Nee, dat kan blockfolio welquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:26 schreef metallicelmo het volgende:
Die WavesLite app, is het mogelijk om daar bijvoorbeeld een totale waarde in dollars of euros in te stellen voor alle coins die je erin hebt zitten? Er zitten zoveel verschillende tokens in, heb weinig zin om elke keer te kijken wat die per stuk kosten
Blockfolio?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:26 schreef metallicelmo het volgende:
Die WavesLite app, is het mogelijk om daar bijvoorbeeld een totale waarde in dollars of euros in te stellen voor alle coins die je erin hebt zitten? Er zitten zoveel verschillende tokens in, heb weinig zin om elke keer te kijken wat die per stuk kosten
Ja die heb ik wel, maar in de WavesLite app ontvang ik regelmatig allerlei wazige tokens via het Waves netwerk. Het zijn er intussen wel 10 ofzoquote:
Interessant. Bedankt voor de link!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:18 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zou alle nieuwkomers in Bitcoinland willen aanraden om de video's van Andreas Antonopoulos te bekijken, beginnend bij deze
Oh, dat hou ik niet bijquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:35 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel, maar in de WavesLite app ontvang ik regelmatig allerlei wazige tokens via het Waves netwerk. Het zijn er intussen wel 10 ofzo
Aah vandaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
https://medium.com/the-ad(...)-on-neo-6cd9438810c8
Al die wazige tokens staan ook in blockfolioquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:35 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel, maar in de WavesLite app ontvang ik regelmatig allerlei wazige tokens via het Waves netwerk. Het zijn er intussen wel 10 ofzo
Maar het zijn er vrij veel. Geen zin om dat allemaal in blockfolio te gooien... er was een linkje waar je je wallet adress kon invoeren waarna de totale waarde in btc of dollar berekend werd. Als iemand die nog weet hou ik mij aanbevolenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:39 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Al die wazige tokens staan ook in blockfolio
Die heb ik idd al eens gepost, ben het vergeten... maar als je alles weet...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:41 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Maar het zijn er vrij veel. Geen zin om dat allemaal in blockfolio te gooien... er was een linkje waar je je wallet adress kon invoeren waarna de totale waarde in btc of dollar berekend werd. Als iemand die nog weet hou ik mij aanbevolen
Cool, ik heb er welgeteld 70.... durfde het niet aan om er meer in te investeren hahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:40 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo al 40% up na het Bittrex nieuws.
MGO was bij de ICO al "zeker" van Bittrex maar toen bleek dat Trex nog geen ERC223 tokens ondersteunde. Dat lijkt nu klaar dus staat niets in de weg voor een listing van MGO.
En dat nieuws helpt voor de koers...
Heb nog 16.145 MGO van de ICO dus dat tikt lekker aan.
Ik heb de NEON maar gekozen omdat Light versie, kennelijk. Op hoop van zegen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:28 schreef Greys het volgende:
Kan ik het beste de NEO-GUI wallet downloaden of de NEON wallet? Ik kan het verschil niet echt ontdekken en welke ik nou moet hebben. Staan allebei op de NEO site bij downloads. Is er nog een belangrijk verschil?
Ik ook jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:46 schreef Oscar. het volgende:
Ik heb er 88, maar er staat geen vinkje bij
Dat is inderdaad het risico ja.. ik heb vaak zat coins gehad die maanden niets deden totdat ik ze verkocht, schoten ze ineens omhoog in prijs... weer een trein gemist.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:53 schreef Typisch het volgende:
MobileGo.
Ik was een van de eerste die meedeed aan de ICO en betaalde in Waves.
Toen ze eindelijk de markt op kwamen waren mijn Waves x3-5 gegaan. Terwijl MobileGO ver achter bleef.
Al vind ik het nog wel een leuk project dus ik hold ze maar gewoon.
Bedoel je niet gravitquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die heb ik idd al eens gepost, ben het vergeten... maar als je alles weet...
Ik heb er ook 250.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:46 schreef Oscar. het volgende:
Ik heb er 88, maar er staat geen vinkje bij
Ligt gewoon enorm aan het project en hoe ze verder gaan. Als het slaagt en de eerste grote crypto game markt speler kan worden kan het natuurlijk makkelijk gigantisch in waarde stijgen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er ook 250.
Daar hebben we zeker geen kut aan?
Ik doel meer op het ontbreken van dat groene vinkje. Niet of het project wat wordt of niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt gewoon enorm aan het project en hoe ze verder gaan. Als het slaagt en de eerste grote crypto game markt speler kan worden kan het natuurlijk makkelijk gigantisch in waarde stijgen.
Als de nieuwe Flappy Bird straks exclusief via de store van Mobile Go te downloaden is dan ga je de moon bereiken. Maar als er geen exclusieve goede content is dan kan dit wel heel makkelijk gewoon een enorm natte scheet worden.
Ik heb nog ergens wat FlappyCoinsquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt gewoon enorm aan het project en hoe ze verder gaan. Als het slaagt en de eerste grote crypto game markt speler kan worden kan het natuurlijk makkelijk gigantisch in waarde stijgen.
Als de nieuwe Flappy Bird straks exclusief via de store van Mobile Go te downloaden is dan ga je de moon bereiken. Maar als er geen exclusieve goede content is dan kan dit wel heel makkelijk gewoon een enorm natte scheet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |