Pas als hij wordt aangeraakt dan... niet zomaar toch.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:31 schreef tombolafan het volgende:
Overigens konden ze ook Dickon bv meenemen naar achter de muur en daar vermoorden ipv te verbranden, dan werd ie ook een wight toch.
Hoef je niet op jacht naar een loslopende
Kan je zelfs m eerst in een kooi doen en dan doden, makkelijk zat
hebben ze al die mensen bij hardhome aangeraakt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pas als hij wordt aangeraakt dan... niet zomaar toch.
Nee, maar the night king heeft hun weer tot "leven" gemaakt door z'n magic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hebben ze al die mensen bij hardhome aangeraakt?
Het is geen the walking dead.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hebben ze al die mensen bij hardhome aangeraakt?
Ik dacht eigenlijk dat iedereen t werd, sorry
nou...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is geen the walking dead.
Hadden ze hem niet ook kunnen meenemen naar Eastwatchquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die zit in de kennel op Dragonstone.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die zit in de kennel op Dragonstone.
Die is gefocust op Yara.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze hem niet ook kunnen meenemen naar Eastwatch
De scenes tussen Euron en Aeron terwijl hij gevangen zit, zijn wel ziek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen tijd hebben om scènes tussen Euron en Yara te laten zien
Daarom hoopte ik daarop maar dan met Yara ipv Aeronquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De scenes tussen Euron en Aeron terwijl hij gevangen zit, zijn wel ziek.
fucking xp-stealer die gendryquote:
hoewel ik het wel een leuke vorm van fan service, vind ik het toch vreemd dat ie uberhaupt al verschenen is na 4 seizoenen bijna en nu ook nog in de suicide squad zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |