Oh. De MobileGO tokens zonder groen vinkje zullen inderdaad niet veel waard worden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doel meer op het ontbreken van dat groene vinkje. Niet of het project wat wordt of niet.
Same! Even kijken hoe dat gaat in Estland anders mag het ook naar NL komen van mij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb toch maar wat Agrello gekocht. Misschien een klein beetje een gok, maar een sympathiek project en een team waar ik vertrouwen in heb.
Die waves wallet op mijn tella wordt ook ondergespamd met allerlei soorten coins. O.a. 250 van deze niet gevinkte Mobile go'squote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh. De MobileGO tokens zonder groen vinkje zullen inderdaad niet veel waard worden.
nopequote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er ook 250.
Daar hebben we zeker geen kut aan?
Welke blockchain?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:24 schreef EggsTC het volgende:
Blockstream wil sattelieten de lucht in knallen om de blockchain door te laten gaan als internet plat zou gaan.
Ik doe niet zoveel ICO's meer, want ik zie op dit moment vooral veel inspiratieloze wazige ICO's waarvan ik denk dat het helemaal niks gaat worden. Maar voor Agrello maak ik een uitzondering. En ik heb al genoeg in Aeternity zitten en die moeten eerst hun site maar weer eens fatsoenlijk online zien te krijgen, inclusief wallet, en dan tokens gaan distribueren. Daar verwacht ik nog steeds wel wat van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Same! Even kijken hoe dat gaat in Estland anders mag het ook naar NL komen van mij.
Haha, ik zat me gisteren nog af te vragen of een blockchain via "packet radio" zou kunnen werkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:24 schreef EggsTC het volgende:
Blockstream wil sattelieten de lucht in knallen om de blockchain door te laten gaan als internet plat zou gaan.
Een blockchain via IPoAC (RFC1149/RFC2549) zou interessant zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, ik zat me gisteren nog af te vragen of een blockchain via "packet radio" zou kunnen werken
Nee, duiven willen nog wel eens wegvliegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een blockchain via IPoAC (RFC1149/RFC2549) zou interessant zijn
Wake up there, Muttley, you're dreaming again!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een blockchain via IPoAC (RFC1149/RFC2549) zou interessant zijn
Wil je een 2e PC eraan hangen dan hoef je alleen maar een T-stukje in je gasleiding te plaatsen.quote:Internet verbinding via de standaard, bestaande gasleiding. De Nederlandse aardgasleverancier Gasema biedt het gemak en de snelheid van deze nieuwe weg naar Internet. Natuurlijk tegen het normale tarief waarmee gas wordt verbruikt. En omdat Gasema erachter staat, weet je dat er op kunt vertrouwen!
zou nog best wat zijn voor ver-weg gebiedenquote:
ware het niet dat die grap een even grote baard heeft als die RFC grap :pquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zou nog best wat zijn voor ver-weg gebieden
In Duitsland zijn ze daar al eens mee aan het experimenteren geweest, geen doorslaand succes.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zou nog best wat zijn voor ver-weg gebieden
Dat heet packet lossquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Nee, duiven willen nog wel eens wegvliegen
Maar die laatste is geïmplementeerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ware het niet dat die grap een even grote baard heeft als die RFC grap :p
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij de weg: wie zit er in Everex ? Ik twijfel of ik daar ook niet wat van moet kopen. Ik ben niet helemaal overtuigd, maar ze hebben al 44,5k Eth opgehaald en dat is niet niks.
Ik ga het eens lezen. Humor hebben ze in ieder geval wel.quote:
Die coin heeft echt veel gedaan de afgelopen 3,5 jaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:55 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb nog 10 miljoen Infinitecoin, zorg even dat die een pump krijg naar 10 cent ofzo, dan ben ik al blij , dank je
Eensch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH mag wel weer eens omhoog gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |