Waarom zou Ned zijn zo'n goed bewaarde geheim wat hij zelfs niet aan zijn vrouw wil vertellen laten rondslingeren bij een maester zijn post. Dat zou totaal niet logisch zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik snap het idee wel, een harp lijkt me dan logischer. De akte verwacht ik eerder bij Maester Luwins uitpuilende en uitgebreid gedocumenteerde archief aan inkomende en uitgaande post.
Muah. Zou jij de persoon willen zijn die dit aan Robert vertelt :pquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat komt omdat Lyanna volgens mij de enige vrouw is met een beeld in die crypts en er dan theorieën zijn dat Ned iets heeft achtergelaten daar om Jons legitimiteit te bewijzen. Dus een trouwakte of de harp van Rhaegar oid.
En blijkbaar heeft de Citadel dus al die kennis dat Rhaegar getrouwd is met Lyanna, maar is het iedereen ontgaan en hebben ze dat weggeschoven terwijl het toch best groot nieuws zou moeten zijn.
Of je zorgt ervoor dat dit nieuws dan heel veilig opgeborgen zit, of je geeft het openbaar. Je laat het niet zomaar in het rond slingeren, dat het blijkbaar niemand boeit. Want het is wel vrij boeiend, er is een hele oorlog om begonnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:46 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Muah. Zou jij de persoon willen zijn die dit aan Robert vertelt :p
Ook een mooi stukje foreshadowing. Sam zegt: I will learn something about healing. (dat deed ie zeker!) Something about history (zie R+L=J) En vergeet strategy niet door achter de dragonglass mijn te komen op Dragonstone.quote:
Dacht ik ook aan ja, want anders wordt het toch een miskraam omdat ze niet nog een kind zal krijgen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 02:02 schreef maho_91 het volgende:
Btw ik geloof echt niet dat Cercei zwanger is. Gewoon een list om Jaime loyaal te houden.
Owja ben haar prophecy helemaal vergeten. Dan lijkt het me zeker dat ze niet zwanger is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja, want anders wordt het toch een miskraam omdat ze niet nog een kind zal krijgen.
Ik zei vorige week zaterdag al dat ik daar een lightsaber versie van wilde zien. Ik hoef niet langer te wachten!quote:
Ja, viel me op hoe ze dat ene zinnetje er zo tussen hebben gepropt. Stom gesprek over steps, en ja hoor, tussen de bowel movements door leest ze toevallig iets heel belangrijks.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook wel geforceerd hoe Gilly ineens dat leest over Rhaegar zijn huwelijk is afgelast, wel erg toevallig ook.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 00:07 schreef Joosie200 het volgende:
Trouwens wie weet wordt het een maginificent seven +1. Want waarom zou Benjen Stark niet nogmaals beyond the wall een mede-Starkgaryan uit de brand helpen zoals ie dat deed met Bran?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei het je het al tijden. Waardeloze schrijvers. Grrm moet dat boek afmaken. Dit is echt matig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik dacht daar dus aan. Net als toen Jaime en Bronn uit dat water kwamen ik me daar nog 10 minuten aan heb lopen ergeren![]()
Ik was hiervoor ook wel echt hyped voor het seizoen, maar ik ben nu al een stuk minder hyped om de laatste episodes merk ik al
Gezien de relatie tussen Sam en zijn pa zal dat wel loslopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:19 schreef robbietobbie het volgende:
Vraag me ook wel af wat Sam ervan gaat vinden dat het nieuwe liefje van Jon zijn vader en broer levend verbrand heeft
Ik denk dat ie eerst moet dealen met het feit dat ie zelf door de knieën moet voor Dany.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:19 schreef robbietobbie het volgende:
Vraag me ook wel af wat Sam ervan gaat vinden dat het nieuwe liefje van Jon zijn vader en broer levend verbrand heeft
Je pa tot as verschroeien doet wel wat met iemand hèquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gezien de relatie tussen Sam en zijn pa zal dat wel loslopen
Moet dat? Vraag me af of de NW wel trouw moet zweren aan een koning(in). Hij heeft nog steeds afstand gedaan van zijn aanspraak op Horn Hill.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst moet dealen met het feit dat ie zelf door de knieën moet voor Dany.
Al helemaal als je broer (waar hij geloof ik geen ruzie mee heeft) er ook aan gaatquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je pa tot as verschroeien doet wel wat met iemand hè
Sam dient Jon en die gaat niet door de knieën. Sterker nog, als alles uitkomt wat we nu weten (Jon is de legitieme zoon van Rhaegar Targaryen) zal Dany voor Jon door de knieën moeten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst moet dealen met het feit dat ie zelf door de knieën moet voor Dany.
Voorlopig dient Sam nog de NW, waar Jon Lord Commander van was. Als het goed is gaat hij straks braaf terug naar de muurquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 08:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Sam dient Jon en die gaat niet door de knieën. Sterker nog, als alles uitkomt wat we nu weten (Jon is de legitieme zoon van Rhaegar Targaryen) zal Dany voor Jon door de knieën moeten.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt jammer, ook dat gesprek tussen Tyrion en Jaime. Dat had veel meer hype moeten zijn als ze elkaar weer spraken, maar het was er nu zo tussendoor gefrommeldZonde hoor, had me echt verheugd op die meet. Net als hoe Gendry terugkwam dat het wat tegenviel en hij meteen meeging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |