Mooi om te zien hoe die koude bubbel helemaal zo uitzakt dwars door Europa heen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:13 schreef Dven het volgende:
'Koudegolf' begint nu de Balkan in te kruipen
[ afbeelding ]
Min de hittegolf rond mijn verjaardag svpquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 14:00 schreef aloa het volgende:
Lange termijn ziet er niet verkeerd uit. Maar dan zit je inmiddels al bijna in september.
Al mag het van mij een zelfde september worden als vorig jaar.
Hittegolf in september dan maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
Min de hittegolf rond mijn verjaardag svp
nee nee neequote:
Iets eerder dit keer, mijn verjaardag viel er net buiten vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
Min de hittegolf rond mijn verjaardag svp
Ik wil graag allebei, kan dat ook?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:01 schreef cherrycoke het volgende:
jongens en dames ik zou graag willen schaatsen dit jaar, dus lekker optyfen met je hittegolf
Schaatsen in september ja?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:01 schreef cherrycoke het volgende:
jongens en dames ik zou graag willen schaatsen dit jaar, dus lekker optyfen met je hittegolf
DIT JAAR, dus met een hittegolf in september zie ik het weer somber in.quote:
Er gaat hoe dan ook warmte komen in september omdat het Azorenhoog dat nu verantwoordelijk is voor kutweer aan kracht gaat verliezen. Door het jing-jang effect gaat die boven Oost Europa zich juist uitbreiden richting ons.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
DIT JAAR, dus met een hittegolf in september zie ik het weer somber in.
Dat ding ligt er al een tijdje en kan duidelijk geen kalender kijken, maar goed azorenhoog zou idd in principe een keer weg moeten jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gaat hoe dan ook warmte komen in september omdat het Azorenhoog dat nu verantwoordelijk is voor kutweer aan kracht gaat verliezen. Door het jing-jang effect gaat die boven Oost Europa zich juist uitbreiden richting ons.
Echt hè, hij hoort in augustus eens op te duiken. Niet in juni alquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat ding ligt er al een tijdje en kan duidelijk geen kalender kijken, maar goed azorenhoog zou idd in principe een keer weg moeten ja
Maar ik kan me ook niet echt snel voor de geest halen wanneer het azorenhoog zo stug en lang op de plek bleef liggen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hè, hij hoort in augustus eens op te duiken. Niet in juni al
Ik geef dat hoog ook gewoon de schuld van alles. Moet iets de schuld geven.
Global warmingquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Maar ik kan me ook niet echt snel voor de geest halen wanneer het azorenhoog zo stug en lang op de plek bleef liggen.
Maar goed zolang die daar ligt en telkens kleine hogedrukgebiedjes daarvan loskomen blijf je in de achtbaan zitten. Van even mooi en heet en dan weer bye bye zwaai zwaai zomer
De paddenstoelen die nu her en der de kop opsteken echter nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:58 schreef Greys het volgende:
Deze hittehater gunt de liefhebbers na deze niet hete juli en augustus best nog een niet al te lang hittegolfje in september.
Kom op jongens, dat overleven we wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |