden, alle moslims zijn wel pro-IS natuurlijk?
Heb met die column op de FP en bijbehorende reacties mijn portie voor vandaag wel gehadquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dat zie je verkeerd. Je oma had vast ook iets gedaan wat die mensen (!!!) irriteerde. Waar er twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik begrijp het uitstekend, het zijn nazi's, de mensen die ooit mijn grootvader als dwangarbeider te werk hebben gesteld en mijn overgrootmoeder hebben vermoord.
Nou ja, ze was Joods, he? Dat was genoeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Je oma had vast ook iets gedaan wat die mensen (!!!) irriteerde. Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Waarom? Vraag me wel oprecht af wat die rare Britten nog meer maken dat men in de rest van de wereld wil. Eigenlijk is alles wat Brits is troep, op de vliegtuigmotoren van Rolls-Royce na wellicht.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend. U neemt Britse export af.
Remlof zal woedend zijn.
Misschien dat ze hier en daar in het voormalige Gemenebest nog wat van die rare Britse troep willen maar de EU kan prima zonder.quote:
Oude demonstranten, in dat geval.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik begrijp het uitstekend, het zijn nazi's, de mensen die ooit mijn grootvader als dwangarbeider te werk hebben gesteld en mijn overgrootmoeder hebben vermoord.
https://en.wikipedia.org/(...)artists_from_Englandquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Vraag me wel oprecht af wat die rare Britten nog meer maken dat men in de rest van de wereld wil. Eigenlijk is alles wat Brits is troep, op de vliegtuigmotoren van Rolls-Royce na wellicht.
Aan de leuzen zaterdag te horen is deze generatie geen zak veranderd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oude demonstranten, in dat geval.
Mwah, ik vond de V bommenwerpers wel tof, evenals de De Havilland Mosquito.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Vraag me wel oprecht af wat die rare Britten nog meer maken dat men in de rest van de wereld wil. Eigenlijk is alles wat Brits is troep, op de vliegtuigmotoren van Rolls-Royce na wellicht.
De Havillandquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de V bommenwerpers wel tof, evenals de De Vavilland Mosquito.
Alles kan in Nederland!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, Unilever maakt Marmite
Kunnen ze ook in Nederland doen, hehe
twitter:MattTurner4L twitterde op woensdag 16-08-2017 om 13:06:37Taking a harder stance on Big Ben than she is on Donald Trump. The most pathetic Prime Minister we've ever had the… https://t.co/ppdoLVIx8H reageer retweet
twitter:PA twitterde op woensdag 16-08-2017 om 12:40:59#Breaking Theresa May says "it can't be right for Big Ben to be silent for four years" after officials announce plans to silence its bongs reageer retweet
Meer dan wat landen als Frankrijk, Italië en Spanje afzonderlijk exporteren. Alleen Duitsland exporteert meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je medicijnen komen er ook vandaan, gok ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien dat ze hier en daar in het voormalige Gemenebest nog wat van die rare Britse troep willen maar de EU kan prima zonder.
Alleen hebben die niet zoveel aan een goedkopere pondquote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)artists_from_England
Trekt Airbus zich ook niet grotendeels terug uit GB met de laatste grote reorganisatie?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
Maar het is natuurlijk wel een "sign of the times" dat de hele britse vliegtuig industrie nu gewoon Airbus heet. En dat de hele auto industrie weer draait omdat buitenlandse bedrijven de boel overgenomen hebben
Rolls Royce is 2 fabrieken in Polen aan het bouwen en helemaal dolgelukkig met de kunde van Poolse ingenieurs. BAe maakt geen vliegtuigen meer.
Hehe, iedereen Britse kleding straks.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:05 schreef Pokkelmans het volgende:
Ach, echte fabricage dient natuurlijk ook gewoon in lagelonenlanden plaats te vinden.
Airbus heeft 10,000 werknemers direct in het VK en er zijn naar schatting iets van 25,000 banen indirect afhankelijk van AIrbus. Airbus zegt nu dat als er geen open grenzen meer zijn dat ze zullen overwegen alles naar de EU te verplaatsen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Trekt Airbus zich ook niet grotendeels terug uit GB met de laatste grote reorganisatie?
Onvergelijkbare toestellen. En de 787 is bepaald nog geen succes te noemen, daarvoor hebben ze al te veel aan de grond gestaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:06 schreef GSbrder het volgende:
Boeing > Airbus, in elk geval.
Als we het commercieel succes van de 787 met de A380 vergelijken.
Ja ok, die krijgen dan af en toe nog wat geld van me via Spotify of Mojo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)artists_from_England
Nee, Novo Nordisk is Deensquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je medicijnen komen er ook vandaan, gok ik.
De Airbus A380's enige concurrent is de antieke Boeing 747.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:06 schreef GSbrder het volgende:
Boeing > Airbus, in elk geval.
Als we het commercieel succes van de 787 met de A380 vergelijken.
Voeren A380 moet je van hub naar hub vliegen, met een 787 heb je dunnere vluchtpaden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onvergelijkbare toestellen. En de 787 is bepaald nog geen succes te noemen, daarvoor hebben ze al te veel aan de grond gestaan.
Als passagier heb ik overigens 10x liever een A380.
Valt mee dan. Rare anti-euro Denen.quote:
Tandpasta.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee dan. Rare anti-euro Denen.
Niets van GlaxoSmithKline en AstraZeneca in het medicijnbakje?
https://www.theguardian.c(...)380-battle-for-skiesquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De Airbus A380's enige concurrent is de antieke Boeing 747.
De B787 en de A380 zijn geen concurrenten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voeren A380 moet je van hub naar hub vliegen, met een 787 heb je dunnere vluchtpaden.
Daarnaast is de A380 vanuit een orderperspectief dramatischer dan de 787. Het kost de helft, maar er werden er veel meer van verkocht.
"BA has also ordered the same number of A350s, widely seen as Airbus's riposte to the Dreamliner."quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)380-battle-for-skies
A380 orders: 317quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
"BA has also ordered the same number of A350s, widely seen as Airbus's riposte to the Dreamliner."
Niet echt, want die B787 is al 10 jaar in productie. De A350 pas 6 jaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
A380 orders: 317
A350 orders: 848
B787 orders: 1,278
Doet Boeing dus beter dan die twee samen.
Hbo-ICT'ers zijn daarentegen algemeen geaccepteerde experts op dat gebied?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:34 schreef remlof het volgende:
Maar goed, met een makelaar praten over verkeersvliegtuigen is net zoiets als praten met een gemeenteambtenaar over efficiency.
Luchtvaartmaatschappijen kopen niet noodzakelijkerwijs een vliegtuigje uit elke klasse.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet echt, want die B787 is al 10 jaar in productie. De A350 pas 6 jaar.
En de A380 is niet te vergelijken want een totaal andere klasse. If anything moet je die vergelijken met de B747. Maar zelfs die valt eigenlijk een maatje kleiner.
Remlof heeft gewoon meer levenservaring door honderden intercontinentale vluchten naar Milaan en Londen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hbo-ICT'ers zijn daarentegen algemeen geaccepteerde experts op dat gebied?
Heeft een lange traditie:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe, iedereen Britse kleding straks.
Cirkeltje rond. Weldra zal Willem de Veroveraar in Pevensey aan land gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Heeft een lange traditie:
[ afbeelding ]
Je weet zelf ook wel dat dit geen maatstaf is, laten we het er op houden dat ze de twee grootsten zijn in de business.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
A380 orders: 317
A350 orders: 848
B787 orders: 1,278
Doet Boeing dus beter dan die twee samen.
Prima, laat ik mijn conclusie dan afmaken dat ik meer vertrouwen heb in de strategie bij Boeing, ondersteund door de ordernummers, dan in de strategie bij Airbus. Waar u of remlof aandelen koopt, mag u zelf weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dit geen maatstaf is, laten we het er op houden dat ze de twee grootsten zijn in de business.
Geen van beiden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prima, laat ik mijn conclusie dan afmaken dat ik meer vertrouwen heb in de strategie bij Boeing, ondersteund door de ordernummers, dan in de strategie bij Airbus. Waar u of remlof aandelen koopt, mag u zelf weten.
*Beidequote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Ik weet wel wat als passengier het prettigste vliegt.
Ja, ja, Engels praten en Nederlands typen tegelijk gaat nooit goed bij mijquote:
Smoesjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ja, Engels praten en Nederlands typen tegelijk gaat nooit goed bij mij
Ja en ipv een B787 kan je ook een A350 kopen en dat doen ook veel maatschappijen,quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Luchtvaartmaatschappijen kopen niet noodzakelijkerwijs een vliegtuigje uit elke klasse.
Het was, zoals je in meerdere berichten ziet, gewoon een "battle for the skies". Ze bedienen elk een ander model en dus andere luchtvaartmaatschappijen. Een Emirates heeft meer aan een A380 (want size en hub-model) maar een intercontinentale prijsvechter (Icelandair, Norwegian) heeft meer aan een 787 (want range en low-density).
En nee,quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee dan. Rare anti-euro Denen.
Niets van GlaxoSmithKline en AstraZeneca in het medicijnbakje?
Minder, zoals je hebt gezien. In 2016 en 2017 nog niet de helft.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en ipv een B787 kan je ook een A350 kopen en dat doen ook veel maatschappijen,
En dan is het een nepperd waarbij alles boven de 4gb in een zwart gat verdwijnt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:47 schreef Drugshond het volgende:
China 64 GB SD kaart voor 18 euro. Kost wel een maand wachten.
Tja, ze wil toch uit de EU om met name de banden met de VS te versterken? Dan kun je natuurlijk niet te kritisch op Trump zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:MattTurner4L twitterde op woensdag 16-08-2017 om 13:06:37Taking a harder stance on Big Ben than she is on Donald Trump. The most pathetic Prime Minister we've ever had the… https://t.co/ppdoLVIx8H reageer retweet
twitter:PA twitterde op woensdag 16-08-2017 om 12:40:59#Breaking Theresa May says "it can't be right for Big Ben to be silent for four years" after officials announce plans to silence its bongs reageer retweet
Dat compenseert de A380 dan wel weer.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Minder, zoals je hebt gezien. In 2016 en 2017 nog niet de helft.
Dat het Airbus business model gewoon niet zo top is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat compenseert de A380 dan wel weer.
Wat is in godsnaam je punt, dat Europese vliegtuigen kut zijn?
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
we zijn als Europeanen nu eenmaal niet overal goed in.
Nou nou nou, met een kleine marge tweede van twee wereldmarktleiders... echt dat je zegt van "niet goed erin zijn"quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat het Airbus business model gewoon niet zo top is.
Is ook geen schande hoor, we zijn als Europeanen nu eenmaal niet overal goed in.
Ik wou dat sommige mods op dit forum net zou goed waren in modereren als Airbus in vliegtuigen maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat het Airbus business model gewoon niet zo top is.
Is ook geen schande hoor, we zijn als Europeanen nu eenmaal niet overal goed in.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 17:21:08For every CEO that drops out of the Manufacturing Council, I have many to take their place. Grandstanders should not have gone on. JOBS! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 16-08-2017 om 19:14:27Rather than putting pressure on the businesspeople of the Manufacturing Council & Strategy & Policy Forum, I am ending both. Thank you all! reageer retweet
Getting tired of winning!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:37 schreef remlof het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 17:21:08For every CEO that drops out of the Manufacturing Council, I have many to take their place. Grandstanders should not have gone on. JOBS! reageer retweet
More Business Leaders Leave Trump's Manufacturing Counciltwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 16-08-2017 om 19:14:27Rather than putting pressure on the businesspeople of the Manufacturing Council & Strategy & Policy Forum, I am ending both. Thank you all! reageer retweet
Ooit hadden we in Europa >10 vliegtuigbouwers. Nederland had er zelfs eentje.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou nou nou, met een kleine marge tweede van twee wereldmarktleiders... echt dat je zegt van "niet goed erin zijn"
Dan had je meer moeten betalen dan 3 tientjes per jaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou dat sommige mods op dit forum net zou goed waren in modereren als Airbus in vliegtuigen maken.
En nu hebben we een enorme wereldleider in de vlliegtuigconstructie waaronder al die kleintjes van toen vallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ooit hadden we in Europa >10 vliegtuigbouwers. Nederland had er zelfs eentje.
Nu zijn het er blijkbaar 2,400quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:41 schreef remlof het volgende:
Het VK had vroeger wel 20 verschillende vliegtuigfabrikanten. En nu?
http://www.telegraph.co.u(...)ome-pressure-brexit/
Da's toch vooral wegens de ingewikkelde technologie? In Europa maakt één bedrijf grote civiele vliegtuigen, in Amerika ook één bedrijf, en dan houdt het wereldwijd op.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ooit hadden we in Europa >10 vliegtuigbouwers. Nederland had er zelfs eentje.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:37 schreef remlof het volgende:
More Business Leaders Leave Trump's Manufacturing Counciltwitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 16-08-2017 om 19:14:27Rather than putting pressure on the businesspeople of the Manufacturing Council & Strategy & Policy Forum, I am ending both. Thank you all! reageer retweet
Onderdelenmakers voor de luchtvaartindustrie ja. Daar heeft Nederland er ook nog wel een zooi van.quote:
Nu hebben ze Airbus.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:41 schreef remlof het volgende:
Het VK had vroeger wel 20 verschillende vliegtuigfabrikanten. En nu?
http://www.telegraph.co.u(...)ome-pressure-brexit/
Klopt. Tijd voor wat meer Aziatische concurrentie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Da's toch vooral wegens de ingewikkelde technologie? In Europa maakt één bedrijf grote civiele vliegtuigen, in Amerika ook één bedrijf, en dan houdt het wereldwijd op.
Misschien totdat China het eindelijk ook lukt, al is hun prototype ook zeer sterk afhankelijk van Europese (en Amerikaanse?) onderdelen.
Ja, maar:quote:
Even een quote uit de hoed toveren:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar:
“The concerns around the nature and conditions of any Brexit deal raise serious questions about the next generation of aircraft and where they will be produced,” the report warns.
“Airbus could face growing political pressure to bring jobs back to France, Germany and Spain as a result of the [UK's] decision to leave the single market.
“Broughton is likely to face competition for wing work from Germany and Spain as it is the most lucrative part of the supply chain and both nations are keen to accelerate their aerospace sectors.”
quote:If all shoulds and coulds were woulds, we'd all be mahogany tables.
England could economically profit of the Brexit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even een favoriete quote uit de hoed toveren:
[..]
Uhu. En de EU zou ook kunnen profiteren van een kleinere interne markt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
England could economically profit of the Brexit.
We zullen zien GS. Mijn gok is dat wij erop vooruit gaan de komende jaren en de Britten erop achteruit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uhu. En de EU zou ook kunnen profiteren van een kleinere interne markt.
Mijn gok is dat we er harder op vooruit zouden zijn gegaan als mensen zich niet hoefden druk te maken met een Brexit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen zien GS. Mijn gok is dat wij erop vooruit gaan de komende jaren en de Britten erop achteruit.
Voor beide partijen is het schadelijk. Maar Europa kan die klap wat makkelijker opvangen. Ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uhu. En de EU zou ook kunnen profiteren van een kleinere interne markt.
Oh, uiteraard. Als Texas onafhankelijk wordt van de USA is het voor de rest van Amerika ook makkelijker overleven.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor beide partijen is het schadelijk. Maar Europa kan die klap wat makkelijker opvangen. Ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Ik denk dat het VK straks een stuk minder winstgevend is dan toen het nog onderdeel was van de grootste consumentenmarkt ter wereld.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, uiteraard. Als Texas onafhankelijk wordt van de USA is het voor de rest van Amerika ook makkelijker overleven.
Blijft zonde om een winstgevend onderdeel te verliezen.
De positie van het VK was behoorlijk gunstig voor economisch denkenden. Alles wat voor vrijhandel nodig is (inclusief het verhinderen van niet-tarifaire belemmeringen) maar geen fratsen zoals Schengen of de Euro.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, uiteraard. Als Texas onafhankelijk wordt van de USA is het voor de rest van Amerika ook makkelijker overleven.
Blijft zonde om een winstgevend onderdeel te verliezen.
Of:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even een quote uit de hoed toveren:
[..]
Ik kende hem alleen als:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of:
If wishes and buts were clusters of nuts we'd all have a bowl of granola.
Zojuist gehoord van Colbert.
Veel chiller.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:47 schreef remlof het volgende:
Meh, geen zin om te eten te maken. Maar eens wat bestellen dus.
Wat een straf.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:02 schreef remlof het volgende:
Heh, schoteldag bij mijn bestelturk. Moet ik er een Grolschbeugel bij bestellen om boven het bedrag uit te komen waarbij er gratis bezorgd wordt.
Hij was weer erg goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of:
If wishes and buts were clusters of nuts we'd all have a bowl of granola.
Zojuist gehoord van Colbert.
Ik heb alleen kiwi's en aardbeien gegeten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:47 schreef remlof het volgende:
Meh, geen zin om te eten te maken. Maar eens wat bestellen dus.
Dan rommelt je maag toch de hele nacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb alleen kiwi's en aardbeien gegeten.
De FEBO is nog wel even openquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb alleen kiwi's en aardbeien gegeten.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
JAAA! Ik ga naar Rome volgende week![]()
![]()
Geen idee. Ook nog getennist en squash gespeeld vandaag.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan rommelt je maag toch de hele nacht.
Iedereen gaat op vakantie in deze tijd, ik zondag. Daar heb ik ook geen medeleven voor nodig.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank voor uw medeleven en het wensen van een fijne vakantie...
Het was op aanvraag, onzeker of het door zou gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Iedereen gaat op vakantie in deze tijd, ik zondag. Daar heb ik ook geen medeleven voor nodig.
Oh, dan gefeli. I guess.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was op aanvraag, onzeker of het door zou gaan
Vanavond gehoord van wel![]()
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, dan gefeli. I guess.
Moest je toestemming vragen bij het UWV of de reclassering?
Dank je. Jij (jullie) ook in Griekenland! Waar ga je precies heen? In de zin van streek/eiland?quote:
Karpathos.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je. Jij (jullie) ook in Griekenland! Waar ga je precies heen? In de zin van streek/eiland?
Zooi jij zegt het waarschijnlijk percies zoals het is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Onderdelenmakers voor de luchtvaartindustrie ja. Daar heeft Nederland er ook nog wel een zooi van.
Maak er iets leuks van of ik je dat nu wens of niet je zult het toch zelf aan het komen te doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk schat![]()
Nee, de reisorganisatie moest kijken of ze konden bijboeken. Reis was in principe al volgeboekt.
Ah, wilden ex en ik ook nog heen eigenlijk een jaar of 20 gelden toen we vanuit Athene op de bonnefooi wat eilsnden aandeden per veerboot (Paros, Naxos, Santorini en Kreta), maar dat paste niet qua planning. Overigens voornamelijk op Kreta rondgehangen toen.quote:
Klopt, maar toch leuk als het je toegewenst wordt toch? Zeker als het afwachten was ofhet doorgingquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maak er iets leuks van of ik je dat nu wens of niet je zult het toch zelf aan het komen te doen.
Dat is 'humor' waar zelfs een Duitse cabaretier zich nog voor zou schamen.quote:
Haha, 20 jaar geleden deden wij ook Piraeus - Paros - Naxos.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, wilden ex en ik ook nog heen eigenlijk een jaar of 20 gelden toen we vanuit Athene op de bonnefooi wat eilsnden aandeden per veerboot (Paros, Naxos, Santorini en Kreta), maar dat paste niet qua planning. Overigens voornamelijk op Kreta rondgehangen toen.
Jaja.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is 'humor' waar zelfs een Duitse cabaretier zich nog voor zou schamen.
Bovendien is dat "Wie niet voor/tegen X is, is tegen/voor Y" precies waar "links" destijds George W. Bush zo voor bekritiseerde, en nu doen ze het zelf.
Dat is geen moraliteit, dat is argumenten buigen hoe het je toevallig goed uit komt. Wat Trump trouwens ook doet.
Heb je m'n nieuwe toppa al gechecktquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
Igen is een beetje verdwaald geloof ik, hij is uit NWS ontsnapt lijkt het.
Ik heb de fipo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je m'n nieuwe toppa al gecheckt
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha, 20 jaar geleden deden wij ook Piraeus - Paros - Naxos.
Santorni erbij deed ik in 1995, toen kwam ik daar de meid tegen waarmee ik die tocht twee jaar later deed. En waarmee ik zondag naar Karpathos vlieg. Net als in 2013 trouwens.
De WaPo en CNN roepen dat natuurlijk al vanaf dag één. Helaas blijft het wachten tot Mueller de dirty bomb gaat droppen voordat die mongool opgehoepeld is.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 03:12 schreef remlof het volgende:
"Trump presidency effectively over" hoor ik al de hele avond op CNN.
En dat John Kelly maar vooral de nuclear football bij hem uit de buurt moet houden.
Mooi! Voor hoeveel dagen ga je? En is het er nog zo warm?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
JAAA! Ik ga naar Rome volgende week![]()
![]()
En dan nog. Die zit er voorlopig nog wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De WaPo en CNN roepen dat natuurlijk al vanaf dag één. Helaas blijft het wachten tot Mueller de dirty bomb gaat droppen voordat die mongool opgehoepeld is.
O ja, omdat ik niet blind achter een of andere uit de VS overgewaaide hype aan hol ben ik "verdwaald".quote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
Igen is een beetje verdwaald geloof ik, hij is uit NWS ontsnapt lijkt het.
Je lijkt steeds te suggereren dat (bijna) alle demonstranten tegen de nee-nazi's zelf net zulke radicalen zijn maar dan links. Maar waar baseer je dat idee precies op? Of is dit weer onderdeel van je bekende maniertjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Leuk "alternative fact" in dat plaatje.
Er zit in dit geval ongetwijfeld verschil tussen. In de foto's zag de rechtse demonstratie er nogal bedreigend uit. Maar in de VS heb je nou eenmaal het Second Amendment. Dat kan ik ook niet helpen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je lijkt steeds te suggereren dat (bijna) alle demonstranten tegen de nee-nazi's zelf net zulke radicalen zijn maar dan links. Maar waar baseer je dat idee precies op? Of is dit weer onderdeel van je bekende maniertjes?
Maar wat is dan het alternatieve feit in deze?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Er zit in dit geval ongetwijfeld verschil tussen. In de foto's zag de rechtse demonstratie er nogal bedreigend uit. Maar in de VS heb je nou eenmaal het Second Amendment. Dat kan ik ook niet helpen.
Noem mij een justitieel of civiel recht in de VS die blanke mensen wel hebben en zwarte mensen niet.quote:
BLM eist niet "gelijke rechten"quote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar wat is dan het alternatieve feit in deze?
Wie zijn de redelijke mensen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
BLM eist niet "gelijke rechten"
De KKK eist niet "dooie negers"
Het heet framing. Natuurlijk is dat plaatje binnen zijn eigen universum geheel correct en is er tussen de 2 gemelde posities niet een redelijk compromis. Natuurlijk heeft de groep rechts van de panel gewoon volledig gelijk en de groep links van de panel volledig ongelijk.
Maar die posities en die morele onbalans toepassen op wat er vandaag de dag in de VS gaande is is een leugen bedoeld om redelijke mensen de mond te snoeren en radicale leftists en BLM-ers ruim baan te geven ondanks de totaal onredelijke shit die ze roepen.
5 dagenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi! Voor hoeveel dagen ga je? En is het er nog zo warm?
Ook jij lijkt te suggereren dat (bijna) alle demonstranten tegen de neo-nazi's zelf net zulke radicalen zijn maar dan links. Maar waar baseer je dat idee precies op?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het heet framing. Natuurlijk is dat plaatje binnen zijn eigen universum geheel correct en is er tussen de 2 gemelde posities niet een redelijk compromis. Natuurlijk heeft de groep rechts van de panel gewoon volledig gelijk en de groep links van de panel volledig ongelijk.
Maar die posities en die morele onbalans toepassen op wat er vandaag de dag in de VS gaande is is een leugen bedoeld om redelijke mensen de mond te snoeren en radicale leftists en BLM-ers ruim baan te geven ondanks de totaal onredelijke shit die ze roepen.
De KKK-mutsen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wie zijn de redelijke mensen?
Dat lijkt me overdreven gesteld. Weer gaan roepen dat er een soort agenda is om het tegengeluid tegen links de mond te snoeren. Er is geen agenda. Er is alleen common sense.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat lijkt me overdreven gesteld. Weer gaan roepen dat er een soort agenda is om het tegengeluid tegen links de mond te snoeren. Er is geen agenda. Er is alleen common sense.
Het is een strijd tussen ideologieën. En los van de linkse relschoppers zie ik vooral mensen die demonstreren tegen rassenongelijkheid en witte superioriteit. Aan de andere kant zie ik los van de extreemrechtse relschoppers vooral mensen die demonstreren vóór het inperken van rechten van kleurlingen en het buiten de maatschappij plaatsen van mensen van andere afkomst. Het verschil lijkt me duidelijk.
Ik snap dus écht niet waarom die linkse relschoppers nu gelijkgesteld moeten worden aan mensen die er een ideologie op nahouden die onder andere bedoeld is om mij de mond te snoeren. Nazisme harder veroordelen dan beroepsdemonstranten is helemaal niet ruim baan geven aan een radicaal linkse agenda. Dat is een extreemrechtse agenda een halt toe willen roepen omdat deze toch echt van een andere orde is dan wat te linkerzijde wordt geroepen.
Ingewikkelder is het niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat lijkt me overdreven gesteld. Weer gaan roepen dat er een soort agenda is om het tegengeluid tegen links de mond te snoeren. Er is geen agenda. Er is alleen common sense.
Het is een strijd tussen ideologieën. En los van de linkse relschoppers zie ik vooral mensen die demonstreren tegen rassenongelijkheid en witte superioriteit. Aan de andere kant zie ik los van de extreemrechtse relschoppers vooral mensen die demonstreren vóór het inperken van rechten van kleurlingen en het buiten de maatschappij plaatsen van mensen van andere afkomst. Het verschil lijkt me duidelijk.
Ik snap dus écht niet waarom die linkse relschoppers nu gelijkgesteld moeten worden aan mensen die er een ideologie op nahouden die onder andere bedoeld is om mij de mond te snoeren. Nazisme harder veroordelen dan beroepsdemonstranten is helemaal niet ruim baan geven aan een radicaal linkse agenda. Dat is een extreemrechtse agenda een halt toe willen roepen omdat deze toch echt van een andere orde is dan wat te linkerzijde wordt geroepen.
Jouw schuld.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
Vuige (s)linkse praat weer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |