Ik ben gewend aan kostbaar bier, drink er niet minder omquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou je eens moeten kijken welke batch je hebt. Ze worden kostbaar
nooit ingeweestquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet altijd janken in de Vogelrok. Droge lucht ofzo.
de waarbeek?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:58 schreef Dqod het volgende:
Doe mij maar gewoon dit
[ afbeelding ]
Vet spannend!1!!!11!!!!
Daar pas ik niet meer inquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:58 schreef Dqod het volgende:
Doe mij maar gewoon dit
[ afbeelding ]
Vet spannend!1!!!11!!!!
quote:
Gewoon proppen. Of op de "motorkap" gaan zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar pas ik niet meer in
/team vetschort
die goede oude tijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Gewoon proppen. Of op de "motorkap" gaan zitten
MOOOOOOI WAS DIE TIJD LALALALAquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:58 schreef Dqod het volgende:
Doe mij maar gewoon dit
[ afbeelding ]
Vet spannend!1!!!11!!!!
Ken je lache vriend, maar zodra je 't schuurtje in gaat met die auto.quote:
Stoot je dan niet je hoofd?quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je lache vriend, maar zodra je 't schuurtje in gaat met die auto.
Fucking hell, adrenaline-rush
o ja, de SC Efteling meet.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nooit geweestNet als de Efteling overigens
misschien hebben we elkaar daar wel gemeet zonder dat we t wistenquote:Op zondag 13 augustus 2017 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
MOOOOOOI WAS DIE TIJD LALALALA
Maar idd
Geen idee. Jaren niet meer geweestquote:
je hebt er nu ook niet echt meer iets te zoekenquote:Op zondag 13 augustus 2017 00:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nooit geweestNet als de Efteling overigens
Je weet maar nooitquote:Op zondag 13 augustus 2017 00:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
misschien hebben we elkaar daar wel gemeet zonder dat we t wisten
Hooguit als ik neefje en nichtje meesleep. Al bereiken die meer de leeftijd om ze mee te nemen naar Hellendoorn ofzo.quote:Op zondag 13 augustus 2017 00:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je hebt er nu ook niet echt meer iets te zoeken
Hard gaan, alleen in Waarbeek. Walibi eat your heart outquote:Op zondag 13 augustus 2017 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je lache vriend, maar zodra je 't schuurtje in gaat met die auto.
Fucking hell, adrenaline-rush
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |