ja preciesquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt, alleen slaap je daardoor wel lekker in.En muziek is dan ook wel chiller.
Gewoon een ip ban van een maand?quote:
Maarja als het maar leuk is toch, dan kan je best een kater hebben.quote:
Can't relate.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:29 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer je je anus afveegt maar er zit ook poep aan je hand
sorry jongen dat vindt niemand leuk hier.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:29 schreef mtchel112 het volgende:
[ afbeelding ]
wanneer je je anus afveegt maar er zit ook poep aan je hand
daarom anders moet ik maar niet zuipen en blowenquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maarja als het maar leuk is toch, dan kan je best een kater hebben.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
nee ook nog nooit gehad, zei dit voor een vriend.
Alleen loop je zo wel een Thaise Curry mis.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
daarom anders moet ik maar niet zuipen en blowen
zo simpel is het
ja maar morgen is er weer een dagquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alleen loop je zo wel een Thaise Curry mis.![]()
leave braddie alonequote:Op zondag 13 augustus 2017 22:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ja he.
wanneer gaan we een meet houden en dan braddie zijn studio bestormen
Dat is zo, dan verwacht ik wel een foto reportage zoals Iwanius.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja maar morgen is er weer een dag
alles kan nog
hm ga ik even over nadenkenquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is zo, dan verwacht ik wel een foto reportage zoals Iwanius.
Tof.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hm ga ik even over nadenken
waarom die obsessie met de braddiequote:Op zondag 13 augustus 2017 22:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
leg mij eens uit waarom mevrouw borrelnootje00
Het is gewoon een heel bijzonder geval. Ik heb er al veel om gelachenquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom die obsessie met de braddie
fap zequote:Op zondag 13 augustus 2017 22:35 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga nog even een spelletje doen lieve mensjes, tot zo!
Weer die shooter?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:35 schreef mtchel112 het volgende:
ik ga nog even een spelletje doen lieve mensjes, tot zo!
Oh...quote:
SP?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:38 schreef Pg_up het volgende:
SP is hier ook al een tijdje niet meer geweest, zal wel in Turkije zitten ofzo.
Oh ja, zou best kunnen, het is zomervakantie.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:38 schreef Pg_up het volgende:
SP is hier ook al een tijdje niet meer geweest, zal wel in Turkije met papa en mama op de camping in Drenthe zitten ofzo.
Maar jij doet het zonder wederzijdse instemming boef.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:56 schreef Handleiding het volgende:
Gebruik ik bijna altijd voor de vrouwtjes. Sleutels raken wel eens kwijt. Soms laat ik het vrouwtje dan de hele dag aan t bed vastzitten, maar meestal heb ik een slijptol onder mijn bed liggen in geval van nood.
was deze een beetje grappig?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar jij doet het zonder wederzijdse instemming boef.
De hele zomer geen computer zou wel een wrede straf zijn voor een FOK!'er. Maar nee, hij was over naar het volgende jaar.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja, zou best kunnen, het is zomervakantie.
Of hij heeft zijn herkansing niet gehaald, dan heeft die nu computerstraf.
Haha moest lachen ja.quote:
Ja onder voorbehoud van zijn wiskunde dacht ik.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:43 schreef Pg_up het volgende:
[..]
De hele zomer geen computer zou wel een wrede straf zijn voor een FOK!'er. Maar nee, hij was over naar het volgende jaar.
ja is ook zoquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha moest lachen ja.
Maar wou ook niet gelijk heel het topic verneuken.
Kan wel in die rare R&P topics en zo, aardig wat gekkies daar de laatste tijd.quote:
Daar zou ik echt naar van worden, bergen beklimmen.quote:
Hugo.quote:
Vooral doen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet die serie nog eens kijken, ooit aan begonnen, toch wel een tof idee.
Ooit een keer zo'n DVD box van Lost aan mijn ouders gegeven, die waren daar ook gek van.quote:
Die moet je aan Bondage laten zien.quote:
Tjuus harde punchline hemaquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo reageerde je moeder ook gisteravond
is ie op vakantie ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die moet je aan Bondage laten zien.
Iets te veel brown sugar, gekke hobbit.quote:
Nee hij zei Martin zat te zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:18 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
is ie op vakantie ofzo?
quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hij zei Martin zat te zijn.
huh?quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:20 schreef mtchel112 het volgende:
We Miss Pim. Onze pim
Geert wilders 76 zetels Facebook pagina
Hij is on fire, the sausage is being smokedquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De tepels van je ma waren ook hard
?quote:
Busted big time.quote:
Nee like de pagina pvv 76 zetels HET IS ONDEMOCRATISCH DAT ZE NIET MET GEERT WILLE WERKEN DE VUILE RATTEN GEERT WEET WAT ER SPEELT IN DIT LAND KIJK. AAR NAAR OPSPORING VERZOCHTquote:
Je ma was idd smoking hotquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:22 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hij is on fire, the sausage is being smoked
OOOOOHZOOOOOO....quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:24 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee like de pagina pvv 76 zetels HET IS ONDEMOCRATISCH DAT ZE NIET MET GEERT WILLE WERKEN DE VUILE RATTEN GEERT WEET WAT ER SPEELT IN DIT LAND KIJK. AAR NAAR OPSPORING VERZOCHT
Toen m'n rookworst in dr mond ging hield ze ook dr kaulo mondquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hou ju kaulo mond over me ma toch jeweet niet wie ik ben
dat kan ik bevestigen. gulzige vrouw.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen m'n rookworst in dr mond ging hield ze ook dr kaulo mond
Ga nou maar weer aan je piemeltje zittenquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen m'n rookworst in dr mond ging hield ze ook dr kaulo mond
Daar heb ik je ma voor hequote:Op zondag 13 augustus 2017 23:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ga nou maar weer aan je piemeltje zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |