Ik zie daar uitsluitend een Liberia-scenario voor me.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Limburg zou op zuiver koloniale wijze bestuurd moeten worden.
De status van Generaliteitslanden had nimmer opgeheven mogen worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een lettertypenaids.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik verwacht nu wel een leuk plaatje van de Xenos over de EU.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Voor de meeste mensen blijft het bij de zin "Worden we boos".quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Types die zo'n bord in huis hebben:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Nee joh, dit bord hoort bij boerige stellen die een landelijke stijl (inspiratie: VTwonen) in hun doorzonwoning willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Types die zo'n bord in huis hebben:
[ afbeelding ]
Dat bord hoort vooral bij mensen die nutteloze prullaria bij de Xenos kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee joh, dit bord hoort bij boerige stellen die een landelijke stijl (inspiratie: VTwonen) in hun doorzonwoning willen.
Goed zo.twitter:eelcobvr twitterde op woensdag 16-08-2017 om 14:27:27Amerika's grootste persbureau, @AP, vermijdt voortaan de term 'alt-right' - te eufemistisch over extreem-rechts https://t.co/jEIHzuta9t reageer retweet
Keiharde sanctie, wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Goed zo.twitter:eelcobvr twitterde op woensdag 16-08-2017 om 14:27:27Amerika's grootste persbureau, @AP, vermijdt voortaan de term 'alt-right' - te eufemistisch over extreem-rechts https://t.co/jEIHzuta9t reageer retweet
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Duidelijk. Die kleine snol die vroeg gewoon om een bedwelmingsmiddel natuurlijk.
[..]
De facto gebeurt dat toch al vanuit de EU?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Je zou haar bijna niet herkennen.... maar volgens mij is die linkse een serieus afgevallen Hanna Tokkie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Types die zo'n bord in huis hebben:
[ afbeelding ]
Zou nog steeds niet geven.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou haar bijna niet herkennen.... maar volgens mij is die linkse een serieus afgevallen Hanna Tokkie.
Die beestenbende ken jij vast persoonlijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:01 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Vandalen op bezoek bij de burgemeester. Op uitnodiging zelfs.
Dat is na een biertje of twee, inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Verrassende koerswijziging ten opzichte van je houding in deze video:
"Copuleren heeft hij pas één keer gedaan. Met dezelfde meid, dat is het ergste."quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Verrassende koerswijziging ten opzichte van je houding in deze video:
En bedankt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Je moet wel heel weinig van jezelf denken om met dat figuur naar bed te gaan. Jeminee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |