Is toch niet zo'n probleem? Als je denkt dat de prijs ooit hoger wordt, gewoon holden. Als je denkt dat dit de hoogste piek ooit was, dan dumpen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:27 schreef EggsTC het volgende:
Eggs koopt ook een paar neo... OP ZN ATH
Het zal eens nietHet maakt niet uit wanneer ik instap, zodra ik het doe, daalt het
Je kan voor 1 wave een token maken ja?quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:28 schreef MaGNeT het volgende:
Vroegah had je veel van dat soort cryptocoinbuilders.
Echt... die lui die een beetje konden coden (ofwel, genesis block aanpassen, ander logo er in, wat andere parameters) hebben goud geld verdiend met coins
Tegenwoordig maak je gewoon voor 1 Wave een token aan op het Waves platform, hoef je ook niet meer te zoeken naar een exchange want die zit al in de wallet.
Ja?quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan voor 1 wave een token maken ja?
Is waar, maar het is wel opvallend dat het steeds gebeurtquote:Op maandag 14 augustus 2017 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Is toch niet zo'n probleem? Als je denkt dat de prijs ooit hoger wordt, gewoon holden. Als je denkt dat dit de hoogste piek ooit was, dan dumpen.
Ja ik heb me daar niet in verdiept, jij wel blijkbaar. Maar je maakt een token, en hoe koppel je die aan je platform dan? En aan coinmarketcap? Gaat dat laatste ook automatisch?quote:
Het token is gelijk gekoppeld aan het platform, het is na aanmaken gelijk aanwezig op de Waves blockchain met een eigen ID.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik heb me daar niet in verdiept, jij wel blijkbaar. Maar je maakt een token, en hoe koppel je die aan je platform dan? En aan coinmarketcap? Gaat dat laatste ook automatisch?
Voor zo'n registratie op een kleine exchange betaal je meestal een klein bedrag aan zo'n exchange, vaak iets van 0.1 BTC.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:39 schreef DutchieBre het volgende:
Maar, de coin staat wel op coinexchange.io .. Of is dat ook een wassen neus?
Bittrex kost iets van 5K toch? Dat is wat betrouwbaarder dus :-) .. Ik leer iedere dag, gelukkig maar 200 uroquote:Op maandag 14 augustus 2017 20:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor zo'n registratie op een kleine exchange betaal je meestal een klein bedrag aan zo'n exchange, vaak iets van 0.1 BTC.
Het kan ook zijn dat de eigenaren van zo'n exchange allemaal coins lanceren om er vervolgens geld aan te verdienen.
Van Yobit is bekend dat ze dat doen.
NEO bezig met m00nquote:Op maandag 14 augustus 2017 20:46 schreef -jos- het volgende:
NEO en GAS net als gister weer bezig met moon.
Er komt vast nog een nieuwe ATH voor NEO. Zegt mijn glazen bol. Maar die is nog een beetje stroef van nieuwigheid dus dat zegt eigenlijk niks.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:27 schreef EggsTC het volgende:
Eggs koopt ook een paar neo... OP ZN ATH
Het zal eens nietHet maakt niet uit wanneer ik instap, zodra ik het doe, daalt het
Daarom zeg ik bezig. GAS net enorm gestegen, NEO zal wel volgen nu.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NEO bezig met m00n
[ afbeelding ]
Ja het maakt niet uitquote:Op maandag 14 augustus 2017 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt vast nog een nieuwe ATH voor NEO. Zegt mijn glazen bol. Maar die is nog een beetje stroef van nieuwigheid dus dat zegt eigenlijk niks.
Ik duim voor je. Komt vast goed.
Je geld veilig in $ zetten zonder transactiekosten.quote:
Mwa, wat is veel?quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:51 schreef chroestjov het volgende:
Zijn hier mensen die veel ARK bezitten?
Kun je wat meer trades delen in de toekomst danquote:Op maandag 14 augustus 2017 20:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja het maakt niet uitAls ik op 50 dollar koop zaktie naar 40, maar besluit ik op dat moment even te skippen dan gaat hij snel door naar 90, en als ik dán op 90 koop, dan zaktie gelijk naar 70, de crypto's wachten echt tot ik koop zegmaar
Maargoed, bedankt voor de glazen bol, eens kijken of je gelijk krijgt !
Ik denk ik zo'n 7% van m'n portfolio.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Meer dan 5% van de portefeuille?
hmm, ja ik wel meer dan 5%, 10% ongeveer.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Meer dan 5% van de portefeuille?
quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:54 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik denk ik zo'n 7% van m'n portfolio.
quote:
Helemaal mooi.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hmm, ja ik wel meer dan 5%, 10% ongeveer.
Ik heb niet specifiek vertrouwen in ARK, maar ik heb een aantal 1 dollar/euro coins die ik rouleer, ik wacht tot ze 1 euro staan en verkoop ze dan, en koop dan weer nieuwe die ook regelmatig 1 euro staan voor 70 cent inquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helemaal mooi.
Ik heb nog geen week cryptocurrencies in mijn bezit en ben nu voornamelijk bezig met het samenstellen van een portefeuille. Een paar uur geleden ben ik voor een wat lagere prijs dan nu voor zo'n 15% in ARK gegaan, dus ik vroeg mij voornamelijk af of er hier nog meer mensen actief zijn die een vergelijkbaar vertrouwen hebben in ARK.
USDT is geen $.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je geld veilig in $ zetten zonder transactiekosten.
Volgens mij word die kunstmatig op 1$ gehouden voor het kunnen traden naar stabiele prijs. Maar ik kan er naast zitten.quote:
In de praktijk wel: https://coinmarketcap.com/assets/tether/historical-data/quote:
Ja. Wel jammer dat je helemaal bankafschriften moet laten zien om euro's in te wisselen voor USDT. Zou ik makkelijker vinden dan zoals ik nu doe litecoins te kopen en die naar de exchange te gooien.quote:Op maandag 14 augustus 2017 21:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens mij word die kunstmatig op 1$ gehouden voor het kunnen traden naar stabiele prijs. Maar ik kan er naast zitten.
thx, binnenkort ff kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:58 schreef Greys het volgende:
Uit het Netflix topic:
Banking on Bitcoin – 2017 AL 1:23 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL
Genre: Documentaire, Provocerend, Wetenschap & technologie
Aan de hand van interviews met aanhangers en experts vertelt deze documentaire het verhaal over het ontstaan, de toekomst en de technologie van de bitcoin.
quote:
Key Russian Institution Plans Deposit and Settlement Services for Digital Currencies
Russia has recently announced several initiatives aimed at rivaling China's current lead in Blockchain technology. The Russian National Settlement Depository (NSD) made another such announcement today, advancing a Blockchain-based platform which will offer deposit and settlement services for digital currencies. The NSD is the central depository for the Moscow Exchange, the biggest exchange group in Russia.
According to the NSD, the prototype of the service will be launched in the first half of 2018. NSD will be collaborating with the Waves Platform for this launch. Using Waves, the NSD will create a digital currency wallet that will be available for banks, pension funds and retail investors.
In his statement, NSD Executive Board chairperson Eddie Astanin outlined their goals:
"Our goal is to create a secure and user-friendly accounting infrastructure for digital assets. We consider the platform would not only provide technological and legal protection of all parties involved but also extend a variety of post-trade services for investors, custodians and new institutions emerging in this sector of the economy."
Possible challenges to the project’s implementation
Waves Platform officials claimed that the scheme is technologically feasible, but there are regulatory uncertainties that could temporarily or permanently prevent its deployment.
According to Wave’s founder and CEO, Sasha Ivanov, one of the key challenges is whether the NSD would be lawfully authorized to deal with digital assets. This is a crucial question because there is little concrete regulation in Russia, with much being left open to interpretation. Ivanov says:
"Project implementation depends not only on technical development but on the development of a legislative framework that mitigates the risks of crypto asset ownership and ensures that the service is user-friendly.”
Putingod.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:24 schreef MaGNeT het volgende:
Mooi nieuws:
https://cointelegraph.com/news/key-russian-institution-plans-deposit-and-settlement-services-for-digital-currencies
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:24 schreef MaGNeT het volgende:
Mooi nieuws:
https://cointelegraph.com/news/key-russian-institution-plans-deposit-and-settlement-services-for-digital-currencies
[..]
??? China's lead? ze hebben net een antshares chain die NEO heet waar 9 van de 10 chains russische leiding heeft?quote:aimed at rivaling China's current lead in Blockchain technology
Begin eens met de Bitcoin Whitepaper.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:28 schreef SMS303 het volgende:
Voor dit onderwerp heb ik me aangemeld op FOK.nl
Via google kwam ik uit op een thread van april. Ben 5minuten bezig geweest om erachter te komen dat posten in dat topic niet meer mogelijk was
Ik hoop dat jullie me meer wegwijs kunnen maken in deze digitale wereld.....
Ben net voor enkele tientjes begonnen met cryptocurrency, ingestapt op waves en guldens. Van guldens heb geen hoge verwachtingen tenzij ...... Ik denk dat gulden teveel gericht is op alleen de NL'se markt en zich op den duur hier mee tekort zal doen.
Waar halen jullie het leesvoer/achtergrond informatie vandaan mbt nwe currency's?
Dump die guldens maar vast.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:39 schreef SMS303 het volgende:
tnx voor de snelle reacties![]()
@EggsTC ik hoopte op jullie succes mee te hobbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |