Nog zo'n domme. "Het was niet polluted toen wij nog geen technologie hadden om te polluten".quote:
Hangt van de situatie af, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 00:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een opgave van je baas krijgt die tegen je principes ingaan en je zegt nee, verander je dan naar ja zogauw je baas je [meer/veel] geld belooft?
verkeerde manier van het gebruiken van Overly Attached Girlfriend of te wel Laina Walkerquote:
Ja doe dat eens ipv verkeerde memes te gebruiken.quote:
Allebei een optie? Of sluit het ene het andere uit?quote:
Nuance bestaat niet. Het is zwart of wit. Goed of slecht. Moorddadig of vredelievend.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Allebei een optie? Of sluit het ene het andere uit?
Welke justice?quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nuance bestaat niet. Het is zwart of wit. Goed of slecht. Moorddadig of vredelievend.
Nuance is voor onverlichte lui.
Die oosterse wijsheden zijn zo gek nog niet...quote:
Heeft rechtvaardigheid grenzen ? Ik denk van niet .quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke justice?
Die door je eigen land is opgezet of je eigen?
Jawel juist; anders valt onrecht niet te definieren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Heeft rechtvaardigheid grenzen ? Ik denk van niet .
Dit leek me een heel onwaarschijnlijke quote van de Boeddha, dus ik dacht, laat ik het even googlen. En ja hoor:quote:
Ouch.quote:Once again, there’s nothing un-Buddhist about this quote. It’s just not something the Buddha said. And for those who say “Who cares who said the quote as long as it’s true?” I counter with this: “Whoever is careless with truth in small matters cannot be trusted in important affairs.” It’s by Albert Einstein.
http://fakebuddhaquotes.c(...)o-change-is-painful/
Wel eens een heel been in een gebroken been "gechanged".quote:
Frank Boeijen heeft daar nog eens een liedje over geschreven.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:34 schreef Copycat het volgende:
Gerechtigheid. Ook zo'n begrip dat slechts voor een uitleg vatbaar is. Vraag het 10.000 mensen en ze zullen je allemaal exact dezelfde definitie met exact hetzelfde normbesef. Of niet?
Wat voor de een rechtvaardig is, is onrecht voor de ander. Behalve in een zwart-wit-wereld.
Over Kerwin Duinmeijer. Ik was toen 15. Heeft diepe indruk gemaakt en mijn gevoel voor rechtvaardigheid vormgegeven. Maar ik gok zomaar dat mijn gevoel niet overeenkomt met dat van Nico. B.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Frank Boeijen heeft daar nog eens een liedje over geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |