1000 munten lijkt wel dagobert duck hahahahhahquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Of alleen mijn UI er in dan? En dan duizend keer of zo.
Hahahaha.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nog heb dat niet gemaakt omdat ik toch beetje een kater had.. ben wel naar de toko geweest pasteitjes en loempia's gehaald
Er moet wel een instroom van nieuwe users blijven om dit spel levend (haha snap je hem) te houden, dus wel zo handig dat de OP nog enigszins uitnodigend en overzichtelijk is.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok sekteleider hail to the master
nu nog steeds een kater maarja heeft ook wel zijn charmequote:
Ja dat is ook zo, toch valt het soms wel wat tegen...quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu nog steeds een kater maarja heeft ook wel zijn charme![]()
ik heb er meestal echt drie dagen last vanquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, toch valt het soms wel wat tegen...
Oei, ik vaak helemaal geen last van of maar een beejte hoofdpijn.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb er meestal echt drie dagen last van
Ja dat is wel waar, zoals bijna alle SC's die er zijn op FOK!.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:26 schreef Pg_up het volgende:
Als ik zo'n reeks zie met UI's in de OP denk ik 'oh een inteeltkliek, laat maar zitten'
goede grapquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:23 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Er moet wel een instroom van nieuwe users blijven om dit spel levend (haha snap je hem) te houden, dus wel zo handig dat de OP nog enigszins uitnodigend en overzichtelijk is.
Ja precies.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, zoals bijna alle SC's die er zijn op FOK!.
ja had ook geblowd vannachtquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oei, ik vaak helemaal geen last van of maar een beejte hoofdpijn.
Alleen als ik veel drink en dan ook nog een jointje rook ben ik wel een dag brak.
Hoe we dit tegen kunnen gaan is door roulerend telkens vijf mensen uit de SC een ban te geven.quote:
Hahaha ja klopt, alleen slaap je daardoor wel lekker in.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja had ook geblowd vannachtdusja idd dat draagt bij aan je herstel of eerder aan de afbreuk
quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe we dit tegen kunnen gaan is door roulerend telkens vijf mensen uit de SC een ban te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |