abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173656470
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:46 schreef hugecooll het volgende:
Dat is gewoon niet de plaats voor je feedback, ook niet als twee anderen het met je eens zijn. Geen idee wat je tegen mij hebt, maar ik heb niks tegen jou. Los daarvan vind je al onze mods niet objectief dus ik denk niet dat wij verder nog iets voor je kunnen betekenen.

Xo
Ho ho, ik vind dat er veel leuke mods zijn, maar ik noem geen namen als ik niet persoonlijk tegen ze spreek.
En ja, ik vind jou vaak onaardig reageren tegen users. Vind ik niet netjes voor een mod.
Kusjekroel O+
  vrijdag 8 september 2017 @ 12:59:59 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173656640
Ik ben ook niet superaardig of zo, maar dat betekent niet dat ik niet objectief probeer te reageren. Toevallig had ik over jouw klacht overlegd met een collega en beide vonden we het allemaal wel meevallen, zeker als je daarvoor een groep wajongers op behoorlijk matige wijze wegzet.

Als iemand je vanuit het niets zo aanspreekt, dan is dat tuurlijk anders. Als iemand doorgaat ook (snolletje was bijv wel weggehaald).

We krijgen zo veel TR's van mensen die eerst lekker uitdelen en vervolgens verontwaardigd zijn dat ze zelf ook op een voor hen vervelende wijze worden aangesproken, dat ik soms wat onaardig reageer omdat het overkomt alsof die persoon de ander een oor wil aannaaien. Ik ga er zeg maar van uit dat iemand zelf ook wel snapt hoe zijn of haar eigen posts op anderen overkomen.

Jij tikt dan een hele denigrerende alinea waarin je wajongers wegzet als (geloof ik) harddrugsgebruikers, Tokkies en mensen die er geen recht op hebben (uitzonderingen daargelaten) en een ander gebruikt wat minder woorden en noemt je dan een domme kut. Mja, niet chic maar dat vond ik van jouw post ook niet
pi_173656838
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:59 schreef hugecooll het volgende:
Ik ben ook niet superaardig of zo, maar dat betekent niet dat ik niet objectief probeer te reageren. Toevallig had ik over jouw klacht overlegd met een collega en beide vonden we het allemaal wel meevallen, zeker als je daarvoor een groep wajongers op behoorlijk matige wijze wegzet.

Als iemand je vanuit het niets zo aanspreekt, dan is dat tuurlijk anders. Als iemand doorgaat ook (snolletje was bijv wel weggehaald).

We krijgen zo veel TR's van mensen die eerst lekker uitdelen en vervolgens verontwaardigd zijn dat ze zelf ook op een voor hen vervelende wijze worden aangesproken, dat ik soms wat onaardig reageer omdat het overkomt alsof die persoon de ander een oor wil aannaaien. Ik ga er zeg maar van uit dat iemand zelf ook wel snapt hoe zijn of haar eigen posts op anderen overkomen.

Jij tikt dan een hele denigrerende alinea waarin je wajongers wegzet als (geloof ik) harddrugsgebruikers, Tokkies en mensen die er geen recht op hebben (uitzonderingen daargelaten) en een ander gebruikt wat minder woorden en noemt je dan een domme kut. Mja, niet chic maar dat vond ik van jouw post ook niet
Mijn ervaring met 'Wajongers' is dan ook niet zo positief, zoals je verder kunt lezen.
Als ze daarnaast ook nog harddrugs gebruiken kun je je idd afvragen of die Wajong wel terecht uitgekeert wordt. Waar of niet? Dat is het punt dat ik wou maken.
Nergens val ik een user persoonlijk aan, ik vertel uit eigen ervaring.. Dat er dan users zich aangevallen voelen..tsja, dat zijn dan ook meestal de mensen die dezelfde levensstijl er op na houden, anders zou men zich niet aangevallen voelen, toch? Allemaal prima, maar ik laat me niet uitschelden, door niemand niet!
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:18:16 #64
179075 hugecooll
pi_173656914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:13 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Mijn ervaring met 'Wajongers' is dan ook niet zo positief, zoals je verder kunt lezen.
Als ze daarnaast ook nog harddrugs gebruiken kun je je idd afvragen of die Wajong wel terecht uitgekeert wordt. Waar of niet? Dat is het punt dat ik wou maken.
Nergens val ik een user persoonlijk aan, ik vertel uit eigen ervaring.. Dat er dan users zich aangevallen voelen..tsja, dat zijn dan ook meestal de mensen die dezelfde levensstijl er op na houden, anders zou men zich niet aangevallen voelen, toch? Allemaal prima, maar ik laat me niet uitschelden, door niemand niet!
naja je bracht het alsof dat de norm was, dus juist mensen die niet eenzelfde levensstijl hebben en wel zo'n uitkering ontvangen/ontvingen of iemand kennen die zo'n uitkering krijgt voelt zich dan aangevallen. Als je moslims, homo's, joden of negers maakt van de groep in je verhaal dan snap je hopelijk zelf ook wel dat je niet al te vriendelijk overkomt :P
pi_173657011
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:18 schreef hugecooll het volgende:

[..]

naja je bracht het alsof dat de norm was, dus juist mensen die niet eenzelfde levensstijl hebben en wel zo'n uitkering ontvangen/ontvingen of iemand kennen die zo'n uitkering krijgt voelt zich dan aangevallen. Als je moslims, homo's, joden of negers maakt van de groep in je verhaal dan snap je hopelijk zelf ook wel dat je niet al te vriendelijk overkomt :P
Als je verder hebt gelezen kun je zien dat ik niet iedereen over één kam scheer. Doe ik ook niet over moslims, homo's, joden [persoonlijk ken ik er geen] en negers al helemaal niet. Dus die vlieger gaat niet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 13:23:55 ]
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:31:09 #66
179075 hugecooll
pi_173657157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Als je verder hebt gelezen kun je zien dat ik niet iedereen over één kam scheer. Doe ik ook niet over moslims, homo's, joden [persoonlijk ken ik er geen] en negers al helemaal niet. Dus die vlieger gaat niet op.

ja je had er (uitzonderingen daargelaten) oid bij gezet. Maakte voor de toonzetting weinig uit. Maar goed, nu weet je iig waarom het een wel bleef staan en het ander niet
pi_173657268
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ja je had er (uitzonderingen daargelaten) oid bij gezet. Maakte voor de toonzetting weinig uit. Maar goed, nu weet je iig waarom het een wel bleef staan en het ander niet
Je verwacht dat ik een heel epistel ga schrijven van 2 pagina's lang? Naarmate een discussie langer voortduurt en de mensen ook de kans krijgen om iets uit te leggen valt de puzzel vanzelf wel in elkaar. Direct op de man spelen werkt daar niet aan mee iig.
Maar laten we het idd hierbij houden. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2017 13:37:59 ]
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:49:26 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173657498
Ik zoek asiel. Mag ik hier over murp praten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin vrijdag 8 september 2017 @ 13:51:18 #69
58651 crew  murp
murp
pi_173657523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik zoek asiel. Mag ik hier over murp praten?
nee }:|
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:53:20 #70
179075 hugecooll
  PR en moderator vrijdag 8 september 2017 @ 15:29:21 #71
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173659462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:15 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Een objectieve mening van een drugsgebruiker kan nooit objectief zijn, Moira..just saying.
:') _O-
Fuck the EBU.
pi_173663878
Is dit Iwaniusbaak?
Ga weg
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:51:51 #73
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_173671702
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:16 schreef Nikmans het volgende:
Is dit Iwaniusbaak?
Er iets tegen doen is bejaardenbashing. In KLB is het immer met twee maten meten :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_173671890
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:16 schreef Nikmans het volgende:
Is dit Iwaniusbaak?
Ik stel voor dat een FOK!ker zijn TV gaat slopen want dit loopt wel beetje uit de hand ja
pi_173687578
Verzoek tot verwijdering IPV slotje voor KLB / hodor aan hugecoolll.

Werkelijk vogeltjesdans-onwaardig.
pi_173695096
Waarom wordt het verzonnen bullshit van Iwanius eigenlijk getolereerd in KLB?

Voorbeeld 1: KLB / BN'ers doen inzamelingsactie....voor ZICHZELF i.p.v. St.Maarten....

Hij heeft bijna alles van de Telegraaf overgenomen, maar wel zijn eigen onzin erbij geplaatst (laatste deel van de laatste zin). Diezelfde eigenvoegsel herhaalt hij vervolgens in de klacht in zijn OP.

Gewoon een verzinsel, nergens een bron. Gewoon poep.

Voorbeeld 2: KLB / Racistische oproep St.Maarten "negers met manchetes" Een Hollander..

Dat hele topic is poep. Naast dat de titel een taalfout bevat, klopt het simpelweg niet. "Negers" is een verzinsel van Iwanius. Zie mijn post verder in dat topic.

Voorbeeld 3: KLB / Giovanni van Bronckhorst: " F wacht een zwarte periode." MIETJE!.

Heel grappig hoor, "zware" veranderen naar "zwarte".

­
­
­

Echt, gewoon, waarom? Waarom wordt dit gedrag toegestaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2017 15:35:23 ]
pi_173696633
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:34 schreef zarGon het volgende:

Voorbeeld 1: KLB / BN'ers doen inzamelingsactie....voor ZICHZELF i.p.v. St.Maarten....

Hij heeft bijna alles van de Telegraaf overgenomen, maar wel zijn eigen onzin erbij geplaatst (laatste deel van de laatste zin). Diezelfde eigenvoegsel herhaalt hij vervolgens in de klacht in zijn OP.

Voorbeeld 2: KLB / Racistische oproep St.Maarten "negers met manchetes" Een Hollander..

Dat hele topic is poep. Naast dat de titel een taalfout bevat, klopt het simpelweg niet. "Negers" is een verzinsel van Iwanius. Zie mijn post verder in dat topic.

Voorbeeld 3: KLB / Giovanni van Bronckhorst: " F wacht een zwarte periode." MIETJE!.

­
­
­

Omdat hij in zijn eentje ondertussen 50% van de productie in KLB waarneemt
Ga weg
pi_173701423
Overigens is Iwan hier wel vaker op betrapt, bijv bij die demonstratie van moslims mbt Barcelona waar hij letterlijk zelf verzon dat ze demonstreerden tegen de politie oid
Ga weg
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 21:45:33 #79
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173702966
Ik neem aan dat dit topic niet bedoeld is als iwanius haat topic?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173706689
Zolang die man feedbackwaardig is is het geen haat
Ga weg
pi_173710846
Aangezien mij op zeer subtiele wijze is verteld dat ik hier mijn beklag moet doen doe ik dat maar.

Ik sluit me aan bij Zargon, waarom wordt dit gedrag toegestaan en waarom houdt men Iwanius een ontzettende hand boven het hoofd? Los van de verzonnen ongein spamt die gozer ook heel KLB met regelmaat onder en is hij overduidelijk (gezien de posts van anderen) een ontzettende stoorzender in KLB.

Mag ik het overigens frappant vinden dat er spontaan sinds de eerste klacht van Nikmans afgelopen vrijdag er geen enkel commentaar meer gegeven is?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Moderator maandag 11 september 2017 @ 13:13:51 #82
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173711248
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:49 schreef renwan het volgende:
Aangezien mij op zeer subtiele wijze is verteld dat ik hier mijn beklag moet doen doe ik dat maar.

Ik sluit me aan bij Zargon, waarom wordt dit gedrag toegestaan en waarom houdt men Iwanius een ontzettende hand boven het hoofd? Los van de verzonnen ongein spamt die gozer ook heel KLB met regelmaat onder en is hij overduidelijk (gezien de posts van anderen) een ontzettende stoorzender in KLB.

Mag ik het overigens frappant vinden dat er spontaan sinds de eerste klacht van Nikmans afgelopen vrijdag er geen enkel commentaar meer gegeven is?
De reden dat er geen commentaar gegeven wordt is omdat de mods waarschijnlijk ook geen zin hebben in een stel zure users die uit pure afgunst een alom gerespecteerde user proberen te demoniseren.
Wat ik vreemder vind, is dat het niet wordt weggehaald
pi_173711365
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 13:13 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

De reden dat er geen commentaar gegeven wordt is omdat de mods waarschijnlijk ook geen zin hebben in een stel zure users die uit pure afgunst een alom gerespecteerde user proberen te demoniseren.
Wat ik vreemder vind, is dat het niet wordt weggehaald
Dit is geen trolltopic, ga weg
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Moderator maandag 11 september 2017 @ 13:26:49 #84
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173711472
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:20 schreef renwan het volgende:

[..]

Dit is geen trolltopic, ga weg
  maandag 11 september 2017 @ 14:56:21 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173713265
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:34 schreef zarGon het volgende:

Voorbeeld 3: KLB / Giovanni van Bronckhorst: " F wacht een zware periode." MIETJE!.

­
­
­

Ik heb het al eerder gezegd: omdat een onbekende FA hem het hand boven het hoofd houdt. Posts die hij kwetsend vindt, laat hij verwijderen, terwijl hij er zelf net zo hard aan meedoet. Topics die hij zelf aanmaakt en onbedoeld laten zien dat hij door de mand valt, kan hij zonder problemen laten verwijderen, terwijl dat laatste echt alleen bij hoge uitzondering gebeurt. Banaanvragen zijn niet toegestaan, dus vraagt hij het maar privé aan een FA. Als elk andere user zich zo idioot gedroeg, kreeg ie al een ban. Maar deze meneer niet. En dan druk ik me hier in KLB-FB nog mild en politiek correct uit. Ik verwacht daarom dus wel een uitleg van de crew.
  Trouwste user 2022 maandag 11 september 2017 @ 16:05:50 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_173714540
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 21:45 schreef Plompzakker het volgende:
Ik neem aan dat dit topic niet bedoeld is als iwanius haat topic?
Hoezo haat ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173715682
quote:
14s.gif Op maandag 11 september 2017 14:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd: omdat een onbekende FA hem het hand boven het hoofd houdt. Posts die hij kwetsend vindt, laat hij verwijderen, terwijl hij er zelf net zo hard aan meedoet. Topics die hij zelf aanmaakt en onbedoeld laten zien dat hij door de mand valt, kan hij zonder problemen laten verwijderen, terwijl dat laatste echt alleen bij hoge uitzondering gebeurt. Banaanvragen zijn niet toegestaan, dus vraagt hij het maar privé aan een FA. Als elk andere user zich zo idioot gedroeg, kreeg ie al een ban. Maar deze meneer niet. En dan druk ik me hier in KLB-FB nog mild en politiek correct uit. Ik verwacht daarom dus wel een uitleg van de crew.
"Onbekende FA".
pi_173715953
Opmerkelijk, de afwezigheid van de KLB-mods. Vooral omdat ze wel aanwezig zijn op het forum.

Hmja.
  maandag 11 september 2017 @ 17:46:48 #89
179075 hugecooll
pi_173715988
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 17:44 schreef zarGon het volgende:
Opmerkelijk, de afwezigheid van de KLB-mods. Vooral omdat ze wel aanwezig zijn op het forum.

Hmja.
ben paar dagen niet thuis dus bemoei ik me nergens mee
Geen zin/tijd om dat uit te zoeken
  maandag 11 september 2017 @ 17:47:23 #90
179075 hugecooll
pi_173716000
Dus kan idd goed dat je me wel ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: