In dit PSV is De Jong helemaal geen aanvaller.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:21 schreef Tagliano het volgende:
In dit PSV is De Jong niet eens de minst efficiënte aanvaller
Dit vind ik een ontzettend leuke grapquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Waarom speelt PSV met een b-team? Of wordt de rest gespaard voor Europees voetbal?
Dit is nog steeds zo'n prachtig gifje.quote:
Het Cocu-effectquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:25 schreef franske19 het volgende:
Toch wel knap van PSV om in eigen huis te winnen van AZ. Was met hangen en wurgen maar het geeft de Brabander moed.
Waar hangt die gast uit? (niet dick)quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is nog steeds zo'n prachtig gifje.
In Syrië denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waar hangt die gast uit? (niet dick)
Welke weddenschap heb je nou weer verloren?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:25 schreef GGMM het volgende:
Wat een geweldige TT van mijn beste vriend!
watquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:29 schreef Zipportal het volgende:
De Gemeente Eindhoven is de club van Eindhoven.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:25 schreef GGMM het volgende:
Wat een geweldige TT van mijn beste vriend!
waar ben jij mod vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke weddenschap heb je nou weer verloren?
Ik kreeg een harder plassertje van die juffrouw bij Ziggyquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat magere score.
welkequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg een harder plassertje van die juffrouw bij Ziggy
Helaas kan Heracles er zelf niks van. 0-3 Ajax.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:43 schreef timmmmm het volgende:
Achterhoede met 3 man die slecht kunnen verdedigen en een onregelmatige puber, Heracles wrijft zich in de handen, beter kan je niet tegen Ajax spelen
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd bij ajax.
Raarquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd bij ajax.
FEL, bewaakt de ajax cultuur ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Veltman zit weer tegen geel aan omdat die niet snel genoeg is
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Veltman zit weer tegen geel aan omdat die niet snel genoeg is
Het is even wennen je UI maatje. Maar dat komt vast goedquote:
Is ook wel een zware last, en dan komen die tegenstanders er ook nog bij. Dan vergeet je wel eens wat te bewaken.quote:
Deze UI staat jou eigenlijk perfectquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is even wennen je UI maatje. Maar dat komt vast goed![]()
Het is voor mij ook een geruststellende gedachte dat ik eerder van Freek af ben dan dat jij van deze Feyenoord UI bent verlost
Oke.. Je vindt het nogal spannend allemaal merk ik. Dat heeft wel wat!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is even wennen je UI maatje. Maar dat komt vast goed![]()
Het is voor mij ook een geruststellende gedachte dat ik eerder van Freek af ben dan dat jij van deze Feyenoord UI bent verlost
Tot 12 maart ben ik veroordeeld tot deze UI. Dat is nog best een tijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze UI staat jou eigenlijk perfect
Je weet dat mijn autisme snel op speelt in dit soort situatiesquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.. Je vindt het nogal spannend allemaal merk ik. Dat heeft wel wat!
Wie zal er dan bovenaan staan in de vaderlandse competitie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot 12 maart ben ik veroordeeld tot deze UI. Dat is nog best een tijd
Rond die tijd staan wij op de Coolsingelquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zal er dan bovenaan staan in de vaderlandse competitie?
Je kan ook al eerder gaan hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rond die tijd staan wij op de Coolsingel
We zitten nog in vrouwenvoetbalmodus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onana is een man. Wat denk je?
Er gebeuren wel gekkere dingen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onana is een man. Wat denk je?
Yep, jullie eerste overwinning van het seizoen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er gebeuren wel gekkere dingen.
Klopt. Het schijnt dat jij ooit profvoetballer geweest bentquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er gebeuren wel gekkere dingen.
wowquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, na die baarmoederhalskanker zal dat wel meevallen.
Nee, dat klopt niet hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Het schijnt dat jij ooit profvoetballer geweest bent.
Op amateurbasis in de selectie bij een profclub. Dat is iets anders.quote:
Bij welke profclub was dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op amateurbasis in de selectie bij een profclub. Dat is iets anders.
Niet mooier maken dan het was.
En heeft net zoveel kansloze afstandsschoten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech neemt net zo slecht vrije trappen als Gudelj
Jup daar erger ik me altijd dood aanquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
En heeft net zoveel kansloze afstandsschoten.
Had vorig seizoen toch 2x zoveel als de nummer twee op dat lijstje? Volgens mij ging er ook maar eentje van in.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jup daar erger ik me altijd dood aan
Dus hij zal hem zo wel van 40 meter in de kruising schieten
Ja alleen tegen Excelsior-thuis kwam er een goal uit volgens mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Had vorig seizoen toch 2x zoveel als de nummer twee op dat lijstje? Volgens mij ging er ook maar eentje van in.
En dat terwijl we hem prima konden gebruiken in dit soort wedstrijden volgens de kennersquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Dijks heb ik werkelijk nog niks goed zien doen
Is hij ook wel, ik erger me graag aan hemquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl we hem prima konden gebruiken in dit soort wedstrijden volgens de kenners
Als je van ergeren houdt is Ajax wel een genotsteam ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is hij ook wel, ik erger me graag aan hem
Die hype is afgelopen seizoen samen met nouri heen gegaan.quote:
Doe normaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die hype is afgelopen seizoen samen met nouri heen gegaan.
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sterke counter hoor halvie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Doe jij maar eens weddenschappen nakomen.
Humor over Nouri moet opzich kunnen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
De linksback die ze wilden kwam nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Man man man, Dijks kan er ook geen ene reet van.
Jammer zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:15 schreef S0nic het volgende:
Wel raar dat die Engelse club Dijks niet definitief gekocht heeft.
deed het onder frankie nog redelijk. maar aan de bal is het niet veel neequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Man man man, Dijks kan er ook geen ene reet van.
Het was zo dichtbijquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:15 schreef S0nic het volgende:
Het woord 'definitief' is vrij nutteloos in deze zin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:15 schreef S0nic het volgende:
In de 34e minuut gaan ze het (ver)spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:16 schreef remlof het volgende:
En 3-0 voor Vites.
Is Ajax al begonnen?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
SOWquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kan mij dat wat jeuken, ik heb weekend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zal* Keizer de kerst halen?
Lul..
Je moeder appte mij zojuist dat ze ook jeuk heeft..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan mij dat wat jeuken, ik heb weekend.
Dan moet jij je even laten testen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder appte mij zojuist dat ze ook jeuk heeft..
Ja bah, dan moet je naar buiten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:20 schreef KingRadler het volgende:
je zou maar een seizoenskaart hebben
Eensquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:21 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
PSV - AZ was leuker. (tot nu toe)
Nee natuurlijk niet. Met de grootste voetballer die Nederland ooit gekend heeft zijn ze na 3 wedstrijdjes ook al weer gestopt met de 14e minuut.quote:
Ja, want in dit geval speelt Keizer echt heel anders en zaten dit soort wedstrijden er onder Bosz nooit tussen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:21 schreef KingRadler het volgende:
Ajax is terug bij af met Keizer.
Seizoen als Bosz krijgen ze nooit meer.
Inderdaad. Iedereen is alweer vergeten hoe ze Bosz regelmatig uitkotste?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, want in dit geval speelt Keizer echt heel anders en zaten dit soort wedstrijden er onder Bosz nooit tussen natuurlijk
Je bent niet grappig en je gaat het ook niet worden.quote:
Je hoeft niet gelijk zo cynisch te doen. :Squote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, want in dit geval speelt Keizer echt heel anders en zaten dit soort wedstrijden er onder Bosz nooit tussen natuurlijk
Bizar hoe snel zoiets kan gaan eigenlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen is alweer vergeten hoe ze Bosz regelmatig uitkotste?
Sorryquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo cynisch te doen. :S
It takes one to know one.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en je gaat het ook niet worden.
ZO HALLO DANquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk. Dat jij een kasplantje wordt joh tering mongool.
HALLO ZEGquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja leuk. Dat jij een kasplantje wordt joh tering mongool.
http://thuisserver.fokzin(...)ch_fields=all&page=1quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, precies dit dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzin(...)ch_fields=all&page=1
Steek die sherlock maar op een plek waar.. euhm.. de zon nooit schijnt! ja!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goeie genade!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Steek die sherlock maar op een plek waar.. euhm.. de zon nooit schijnt! ja!
Daar heeft een FOK crewlid hard aangewerkt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Steek die sherlock maar op een plek waar.. euhm.. de zon nooit schijnt! ja!
Kocht jij er maar één.. Kun je eindelijk eens weg uit dat Spijkenissequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Ziyech
Koop een staatslot. Idioot.
keihard aangewerkt. Bloed, zweet en tranen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar heeft een FOK crewlid hard aangewerkt.
Crewbash dit.
stelling.jpgquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:26 schreef Ferdii het volgende:
Stelling: Heracles gaat scoren uit een counter waarbij de Ajax verdediging belabberd staat
Het losse kaarten beleid wordt nog altijd niet geaccepteerd bij Vitessetwitter:FCAfkicken twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 21:08:32De start van de Eredivisie verloopt niet heel vlekkeloos op de hoofdtribune bij Vitesse. NAC-fans worden weggestuur… https://t.co/295yrJDHQp reageer retweet
Zo ja, foto's van de uitkomst graag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens zin in broodjes knakworst.
Even kijken of ik nog knakworst heb. Ben zo terug.
Dat is niet opeens. Vettige zeug.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:26 schreef GGMM het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:26 schreef GGMM het volgende:
SOWquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is niet opeens. Vettige zeug.
Provincialen aan het knokkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:27 schreef onlogisch het volgende:
Het losse kaarten beleid wordt nog altijd niet geaccepteerd bij Vitessetwitter:FCAfkicken twitterde op zaterdag 12-08-2017 om 21:08:32De start van de Eredivisie verloopt niet heel vlekkeloos op de hoofdtribune bij Vitesse. NAC-fans worden weggestuur… https://t.co/295yrJDHQp reageer retweet
Oke, jij wil nu een foto waar geen blik knakworst op staat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo ja, foto's van de uitkomst graag.
Loop je toch even naar de snackbar beneden voor een hotdogquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen knakworst meer.
Mooi klote dit.
IK WOON DAAR AL 3 JAAR NIET MEER DEBIELquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loop je toch even naar de snackbar beneden voor een hotdog
Had je dat blik nu maar niet bij het ontbijt opgevreten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
Mooi klote dit.
Woon je nu boven een driesterrenrestaurant?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK WOON DAAR AL 3 JAAR NIET MEER DEBIEL
Ik eet het blik doorgaans niet op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Had je dat blik nu maar niet bij het ontbijt opgevreten.
Waarom zou je knakworsten willen eten, vet nijlpaard.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
Mooi klote dit.
Nee, daar vraag ik dus juist niet om.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, jij wil nu een foto waar geen blik knakworst op staat?
Shots firedquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Humor.
Een persoonlijkheid.
Een leuk leven.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je knakworsten willen eten, vet nijlpaard.
wat leuk om te zien dat ggmm en davy dezelfde soort humor hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het bos vind je nauwelijks zout.
Hahahaha dit was een goeie
quote:
Dat heb jij alle drie niet.. Oké, humor misschien.. Maar dat ontmaagd je nog niet, natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Humor.
Een persoonlijkheid.
Een leuk leven.
Feyenoord ook ja? DAN IS HET WEL HEEL ERG!!1quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Een hoop ploegen gaat het op dit veld moelijk krijgen....Feyenoord ook
je ziet zo dat dit een stroef kut veld is....
Davy doet mij wel vaker na.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
wat leuk om te zien dat ggmm en davy dezelfde soort humor hebben
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |