Dit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De ideologie die er achter steekt is vele, vele malen erger dan demonstranten die elkaar op hun bek slaan, ja.
Bezorgde, hardwerkende burgers.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:44 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, geen wapens....
http://www.haaretz.com/us-news/1.806571
Echte Amerikanen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bezorgde, hardwerkende burgers.
Mensen die op zoek zijn naar een excuus om geweld te gebruiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bezorgde, hardwerkende burgers.
Ja, en maar verontwaardigd zijn over die kleurlingen die stokken bij zich hadden.... Stokken nota bene!!! Weet je wel hoe gevaarlijk dat is?!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mensen die op zoek zijn naar een excuus om geweld te gebruiken.
Wie lekt er zo uit de coalitieonderhandelingen?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
Er komt extra aandacht voor ons volkslied, dus ongeveer het halve CDA-programma is bij deze in het regeerakkoord terecht gekomen.
Welke kroonjuwelen heeft D66 weten te verzilveren? Gekozen burgemeesters toch maar?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
Er komt extra aandacht voor ons volkslied, dus ongeveer het halve CDA-programma is bij deze in het regeerakkoord terecht gekomen.
Als je als demonstrant mee blijft lopen in een mars waarin openlijk hakenkruizen worden meegetorst dan verlies je alle krediet. Dan ben je gewoon guilty by association en zelf ook een nazi, ja. Elk weldenkend mens zou zich op zijn hoofd krabben. Dan zou ik ergens anders gaan demonstreren, weg van de nazi's. Maar blijkbaar hadden ze er geen problemen mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:48 schreef GSbrder het volgende:
Maar niet alle tegendemonstranten waren antifa, maar wel alle demonstranten waren (neo)nazi's?
Ik heb tijdens de Pride wel wat D66-kroonjuweeltjes weten te verzilveren.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke kroonjuwelen heeft D66 weten te verzilveren? Gekozen burgemeesters toch maar?
En ook wel weer tekenend dat "Een D66-plan voor lessen over kolonialisme en slavernij zou het niet hebben gehaald. " Valt me weer vies tegen als je het als CDA dan toch zo graag over de geschiedenis van het land wil hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
Nee, ook nog KKK en White-supremacists.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:48 schreef GSbrder het volgende:
Maar niet alle tegendemonstranten waren antifa, maar wel alle demonstranten waren (neo)nazi's?
Nee maar is er iemand die dat beweert?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:48 schreef GSbrder het volgende:
Nederlandse cultuur!!!!111111!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ook wel weer tekenend dat "Een D66-plan voor lessen over kolonialisme en slavernij zou het niet hebben gehaald. " Valt me weer vies tegen als je het als CDA dan toch zo graag over de geschiedenis van het land wil hebben
Ja, D66 komt in een topkabinetje terecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:51 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, nu is ongeveer alles in huis om zaterdag ons eerste eckte bier te gaan brouwen!
Oké. Ik vind mensen die daar staan te demonstreren aan beide zijden dom, hoewel het gedachtegoed van nazi's nog wel wat verwerpelijker is in mijn ogen. Maar dan de nuance zoeken dat niet iedere tegendemonstrant een antifa is terwijl je alle demonstranten nazi's-by-association noemt, vind ik wat gemaakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je als demonstrant mee blijft lopen in een mars waarin openlijk hakenkruizen worden meegetorst dan verlies je alle krediet. Dan ben je gewoon guilty by association en zelf ook een nazi, ja. Elk weldenkend mens zou zich op zijn hoofd krabben. Dan zou ik ergens anders gaan demonstreren, weg van de nazi's. Maar blijkbaar hadden ze er geen problemen mee.
Ik zou er ook voor kiezen om als tegendemonstrant niet bij de gemaskerde antifabrigade te staan. Zij die dat wel doen vragen dan ook gewoon om klappen van de politie. Maar dat is nog steeds van een heel andere orde dan je aansluiten bij mensen die met hakenkruizen en de rechterarm omhoog door de straat marcheren.
Volgens mij weet niemand wie of wat Antifa nou eigenlijk is. Misschien op wat oude grijze krakers in een vervallen Duits fabriekspand na.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:54 schreef Kaas- het volgende:
Het chille is dat ik door mezelf bewust onwetend te houden serieus niet weet wat "antifa" is. Doordat Fokkers er vaak over posten heb ik inmiddels wel door dat het linkse demonstranten zijn of zo die geweld niet schuwen, maar lekker nooit opgezocht wie of wat het nou echt zijn.
Een eigen ontworpen in de stijl van Belgisch blond, richtpercentage tussen de 6.5 en 7quote:
Dominee Pechtold predikt de komende vier jaar Gristenconservatisme.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, D66 komt in een topkabinetje terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |