Eens geweest?quote:
Ik ook niet bizar veel.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ben in niet zo veel landen geweest
Ah dat lijkt mij ook wel vet ja, ik alleen binnen Europa.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n 7 jaar geleden werd ik zolderkamer autist en meldde ik me aan op fok en ben ik sindsdien nergens meer geweest
Klinkt misschien grappig maar is nog waar ookquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Bij mij komt het vooral omdat ik een arme student ben.
Als ik het geld had kocht ik een motor en zou ik van de vakantie lekker naar Scandinavië rijden.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt misschien grappig maar is nog waar ook
Maar wat houd je tegen dan?quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt misschien grappig maar is nog waar ook
Was 7 jaar geleden net klaar met middelbare en zin in in wat reisjes en ook arm. Als je dat graag wil dan is geen geld hebben slechte redenen oftewel werken. Regelde dus doekoes bij Appie en krantenwijk tegelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik het geld had kocht ik een motor en zou ik van de vakantie lekker naar Scandinavië rijden.
Ik ergerde mij op een gegeven moment aan in rij staan op vliegveld en urenlang ergens heen reizenquote:
Wat voor reisjes dan?quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was 7 jaar geleden net klaar met middelbare en zin in in wat reisjes en ook arm. Als je dat graag wil dan is geen geld hebben slechte redenen oftewel werken. Regelde dus doekoes bij Appie en krantenwijk tegelijk.
Stedentripjes naar meerdere steden in een week. Bijvoorbeeld drie hoofdsteden dicht bij elkaar zijn Budapest, Wenen en Bratislava. Kan je in weekje doen.quote:
Ah dat is op zich ook wel cool ja.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stedentripjes naar meerdere steden in een week. Bijvoorbeeld drie hoofdsteden dicht bij elkaar zijn Budapest, Wenen en Bratislava. Kan je in weekje doen.
Homijn nog ergens op vakantie of alleen maar inhoudsloze smileyposts?quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Homijn nog ergens op vakantie of alleen maar inhoudsloze smileyposts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |