Messi verdedigde uitstekend mee als ik moest uitkomenquote:
Ik weet, bescheiden als ik ben, niet helemaal of ik het ermee eens ben, maar zeer bedankt voor de complimenten maatquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij stond weer ouderwets uitstekend te keepen Chevy. Dat heb je echt prima door.
Je bent zonder twijfel de beste haxball keeper in ieder geval
SPOILER: countergenotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik winOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: no goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ok onloOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik verlies (gras is blauw)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: sodeknetter wat een poeierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
De beloofde gif'jes van de sessie gisterenavond.SPOILER: countergenotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik winOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: no goalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ok onloOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1 ik verlies (gras is blauw)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chevy, wil je aub zo aardig zijn om te hosten?SPOILER: sodeknetter wat een poeierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://www.haxball.com/?r(...)1bdfdb4b7e49f25a7c13quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:http://www.haxball.com/?r(...)1bdfdb4b7e49f25a7c13quote:![]()
http://www.haxball.com/?r(...)79d32ee2e759d7960ce9quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:http://www.haxball.com/?r(...)79d32ee2e759d7960ce9quote:![]()
http://www.haxball.com/?r(...)055c44e5c1fd58be0688quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What can change the nature of a man?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Laat mensen toch eens normaal doei zeggen, chevy. Kleuterhost.![]()
Ga janken. Jankbal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Laat mensen toch eens normaal doei zeggen, chevy. Kleuterhost.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:http://www.haxball.com/?r(...)46ddc8800971931b4bd2quote:![]()
Zit er een kern van waarheid in of zo, omdat je zo boos reageert?quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Tja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeker.
Mede door de afwezigheid van een bepaalde user.
Een grapje is leuk, maar 10 minuten lang blijven doorschelden dan is voor mij de maat vol. De sfeer staat bij mij hoog in het vaandel!![]()
![]()
Zeker waar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja.
Een grapje is leuk, maar 10 minuten lang blijven doorschelden dan is voor mij de maat vol. De sfeer staat bij mij hoog in het vaandel!
Zeer jammer dat sommigen zich nooit kunnen gedragen.![]()
Eens. Het liefst ban ik geen mensen. Zeker chevy niet, dat is doorgaans een aardige speler. Ik snap ook niet helemaal wat voor hem de reden was om 10 minuten in élke zin te schelden en te tieren, maar mij stemt het heel droevig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeker waar.
Zeer jammer dat sommigen zich nooit kunnen gedragen.![]()
Gaat het een beetje met je depressie? (lol)quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:44 schreef Toto69 het volgende:
hopelijk spelen we straks weer
het is immers zaterdagavond![]()
Ja nu ik een broodje shoarma eet wel weerquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met je depressie? (lol)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: