Nee, ben dun gewend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij het wel zelf doet... huehue
Fibronileitjequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:56 schreef DrMarten het volgende:
Heb wel een eitje gekookt vanmiddag trouwens
Tomaatjes en mozzarella erbij gedaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je ansjovis? Olie met flink wat knoflook, gedroogde pepertjes, ansjovis, pasta erbij mikken flink wat zwarte peper en dan wat goede kaas erover, en misschien wat gehalveerde cherrytomaatjes en rucola ofzo.
Attack the block!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zag dat Pitch Black, Atack the Block, Children of Men en Riddick er op staan.
chips en borrelnoten klinkt niet zo bananserig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:19 schreef Elvi het volgende:
Mijn avondeten zijn chips en borrelnotenheb vanmiddag al n zware lunch op dus vandaar deze balanskeuze
Maar ik ken mezelf. Dan eet ik alsnog de chips en borrelnootjes plus avondetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
chips en borrelnoten klinkt niet zo bananserig.
Tweelingzielquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar ik ken mezelf. Dan eet ik alsnog de chips en borrelnootjes plus avondeten
een beetje ruggengraat hebben is ook wel moeilijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is wel mooi weer om buiten iets te doen. Als je eenmaal ergens mee bezig bent, dan denk je niet meer aan eten, toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mooi weer, nigga, ben je wel eens buiten geweest vandaag?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:43 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Het is wel mooi weer om buiten iets te doen. Als je eenmaal ergens mee bezig bent, dan denk je niet meer aan eten, toch?
Ja, ik heb vanochtend tussen de buien door anderhalf uur gefietst. In de middag werd het zonnig en droog, dus ben ik een uur gaan hardlopen. Nu is het hier zonnig en warm, dus ben ik na het avondeten nog een half uur gaan wandelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi weer, nigga, ben je wel eens buiten geweest vandaag?
Ben naar de winkel, en de visboer gelopen. Schijtweer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:49 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanochtend tussen de buien door anderhalf uur gefietst. In de middag werd het zonnig en droog, dus ben ik een uur gaan hardlopen. Nu is het hier zonnig en warm, dus ben ik na het avondeten nog een half uur gaan wandelen.
En jij?
Ik wil ook energiequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:49 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanochtend tussen de buien door anderhalf uur gefietst. In de middag werd het zonnig en droog, dus ben ik een uur gaan hardlopen. Nu is het hier zonnig en warm, dus ben ik na het avondeten nog een half uur gaan wandelen.
En jij?
al de hele avond zonquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben naar de winkel, en de visboer gelopen. Schijtweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |