Ik zie daar uitsluitend een Liberia-scenario voor me.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Limburg zou op zuiver koloniale wijze bestuurd moeten worden.
De status van Generaliteitslanden had nimmer opgeheven mogen worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een lettertypenaids.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik verwacht nu wel een leuk plaatje van de Xenos over de EU.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Voor de meeste mensen blijft het bij de zin "Worden we boos".quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Types die zo'n bord in huis hebben:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Nee joh, dit bord hoort bij boerige stellen die een landelijke stijl (inspiratie: VTwonen) in hun doorzonwoning willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Types die zo'n bord in huis hebben:
[ afbeelding ]
Dat bord hoort vooral bij mensen die nutteloze prullaria bij de Xenos kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee joh, dit bord hoort bij boerige stellen die een landelijke stijl (inspiratie: VTwonen) in hun doorzonwoning willen.
Goed zo.twitter:eelcobvr twitterde op woensdag 16-08-2017 om 14:27:27Amerika's grootste persbureau, @AP, vermijdt voortaan de term 'alt-right' - te eufemistisch over extreem-rechts https://t.co/jEIHzuta9t reageer retweet
Keiharde sanctie, wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goed zo.twitter:eelcobvr twitterde op woensdag 16-08-2017 om 14:27:27Amerika's grootste persbureau, @AP, vermijdt voortaan de term 'alt-right' - te eufemistisch over extreem-rechts https://t.co/jEIHzuta9t reageer retweet
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Duidelijk. Die kleine snol die vroeg gewoon om een bedwelmingsmiddel natuurlijk.
[..]
De facto gebeurt dat toch al vanuit de EU?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Je zou haar bijna niet herkennen.... maar volgens mij is die linkse een serieus afgevallen Hanna Tokkie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Types die zo'n bord in huis hebben:
[ afbeelding ]
Zou nog steeds niet geven.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou haar bijna niet herkennen.... maar volgens mij is die linkse een serieus afgevallen Hanna Tokkie.
Die beestenbende ken jij vast persoonlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Vandalen op bezoek bij de burgemeester. Op uitnodiging zelfs.
Dat is na een biertje of twee, inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Verrassende koerswijziging ten opzichte van je houding in deze video:
"Copuleren heeft hij pas één keer gedaan. Met dezelfde meid, dat is het ergste."quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Verrassende koerswijziging ten opzichte van je houding in deze video:
En bedankt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Je moet wel heel weinig van jezelf denken om met dat figuur naar bed te gaan. Jeminee.
Om je op te beuren: er zijn nogal wat meiden met een zeer laag zelfvertrouwen.quote:
Dat is inderdaad mijn doelgroep: onzekere vrouwen met een lage (of afwezige) standaard. Liefst redelijk beschonken (vandaar de voorliefde voor de Zwarte Cross).quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om je op te beuren: er zijn nogal wat meiden met een zeer laag zelfvertrouwen.
En als het meezit kunnen ze ook nog een trekker besturen, win-win.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn doelgroep: onzekere vrouwen met een lage (of afwezige) standaard. Liefst redelijk beschonken (vandaar de voorliefde voor de Zwarte Cross).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:33 schreef Kaas- het volgende:
Ik ging dus even een stukje hardlopen vanuit m'n ouders hun huis en dan loop je constant door dit soort landschappen. Daarom is die provincie zo chill.Dat heb je hier ook, maar dan ook nog met heuvelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Venusheuvels?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb je hier ook, maar dan ook nog met heuvels
Heeft een panda iemand aan flarden gescheurd?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef Leandra het volgende:
Bizar, de traumahelikopter is net geland wegens een incident in Dierenpark Amersfoort...
Er is kennelijk een klein meisje uit een speeltoestel gevallen (sommigen zijn best hoog daar), maar ik ben idd al blij dat het niet het net bij het nieuwe leeuwenverblijf wasquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft een panda iemand aan flarden gescheurd?
Oh ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is kennelijk een klein meisje uit een speeltoestel gevallen (sommigen zijn best hoog daar), maar ik ben idd al blij dat het niet het net bij het nieuwe leeuwenverblijf was
De panda's zijn in Rhenen, niet in Amersfoort
Daar ben ik anderhalf jaar geleden nog geweest. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef Leandra het volgende:
Bizar, de traumahelikopter is net geland wegens een incident in Dierenpark Amersfoort...
Edit: klein meisje uit speeltoestel gevallen.... nasty.
Ik zie geen speeltuinquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:48 schreef Leandra het volgende:
Als ik de foto's hier zo zie dan denk ik dat het bij de speeltuin is waar ik de minste problemen had verwacht eigenlijk.
Sterker nog: je hebt niet eens een speeltuin nodig. Laatst een traumaheli in het dorp omdat er een mevrouw van de fiets was geflikkerd. Met de kop op de stoeprand. Dat wil ook wel flinke schade aanrichten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie geen speeltuin
In bijna elke speeltuin kun je wel op je hoofd terechtkomen na een val van meer dan een meter..
De speeltuin is links van de ambulances.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zie geen speeltuin
In bijna elke speeltuin kun je wel op je hoofd terechtkomen na een val van meer dan een meter..
Wij waren er vrijdagavond nog.... plus dat het natuurlijk sowieso dichtbij isquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar ben ik anderhalf jaar geleden nog geweest. Komt wel erg dichtbij zo.
Jullie hebben stoepen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sterker nog: je hebt niet eens een speeltuin nodig. Laatst een traumaheli in het dorp omdat er een mevrouw van de fiets was geflikkerd. Met de kop op de stoeprand. Dat wil ook wel flinke schade aanrichten.
Daar gaat het dus al fout.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De speeltuin is links van de ambulances.
Is dat niet de normale gang van zaken bij een glijbaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, logisch eigenlijk....
Maar goed meisje is van de glijbaan gevallen kennelijk
Tja, je kan soms net naar terecht komen. Maar goed meestal zijn kinderen nog redelijk flexibel en herstellen ze snel. Laten we dat maar hopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, logisch eigenlijk....
Maar goed meisje is van de glijbaan gevallen kennelijk
Lekker veilig.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:57 schreef Ryon het volgende:
Glijbanen verbieden en overal rubberen tegels neerleggen. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Nee de meeste glijbanen daar zijn aan de bovenkant dicht en pas veel dichter bij de grond open.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat niet de normale gang van zaken bij een glijbaan?
Nog niet veilig genoeg bedenk ik mij nu. Gewoon speeltuinen verbieden. Soms moet je willen doorpakken.quote:
Ja idd, het is nogal niet wat als je dagje uit zo eindigtquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, je kan soms net naar terecht komen. Maar goed meestal zijn kinderen nog redelijk flexibel en herstellen ze snel. Laten we dat maar hopen.
Krijg ik nou voor de zoveelste keer een melding dat er nieuwe overheidsinstanties gebruikmaken van mijn.overheid.nl en of ik daar ook mee akkoord ga?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:03 schreef Jip141 het volgende:
Hallo, daar ben ik weer. Weer een gemeente gekoppeld aan een systeem.
Graag gedaan.
Whehehequote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
De ironie ligt er toch wel duimendik bovenop:
The decisions of Google and GoDaddy made the site inaccessible on Tuesday. But by Wednesday morning, the Daily Stormer was back online with a new, Russian domain name: "dailystormer.ru." In a post announcing the site's return, editor Andrew Anglin credited Internet troll turned neo-Nazi Andrew "weev" Auernheimer, the Daily Stormer's administrator, for getting the site back up and running.
https://arstechnica.com/t(...)s-to-russian-domain/
Ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg ik nou voor de zoveelste keer een melding dat er nieuwe overheidsinstanties gebruikmaken van mijn.overheid.nl en of ik daar ook mee akkoord ga?
God, wat vind ik dat een storende melding, iedere inlog weer.
En Jip is verantwoordelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg ik nou voor de zoveelste keer een melding dat er nieuwe overheidsinstanties gebruikmaken van mijn.overheid.nl en of ik daar ook mee akkoord ga?
God, wat vind ik dat een storende melding, iedere inlog weer.
Kan je mijn Apple account ook niet gewoon koppelen aan Mijn Overheid? Daarmee moet ik bijna net zo vaak inloggen.quote:
Oeh, kan dat scherm een keer weg... of dat je de mogelijkheid krijgt je keuze ook voor toekomstig aangesloten overheidsinstanties te onthouden?quote:
Jongen (4) valt in put bij speeltuin Maastrichtquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, het is nogal niet wat als je dagje uit zo eindigt
Je moest eens weten hoeveel mensen daar iets over te zeggen hebben en ik ben daar niet een van.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, kan dat scherm een keer weg... of dat je de mogelijkheid krijgt je keuze ook voor toekomstig aangesloten overheidsinstanties te onthouden?
XDquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je mijn Apple account ook niet gewoon koppelen aan Mijn Overheid? Daarmee moet ik bijna net zo vaak inloggen.
Sjezus....quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jongen (4) valt in put bij speeltuin Maastricht
Hoog tijd dat dit grut weer aanschuift in de veilige schoolbankjes. Levensgevaarlijk, zo'n zomervakantie.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen daar iets over te zeggen hebben en ik ben daar niet een van.
Beide 1 keer per jaar?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je mijn Apple account ook niet gewoon koppelen aan Mijn Overheid? Daarmee moet ik bijna net zo vaak inloggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |