abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173144084
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.

Lambo of Rekt
pi_173144095
1st
pi_173144103
Eggs koopt ook een paar neo... OP ZN ATH :(

Het zal eens niet :D Het maakt niet uit wanneer ik instap, zodra ik het doe, daalt het :P
Lambo of Rekt
pi_173144146
Vroegah had je veel van dat soort cryptocoinbuilders.
Echt... die lui die een beetje konden coden (ofwel, genesis block aanpassen, ander logo er in, wat andere parameters) hebben goud geld verdiend met coins :D

Tegenwoordig maak je gewoon voor 1 Wave een token aan op het Waves platform, hoef je ook niet meer te zoeken naar een exchange want die zit al in de wallet.
pi_173144159
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:27 schreef EggsTC het volgende:

Het zal eens niet :D Het maakt niet uit wanneer ik instap, zodra ik het doe, daalt het :P
Is toch niet zo'n probleem? Als je denkt dat de prijs ooit hoger wordt, gewoon holden. Als je denkt dat dit de hoogste piek ooit was, dan dumpen.
pi_173144167
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:28 schreef MaGNeT het volgende:
Vroegah had je veel van dat soort cryptocoinbuilders.
Echt... die lui die een beetje konden coden (ofwel, genesis block aanpassen, ander logo er in, wat andere parameters) hebben goud geld verdiend met coins :D

Tegenwoordig maak je gewoon voor 1 Wave een token aan op het Waves platform, hoef je ook niet meer te zoeken naar een exchange want die zit al in de wallet.
Je kan voor 1 wave een token maken ja?
Lambo of Rekt
pi_173144194
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je kan voor 1 wave een token maken ja?
Ja?
pi_173144199
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is toch niet zo'n probleem? Als je denkt dat de prijs ooit hoger wordt, gewoon holden. Als je denkt dat dit de hoogste piek ooit was, dan dumpen.
Is waar, maar het is wel opvallend dat het steeds gebeurt :P

En nee, dit is nog geen 10% van de waarde die het gaat vertegenwoordigen :Y)
Lambo of Rekt
pi_173144244
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja?
Ja ik heb me daar niet in verdiept, jij wel blijkbaar. Maar je maakt een token, en hoe koppel je die aan je platform dan? En aan coinmarketcap? Gaat dat laatste ook automatisch?
Lambo of Rekt
pi_173144400
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik heb me daar niet in verdiept, jij wel blijkbaar. Maar je maakt een token, en hoe koppel je die aan je platform dan? En aan coinmarketcap? Gaat dat laatste ook automatisch?
Het token is gelijk gekoppeld aan het platform, het is na aanmaken gelijk aanwezig op de Waves blockchain met een eigen ID.

Bij het aanmaken geef je de specs op:

- naam van het token
- omschrijving, stukje tekst waar ook een url in kan staan
- aantal tokens
- aantal decimalen
- "re-issuable" of niet, ofwel: kan je later nog meer tokens aanmaken (inflatie) of is het aantal vast

Vervolgens betaal je 1 Wave en is je token klaar.
Je kan het ook direct traden op Waves DEX.

Er zijn kant-en-klare python scripts om de tokens te distribueren naar duizenden adressen, bijvoorbeeld als je er een "airdrop" of "ICO" aan gekoppeld hebt. Dat script heb ik al eens getest, het werkt :)

Wil je een groen vinkje (verificatie) verdienen en aanvragen dan zal je iets meer moeten doen, men wil dan zien dat je je best doet voor je coin, dus een idee hebben, een community opbouwen, etc.

Coinmarketcap moet je zelf regelen.
Blockfolio kan ook verified Waves tokens aan tegenwoordig.

Als je er iets mee wil gaan doen, bedenk dan dat het aanmaken van het token het minste werk is, dankzij het Waves platform. Daardoor heb je tijd over om je bezig te houden met je project.
pi_173144505
Maar, de coin staat wel op coinexchange.io .. Of is dat ook een wassen neus om daar gelist te worden?
pi_173144570
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:39 schreef DutchieBre het volgende:
Maar, de coin staat wel op coinexchange.io .. Of is dat ook een wassen neus?
Voor zo'n registratie op een kleine exchange betaal je meestal een klein bedrag aan zo'n exchange, vaak iets van 0.1 BTC.

Het kan ook zijn dat de eigenaren van zo'n exchange allemaal coins lanceren om er vervolgens geld aan te verdienen.

Van Yobit is bekend dat ze dat doen.
pi_173144691
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Voor zo'n registratie op een kleine exchange betaal je meestal een klein bedrag aan zo'n exchange, vaak iets van 0.1 BTC.

Het kan ook zijn dat de eigenaren van zo'n exchange allemaal coins lanceren om er vervolgens geld aan te verdienen.

Van Yobit is bekend dat ze dat doen.
Bittrex kost iets van 5K toch? Dat is wat betrouwbaarder dus :-) .. Ik leer iedere dag, gelukkig maar 200 uro
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:46:22 #15
132191 -jos-
Money=Power
pi_173144765
NEO en GAS net als gister weer bezig met moon.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 20:46:55 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173144782
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:46 schreef -jos- het volgende:
NEO en GAS net als gister weer bezig met moon.
NEO bezig met m00n :?

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 augustus 2017 @ 20:48:09 #17
163650 Greys
pi_173144822
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:27 schreef EggsTC het volgende:

Er komt vast nog een nieuwe ATH voor NEO. Zegt mijn glazen bol. Maar die is nog een beetje stroef van nieuwigheid dus dat zegt eigenlijk niks. :P

Ik duim voor je. Komt vast goed. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:48:21 #18
132191 -jos-
Money=Power
pi_173144831
quote:
5s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

NEO bezig met m00n :?

[ afbeelding ]
Daarom zeg ik bezig. GAS net enorm gestegen, NEO zal wel volgen nu.
  Eindredactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 20:50:12 #19
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173144886
waarvoor is USDT?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173144895
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Er komt vast nog een nieuwe ATH voor NEO. Zegt mijn glazen bol. Maar die is nog een beetje stroef van nieuwigheid dus dat zegt eigenlijk niks. :P

Ik duim voor je. Komt vast goed. *O*
Ja het maakt niet uit :P Als ik op 50 dollar koop zaktie naar 40, maar besluit ik op dat moment even te skippen dan gaat hij snel door naar 90, en als ik dán op 90 koop, dan zaktie gelijk naar 70, de crypto's wachten echt tot ik koop zegmaar :+

Maargoed, bedankt voor de glazen bol, eens kijken of je gelijk krijgt !
Lambo of Rekt
pi_173144908
quote:
4s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:50 schreef Oscar. het volgende:
waarvoor is USDT?
USD trade tegen BTC?
Lambo of Rekt
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:50:41 #22
132191 -jos-
Money=Power
pi_173144909
quote:
4s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:50 schreef Oscar. het volgende:
waarvoor is USDT?
Je geld veilig in $ zetten zonder transactiekosten.
pi_173144932
Zijn hier mensen die veel ARK bezitten?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173144941
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:51 schreef chroestjov het volgende:
Zijn hier mensen die veel ARK bezitten?
Mwa, wat is veel?
Lambo of Rekt
pi_173144959
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja het maakt niet uit :P Als ik op 50 dollar koop zaktie naar 40, maar besluit ik op dat moment even te skippen dan gaat hij snel door naar 90, en als ik dán op 90 koop, dan zaktie gelijk naar 70, de crypto's wachten echt tot ik koop zegmaar :+

Maargoed, bedankt voor de glazen bol, eens kijken of je gelijk krijgt !
Kun je wat meer trades delen in de toekomst dan *;
pi_173144979
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mwa, wat is veel?
Meer dan 5% van de portefeuille?
pi_173145032
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:52 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik denk ik zo'n 7% van m'n portfolio.
pi_173145095
Heb 250 ARK ;)
pi_173145141
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:52 schreef chroestjov het volgende:

[..]

hmm, ja ik wel meer dan 5%, 10% ongeveer.
Lambo of Rekt
pi_173145456
Nog 1200 sat en m'n autosell van ark wordt gefilled, met 40% winst. :)

VIA nu wel heel triest hoor he :')
Lambo of Rekt
pi_173145552
quote:
6s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik denk ik zo'n 7% van m'n portfolio.
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:56 schreef Mikey92 het volgende:
Heb 250 ARK ;)
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

hmm, ja ik wel meer dan 5%, 10% ongeveer.
Helemaal mooi.
Ik heb nog geen week cryptocurrencies in mijn bezit en ben nu voornamelijk bezig met het samenstellen van een portefeuille. Een paar uur geleden ben ik voor een wat lagere prijs dan nu voor zo'n 15% in ARK gegaan, dus ik vroeg mij voornamelijk af of er hier nog meer mensen actief zijn die een vergelijkbaar vertrouwen (lange termijn) hebben in ARK.
pi_173145584
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:09 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[..]

[..]

Helemaal mooi.
Ik heb nog geen week cryptocurrencies in mijn bezit en ben nu voornamelijk bezig met het samenstellen van een portefeuille. Een paar uur geleden ben ik voor een wat lagere prijs dan nu voor zo'n 15% in ARK gegaan, dus ik vroeg mij voornamelijk af of er hier nog meer mensen actief zijn die een vergelijkbaar vertrouwen hebben in ARK.
Ik heb niet specifiek vertrouwen in ARK, maar ik heb een aantal 1 dollar/euro coins die ik rouleer, ik wacht tot ze 1 euro staan en verkoop ze dan, en koop dan weer nieuwe die ook regelmatig 1 euro staan voor 70 cent in :P

Nu is die 30 cent niet zoveel, maar ik doe het met 1000 tegelijk, dan is het wel leuk.
Lambo of Rekt
pi_173146113
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:50 schreef -jos- het volgende:

[..]

Je geld veilig in $ zetten zonder transactiekosten.
USDT is geen $.
pi_173146148
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

USDT is geen $.
Volgens mij word die kunstmatig op 1$ gehouden voor het kunnen traden naar stabiele prijs. Maar ik kan er naast zitten.
Lambo of Rekt
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:35:16 #35
132191 -jos-
Money=Power
pi_173146402
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

USDT is geen $.
In de praktijk wel: https://coinmarketcap.com/assets/tether/historical-data/
pi_173146446
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Volgens mij word die kunstmatig op 1$ gehouden voor het kunnen traden naar stabiele prijs. Maar ik kan er naast zitten.
Ja. Wel jammer dat je helemaal bankafschriften moet laten zien om euro's in te wisselen voor USDT. Zou ik makkelijker vinden dan zoals ik nu doe litecoins te kopen en die naar de exchange te gooien.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 augustus 2017 @ 21:58:15 #38
163650 Greys
pi_173147104
Uit het Netflix topic:

Banking on Bitcoin
– 2017 AL 1:23 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Documentaire, Provocerend, Wetenschap & technologie
Aan de hand van interviews met aanhangers en experts vertelt deze documentaire het verhaal over het ontstaan, de toekomst en de technologie van de bitcoin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173147214
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:58 schreef Greys het volgende:
Uit het Netflix topic:

Banking on Bitcoin
Aan de hand van interviews met aanhangers en experts vertelt deze documentaire het verhaal over het ontstaan, de toekomst en de technologie van de bitcoin.
thx, binnenkort ff kijken :)
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 augustus 2017 @ 22:05:23 #40
163650 Greys
pi_173147369
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

thx, binnenkort ff kijken :)
Ja ik ook. Wel benieuwd naar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173147526
BRK P&D? Wel een kek concept hoor he.

http://www.breakoutcoin.com/the-coin/
Lambo of Rekt
pi_173147918
Mooi nieuws:

https://cointelegraph.com/news/key-russian-institution-plans-deposit-and-settlement-services-for-digital-currencies

quote:

Key Russian Institution Plans Deposit and Settlement Services for Digital Currencies

Russia has recently announced several initiatives aimed at rivaling China's current lead in Blockchain technology. The Russian National Settlement Depository (NSD) made another such announcement today, advancing a Blockchain-based platform which will offer deposit and settlement services for digital currencies. The NSD is the central depository for the Moscow Exchange, the biggest exchange group in Russia.

According to the NSD, the prototype of the service will be launched in the first half of 2018. NSD will be collaborating with the Waves Platform for this launch. Using Waves, the NSD will create a digital currency wallet that will be available for banks, pension funds and retail investors.

In his statement, NSD Executive Board chairperson Eddie Astanin outlined their goals:

"Our goal is to create a secure and user-friendly accounting infrastructure for digital assets. We consider the platform would not only provide technological and legal protection of all parties involved but also extend a variety of post-trade services for investors, custodians and new institutions emerging in this sector of the economy."

Possible challenges to the project’s implementation
Waves Platform officials claimed that the scheme is technologically feasible, but there are regulatory uncertainties that could temporarily or permanently prevent its deployment.

According to Wave’s founder and CEO, Sasha Ivanov, one of the key challenges is whether the NSD would be lawfully authorized to deal with digital assets. This is a crucial question because there is little concrete regulation in Russia, with much being left open to interpretation. Ivanov says:

"Project implementation depends not only on technical development but on the development of a legislative framework that mitigates the risks of crypto asset ownership and ensures that the service is user-friendly.”
pi_173148003
Voor dit onderwerp heb ik me aangemeld op FOK.nl
Via google kwam ik uit op een thread van april. Ben 5minuten bezig geweest om erachter te komen dat posten in dat topic niet meer mogelijk was :D

Ik hoop dat jullie me meer wegwijs kunnen maken in deze digitale wereld.....

Ben net voor enkele tientjes begonnen met cryptocurrency, ingestapt op waves en guldens. Van guldens heb geen hoge verwachtingen tenzij ...... Ik denk dat gulden teveel gericht is op alleen de NL'se markt en zich op den duur hier mee tekort zal doen.

Waar halen jullie het leesvoer/achtergrond informatie vandaan mbt nwe currency's?
pi_173148015
quote:
quote:
aimed at rivaling China's current lead in Blockchain technology
??? China's lead? ze hebben net een antshares chain die NEO heet waar 9 van de 10 chains russische leiding heeft?
Lambo of Rekt
pi_173148041
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:28 schreef SMS303 het volgende:
Voor dit onderwerp heb ik me aangemeld op FOK.nl
Via google kwam ik uit op een thread van april. Ben 5minuten bezig geweest om erachter te komen dat posten in dat topic niet meer mogelijk was :D

Ik hoop dat jullie me meer wegwijs kunnen maken in deze digitale wereld.....

Ben net voor enkele tientjes begonnen met cryptocurrency, ingestapt op waves en guldens. Van guldens heb geen hoge verwachtingen tenzij ...... Ik denk dat gulden teveel gericht is op alleen de NL'se markt en zich op den duur hier mee tekort zal doen.

Waar halen jullie het leesvoer/achtergrond informatie vandaan mbt nwe currency's?
Begin eens met de Bitcoin Whitepaper.
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
pi_173148062
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:28 schreef SMS303 het volgende:
eesvoer/achtergrond informatie vanda
Dump die guldens maar vast.

Meld je aan op Bittrex.com

Twitter is een informatie bron.

Verschillende crypto news sites als je een beetje googled.

www.coinmarketcap.com

En laat ons weten welke coin de volgende is die de sky gaat hitten. We horen je graag.

Gr gr, :P
Lambo of Rekt
pi_173148362
tnx voor de snelle reacties :)

@EggsTC ik hoopte op jullie succes mee te hobbelen ;)
pi_173148567
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:39 schreef SMS303 het volgende:
tnx voor de snelle reacties :)

@EggsTC ik hoopte op jullie succes mee te hobbelen ;)
:P
Dan moet je bij Hmmmz zijn, die heeft de beste adviezen over het algemeen :)
Lambo of Rekt
pi_173148827
Ark is lekker op dreef 😯 Jammer dat ik niks gekocht heb haha
pi_173148930
is BRK een P&D?

https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-BRK

Eitherway, al was het een PnD, had in iedergeval een snelle 0,1 btc winst :+

quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:53 schreef DaRealDeal het volgende:
Ark is lekker op dreef 😯 Jammer dat ik niks gekocht heb haha
Gatverdamme, m'n ark te snel weggedaan ;( wel met 40% winst maar toch....

[ Bericht 25% gewijzigd door EggsTC op 14-08-2017 23:11:26 ]
Lambo of Rekt
pi_173149280
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:14:19 #53
132191 -jos-
Money=Power
pi_173149330
Oké fanboys, waar kan ik dan het beste die Waves zooi kopen? (In before moon ;))
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:15:24 #54
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173149352
Vannacht weer wat Stratis en Waves gekocht. Ook voor het eerst een beetje Lisk.

Leuk dat Ark het zo goed doet, een klein aantal gekocht op $0.27. Nu mag het van mij weer tijd worden voor de alts ipv Bitcoin.
pi_173149356
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:58 schreef EggsTC het volgende:
is BRK een P&D?

https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-BRK

Eitherway, al was het een PnD, had in iedergeval een snelle 0,1 btc winst :+

[..]

Gatverdamme, m'n ark te snel weggedaan ;( wel met 40% winst maar toch....
Ik twijfelde vanmiddag nog om er voor 1000 euro te kopen op 70 cent. Niet van gekomen helaas ☹ Ach ja wie weet wat we de volgende keer tegenkomen.
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:16:27 #56
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173149383
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:14 schreef -jos- het volgende:
Oké fanboys, waar kan ik dan het beste die Waves zooi kopen? (In before moon ;))
Bittrex. In de Waves Lite client zou het in de DEX ook kunnen, maar ik vind dat (nog) niet lekker werken.
pi_173149475
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:15 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ik twijfelde vanmiddag nog om er voor 1000 euro te kopen op 70 cent. Niet van gekomen helaas ☹ Ach ja wie weet wat we de volgende keer tegenkomen.
ik had er 1003, maar op 29500 sat verkocht, nu staat hij 10k sat hoger :{

wel veel winst erop, maar dit is wel jammer :P

Gaat de VIA nog omhoog, of hoe zit dat... :(
Lambo of Rekt
pi_173149578
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:14 schreef -jos- het volgende:
Mja, t zou tijd worden dat waves eens uit de 3-5eu comfortzone treed :P
Lambo of Rekt
pi_173149665
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik had er 1003, maar op 29500 sat verkocht, nu staat hij 10k sat hoger :{

wel veel winst erop, maar dit is wel jammer :P

Gaat de VIA nog omhoog, of hoe zit dat... :(
Toch al een leuke winst, hoewel ik niet had durven denken dat die door zou stoten tot 1,40 😯

Ben nu ook aan het kijken om iets te kopen maar weet nog niet wat Haha 😉
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 23:36:21 #60
45833 crew  Fogel
pi_173149722
Ik meld me hier ook maar even. Inlees-TVP. Heb me al op bittrex geregistreerd. Nu nog even uitzoeken hoe ik dingen ga kopen [en vooral ook wat].
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_173149837
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:36 schreef Fogel het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Inlees-TVP. Heb me al op bittrex geregistreerd. Nu nog even uitzoeken hoe ik dingen ga kopen [en vooral ook wat].
Welkom :D

Edit; ik wil van mn VIA af, maar hij moet zeker naar 1,20 weer, zoals vandeweek.
Lambo of Rekt
pi_173150023
quote:
Snap ik. Daarom ook maar een gedeelte er nu ingestopt. Vrat me erg aan dat ik alsmaar bleef wachten op een crash om in te stappen maar het steeds meer waard werd.

We zullen het zien. Als het crashed hold ik het sowieso.
Quote van RickoKun uit vorig topic, dit heet FOMO (Fear of Missing Out). Hier ben ik ook vaak mee in de mist gegaan. Je emoties overheersen je verstand, want het is nooit slim om op een ATH te kopen of als net iets exponentieel gestegen is. What goes up, must come down... eventually. Maar het zorgt ervoor dat de prijs tijdelijk nog meer omhoog gaat vanwege noobs die FOMO'en!

Ricko: absoluut geen verkeerde trade hoor, denk dat BTC de veiligste crypto is om in te investeren. Alleen beetje duur, en als je geduld hebt en kan holden (google ook even "panic selling") dan kom je er uiteindelijk mooi uit. Heb je nog andere coins op het oog?
  Eindredactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 23:56:38 #63
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173150072
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:54 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Quote van RickoKun uit vorig topic, dit heet FOMO (Fear of Missing Out). Hier ben ik ook vaak mee in de mist gegaan. Je emoties overheersen je verstand, want het is nooit slim om op een ATH te kopen of als net iets exponentieel gestegen is. What goes up, must come down... eventually. Maar het zorgt ervoor dat de prijs tijdelijk nog meer omhoog gaat vanwege noobs die FOMO'en!
sorry hoor, maar btc koop ik nu blind :P
pi_173150087
quote:
4s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:56 schreef Oscar. het volgende:

[..]

sorry hoor, maar btc koop ik nu blind :P
Ja, zoals ik al zei, dat heet FOMO. Ik koop BTC ook zonder twee keer na te denken hoor, maar niet nu. BTC is zwaar overbought. We're in uncharted territory, niemand weet wat er gaat gebeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 augustus 2017 @ 23:58:23 #65
163650 Greys
pi_173150112
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:36 schreef Fogel het volgende:
Ohai :D
Succes en plezier!

Ik als mede-noob heb iig hier geleerd dat het 't makkelijkst is om in Bittrex:

- op je wallet te klikken
- dan voor BTC op de plus klikken
- dat adres dat je dan krijgt kopiëren
- op Bitonic wat bitcoin kopen met iDeal en dat dan rechtstreeks naar Bittrex laten sturen op dat gekopieerde adres
!!! Wel even goed dubbelchecken dat je dat lange adres goed (helemaal) kopieert.

Na een half uur ofzo - soms sneller soms trager - heb je dan je gekochte btc op Bittrex staan. Die zie je eerst verschijnen in je wallet meer naar onder bij Pending Deposits en als het goedgekeurd is bij je BTC. En daarmee kan je dan andere coins kopen. Begin met weinig BTC om te testen hoe het allemaal werkt, dan is het niet zo'n drama als het fout gaat. :P

Wat mij ook erg hielp is even wat Bittrex YouTube filmpjes kijken. How to sell and buy on Bittrex. Lekker in Jip en Janneke met plaatjes. Leert het snelst.

Hoop dat je er iets aan hebt. Verder weet ik namelijk nog weinig :D

Er is ook een goedkopere manier om btc op een exchange te krijgen geloof ik maar die kan een ander je mss uitleggen. Ik vind deze manier handig en vrij veilig dus dan maar iets duurder in aankoop btc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-08-2017 00:05:33 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 augustus 2017 @ 23:58:40 #66
132191 -jos-
Money=Power
pi_173150116
GAS gaat opeens keihard richting dezelfde waarde als NEO :o *)

quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:57 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja, zoals ik al zei, dat heet FOMO. Ik koop BTC ook zonder twee keer na te denken hoor, maar niet nu. We're in uncharted territory, niemand weet wat er gaat gebeuren.
Dit geldt voor 90% van de tijd in de afgelopen 5 jaar. Maar goed, dan doe je toch niet mee :)
pi_173150118
Investeren in crypto is sowieso verkeerd idee, het schommelt als een gek.
pi_173150131
quote:
3s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:58 schreef Stien_Struis het volgende:
:o
Lambo of Rekt
pi_173150134
quote:
Klopt. Mijn geld onder het matras blijft tenminste lekker liggen.
  Eindredactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 23:59:53 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173150145
quote:
We're in uncharted territory, niemand weet wat er gaat gebeuren.
in het rijtje dooddoeners.
pi_173150165
quote:
4s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:59 schreef Oscar. het volgende:

[..]

in het rijtje dooddoeners.
Educate me then. Wat is jouw analyse?
pi_173150180
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt. Mijn geld onder het matras blijft tenminste lekker liggen.
Ik zoek nog steeds aannemer die voor bitcoins wil bouwen.
pi_173150189
quote:

[..]

Ja, zoals ik al zei, dat heet FOMO. Ik koop BTC ook zonder twee keer na te denken hoor, maar niet nu. BTC is zwaar overbought. We're in uncharted territory, niemand weet wat er gaat gebeuren.
Dat laatste ja.

Ik twijfel om mijn shit naar BTC te zetten ook, al mn VIA wat ik nu heb, maarja... daar lijdt ik verlies op.

Maarja, wat is erger; nu verlies op de VIA en er een aantal BTC voor kunnen kopen. Of straks winst op de VIA maa rminder BTC ervoo rkunnen kopen omdat BTC hoger staat :')

Dilemma's :P
Lambo of Rekt
pi_173150210
Die altcoins zijn nog onzekerder dan BTC.
pi_173150218
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:03 schreef Stien_Struis het volgende:
BTC is dan ook een stevige speler, die krijg je niet zomaar meer omver. Niks niet, niemand niet.
Lambo of Rekt
pi_173150224
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Serieus?! :')
pi_173150235
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Ik zoek nog steeds aannemer die voor bitcoins wil bouwen.
Waarom?
  Eindredactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:05:39 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173150243
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Educate me then. Wat is jouw analyse?
voor het weekend de 5K in dollar.
pi_173150259
quote:
Opa? Wat doe jij in dit topic? Tijd om met je seniele hersens in een bejaardencentrum te gaan zitten tot je dood :6
pi_173150273
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom?
Dan krijgt het nut, die dingen je hele leven vasthouden omdat ze steeds meer waard worden is grote belemmering in mijn ogen.
pi_173150288
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:07 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Dan krijgt het nut, die dingen je hele leven vasthouden omdat ze steeds meer waard worden is grote belemmering in mijn ogen.
Je kan ze beter gewoon doorsturen naar mij, dan ben je van dat gelazer af.

Ik help je zo uit de brand !
Lambo of Rekt
pi_173150296
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:06 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Opa? Wat doe jij in dit topic? Tijd om met je seniele hersens in een bejaardencentrum te gaan zitten tot je dood :6
Ben al aan het rentenieren en gaat steeds beters met huidige koers.
  Eindredactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:10:21 #83
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173150317
STRAT? leuk instapmomentje of toch nog even wachten?
pi_173150341
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:10 schreef Oscar. het volgende:
STRAT? leuk instapmomentje of toch nog even wachten?
Ik wacht eigenlijk tot hij onder de 5EU gaat.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:12:33 #85
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173150350
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik wacht eigenlijk tot hij onder de 5EU gaat.
Hij lijkt nu redelijk stabiel
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:13:47 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173150366
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:58 schreef Greys het volgende:
Uit het Netflix topic:

Banking on Bitcoin
Net gezien.

Wat een godvergeten baas is Satoshi Nakamoto toch _O_
4045
onlogisch
pi_173150380
Ik kan pre-ICO in Monetha stappen via via.

10% (en 20% bij de officiële pre-sale) extra coins per Eth wat neer komt op 2600 Monetha per ETH.

Iemand bekend met het project?

https://www.monetha.io/
pi_173150382
De investering er zo snel mogelijk uithalen, daarna handel je met coins die 0 kosten.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:17:40 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173150422
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:14 schreef Typisch het volgende:

10% (en 20% bij de officiële pre-sale) extra coins per Eth wat neer komt op 2600 Monetha per ETH.

Nope.

Begin eens met het lezen van de white paper en vertel ons er alles over.
4045
onlogisch
pi_173150427
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:14 schreef Typisch het volgende:

Ziet eruit als de zoveelste ERC20 coin. Idd zsm. investering eruit halen met de inevitable pump n dump.
pi_173150445
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:17 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ziet eruit als de zoveelste ERC20 coin. Idd zsm. investering eruit halen met de inevitable pump n dump.
Ja, alles wat ik tegenwoordig zie aan filmpjes en websites is "de zoveelste ICO/blockchain" :D Nog ff en de miners zijn op.
Lambo of Rekt
pi_173150472
Het aantal mining videokaarten begint al aardig toe te nemem 2e hands.
pi_173150481
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 00:17 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:Y
Dat is ook het idee ja.
Met 'gratis' 10% en de bonus 20% kom je al een heel eind meestal bij release van een ICO.

Even wat info winnen en dan kijken of ik er wat ETH tegenaan gooi.
pi_173150492
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 00:28:16 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173150540
quote:
Thanks
pi_173150543
Hier wat inzicht in de markt in China:

dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:28:24 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173151129
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:38:31 #98
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173151206
Mensen hier bekend met Bancor (BNT)? Toen deze gereleased werd voor +4$ kakte hij flink in. Buyorder van 20stuks gezet op 1.77$ en deze werd uitgevoerd.

Kocht hem op gevoel omdat ze vooral focussen op de smart contracts. Zij zijn hierin de tussenpersoon. Vrij actieve community prijs is staat nu op 2.77$ niet slecht maar hold hem gewoon.

$ wise heb ik bij een meerderheid van mijn altcoins 50+% winst (VIA, BNT,LSK en FUN) maar als ik dan op btc klik verlies. Maar dat zal bij het meerendeel van de altcoin holders nu wel zijn :+

[ Bericht 13% gewijzigd door Maikuuul op 15-08-2017 01:44:45 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173151306
Ondertussen heeft de BTC bijna 4400 USD bereikt.
pi_173151321
Hoe gaat het met die Fork? Moet nog steeds de helft omwisselen.
pi_173151704
Neo maar weer ingestapt @ 0.0096
pi_173151727
Neo en gas knalt weer stuk naar beneden
pi_173151729
Bnb verkocht, blijft maar dalen dus ik koop ze later weer terug
pi_173151852
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 06:41 schreef chantalxx het volgende:
Neo en gas knalt weer stuk naar beneden
Was even zweten toen ie naar 0.090 ging inderdaad ja :')

Inmiddels al weer 0.105
  Eindredactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 07:37:47 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173151895
IOTA gaat als enige altcoin gestaag door bij mij :')
pi_173151963
quote:
[..]
Dump die guldens maar vast.
Meld je aan op Bittrex.com
www.coinmarketcap.com
Waar kan ik die dumpen? Heb ze bij Litebit gekocht.
Bittrex.com heb ik me aangemeld. Ook op Poloniex, wacht nog op verificatie.

Als n00b vraag ik me af of je alle currencies bij een exchange rechtstreeks met elkaar kan verhandelen? Zoals mijn Guldens voor bijvoorbeeld MobileGo? Of moet je ze eerst verkopen en dan een nieuwe aankooptransactie van de andere currency doen?

Dit begreep ik (nog) niet uit de 1e post van dit topic....
Toevallig iemand in Rotterdam die me irl een beetje wegwijs hierin kan maken?

[ Bericht 2% gewijzigd door SMS303 op 15-08-2017 07:55:37 ]
pi_173152004
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 07:29 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Was even zweten toen ie naar 0.090 ging inderdaad ja :')

Inmiddels al weer 0.105
Heb ze alleen bijgekocht :D
pi_173152010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 07:50 schreef SMS303 het volgende:
Poloniex beter gelijk mee stoppen maar
pi_173152023
Wat een dagen :D
జ్ఞ‌ా
pi_173152083
Voor het eerst in weken draai ik over mijn hele portfolio verlies. _O-

Goed, daar komen we ook wel weer uit. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173152221
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 23:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Welkom :D

Edit; ik wil van mn VIA af, maar hij moet zeker naar 1,20 weer, zoals vandeweek.
Don't panic and hodl. :P Ik wacht persoonlijk nog even tot Oktober.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:37:07 #112
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173152353
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 08:09 schreef dimmak het volgende:
Voor het eerst in weken draai ik over mijn hele portfolio verlies. _O-

Goed, daar komen we ook wel weer uit. :)
Dit, al zal het voor mensen die een hoop geld in alts hebben gestoken flink zweten zijn.

Portfolio is -700$ nu. Slaap er geen minuut slechter om. Als je ze op de lange termijn houdt hoef je niet te zweten
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173152387
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 08:37 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dit, al zal het voor mensen die een hoop geld in alts hebben gestoken flink zweten zijn.

Portfolio is -700$ nu. Slaap er geen minuut slechter om. Als je ze op de lange termijn houdt hoef je niet te zweten
Ikdacht dat we gister rock bottom waren, dus lekker nog bij gekocht. Maar het kan dus nog minder. :P Evengoed gister nog knappe prijzen gehad als ik kijk naar de afgelopen weken, dus ik heb alle vertrouwen.
pi_173152471
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 08:24 schreef dimmak het volgende:

[..]

Don't panic and hodl. :P Ik wacht persoonlijk nog even tot Oktober.
Nee, ik verkoop neits meer onder mn koopprijs, ik laat de coin nog liever doodbloeden. Daar heb ik wel van geleerd :P

De enige manier wanneer ik onder mijn koopprijs verkoop is als ik een ruil order op het oog hebt die nóg harder gezakt is.
Lambo of Rekt
pi_173152998
Waves gaat wel lekker zo.
pi_173153046
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:27 schreef xminator het volgende:
Waves gaat wel lekker zo.
De rest ook :Z
Lambo of Rekt
pi_173153128
Ligt het aan mij of is er niet echt heel veel beweging op dit moment in welke coin dan ook?
pi_173153137
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:37 schreef Krip2held het volgende:
Ligt het aan mij of is er niet echt heel veel beweging op dit moment in welke coin dan ook?
Alles zakt behalve ARK.
Lambo of Rekt
pi_173153189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alles zakt behalve ARK.
Naja zakken... Neem bv NEO, die schommelde normaal binnen 4 of 5 uur 0.005 BTC, zit nu in een range van 0.002 BTC vast ( 0.009 - 0.011)

[ Bericht 0% gewijzigd door Krip2held op 15-08-2017 09:47:26 ]
pi_173153234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:41 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Naja zakken... Neem bv NEO, die schommelde normaal binnen 4 of 5 uur 0.05 BTC, zit nu in een range van 0.02 BTC vast ( 0.09 - 0.11)
Nou als NEO op 0,11 BTC zat had ik ze allemaal al geruild tegen BTC. :P

Maargoed i get it, alleen schiet hopelijk straks alles weer door naar boven en gaat men niet wéér als een gek lopen panic sellen waardoor de totale marketcap weer met 30 miljard daalt.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:45:55 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173153249
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alles zakt behalve ARK.
IOTA!
pi_173153256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou als NEO op 0,11 BTC zat had ik ze allemaal al geruild tegen BTC. :P

Maargoed i get it, alleen schiet hopelijk straks alles weer door naar boven en gaat men niet wéér als een gek lopen panic sellen waardoor de totale marketcap weer met 30 miljard daalt.
0.011 natuurlijk :')

0.11 zou leuk zijn, dan heb ik ineens 2.1 BTC...
pi_173153318
Hmm. Ik lees net dat VIA misschien op BTCC komt. Dat zou wel heel veel doen met de prijs. Misschien is nu het juiste moment om bij te kopen.
pi_173153329
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:48 schreef dimmak het volgende:
Hmm. Ik lees net dat VIA misschien op BTCC komt. Dat zou wel heel veel doen met de prijs. Misschien is nu het juiste moment om bij te kopen.
Link?
Lambo of Rekt
pi_173153345
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Link?
https://bitcointalk.org/i(...)20823743#msg20823743

Edit: Krip was mij voor..

Romano (dev) zit ook hard bezig met Lightning Network, dus dat zou er ook spoedig aan moeten komen.
pi_173153362
Let wel op want lees ook niet zo positieve berichten over VIA:

https://www.reddit.com/r/(...)_does_this_have_any/

quote:
lol there is nothing unique about viacoin. literally a copy+paste of bitcoin code, and the community which is really a closed off pump n dump on their telegram continually hypes up news such as segwit and LN. for all we know btc and ltc already have it, there's nothing special about being a useless copy of a coin that is behind in tech.
pi_173153365
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

https://bitcointalk.org/i(...)20823743#msg20823743

Edit: Krip was mij voor..

Romano (dev) zit ook hard bezig met Lightning Network, dus dat zou er ook spoedig aan moeten komen.
I apologize for the late reply. We haven't introduced DASH and the other alts on our exchange, but we're planning to do so over the next months. I'll let you know once we do.

Gaat nog wel ff duren dus
pi_173153379
Bittrex zegt dit:
Instructions for deposting WAVES
There is some confusion for how to deposit to Bittrex due to the Lite client that will be addressed in a future client update.
Please test with a small deposit of 1.01 WAVES first.
When depositing TO Bittrex from the lite client, you must prepend 1W to the destination address.

Moet ik 1W voor- of achteraan het verzendadres zetten?
Hoelang duurt het voordat de overboeking op Bittrex te zien is?
pi_173153437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:52 schreef Krip2held het volgende:
Let wel op want lees ook niet zo positieve berichten over VIA:

https://www.reddit.com/r/(...)_does_this_have_any/

[..]

Dit was voordat de nieuwe devs het overnamen zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:52 schreef Kale het volgende:

[..]

I apologize for the late reply. We haven't introduced DASH and the other alts on our exchange, but we're planning to do so over the next months. I'll let you know once we do.

Gaat nog wel ff duren dus
Jep, maar nu staat VIA redelijk laag. Dus daarom is het nu juist het moment om in te stappen.
pi_173153511
VIA staat laag ja. 50 cent onder de prijs van vorige week.
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:04:34 #132
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173153536
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 08:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ikdacht dat we gister rock bottom waren, dus lekker nog bij gekocht. Maar het kan dus nog minder. :P Evengoed gister nog knappe prijzen gehad als ik kijk naar de afgelopen weken, dus ik heb alle vertrouwen.
Daarom, heb alvast een buyorder voor meer xvg klaargezet op 42sat alsook DigitalNote op 35sat (xdn).

Hopelijk zakt de boel dus nog een beetje. Ideaal om lekker goedkoop wat extra coins in te slaan
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173153857
Van 13 NEO naar 18.36 in 5 dagen met daytraden, NEO staat flink hoger dan 5 dagen geleden EN BTC is ontploft: resultaat : portfoliowinst voor het eerst boven de 100% als je het omzet in USD

Als ik dit truukje nog 5 keer kan doen heb ik een leuke auto :') maar dat zal wel niet lukken.

Pssst NEO, nu mag je wel naar 0.0135+. Dank je!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:26:29 #134
163650 Greys
pi_173153903
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:24 schreef Krip2held het volgende:
Van 13 NEO naar 18.36 in 5 dagen met daytraden, NEO staat flink hoger dan 5 dagen geleden EN BTC is ontploft: resultaat : portfoliowinst voor het eerst boven de 100% als je het omzet in USD

Als ik dit truukje nog 5 keer kan doen heb ik een leuke auto :') maar dat zal wel niet lukken.

Pssst NEO, nu mag je wel naar 0.0135+. Dank je!
Heb je vakantie? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173153944
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je vakantie? :P
GRTDOJW :')
pi_173153953
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:53 schreef SMS303 het volgende:
Bittrex zegt dit:
Instructions for deposting WAVES
There is some confusion for how to deposit to Bittrex due to the Lite client that will be addressed in a future client update.
Please test with a small deposit of 1.01 WAVES first.
When depositing TO Bittrex from the lite client, you must prepend 1W to the destination address.

Moet ik 1W voor- of achteraan het verzendadres zetten?
Hoelang duurt het voordat de overboeking op Bittrex te zien is?
Nee, gewoon zonder die 1W ervoor.
Waves adressen beginnen met een 3.
Waves is binnen 1 minuut in een wallet maar exchanges zijn doorgaans trager.

Bittrex weigert overigens om de foutieve tekst aan te passen, heb er ook al (éénrichtings-) contact over gehad.
pi_173154052
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:48 schreef dimmak het volgende:
BTCC
quote:
have to feeling a lot of people don't get this, but getting added to BTCC would be a huge deal. It will probably gets more attention than the Segwit adoption and activation.
gepost door:

quote:
romanornr
Viacoin Lead Developer & Pool operator
Goh... wij van WC eend :')

Ben sowieso niet zo'n liefhebber van devs die uitspraken gaan doen over de waarde van hun eigen coin.

Daarnaast is BTCC een Chinese exchange. Wat die dan ineens met VIAcoin zouden moeten. Maar succes. Zal vast wel een pump krijgen.
pi_173154064
Om 4 uur schijnt BLN gepumped te worden op coinexchange.io. Ik ga eens volgen of dat ook daadwerkelijk gebeurd, en kijken hoe hard en hoe hoog het gaat.

quote:
Today is the BLN buy and hold day on coinexchange.io. All admins and channel members put your buy order at a price of 0.0018btc and above exactly at 14:00 hrs GMT. We are holding for two weeks until price reaches 0.009 BTC. Members then can start selling.
Ben benieuwd :')
pi_173154072
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, gewoon zonder die 1W ervoor.
Waves adressen beginnen met een 3.
Waves is binnen 1 minuut in een wallet maar exchanges zijn doorgaans trager.

Bittrex weigert overigens om de foutieve tekst aan te passen, heb er ook al (éénrichtings-) contact over gehad.
Ik meen me te herinneren dat ik enkele weken geleden een deposit heb gedaan inclusief de 1W en die kwam gewoon aan
pi_173154081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:34 schreef Krip2held het volgende:
Om 4 uur schijnt BLN gepumped te worden op coinexchange.io. Ik ga eens volgen of dat ook daadwerkelijk gebeurd, en kijken hoe hard en hoe hoog het gaat.

[..]

Pump n dump groepen: zeg maar dag tegen je geld.
pi_173154104
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Pump n dump groepen: zeg maar dag tegen je geld.
Ik doe nog niet mee, ik ga eerst eens kijken wat er gebeurd. Ik ben wel zo realistisch dat, als ik mee doe, ik er met een klein aantal BTC in ga (0.03 ofzo) en niet ga voor de beloofde 300% maar op 140% ofzo adieu zeg.

Maarre, ervaringen mee dus ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:36:55 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173154123
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:34 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Iedereen koopt daarvoor al en verkoopt te vroeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173154127
@MaGNeT: THANKS!
pi_173154144
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedereen koopt daarvoor al en verkoopt te vroeg.
Dat lijkt mij ook het meest logisch, zeker aangezien de coin al bekend is
pi_173154147
Pump & dump groepen werken alleen als je ze zelf organiseert :)
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:37:53 #146
163650 Greys
pi_173154151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:29 schreef Krip2held het volgende:

[..]

GRTDOJW :')
Ik ben vast te oud en onhip want ik heb geen flauw benul wat hier staat. Ook niet na tig jaar FOK.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173154154
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:36 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Ik doe nog niet mee, ik ga eerst eens kijken wat er gebeurd. Ik ben wel zo realistisch dat, als ik mee doe, ik er met een klein aantal BTC in ga (0.03 ofzo) en niet ga voor de beloofde 300% maar op 140% ofzo adieu zeg.

Maarre, ervaringen mee dus ?
Ik begon precies zoals jij met die nieuwsgierigheid. Zeg maar dag tegen je geld. Geloof me, je kunt beter je geld in een echte coin steken.
pi_173154158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:37 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook het meest logisch, zeker aangezien de coin al bekend is
Daarom wordt vaak de coin 2 uur vantevoren pas bekend gemaakt.
Lambo of Rekt
pi_173154167
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben vast te oud en onhip want ik heb geen flauw benul wat hier staat. Ook niet na tig jaar FOK.
Ik dacht ook... wtf is dat nou weer. En ineens had ik het

Volgens mij is het: Geen Reet Te Doen Op Je Werk

Toch?
pi_173154171
quote:

[..]

Geen Reet Te Doen,... en dan houd het bij mij ook op
Lambo of Rekt
pi_173154175
quote:

[..]

Google het eens ;-)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:39:54 #152
163650 Greys
pi_173154202
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:38 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik dacht ook... wtf is dat nou weer. En ineens had ik het

Volgens mij is het: Geen Reet Te Doen Op Je Werk

Toch?
Oh :D Dat klinkt logisch ja. Dank!

Als ie geen reet te doen heeft kan ie dat ook best even voluit schrijven :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173154247
Graf graf graf ARK ;( en ik maar blij dat hij de 1 euro EIN_DE_LIJK hitte en mijn autosell er dus inkickte... :'(
Lambo of Rekt
pi_173154329
Rustaagg, voor de mensen die zenuwachtig worden van prijsdalingen, zorg dat je een beetje spreiding hebt, ik zou het zelf niet durven om alles op 1 coin te zetten. Zo speel je naar mijn idee wat meer op safe, ik heb zat coins gehad die nooit iets zijn geworden maar anderen weer wel, het één heft het ander weer op.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:44:42 #155
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173154338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:44 schreef metallicelmo het volgende:
Rustaagg, voor de mensen die zenuwachtig worden van prijsdalingen, zorg dat je een beetje spreiding hebt, ik zou het zelf niet durven om alles op 1 coin te zetten. Zo speel je naar mijn idee wat meer op safe, ik heb zat coins gehad die nooit iets zijn geworden maar anderen weer wel, het één heft het ander weer op.
ALLES OF NIETS!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_173154368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:44 schreef hmmmz het volgende:

[..]

ALLES OF NIETS!!
Alles in de NEO bij jou toch :+
Lambo of Rekt
pi_173154382
Alts mogen nu wel weer wat gaan plussen :).
pi_173154390
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:46 schreef Scrummie het volgende:
Alts mogen nu wel weer wat gaan plussen :).
Yessss, het verlossende woord :9
Lambo of Rekt
pi_173154422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik begon precies zoals jij met die nieuwsgierigheid. Zeg maar dag tegen je geld. Geloof me, je kunt beter je geld in een echte coin steken.
Haha, ik heb het orderboek eens goed bekeken:

https://www.coinexchange.io/market/BLN/BTC

Ze hebben me wel een coin uitgezocht zeg...

De coin heeft een 24h low van 0.00002001

Het orderboek is ZO dun dat je de coin van 0.00149 (huidige koers) laat stijgen tot 0,009

Oftewel : 604% :')

Dus als er een 20 man mee doet van die groep en iedereen gooit er 0.05 BTC in ben je al bij het gewenste bedrag.

Verder hoef je maar 0.026 BTC te verkopen om de de coin terug te drukken naar 0.00002000 :')

Het verschil 0.00002 <> 0.009 ga ik niet eens uitrekenen in procenten :')
pi_173154468
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:48 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Haha, ik heb het orderboek eens goed bekeken:

https://www.coinexchange.io/market/BLN/BTC

Ze hebben me wel een coin uitgezocht zeg...

De coin heeft een 24h low van 0.00002001

Het orderboek is ZO dun dat je de coin van 0.00149 (huidige koers) laat stijgen tot 0,009

Oftewel : 604% :')

Dus als er een 20 man mee doet van die groep en iedereen gooit er 0.05 BTC in ben je al bij het gewenste bedrag.

Verder hoef je maar 0.026 BTC te verkopen om de de coin terug te drukken naar 0.00002000 :')

Het verschil 0.00002 <> 0.009 ga ik niet eens uitrekenen in procenten :')
Sommigen pakken ook een orderbook waar helemaal geen orders in staan, en zetten dan zelf een aantal orders waardoor je 50x de normale prijs betaalt voor wat die coin waard is. Het is gewoon naaierij, denk je dat die mensen er zitten om jou rijk te maken? Dat doen ze je wel graag laten geloven maar think again.
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:51:49 #161
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173154493
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alles in de NEO bij jou toch :+
Nee, heb ook nog een klein beetje Lisk,OMG en Agrello.
pi_173154758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:51 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee, heb ook nog een klein beetje Lisk,OMG en Agrello.
Wat is Agrello?
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:03:33 #163
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173154775
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is Agrello?
https://www.agrello.org/
pi_173154810
quote:
Ja, ik zie het, maar waarom zou ik er in investeren, in het kort? Ik heb geen tijd om whitepapers te lezen nu
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:08:11 #165
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173154876
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, ik zie het, maar waarom zou ik er in investeren, in het kort? Ik heb geen tijd om whitepapers te lezen nu
kijk gewoon dat filmpje van 2 minuten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:10:12 #166
163650 Greys
pi_173154926
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:38 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Google het eens ;-)
Ik Google me al een ongeluk met alle dingen die hier langskomen die met crypto te maken hebben, dat is wél leerzaam. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:16:01 #167
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173155032
Zelfs in de NRC vandaag een stukje over Bitcoin en Neo.
pi_173155040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:08 schreef hmmmz het volgende:

[..]

kijk gewoon dat filmpje van 2 minuten.
Lastig van de grond te krijgen dit, want wetten werken overal anders.

Wel een leuk idee.
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:18:20 #169
222254 LTM
Rogue Trader
pi_173155097
Blokje van 22000 golfjes op 1098..
Que t'al?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:21:30 #170
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173155179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lastig van de grond te krijgen dit, want wetten werken overal anders.

Wel een leuk idee.
Dat kan je gewoon aanpassen in de module lijkt mij.
pi_173155190
85% rendement gemaakt op 50 piek bij ARK. Gewoon dom geluk, maar wel leuk. :+
You could take anything! ...a benign object of any sort ...you could take a cheeseburger and deconstruct it to it's source!
pi_173155376
Ff een deposit bij Kraken gedaan, wil gewoon (waar het hier een tijd geleden over ging) een paar ¤50 'bets' doen op wat coins, mogen gewoon de grootste shitcoins zijn. Gewoon leuk testje om te zien wat nou meer rendeert; monkey style wat geld smijten, of je echt inlezen en alleen heel bewust centen stoppen in coins waar je écht in gelooft.

Nog tips qua wat er handelt op Kraken? :')
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:29:43 #173
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173155419
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:28 schreef Cyanide- het volgende:
Ff een deposit bij Kraken gedaan, wil gewoon (waar het hier een tijd geleden over ging) een paar ¤50 'bets' doen op wat coins, mogen gewoon de grootste shitcoins zijn. Gewoon leuk testje om te zien wat nou meer rendeert; monkey style wat geld smijten, of je echt inlezen en alleen heel bewust centen stoppen in coins waar je écht in gelooft.

Als je voor shitcoins gaat zou ik voor Ripple en Waves gaan.
pi_173155436
quote:

1 tip: kijk in ieder geval even naar het volume. Coins die al een tijd amper volume hebben zijn zo goed als dood. Leuk als je een coin kan vinden met een bied op 6 SAT en een laat op 7 SAT, maar je hebt er niets aan als de bied op 6 SAT 1 BTC groot is en de laat 7 SAT 2.3 BTC en het gemiddelde dagvolume 0.002 BTC... snap je?
pi_173155454
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als je voor shitcoins gaat zou ik voor Ripple en Waves gaan.
Die laatste was te verwachten _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:30 schreef Krip2held het volgende:

[..]

1 tip: kijk in ieder geval even naar het volume. Coins die al een tijd amper volume hebben zijn zo goed als dood. Leuk als je een coin kan vinden met een bied op 6 SAT en een laat op 7 SAT, maar je hebt er niets aan als de bied op 6 SAT 1 BTC groot is en de laat 7 SAT 2.3 BTC en het gemiddelde dagvolume 0.002 BTC... snap je?
Ik snap je, das wel een goeie, anders is de test al dood voor het goed en wel begonnen is. Verder wil ik het niet teveel overdenken, maar achterliggende gedachte is wel om natuurlijk in de plus te eindigen, dus dat doe je dan toch al snel :')
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:43:02 #176
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173155738
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:31 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Die laatste was te verwachten _O-

Ja sorry, ik moest 'm even maken. :D
pi_173155818
Bitcoin gaat nu wel keihard naar omlaag.
pi_173156005
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:45 schreef TourOfData het volgende:
Bitcoin gaat nu wel keihard naar omlaag.
En de alts weer omhoog. Prima toch?
pi_173156077
Pff zag ark vannacht even op 2,50 staan echt niet normaal Haha 😯

Zelf mijn portfolio op nog 700-750 winst sinds ik mijn waves heb gekocht dus mag niet klagen. Hoewel dat voor het weekend rond de 1400-1500 schommelde. Alleen jammer van de waarde in btc.

Had moeten gaan naar btc of fiat maar goed, als ik dat doe dan gaat het altijd omhoog 🤣🤣🤣 en als ik blijf zitten dan zakt het ongelofelijk 🤣🤣🤣
pi_173156298
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:56 schreef DaRealDeal het volgende:
Pff zag ark vannacht even op 2,50 staan echt niet normaal Haha 😯

Zelf mijn portfolio op nog 700-750 winst sinds ik mijn waves heb gekocht dus mag niet klagen. Hoewel dat voor het weekend rond de 1400-1500 schommelde. Alleen jammer van de waarde in btc.

Had moeten gaan naar btc of fiat maar goed, als ik dat doe dan gaat het altijd omhoog 🤣🤣🤣 en als ik blijf zitten dan zakt het ongelofelijk 🤣🤣🤣
Misschien contrair naar je emoties handelen? Emotie is de slechtste raadgever in dit soort handel.
pi_173156323
NEO doet voorzichtig een moontje...
pi_173156456
BTC crash incoming?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:17:24 #183
163650 Greys
pi_173156524
Bitonic zit nu met de koopkoers ¤ 120,-- boven de huidige koers, is dat altijd zo veel, nee toch? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173156548
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:13 schreef daankes het volgende:
BTC crash incoming?
Pas onder 3300 gaat t link worden
pi_173156563
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:17 schreef Greys het volgende:
Bitonic zit nu met de koopkoers ¤ 120,-- boven de huidige koers, is dat altijd zo veel, nee toch? :o
die maken mooi misbruik van de newbs die voor het eerst gister in de telegraaf het woord bitcoin lazen en nu via ideal ook even een muntje willen kopen om mee te doen met de hype :+
pi_173156600
Heeft ark volgens jullie potentie laten we zeggen de komende maanden?
Vooral op reddit zijn er een paar vrij negatief over
pi_173156620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:21 schreef chantalxx het volgende:
Heeft ark volgens jullie potentie laten we zeggen de komende maanden?
Vooral op reddit zijn er een paar vrij negatief over
hey sjantal
Lykt me goeie coin jah

Greotjes!!
pi_173156636
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:06 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Misschien contrair naar je emoties handelen? Emotie is de slechtste raadgever in dit soort handel.
Ja inderdaad, maar kan beter gewoon hodlen 😊
pi_173156640
Top bedankt groetjes aan de kidz
Hoe gaat het verder op werk ?
Want peter had toch gesjegt dat je in de andere afdeling moest werken ?
Is dat goed gegaan?
Ik heb deze week vakantie, volgende week weer de vrachtwagen op

Hoe is het met Joke ?
Want ze had toch moeite met de tweeling hoorde ik van de buuf
Nja laat maar wat weten of kom effe een bakkie doen
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:24:34 #190
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173156672
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:18 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Pas onder 3300 gaat t link worden
6 Miljard aan marketcap verdwenen in 2 uur tijd ;)
pi_173156678
Zijn wel leuke swings om te traden dit :)
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173156681
Wel grappig dat deze harde daling van BTC direct zorgt voor een forse stijging in BCC. Goed om te weten voor in de toekomst.
pi_173156717
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:24 schreef Repeating het volgende:

[..]

6 Miljard aan marketcap verdwenen in 2 uur tijd ;)
Niet verdwenen, omgeruild in ander coins. Of dacht je dat dat allemaal weer Fiat ging
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:35:44 #194
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173156940
quote:

ik zou naar het casino gaan en alles op rood.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:39:04 #195
163650 Greys
pi_173157007
Lekker btc aankoopmomentje :Y)

En een goede dag om Blockfolio gewoon niet te openen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Greys op 15-08-2017 12:52:41 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:39:54 #196
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_173157025
Verge pump?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:44:27 #197
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173157113
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:26 schreef Krip2held het volgende:

[..]

Niet verdwenen, omgeruild in ander coins. Of dacht je dat dat allemaal weer Fiat ging
Ik had het over de total marketcap. Als die daalt gaat er dus fiat uit, lijkt mij.
pi_173157164
Goldman Sachs says bitcoin may rise about $500 more, before losing half its value

[ Bericht 25% gewijzigd door EggsTC op 15-08-2017 12:53:43 ]
Lambo of Rekt
pi_173157177
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:07 schreef Krip2held het volgende:
NEO doet voorzichtig een moontje...
Dit slaat echt helemaal nergens op.

Ook aan de rest: kan het aub wat minder met dat paniekerige MOON / CRASH geschreeuw? Graag wat constructiever posten... hier heeft niemand wat aan!
pi_173157246
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:47 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ook aan de rest: kan het aub wat minder met dat paniekerige MOON / CRASH geschreeuw? Graag wat constructiever posten... hier heeft niemand wat aan!
Dit ja, dit is gewoon een btc correctie van de afgelopen dagen, geen crash. Met een crash gaat het naar 3k terug.

En Neo moon? hij staat nog steeds op -9%?
Lambo of Rekt
pi_173157268
quote:

[..]

inderdaad, die gast heeft net 3 dagen een account hier :')
pi_173157275
Altijd leuk dat btc in de aanbieding is op bittrex bij dumps. Mooi voor onder de 3900$ BTC kunnen kopen.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173157281
quote:

[..]

Onbegonnen werk dit.
pi_173157314
quote:

[..]

:@ zal m'n best doen :*
pi_173157348
quote:
Had het gelezen, maar goed ik ben van mening dat als je geld in btc stopt het voor de langere termijn moet zijn
Al dat volk wat massaal alles dumpt zodra het iets naar beneden schiet
Ja het zal mischien wel de helft van zijn waarde verliezen maar uiteindelijk zijn de afgelopen jaren record na record verbroken
Ik begrijp die paniek altijd zo niet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:58:16 #206
163650 Greys
pi_173157362
quote:
*makelaar-afspraak over vier jaar maar weer afbelt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:59:36 #207
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173157397
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:57 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Had het gelezen, maar goed ik ben van mening dat als je geld in btc stopt het voor de langere termijn moet zijn
Ja het zal mischien wel de helft van zijn waarde verliezen maar uiteindelijk zijn de afgelopen jaren record na record verbroken
Mensen zijn gierig om nog sneller geld te verdienen door te daytraden. Geef ze eens ongelijk.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173157436
quote:
Mooi moment om in te stappen, als het al gebeurd :P
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_173157438
Ik zit een beetje die order books te bekijken in blockfolio, en vergelijk dan heel vluchtig de sell en buy orders en ik zie dat de grootste sell orders van bijv. Waves nu wel weg zijn (ten opzichte van de buy orders). Kan ik dan concluderen, tenzij er een nieuwe grote sell orders binnenkomen, dat de kans groot is dat hij nu weer wat gaat stijgen?

Niet om te speculeren ofzo, meer om mijn gedachtengang te bevestigen (en een noob vraag dus).
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:01:43 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173157443
quote:

[..]

Toch kan je behoorlijk wat winst maken door er slim op in te spelen. Na de crash naar 300$ heb ik redelijk wat gekocht. Daar profiteer ik nu nog van, ook al is de helft verdampt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173157494
quote:

[..]

Ja panicsellers zorgen voor de echte crash. En dit is een bubble die zichzelf steeds opnieuw vult ja, dus je hoeft niet bang te zijn voor de crashes. HODL :9
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:06:07 #212
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173157534
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik zit een beetje die order books te bekijken in blockfolio, en vergelijk dan heel vluchtig de sell en buy orders en ik zie dat de grootste sell orders van bijv. Waves nu wel weg zijn (ten opzichte van de buy orders). Kan ik dan concluderen, tenzij er een nieuwe grote sell orders binnenkomen, dat de kans groot is dat hij nu weer wat gaat stijgen?

Niet om te speculeren ofzo, meer om mijn gedachtengang te bevestigen (en een noob vraag dus).
Normaliter wel. Grote orders kun je beschouwen als walls.

quote:
What are Buy and Sell Walls?
The concept of a buy wall or a sell wall is dependent upon the way that many cryptocurrency transactions are facilitated. In many cases, transactions are made via an order book, whereby a buyer indicates a particular price at which he or she would like to buy a given number of units of the currency. This can be done as-is, which is to say at the price that the currency trades at for the time the transaction is initiated. On the other hand, it can be stipulated for a future time: for example, if a currency trades at $10 and I want to buy 10 units for $9, I may be able to place an order that will be activated once the price reaches $9 and I can be matched with a willing seller.

A whale can come in and put a wall in place by initiating a large order. In the example above, if a whale does not want the price of the currency to drop below $10, he or she can place an order for a large number of units (say 10,000) at $10. In order for the price of the currency to drop below $10, the large order must be completed, meaning that sellers have to pile on a total of 10,000 units for $10 first. This effectively blocks the price from dropping.
pi_173157546
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:01 schreef Scrummie het volgende:

Als de buy order blijft staan houdt het meer in dat de waarde een grotere kans heeft om stabiel te blijven op dit moment, het zal er niet automatisch voor zorgen dat de prijs omhoog gaat. Daarvoor moeten hogere bids en asks voor gaan komen. Zolang de buy order nog onder de bids van nu staat houdt het dus alleen de waarde in stand.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:06 schreef Repeating het volgende:

[..]

[..]

ja, dit dus :+
Lambo of Rekt
pi_173157571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:06 schreef Repeating het volgende:

[..]

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als de buy order blijft staan houdt het meer in dat de waarde een grotere kans heeft om stabiel te blijven op dit moment, het zal er niet automatisch voor zorgen dat de prijs omhoog gaat. Daarvoor moeten hogere bids en asks voor gaan komen. Zolang de buy order nog onder de bids van nu staat houdt het dus alleen de waarde in stand.
Thanks. Dat klopt natuurlijk ja Eggs, dat neem ik nog niet mee. Maar in grote lijnen klopt mijn gedachtengang wel, en daar ben ik blij mee :P
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:10:40 #215
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173157625
Ik koop bitcoin en alles keldert naar beneden :')

Nouja. Dan als ie crashed koop ik gewoon nog wat bij :D
pi_173157647
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Zelfde hier :')
pi_173157658
Gewoon holden boys, is slechts correctie van de enorme stijging afgelopen dagen.

Bij mij gaat dat ook steeds zo, bij elke coin zowat. Gekocht op ATH's :P
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:13:06 #218
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173157683
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:11 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon holden boys, is slechts correctie van de enorme stijging afgelopen dagen.

Bij mij gaat dat ook steeds zo, bij elke coin zowat. Gekocht op ATH's :P
Is ook zo :@ Will do captain
pi_173157725
Zit er iemand in Syscoin?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:15:02 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173157730
Bekijk het zo: je had ook net als ik in ETH kunnen zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173157745
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:15 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk het zo: je had ook net als ik in ETH kunnen zitten.
Wat is daar mis mee? Of heb je te hoog gekocht? :P
jij bent stoer,
pi_173157762
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:13 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Is ook zo :@ Will do captain

Aye!
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:17:29 #223
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173157779
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:18:49 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173157808
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:15 schreef WalkingDisaster het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Of heb je te hoog gekocht? :P
Ik heb werkelijk geen idee wat de dollarprijs was :')

Ik weet alleen dat 10% van wat ik had verdampt is dit weekend.

En 12% van m'n Bitcoins sinds de buy.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_173157867
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Haha Dollarprijs weet ik ook niet uit mijn hoofd. Maar ik FOMO'de een maand of 2 geleden toen ze op ¤ 243 stonden :')

Maar ik hodl wel even, verwachting is dat hij nog wel gaat stijgen.

Ondertussen (nu hij boven mijn inkoop staat) ETH 0.5 verzet naar Bittrex om wat te gaan daytraden met (o.a.) Neo :)
jij bent stoer,
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:27:54 #226
157922 fathank
pi_173158033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

-15% ofzo in m'n portfolio binnen een week :')

MAAR DAT LEES JE NERGENS IN DE KRANT HE!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:32:50 #227
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173158147
Iedereen heeft minimaal 10% in zijn portofolio. Dalijk corrigeert bitcoin weer wat resulteert in dat iedereen weer investeert in de alts en je weer op winst staat.

HODL :D
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173158215
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Onbegonnen werk dit.
Topic is helaas naar de tyfus :')
Ik waardeer de kwaliteitsposts wel hoor, maar het is echt few and far between.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:37:02 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173158229
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:36 schreef kthxbye het volgende:

[..]

In een SC enig niveau verwachten is dan ook wel redelijk naïef hier op den foks.
4045
onlogisch
pi_173158335
waarom lees ik overal op fb dat redd als betaalmiddel gaat worden ingezet? verder natuurlijk geen bron erbij ..

iemand die hier meer van weet

ja ja shitcoin
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:41:00 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173158347
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:40 schreef Thezappa het volgende:
waarom lees ik overal op fb dat redd als betaalmiddel gaat worden ingezet? verder natuurlijk geen bron erbij ..

ja ja shitcoin
Oh. Het stond op Facebook...
4045
onlogisch
pi_173158402
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oh. Het stond op Facebook...
heee....daarom vraag ik het
pi_173158428
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:42 schreef Thezappa het volgende:

[..]

heee....daarom vraag ik het
Hoe kom jij eraan dan :P
Lambo of Rekt
pi_173158435
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe kom jij eraan dan :P
via fb haha
pi_173158597
quote:

[..]

Tsjah, als zelfs moderators gaan lopen klieren...

HODL, moon en andere onzin (Gifjes)... donder eens op.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:49:43 #236
157922 fathank
pi_173158625
Een beter fok begint bij jezelf
pi_173158634
quote:

ja ja shitcoin

Hun insteek is denk ik dat het mogelijk moet worden om met je telefoon te betalen.
pi_173158649
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:43 schreef Thezappa het volgende:

[..]

via fb haha
Haha :D
pi_173158681
Goede zaak, die continue waardestijging van de BTC begon al flink te vervelen.
pi_173158733
quote:

[..]

Heb een tijdje terug gevraagd naar een heropening van het Bit forum maar dat gaat niet gebeuren.

Jammer dat de foks geen kans ziet om een Nederlandse crypto community op te bouwen.
pi_173158852
DE BTC CRASH IS VOORBIJ JONGONS, NU WEER BTC M000000000000000000N
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:02:14 #242
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173158914
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:58 schreef Cyanide- het volgende:
DE BTC CRASH IS VOORBIJ JONGONS, NU WEER BTC M000000000000000000N
:')
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:02:43 #243
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173158925
quote:

[..]

Nee jij bent een toevoeging :')
pi_173158941
Ik verwacht dat Bitcoin nog wel een keertje de 3500 aan tikt ofzo, en daarna weer langzaam verder groeit. De groei van afgelopen week was wel extreem hoor
pi_173158961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:03 schreef metallicelmo het volgende:
Ik verwacht dat Bitcoin nog wel een keertje de 3500 aan tikt ofzo, en daarna weer langzaam verder groeit. De groei van afgelopen week was wel extreem hoor
En waar baseer jij de verwachting op??
pi_173158968
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:10 schreef RickoKun het volgende:

Nouja. Dan als ie crashed koop ik gewoon nog wat bij :D
Told you...
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:05:52 #247
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173158984
Jammer dat mijn buyorder van 42sat niet werd gepakt bij Verge, had 1 sat hoger moeten gokken ;(. Hij wordt op het moment gepumpt tot 80sat.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173158986
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:02 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee jij bent een toevoeging :')
Ben een beetje opzettelijk aan het trollen de laatste tijd. Maar ik deel zeker wel interessante dingen hoor. Kijk maar terug.
pi_173159004
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

In een SC enig niveau verwachten is dan ook wel redelijk naïef hier op den foks.
Sinds wanneer is dit een SC topic dan?
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:07:39 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173159021
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:06 schreef kthxbye het volgende:

[..]

26 november, 2013
4045
onlogisch
pi_173159027
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:49 schreef fathank het volgende:
Een beter fok begint bij jezelf
Helemaal waar. Ik ga ook weer normaal doen en de kutposts (proberen te) negeren.

Voor de rest: HODL!!!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:07:46 #252
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173159029
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:05 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ben een beetje opzettelijk aan het trollen de laatste tijd. Maar ik deel zeker wel interessante dingen hoor. Kijk maar terug.
Klopt.
pi_173159033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:06 schreef kthxbye het volgende:

[..]

AEX / [SC]Cryptocurrencies #2 And so it begins

Sinds topic 2 staat het in de TT.
pi_173159050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:03 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren vaker gezien dat Bitcoin enorm snel groeit, daarna een stuk terug valt en dan langzaam weer verder groeit boven de top die er eerder was. En dat herhaalt zich al jaren, en nu zitten we ineens op 4000 dollar terwijl iedereen zei dat Bitcoin dood was toen het van 1100 dollar terug ging naar 500 ofzo.. Keep holding
pi_173159073
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb een tijdje terug gevraagd naar een heropening van het Bit forum maar dat gaat niet gebeuren.

Jammer dat de foks geen kans ziet om een Nederlandse crypto community op te bouwen.
FB / Mag BIT weer open?
pi_173159119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:08 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen jaren vaker gezien dat Bitcoin enorm snel groeit, daarna een stuk terug valt en dan langzaam weer verder groeit boven de top die er eerder was. En dat herhaalt zich al jaren, en nu zitten we ineens op 4000 dollar terwijl iedereen zei dat Bitcoin dood was toen het van 1100 dollar terug ging naar 500 ofzo.. Keep holding
pi_173159468
Ik weet het niet zo goed. Het is nu namelijk nog wel te doen om het cryptocurrency topic dagelijks bij te houden, maar een heel subforum met aparte topics voor coins e.d....

Daarnaast: met de korte levensduur die veel coins hebben, of dat er niet veel gebeurt/ontwikkeling is (ik noem bijv. nu een Ripple), is het ook niet handig om voor elke (grote) coin een apart topic te hebben.

Ik ben meer voorstander van strenger moderen zoals op Tweakers (als het goed is) gebeurt, of gewoon een apart n00b topic.
pi_173159620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:28 schreef kthxbye het volgende:
Ik weet het niet zo goed. Het is nu namelijk nog wel te doen om het cryptocurrency topic dagelijks bij te houden, maar een heel subforum met aparte topics voor coins e.d....

Daarnaast: met de korte levensduur die veel coins hebben, of dat er niet veel gebeurt/ontwikkeling is (ik noem bijv. nu een Ripple), is het ook niet handig om voor elke (grote) coin een apart topic te hebben.

Ik ben meer voorstander van strenger moderen zoals op Tweakers (als het goed is) gebeurt, of gewoon een apart n00b topic.
Het is toch JUIST handig als er weinig nieuws omtrent een coin is dat het nieuws dat er wél is een 'eigen topic' staat. Dan kan je even snel zo'n topic door lezen en heb je alle relevante info (of zie je dat er een gebrek aan info is). Dat zegt veel meer dan dit topic nu, alsof je hier iets zinnigs terug kan zoeken :D

Plus hoef je niet alles te lezen hé, dat is het mooie er van, je volgt de topics die je interesse hebben en de rest laat je lekker de boel.

Maar goed, laten we deze discussie niet op 3 plekken tegelijk gaan houden.
pi_173159714
Voor de geïnteresseerden, hier een videotje met uitleg hoe Nimiq werkt, het versturen van payments naar alle mogelijke apparaten, zonder dat je losse wallet software nodig hebt.
ik zal jullie niet verder spammen :P

pi_173159789
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:28 schreef kthxbye het volgende:

Volgens mij trekt deze reeks vrij veel nieuwe forumgebruikers aan, iets waar FOK! een structureel tekort aan heeft. Dus ik denk dat het voor FOK! misschien wel een kans is om te overleven.
pi_173159812
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:45 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Volgens mij trekt deze reeks vrij veel nieuwe forumgebruikers aan, iets waar FOK! een structureel tekort aan heeft. Dus ik denk dat het voor FOK! misschien wel een kans is om te overleven.
Ik denk dat Danny z'n centen beter in Bitcoin kan steken.
pi_173159900
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:46 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik denk dat Danny z'n centen beter in Bitcoin kan steken.
Ja, maar dat doet hij niet en een subforum met potentie openen, kost niets.
pi_173160073
quote:

ja ja shitcoin
Iedereen hapt wel toe. Grappig, keek vanochtend nog naar Redd om wat te kopen. Echter zag ik er vrij weinig potentie in. Een bericht via FB en iedereen hapt :').
pi_173160153
FB / Mag BIT weer open?

Jaaa subforum komt er.

Feestje
pi_173160189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:06 schreef Typisch het volgende:
FB / Mag BIT weer open?

Jaaa subforum komt er.

Feestje
TOETERTJES
pi_173160204
FEEST EN BIER VOOR EEN IEDER!
jij bent stoer,
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:09:45 #268
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173160219
Gefeliciteerd met ons!
pi_173160231
Goed nieuws :). Nu al nieuwsgierig naar alle kennis die daar gedeeld gaat worden.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:11:43 #270
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173160253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:10 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws :). Nu al nieuwsgierig naar alle kennis die daar gedeeld gaat worden.
.... in het crypto-god subtopic voor gevorderden.
pi_173160296
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:06 schreef Typisch het volgende:
FB / Mag BIT weer open?

Jaaa subforum komt er.

Feestje
*O*
pi_173160367
Netjes gedaan. Ik ben benieuwd!
pi_173160380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:11 schreef Repeating het volgende:

[..]

.... in het crypto-god subtopic voor gevorderden.
Wat ben jij een zuur mannetje zeg.
pi_173160515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:40 schreef metallicelmo het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier een videotje met uitleg hoe Nimiq werkt, het versturen van payments naar alle mogelijke apparaten, zonder dat je losse wallet software nodig hebt.

Dat ziet er best interessant uit, max cap 21 mil.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:26:24 #275
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173160567
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:15 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')

Dank je! En dan maken we voor jou speciaal een topic waarin we alles aan je voorkauwen :') :')
Ik loop al lang genoeg mee om geen noob vragen meer te hoeven stellen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:17 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wat ben jij een zuur mannetje zeg.
Misschien moet je eens stoppen met het zoeken naar een fittie met nieuwe users en die energie steken in een mooie FAQ waar alle nieuwe users hun noob vragen in terug kunnen vinden.

Zoals je niet van een 17-jarige puber kan verwachten dat hij zonder lessen kan autorijden, kun je zonder FAQ niet verwachten dat nieuwe users weten hoe de cryptomarkt werkt.
pi_173160606
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:26 schreef Repeating het volgende:

[..]

Ik loop al lang genoeg mee om geen noob vragen meer te hoeven stellen.

[..]

Misschien moet je eens stoppen met het zoeken naar een fittie met nieuwe users en die energie steken in een mooie FAQ waar alle nieuwe users hun noob vragen in terug kunnen vinden.

Zoals je niet van een 17-jarige puber kan verwachten dat hij zonder lessen kan autorijden, kun je zonder FAQ niet verwachten dat nieuwe users weten hoe de cryptomarkt werkt.
Ho, ho, nu draai je de zaken om. Ik hoef helemaal geen nieuwe FAQ. Jij geeft aan dat die ontbreekt. Dan is het aan jou om te gaan werken aan een nieuwe/betere versie.

Zoals ik hierboven ook al zei: ik ga weer normaal doen. Blijf me niet de hele tijd provoceren aub. We kunnen onze energie idd beter in nuttigere zaken steken, zoals crypto's.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:29:33 #277
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173160634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:28 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ho, ho, nu draai je de zaken om. Ik hoef helemaal geen nieuwe FAQ. Jij geeft aan dat die ontbreekt. Dan is het aan jou om te gaan werken aan een nieuwe/betere versie.

Zoals ik hierboven ook al zei: ik ga weer normaal doen. Blijf me niet de hele tijd provoceren aub. We kunnen onze energie idd beter in nuttigere zaken steken, zoals crypto's.
Jij bent degene die zich openlijk ergert aan de noobvragen die hier voorbij komen, ik niet. Vandaar mijn voorstel.

Enfin. We zien wel hoe BIT gaat lopen.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:30:35 #278
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_173160654
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:40 schreef metallicelmo het volgende:

Thanks. Sinds vorige x dat je over Nimiq postte al een beetje research gedaan, vind wel interessant. Bedankt voor het delen.
pi_173160670
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:29 schreef Repeating het volgende:

[..]

Jij bent degene die zich openlijk ergert aan de noobvragen die hier voorbij komen, ik niet. Vandaar mijn voorstel.

Enfin. We zien wel hoe BIT gaat lopen.
Mede dankzij die ergernis heb je nu wel weer een nieuw subforum erbij :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:32:40 #280
163650 Greys
pi_173160711
Ik dacht dat vrouwen onderling erg waren maar jullie mannen kunnen er ook wat van qua gebitch onderling zeg. Wat een eye-opener. :P

Moet ik even met m'n mattenklopper* wapperen?

*zeg nee want ik heb geen mattenklopper
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:33:22 #281
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173160724
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:32 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat vrouwen onderling erg waren maar jullie mannen kunnen er ook wat van qua gebitch onderling zeg. Wat een eye-opener. :P

Moet ik even met m'n mattenklopper* wapperen?

*zeg nee want ik heb geen mattenklopper
Wie zegt dat ik een piemol heb. :6
pi_173160728
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:33 schreef Repeating het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik een piemol heb. :6
Je icoontje.
pi_173160831
Eindelijk weer eens wat beweging in STRAT en DECR
pi_173161043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Iedereen hapt wel toe. Grappig, keek vanochtend nog naar Redd om wat te kopen. Echter zag ik er vrij weinig potentie in. Een bericht via FB en iedereen hapt :').
las er al paar dagen meer over , en hield het daardoor in de gaten
pi_173161044
Positief verrast over de snelheid van zo'n SEPA deposit bij Kraken. Vanochtend overgemaakt (ING), niet bepaald vroeg (iets voor half 12), en nu al verwerkt en knaken op m'n account _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2017 15:48:45 ]
pi_173161132
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:48 schreef Cyanide- het volgende:
Positief verrast over de snelheid van zo'n SEPA deposit bij Kraken. Vanochtend overgemaakt (ING), niet bepaald vroeg (iets voor half 12), en nu al verwerkt en knaken op m'n account _O_
Heb eigenlijk nog nooit op Kraken gezeten. Is dat wat ja?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:55:19 #287
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173161192
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een van de beter zoniet de beste exchange. Maak er zelf geen gebruik maar van want Neo op binance.com vanwege Gas :D
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:56:46 #288
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_173161219
quote:

[..]

Dit soort vragen kunnen straks mooi in het n00b topic.
pi_173161252
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:56 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dit soort vragen kunnen straks mooi in het n00b topic.
Gaat lekker zo heh
pi_173161286
Dinsdagmiddag plusjes tijd.
pi_173161395
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:23 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat ziet er best interessant uit, max cap 21 mil.
tokens zijn al tekoop, 10 tokens ( NET ) worden straks omgewisseld voor 1 Nimiq ( NIM ) max supply 21 miljoen. Mainnet gaat live in december, je hebt dus nergens wallet software nodig en je kan direct minen met CPU en geheugen dacht ik, zelf op je tablet, als je maar een browser hebt.
Verder hebben ze een testnet waarop je Nimiq nu al kan uittesten als voorbeeld. Via nimiq.com
beta test net block explorer : https://nimiq.watch/
pi_173161398
quote:

[..]

Ze zijn wat beperkter in aanbod dan bv. Bittrex, maar ziet er gelikt uit, verification duurde wel even, maar van dit soort dingen (snelle deposit) word ik dan wel erg blij
pi_173161441
anti-moon
pi_173161538
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Dinsdagmiddag plusjes tijd.
Hopelijk gaat VIA nog wat doen.
Lambo of Rekt
pi_173161570
Betaal je 2x fee bij kraken? Gisteren 100 euro gestort...over gezet naar btc op 3661 euro.
0.02730 btc. Kraken fee 0.00002 btc
Ontvangen amount 0.02727.
Daarnaast kosten die btc mij 99.94 euro en werd er ook nog 0.05 euro aan fee afgehaald.
Dus fee voor aankoop btc en fee voor inwisselen euro?
pi_173161666
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hopelijk gaat VIA nog wat doen.
RNR_0 twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 13:05:10 Viacoin schnorr signature aggregation ? 🤔$VIA reageer retweet
Weet niet wat het inhoud
pi_173161715
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

RNR_0 twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 13:05:10 Viacoin schnorr signature aggregation ? 🤔$VIA reageer retweet
Weet niet wat het inhoud
Hij stijgt wel hard nu, hopelijk gaat hij ark achterna.
Lambo of Rekt
pi_173162175
Hm had ik het toch goed dat brc voor de 4000 euro naar beneden zou vallen
Had toch wel gehoopt dat hij wat langer stabiel zou blijven nadat de het zolang duurde voordat hij weer uit zijn dipje was
pi_173162274
Op naar de 3000 USD.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:49:34 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173162380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:45 schreef chroestjov het volgende:
Op naar de 3000 USD.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:49:38 #301
56843 crew  onlogisch