Nee.quote:
Kinkie. Pas wel goed op die steenpuist net onder haar rechterbilquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb je moeder ook goed op haar reet geslagen
Nee je zit in WGR.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:12 schreef devzero het volgende:
Tsja, dit is nog steeds het onzin forum op Fok!
Best lekker nog qua temperatuur.quote:
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:33 schreef devzero het volgende:
Lekker buiten zitten (met een pilsie)
Muggen
Sowieso, denk dat het een holfijn is.quote:
Maar maar... dolfijn?quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:37 schreef Homijn het volgende:
Holfijn is meer een naam voor een hardloper
Maar hij zwom toch van fucking Frankrijk naar Engeland en terug, dan ben je ook een vis???quote:
Al weer hersteld van de hangover?quote:
neequote:Op maandag 14 augustus 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al weer hersteld van de hangover?
Oei, beterschap.quote:
Beetje zinloos, geen meter opgeschoten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf wat is van de Weijden toch een held, gewoon even van Frankrijk naar Engeland zwemmen en weer terug.
Hahaha.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Beetje zinloos, geen meter opgeschoten.
Ik ben soms best sociaal.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dankje sociaal van je![]()
heb het wel mezelf aangedaan, incasseren is een bitch![]()
Dat denk ik iedere dag als ik opsta en naar werk ga. Uiteindelijk beland ik toch weer in dit bedquote:Op maandag 14 augustus 2017 01:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Beetje zinloos, geen meter opgeschoten.
Kan je toch beter een rondje zwemmen lijkt mij, zie je nog wat vissen die je geen holfijn mag noemen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat denk ik iedere dag als ik opsta en naar werk ga. Uiteindelijk beland ik toch weer in dit bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |