ja, maar ga over een half uur wegquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)3bcdec58ed75e3d0a914quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
http://www.haxball.com/?r(...)62acc2017c15a9e65220quote:
Paar mooie reddingen maatquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
2 x rambo gewonnen. Gras.
2 x de 0 gehouden. Geen gras.
Nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
2 x rambo gewonnen. Gras.
2 x de 0 gehouden. Geen gras.
Dankquote:
Ook dankquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd
Je speelde zeer sterk.
SPOILER: hier ontsnap ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hier nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: arno zegt: NO GOALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: aardige goal die begint bij de keeperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: op verzoek van onlogischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: hier ontsnap ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: hier nietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: arno zegt: NO GOALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: aardige goal die begint bij de keeperOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je die 1-0 nog giffen waar ik Scrummie het bos in stuurde?SPOILER: op verzoek van onlogischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat er niet op helaas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je die 1-0 nog giffen waar ik Scrummie het bos in stuurde?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Omdat zoiets héél erg lastig is?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je die 1-0 nog giffen waar ik Scrummie het bos in stuurde?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat lukt mij nooit. En nu ging het perfect.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat zoiets héél erg lastig is?
Erg jammer dat ie er niet op staat![]()
![]()
Zoek een vriendin.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: