Oh...quote:
SP?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:38 schreef Pg_up het volgende:
SP is hier ook al een tijdje niet meer geweest, zal wel in Turkije zitten ofzo.
Oh ja, zou best kunnen, het is zomervakantie.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:38 schreef Pg_up het volgende:
SP is hier ook al een tijdje niet meer geweest, zal wel in Turkije met papa en mama op de camping in Drenthe zitten ofzo.
Maar jij doet het zonder wederzijdse instemming boef.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:56 schreef Handleiding het volgende:
Gebruik ik bijna altijd voor de vrouwtjes. Sleutels raken wel eens kwijt. Soms laat ik het vrouwtje dan de hele dag aan t bed vastzitten, maar meestal heb ik een slijptol onder mijn bed liggen in geval van nood.
was deze een beetje grappig?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar jij doet het zonder wederzijdse instemming boef.
De hele zomer geen computer zou wel een wrede straf zijn voor een FOK!'er. Maar nee, hij was over naar het volgende jaar.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja, zou best kunnen, het is zomervakantie.
Of hij heeft zijn herkansing niet gehaald, dan heeft die nu computerstraf.
Haha moest lachen ja.quote:
Ja onder voorbehoud van zijn wiskunde dacht ik.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:43 schreef Pg_up het volgende:
[..]
De hele zomer geen computer zou wel een wrede straf zijn voor een FOK!'er. Maar nee, hij was over naar het volgende jaar.
ja is ook zoquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha moest lachen ja.
Maar wou ook niet gelijk heel het topic verneuken.
Kan wel in die rare R&P topics en zo, aardig wat gekkies daar de laatste tijd.quote:
Daar zou ik echt naar van worden, bergen beklimmen.quote:
Hugo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |