Allo allo! Hoe is alles hier?quote:
Dan kan ik vanaf hier niet zien hoe het daar is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:55 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Allo allo! Hoe is alles hier?
Die hebben we vandaag niet gehad.quote:
Terecht, slechte kopie van Disney's Space Mountain...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hebben we vandaag niet gehad.
Die zit nog in Villa Volta...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan duurt het nog wel ff voordat ik Symph kan verwachten.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan duurt het nog wel ff voordat ik Symph kan verwachten.
quote:
Ja, die kan ik ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zijn we wel in geweest. Blijft machtig mooi.
Heeft 'ie zo'n paddestoel uit het sprookjesbos meegenomen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij verwachtte rond 23.00 uur thuis te zijn.
Maar hij heeft wel een presentje voor je bij.
een Laaf waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie zo'n paddestoel uit het sprookjesbos meegenomen...
Een Jokie knuffel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie zo'n paddestoel uit het sprookjesbos meegenomen...
Grapje.quote:
Hallo!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Hé leuk, StefanDat is een tijdje geleden weer!
Haha te leuk, kom je een beetje uit de omgeving? Was er afgelopen zaterdag nog even.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:13 schreef Melting het volgende:
Heb jij een abo?
Ik ook. Misschien heb ik je er wel eens gezien dan.
Ik woon een dik half uurtje rijden van Kaatsheuvel en ik woon in de driehoek; Eindhoven - Tilburg - Belgische grens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Hallo!
[..]
Haha te leuk, kom je een beetje uit de omgeving? Was er afgelopen zaterdag nog even.
Gefeliciteerd met je schoonzus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Hé, deze draag ik op aan mijn gelijknamige schoonzus in de USA die vandaag jarig is...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan me het filmpje van haar en haar aanstaande man met dit nummer er onder nog heirinneren, twee dagen voor de bruiloft.
Nu is ze al weer een jaar gelukkig gescheiden...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij onze buren vroeger hing er een aan de pergola
Op de dag dat je vanwege je huwelijk genaturaliseerd wordt tot Amerikaan van de echtgenoot van een vriendin te horen krijgen dat ze allebei belazerd waren door hun echtgenote.is nooit grappig...quote:
Woont ze in Charlottesville?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Ga maar niet op de koffie daar vandaag...
Dat geloof ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de dag dat je vanwege je huwelijk genaturaliseerd wordt tot Amerikaan van de echtgenoot van een vriendin te horen krijgen dat ze allebei belazerd waren door hun echtgenote.is nooit grappig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |