SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dat zie ik juist nog steeds wel, ze zitten er echt nog steeds kort op bij balverlies, alleen klopt het organisatorisch niet, als één of twee spelers achter elkaar hun duel verliezen ligt echt het hele elftal achterin open..quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:19 schreef eight het volgende:
Druk zetten om weer balbezit te krijgen zie je nauwelijks nog
Je snapt ook niet dat er dan geen slimme overtreding wordt gemaakt om een tegenstoot te stuiten (en dan bedoel ik niet de lompehark-aanpak van Veltman)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Maar wonnen in de CL ook van Bayern München en deden het ook in de EL niet heel slecht. Die Azmoun en Noboa waren wel echt goede spelers, dat kan je toch geen amateurs noemen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:22 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
En het jaar daarvoor degradeerde ze bijna. Bovendien een club met veel minder financiële middelen en was het kwalitatief een stuk slechter dan Nice.Oh.![]()
Die Azmoun vond ik echt heel erg goed.quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wonnen in de CL ook van Bayern München en deden het ook in de EL niet heel slecht. Die Azmoun en Noboa waren wel echt goede spelers, dat kan je toch geen amateurs noemen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik overdreef natuurlijk ook een beetje, maar waar vorig jaar nagenoeg iedereen hier redelijk kalm bleef is het nu overdreven paniekerig.quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wonnen in de CL ook van Bayern München en deden het ook in de EL niet heel slecht. Die Azmoun en Noboa waren wel echt goede spelers, dat kan je toch geen amateurs noemen.
Overigens vroeg in het vorige topic iemand wat ik van de interviews van Keizer vond, maar daar heb ik geen mening over. Simpelweg omdat trainers per definitie onzin uitslaan naar de media. Ik beoordeel een trainer enkel op wat er op het veld gebeurd. Vooralsnog is dat onvoldoende, maar gelukkig zijn we pas net van start.
Ik heb goed gebaald van de uitschakeling tegen Nice, maar vond dat nou niet meteen de schuld van Keizer of Overmars.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
twitter:MikeVerweijj twitterde op zondag 13-08-2017 om 20:31:38BREAKING: Sánchez tot 2022 naar Tottenham voor 43 miljoen euro. Zo meer op https://t.co/jN31bSMlOT. #Ajax reageer retweet
![]()
Vorig jaar was er ook vrij veel paniek hoor onder veel mensen. Maar bij Bosz had ik altijd het idee dat hij wel ergens aan zou gaan bouwen, en dat het tijd ging kosten. Nu stond er al een team met ingespeelde tactiek waar je wat accenten aan moet passen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:30 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik overdreef natuurlijk ook een beetje, maar waar vorig jaar nagenoeg iedereen hier redelijk kalm bleef is het nu overdreven paniekerig.
Overigens vroeg in het vorige topic iemand wat ik van de interviews van Keizer vond, maar daar heb ik geen mening over. Simpelweg omdat trainers per definitie onzin uitslaan naar de media. Ik beoordeel een trainer enkel op wat er op het veld gebeurd. Vooralsnog is dat onvoldoende, maar gelukkig zijn we pas net van start.
Ik heb goed gebaald van de uitschakeling tegen Nice, maar vond dat nou niet meteen de schuld van Keizer of Overmars.
En ik vond Bosz nooit echt onzin uitslaan in interviews vorig jaar, hij gaf wel eerlijk aan wanneer het slecht was en ging inhoudelijk in waarop het dan mis of goed ging. Keizer komt wel wat warriger over, maar goed dat kan ook met wennen te maken hebben en maak ik me niet zo druk over.Oh.![]()
Koekoek.quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:32 schreef TheArt het volgende:
twitter:MikeVerweijj twitterde op zondag 13-08-2017 om 20:31:38BREAKING: Sánchez tot 2022 naar Tottenham voor 43 miljoen euro. Zo meer op https://t.co/jN31bSMlOT. #Ajax reageer retweet
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
43 miljoen.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat klopt ook niet helemaal. Gio zijn interviews zijn nietszeggend en voorspelbaar.quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:30 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Overigens vroeg in het vorige topic iemand wat ik van de interviews van Keizer vond, maar daar heb ik geen mening over. Simpelweg omdat trainers per definitie onzin uitslaan naar de media. Ik beoordeel een trainer enkel op wat er op het veld gebeurd. Vooralsnog is dat onvoldoende, maar gelukkig zijn we pas net van start
Die voorspelbaarheid zie je vaak terug in het veld.
Cocu komt geregeld radeloos over, net als het spel van psv.
Dat onlogische wat keizer uitkraamt zal ook zeker enig effect hebben op de spelersgroep.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
De echte Verweij ging het nog retweetenquote:Op zondag 13 augustus 2017 20:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt dat er nog meer mensen in zouden trappen zoals ik op Twitter deed
Oh.![]()
Pfff. Wist ik ook wel.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:37 schreef eight het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet helemaal. Gio zijn interviews zijn nietszeggend en voorspelbaar.
Die voorspelbaarheid zie je vaak terug in het veld.
Cocu komt geregeld radeloos over, net als het spel van psv.
Dat onlogische wat keizer uitkraamt zal ook zeker enig effect hebben op de spelersgroep.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Huh?quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De echte Verweij ging het nog retweeten![]()
Ik lees dat Sjek in Rondo heeft gezegd dat de transfer van Sanchez toch gewoon wel rond is. Klopt dat (dat ie dat gezegd heeft)?
EDIT: Oh dat Rondo moet nog beginnenHoe dan ook, hij schijnt nieuws te hebben.
![]()
Begint dat om 21:30?quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:05 schreef TheArt het volgende:
Ik lees dat Sjek in Rondo heeft gezegd dat de transfer van Sanchez toch gewoon wel rond is. Klopt dat (dat ie dat gezegd heeft)?
EDIT: Oh dat Rondo moet nog beginnenHoe dan ook, hij schijnt nieuws te hebben.
Oh.![]()
Hahaha jij bent echt grappigquote:Op zondag 13 augustus 2017 20:32 schreef TheArt het volgende:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Sjek weet geen eens meer hoe zijn piemeltje er uit ziet.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Jongens, jullie beseffen dat je dat Daniel Levy van Tottenham een meesteronderhandelaar is hé? Die gaat niet zomaar 45 miljoen neerleggen voor een reservespeler. Sanchez komt namelijk niet zomaar naast ofwel Vertonghen ofwel Alderweireld te staan. Levy is een meester in zo hoog mogelijk verkopen en zo laag mogelijk aankopen. Zou me verbazen als de Spurs dus meer dan 35m euro zouden neerleggen.![]()
![]()
Okequote:Op zondag 13 augustus 2017 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Jongens, jullie beseffen dat je dat Daniel Levy van Tottenham een meesteronderhandelaar is hé? Die gaat niet zomaar 45 miljoen neerleggen voor een reservespeler. Sanchez komt namelijk niet zomaar naast ofwel Vertonghen ofwel Alderweireld te staan. Levy is een meester in zo hoog mogelijk verkopen en zo laag mogelijk aankopen. Zou me verbazen als de Spurs dus meer dan 35m euro zouden neerleggen.![]()
Okequote:Op zondag 13 augustus 2017 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Dan krijgt hij hem dus niet, want er zijn meer kapers op de kust.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Jongens, jullie beseffen dat je dat Daniel Levy van Tottenham een meesteronderhandelaar is hé? Die gaat niet zomaar 45 miljoen neerleggen voor een reservespeler. Sanchez komt namelijk niet zomaar naast ofwel Vertonghen ofwel Alderweireld te staan. Levy is een meester in zo hoog mogelijk verkopen en zo laag mogelijk aankopen. Zou me verbazen als de Spurs dus meer dan 35m euro zouden neerleggen.Oh.![]()
Het was inderdaad geruststellend bedoeld. En ja ik weet dat er meer clubs interesse hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijgt hij hem dus niet, want er zijn meer kapers op de kust.![]()
Ik heb me er toch al op ingesteld dat Sánchez weg is. Meer benieuwd naar wat voor vervangers Overmars uit zijn hoge hoed gaat toverenquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het was inderdaad geruststellend bedoeld. En ja ik weet dat er meer clubs interesse hebben.
Oh.![]()
Wij zijn Ajax. Wij zijn ook Joden dus weten hoe het spelletje werkt. Gr Gr.quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Jongens, jullie beseffen dat je dat Daniel Levy van Tottenham een meesteronderhandelaar is hé? Die gaat niet zomaar 45 miljoen neerleggen voor een reservespeler. Sanchez komt namelijk niet zomaar naast ofwel Vertonghen ofwel Alderweireld te staan. Levy is een meester in zo hoog mogelijk verkopen en zo laag mogelijk aankopen. Zou me verbazen als de Spurs dus meer dan 35m euro zouden neerleggen.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Jammer dat Mina schijnbaar al naar Barcelona gaatquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me er toch al op ingesteld dat Sánchez weg is. Meer benieuwd naar wat voor vervangers Overmars uit zijn hoge hoed gaat toveren![]()
3-5-2quote:Op zondag 13 augustus 2017 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij was die toch al onhaalbaar voor Ajax.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jammer dat Mina schijnbaar al naar Barcelona gaatOh.![]()
Nou ja, wel lastig, maar financieel zou het wel meevallen. Meende 8m?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij was die toch al onhaalbaar voor Ajax.![]()
3-5-2 is juist perfect voor aanvallende backs.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tottenham is juist de club van backs/aanvallende backs dus lijkt me zeer stug![]()
Misschien wil Heitinga een comeback?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me er toch al op ingesteld dat Sánchez weg is. Meer benieuwd naar wat voor vervangers Overmars uit zijn hoge hoed gaat toveren![]()
Maar hoe zie je dat voor je dan,quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
3-5-2 is juist perfect voor aanvallende backs.
Want dan krijg je bvb. :
Lloris
Sanchez Alderweireld Vertongen
Eriksen Wanyama Dembele Dele Dier
Kane Son
Ze spelen dan eerder met 5 middenvelders
Of zie je het dan meer als een middenveld met 2 'backs'![]()
Oh dat valt nog wel mee, maar is ook nooit in verband gebracht met Ajax. Denk dat ze gewoon die Wöber alsnog halen (nu meer kans op speeltijd) en die Cuesta misschien.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, wel lastig, maar financieel zou het wel meevallen. Meende 8m?Oh.![]()
Jij hebt écht geen humor.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien wil Heitinga een comeback?![]()
Die is al bezig zijn fantastische voetbalvisie over te brengen op al onze verzamelde buitenlandse talenten in de A1quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien wil Heitinga een comeback?Oh.![]()
Zou kunnen. Cuesta is ook een Colombiaan, niet?quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee, maar is ook nooit in verband gebracht met Ajax. Denk dat ze gewoon die Wöber alsnog halen (nu meer kans op speeltijd) en die Cuesta misschien.![]()
In de praktijk idd meer 3-2-3-2 waar de eerste 2 de hoge backs zijn die de vleugels bestrijken.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat voor je dan,
Want dan krijg je bvb. :
Lloris
Sanchez Alderweireld Vertongen
Eriksen Wanyama Dembele Dele Dier
Kane Son
Ze spelen dan eerder met 5 middenvelders
Of zie je het dan meer als een middenveld met 2 'backs'![]()
Ja die was de opvolger van Sanchez bij Atlético Nacional volgens mij.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Cuesta is ook een Colombiaan, niet?Oh.![]()
Sorry makker, maar vrienden zeggen elkaar de waarheid.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kwetst me hier enorm mee. Lul.![]()
Het is maar internet.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kwetst me hier enorm mee. Lul.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry makker, maar vrienden zeggen elkaar de waarheid.![]()
![]()
Ah zo.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In de praktijk idd meer 3-2-3-2 waar de eerste 2 de hoge backs zijn die de vleugels bestrijken.
Ik betwijfel wel of Pochettino dat zou doen gezien de klasse van zijn middenveld![]()
Oké, interessant. Die andere jongen ken ik niet.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die was de opvolger van Sanchez bij Atlético Nacional volgens mij.
Barac is overigens gewoon definitief van de baan lijkt me?![]()
Ik ken die Wöber ook niet echt, in de zin van dat ik hem nooit heb zien spelen, maar weet wel dat Ajax dus met hem bezig was en hij zelfs al op de Toekomst is geweest. Cuesta ken ik ook niet, maar dit heb ik gelezen de afgelopen week maar we hebben nooit meer iets gehoord nadat er een bod was uitgebracht volgens die journalist.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, interessant. Die andere jongen ken ik niet.
Barac is overigens gewoon definitief van de baan lijkt me?
Barac is denk ik wel voorbij ja, anders hadden we Verweij er wel over gehoord lijkt me. Of ze hebben een volgende keuring pas na het weekend in de planning staan.Oh.![]()
Ah oké. Nou ja het is maar afwachten. Mag hopen dat er nog wat bij komt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die Wöber ook niet echt, in de zin van dat ik hem nooit heb zien spelen, maar weet wel dat Ajax dus met hem bezig was en hij zelfs al op de Toekomst is geweest. Cuesta ken ik ook niet, maar dit heb ik gelezen de afgelopen week maar we hebben nooit meer iets gehoord nadat er een bod was uitgebracht volgens die journalist.
Barac is denk ik wel voorbij ja, anders hadden we Verweij er wel over gehoord lijkt me. Of ze hebben een volgende keuring pas na het weekend in de planning staan.![]()
Als zelfs de spelers er al om beginnen te zeurenquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah oké. Nou ja het is maar afwachten. Mag hopen dat er nog wat bij komt.En dan ook nog de spelers die eigenlijk vervangen moeten worden
Oh.![]()
De eerste tekenen zijn niet positief. Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien, maar als ik de commentaren zo lees is het een kopie van de tweede wedstrijd tegen Nice. Sowieso zou 'de lange bal naar voren' als tactiek een reden voor ontslag moeten zijn bij Ajax.Life is what you make it.![]()
Zeer opvallend vind ik dat eigenlijk, beetje alsof hun eigen wanprestatie niet door henzelf komt maar omdat Overmars niks kooptquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als zelfs de spelers er al om beginnen te zeurenEn dan ook nog de spelers die eigenlijk vervangen moeten worden
![]()
Ja eigenlijk wel idioot, maar ben toch blij dat ze het aangegeven hebben want dan komt er wel nog wat meer druk op Overmars om iets te doen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeer opvallend vind ik dat eigenlijk, beetje alsof hun eigen wanprestatie niet door henzelf komt maar omdat Overmars niks kooptOh.![]()
Ook wel een makkelijke manier om punten te scoren bij de supporters op zichquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel idioot, maar ben toch blij dat ze het aangegeven hebben want dan komt er wel nog wat meer druk op Overmars om iets te doen.![]()
als je achterin kijkt is het met een rode kaart of blessure meteen crisis, dat zien die spelers ook nog welquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeer opvallend vind ik dat eigenlijk, beetje alsof hun eigen wanprestatie niet door henzelf komt maar omdat Overmars niks koopt![]()
Uiteraard, maar laat ze dat lekker intern houden. Eigenlijk kan je dit ook niet maken tegenover je medespelersquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je achterin kijkt is het met een rode kaart of blessure meteen crisis, dat zien die spelers ook nog wel![]()
daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 13 augustus 2017 22:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Uiteraard, maar laat ze dat lekker intern houden. Eigenlijk kan je dit ook niet maken tegenover je medespelers![]()
Veltman moet iets doen om populair te worden bij de fans.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook wel een makkelijke manier om punten te scoren bij de supporters op zichOh.![]()
Deze topic gaat hard zeg
Maar ik heb niks gehoord over Rosenborg aanstaande donderdag....de belangrijkste wedstrijd van het seizoen
Ajax straks ook zonder europees voetbal lijkt me een nog grotere ramp dan Sanchez naar tottenham....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Dit topic.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze topic gaat hard zeg
Maar ik heb niks gehoord over Rosenborg aanstaande donderdag....de belangrijkste wedstrijd van het seizoen
Ajax straks ook zonder europees voetbal lijkt me een nog grotere ramp dan Sanchez naar tottenham.....AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat maak ik zelf wel uit knul...dit dat deze .....dankzij mij staan deze woorden in de dikke van Dale.quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Knul zeg je niet tegen je meerdere.quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit knul...dit dat deze .....dankzij mij staan deze woorden in de dikke van Dale.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2017 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knul zeg je niet tegen je meerdere.
Oh.![]()
Wie gaat de paniekaankoop worden ?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit moet 50 minimaal worden.
Enige probleemje is dat er nog 6 verdedigers overblijven, waarvan 3 rechtsbacks. Ach ja.![]()
telegraaf haalt het kunstgras erbij.....quote:En broodvoetballer Sanchez kan van een B-competitie verhuizen naar een A-competitie, waarin hij een veelvoud van zijn aangeboden salaris verdient en hij – voor Sanchez ook belangrijk – niet meer op kunstgras hoeft te voetballen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Kunstgrasquote:Op zondag 13 augustus 2017 23:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
telegraaf haalt het kunstgras erbij.....
Oh.![]()
Zou die daarom gisteren niet gespeeld hebben ...hij weigert op kunstgras te spelen
zou wel een goede statement zijn.....en donderdag zou die ineens wel willen voetballen....wat een soap ditquote:De Ajax-directie heeft nog wel de hoop dat de transfersom verder zal stijgen, omdat inmiddels ook Chelsea concreet is en Real Madrid een bod voorbereidt. Na een gesprek met Spurs-trainer Mauricio Pochettino heeft die club echter vooralsnog de voorkeur van de verdediger.teleOnzin.nlquote:Ajax heeft in elk geval nog wel de hoop dat Sanchez donderdag in de thuiswedstrijd tegen Rosenborg BK speelt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Excelsior, Roda JC, Sparta, Heracles, ADO,PEC en VVV inmiddelsquote:
Feiten:
- Alle technische vaardigheden zoals passen, trappen, aannemen zijn anders op kunstgrasvelden
-Competitievervalsing
-Meer kans op blessures
- Leuk voetballen is onmogelijk
-Beïnvloedt de ontwikkeling van het Nederlands voetbal op een negatieve manier
Reactie KNVB: We zien ook voordelen in kunstgras. Dat is begrijpelijk als je kijkt naar de financiën en de belastbaarheid van een kunstgrasveld"x oneindig
Het standpunt van de KNVB hierin is werkelijk onbegrijpelijk. Het lijkt wel of ze een 2de agenda hebben.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Het niet halen van de Champions League is de doodsteek. Sanchez en mogelijk ook Ziyech willen door..... en (helaas) gelijk hebben ze.
Ajax is weer terug bij af.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
En spelers die dus niet hier willen voetballen door dat kunstgras. En maar lekker in stand houdenquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:27 schreef eight het volgende:
[..]
Excelsior, Roda JC, Sparta, Heracles, ADO,PEC en VVV inmiddels
Feiten:
- Alle technische vaardigheden zoals passen, trappen, aannemen zijn anders op kunstgrasvelden
-Competitievervalsing
-Meer kans op blessures
- Leuk voetballen is onmogelijk
-Beïnvloedt de ontwikkeling van het Nederlands voetbal op een negatieve manier
Reactie KNVB: We zien ook voordelen in kunstgras. Dat is begrijpelijk als je kijkt naar de financiën en de belastbaarheid van een kunstgrasveld"x oneindig
Het standpunt van de KNVB hierin is werkelijk onbegrijpelijk. Het lijkt wel of ze een 2de agenda hebben.
Oh.![]()
Logisch ook. De thuis wedstrijden zijn zaad vanwege de sfeerloze betonblok en er zijn eigenlijk maar 6 a 7 uitwedstrijden die spelers tot de verbeelding spreken. Dat is echt veel te weinig wanneer je ook nog de CL mist.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:30 schreef Montagui het volgende:
Het niet halen van de Champions League is de doodsteek. Sanchez en mogelijk ook Ziyech willen door..... en (helaas) gelijk hebben ze.
Ajax is weer terug bij af.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Arena is gewoon met name in Europa een onneembare vesting geworden met prima sfeer dit seizoenquote:Op maandag 14 augustus 2017 00:39 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch ook. De thuis wedstrijden zijn zaad vanwege de sfeerloze betonblok en er zijn eigenlijk maar 6 a 7 uitwedstrijden die spelers tot de verbeelding spreken. Dat is echt veel te weinig wanneer je ook nog de CL mist.![]()
Nou ze willen zo snel mogelijk 2 versterkingen halen volgens Driessen. Dit gaat minimaal 1 Zimling/Westermannetje opleveren vrees ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Die Cuesta en een of andere 30+ veteraan die totaal niet in het Ajaxspelletje past.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Nou ze willen zo snel mogelijk 2 versterkingen halen volgens Driessen. Dit gaat minimaal 1 Zimling/Westermannetje opleveren vrees ik
Oh.![]()
Ik geloof het allemaal wel eigenlijkquote:Op maandag 14 augustus 2017 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Cuesta en een of andere 30+ veteraan die totaal niet in het Ajaxspelletje past.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met deze leiding zal het toch niet gaan verbeteren.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal wel eigenlijkOh.![]()
Ik gok op 42 miljoen +3 miljoen aan te behalen bonussen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:44 schreef bombmannl het volgende:
Ik gok 48 miljoen met een mooi doorverkooppercentage van 10 procent. Is er al een pouletje?Oh.![]()
Rip de droom van het '''Bayern/Basel'' van Nederland . In die tekst kwam trouwens ook ''De Cruijff-filosofie'' naar voren .quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met deze leiding zal het toch niet gaan verbeteren.
Ik moet ervan kotsen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met van der Sar die de krantenpagina's met Cruijffs hoofd van de muren trok op De Toekomstquote:Op maandag 14 augustus 2017 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rip de droom van het '''Bayern/Basel'' van Nederland . In die tekst kwam trouwens ook ''De Cruijff-filosofie'' naar voren .
Ik moet ervan kotsen.![]()
Maar goed eerlijk is eerlijk Cruijff heeft ze er ook neergezet, jammer dat ze zijn filosofie daarna een mes in de rug hebben gestoken toen ze de macht eenmaal hadden.Oh.![]()
Cruijff was als speler al naïef met sommige personen die hij vertrouwde . Erg jammer ja dat ze hem , Bosz en Jonk hierna gewoon weggejaagd hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2017 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met van der Sar die de krantenpagina's met Cruijffs hoofd van de muren trok op De Toekomst![]()
Maar goed eerlijk is eerlijk Cruijff heeft ze er ook neergezet, jammer dat ze zijn filosofie daarna een mes in de rug hebben gestoken toen ze de macht eenmaal hadden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jup, en het idee was opzich best goed. Je kan beter voetballers er neerzetten dan al die gladde bobo's, maarja dan kiest hij wel weer de verkeerde types.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cruijff was als speler al naïef met sommige personen die hij vertrouwde . Erg jammer ja dat ze hem , Bosz en Jonk hierna gewoon weggejaagd hebben
Van Jonk blijft nog steeds zonde en Bosz ook ja, die laatste was ambitieuzer dan ze bij heel Ajax zijn.Oh.![]()
Dus daarom houden ze die Cuesta stil.quote:De naam van de verdediger, waarmee Ajax op dit moment al ver is, wordt angstvallig stilgehouden. Uit vrees dat er weer een (nog) kapitaalkrachtigere club doorheen komt fietsen. Op het verlanglijstje van Keizer prijkt naast nóg een verdediger ook een (controlerende) middenvelder. En als zich een buitenkans voordoet, wordt er vlak voor het sluiten van de transfermarkt op 1 september wellicht ook nog een aanvaller gecontracteerd.Oh.![]()
En wederom hopen op een buitenkansje...quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus daarom houden ze die Cuesta stil.![]()
Ja maar ze verwachten dat die Dennis Johnsen al vrij snel in Ajax 1 kan gaan spelen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 02:02 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En wederom hopen op een buitenkansje...Oh.![]()
Maar Bosz heeft een eigen mening en gaat voor kwaliteit over het algemeen . Keizer is nog steeds een Cambuur trainertje die zo ten onder gaat aan de druk . Net als Wouters vroegerquote:Op maandag 14 augustus 2017 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup, en het idee was opzich best goed. Je kan beter voetballers er neerzetten dan al die gladde bobo's, maarja dan kiest hij wel weer de verkeerde types.
Van Jonk blijft nog steeds zonde en Bosz ook ja, die laatste was ambitieuzer dan ze bij heel Ajax zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die Wouters tijd heb ik niet meegemaakt, dus kan ik niet over oordelen. Maar Keizer zal minder snel zijn zin doordrukken ja, want die is gigantisch blij dat hij überhaupt hoofdtrainer van Ajax is.quote:Op maandag 14 augustus 2017 02:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Bosz heeft een eigen mening en gaat voor kwaliteit over het algemeen . Keizer is nog steeds een Cambuur trainertje die zo ten onder gaat aan de druk . Net als Wouters vroegerOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: