Dat zei JeMa ookquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
De ma van Hema als hij weer een loopt te fappen op hentai
dan komt er een legendarische worst tevoorschijn.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond ze ook toen ik m'n broek open ritste
Jaquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:35 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dan komt er een legendarische worst tevoorschijn.
Amerika is grootquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Je zou anno 2017 maar een Amerikaan zijn zeg....
Dat is waar, maar eveneens is de debielheid ook vrij groot.quote:
schitterend land.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar eveneens is de debielheid ook vrij groot.
Zou er nog wel eens naar toe willen voor de natuur.
Eens geweest?quote:
Ik ook niet bizar veel.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Maar ben in niet zo veel landen geweest
Ah dat lijkt mij ook wel vet ja, ik alleen binnen Europa.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n 7 jaar geleden werd ik zolderkamer autist en meldde ik me aan op fok en ben ik sindsdien nergens meer geweest
Klinkt misschien grappig maar is nog waar ookquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Bij mij komt het vooral omdat ik een arme student ben.
Als ik het geld had kocht ik een motor en zou ik van de vakantie lekker naar Scandinavië rijden.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt misschien grappig maar is nog waar ook
Maar wat houd je tegen dan?quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt misschien grappig maar is nog waar ook
Was 7 jaar geleden net klaar met middelbare en zin in in wat reisjes en ook arm. Als je dat graag wil dan is geen geld hebben slechte redenen oftewel werken. Regelde dus doekoes bij Appie en krantenwijk tegelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik het geld had kocht ik een motor en zou ik van de vakantie lekker naar Scandinavië rijden.
Ik ergerde mij op een gegeven moment aan in rij staan op vliegveld en urenlang ergens heen reizenquote:
Wat voor reisjes dan?quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was 7 jaar geleden net klaar met middelbare en zin in in wat reisjes en ook arm. Als je dat graag wil dan is geen geld hebben slechte redenen oftewel werken. Regelde dus doekoes bij Appie en krantenwijk tegelijk.
Stedentripjes naar meerdere steden in een week. Bijvoorbeeld drie hoofdsteden dicht bij elkaar zijn Budapest, Wenen en Bratislava. Kan je in weekje doen.quote:
Ah dat is op zich ook wel cool ja.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Stedentripjes naar meerdere steden in een week. Bijvoorbeeld drie hoofdsteden dicht bij elkaar zijn Budapest, Wenen en Bratislava. Kan je in weekje doen.
Homijn nog ergens op vakantie of alleen maar inhoudsloze smileyposts?quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Homijn nog ergens op vakantie of alleen maar inhoudsloze smileyposts?
Nee.quote:
Kinkie. Pas wel goed op die steenpuist net onder haar rechterbilquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb je moeder ook goed op haar reet geslagen
Nee je zit in WGR.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:12 schreef devzero het volgende:
Tsja, dit is nog steeds het onzin forum op Fok!
Best lekker nog qua temperatuur.quote:
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:33 schreef devzero het volgende:
Lekker buiten zitten (met een pilsie)
Muggen
Sowieso, denk dat het een holfijn is.quote:
Maar maar... dolfijn?quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:37 schreef Homijn het volgende:
Holfijn is meer een naam voor een hardloper
Maar hij zwom toch van fucking Frankrijk naar Engeland en terug, dan ben je ook een vis???quote:
Al weer hersteld van de hangover?quote:
neequote:Op maandag 14 augustus 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al weer hersteld van de hangover?
Oei, beterschap.quote:
Beetje zinloos, geen meter opgeschoten.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf wat is van de Weijden toch een held, gewoon even van Frankrijk naar Engeland zwemmen en weer terug.
Hahaha.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Beetje zinloos, geen meter opgeschoten.
Ik ben soms best sociaal.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dankje sociaal van je![]()
heb het wel mezelf aangedaan, incasseren is een bitch![]()
Dat denk ik iedere dag als ik opsta en naar werk ga. Uiteindelijk beland ik toch weer in dit bedquote:Op maandag 14 augustus 2017 01:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Beetje zinloos, geen meter opgeschoten.
Kan je toch beter een rondje zwemmen lijkt mij, zie je nog wat vissen die je geen holfijn mag noemen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat denk ik iedere dag als ik opsta en naar werk ga. Uiteindelijk beland ik toch weer in dit bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |