nou jah dat bedoel ik steeds meer, maar ze zwabbert soms van links naar rechts, maar ze laat nu eindelijk wel merken waar ze achter staat, en heeft waardevolle bijdrages in centraals enzo, en is geen Batskontenlikkerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook wel. Tenminste eentje die haar scheur durft open te trekken.
Linda is volgens mij de enige, die echt honderd procent zichzelf is...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou jah dat bedoel ik steeds meer, maar ze zwabbert soms van links naar rechts, maar ze laat nu eindelijk wel merken waar ze achter staat, en heeft waardevolle bijdrages in centraals enzo, en is geen Batskontenlikker
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou jah dat bedoel ik steeds meer, maar ze zwabbert soms van links naar rechts, maar ze laat nu eindelijk wel merken waar ze achter staat, en heeft waardevolle bijdrages in centraals enzo, en is geen Batskontenlikker
wat heb ik gelachen! maar dat had ik niet meegekregen en zag dat in je filmpje terug dat Bas de aanstichter is geweest. Dan verwacht je toch dat Bas ook zegt, hey jongens, dit was ook mijn fout en mijn idee.................................... maar ach het is Bas he, klootzakquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opa is kansloos ......![]()
[ afbeelding ]
Paaldans Opa - 11 augustus 2017.
Ramona maakte soms rare keuzes. Heb uiteindelijk een beetje een hekel aan haar gekregen. Kreeg het ook te hoog in haar bol met haar zgn vriendjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er idd progressie in Linda zit en zij eventueel Ramona kan evenaren
Linda komt nu wat los, vertelt ook meer over zichzelf..Ze zal nooit de dramaqueen worden, die Ram kon zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:58 schreef Urb het volgende:
Hoewel Ram dan weer van acts aan elkaar hing.
ja en dan? misschien is dat 100% niet leuk, dat vind ik niet hoor, maar is een nonargumentquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Linda is volgens mij de enige, die echt honderd procent zichzelf is...
Arnold doet het toch zelf? Om nou Bas daarvan de schuld te geven vindt ik wel ver gaan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat heb ik gelachen! maar dat had ik niet meegekregen en zag dat in je filmpje terug dat Bas de aanstichter is geweest. Dan verwacht je toch dat Bas ook zegt, hey jongens, dit was ook mijn fout en mijn idee.................................... maar ach het is Bas he, klootzak
Dat is zo, maar Bas had hem wel even in bescherming kunnen nemenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:00 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Arnold doet het toch zelf? Om nou Bas daarvan de schuld te geven vindt ik wel ver gaan.
Anderen de schuld geven van haar makken, haaibaai, scheur opentrekken etc, bedoel nog niet eens uiterlijk en afvalgedoe.quote:
Ramona ... pfff ... dom wicht. Lulde alleen maar in haar eigen straatje.quote:
Nou, dat schiet op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er idd progressie in Linda zit en zij eventueel Ramona kan evenaren
man weet van gekkigheid niet wat hij moet doen, daar komt Bas, en helpt hem wel ff................. gevolg nekschotquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:00 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Arnold doet het toch zelf? Om nou Bas daarvan de schuld te geven vindt ik wel ver gaan.
Vreselijk mokkel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die dramaqueen hing van toneelstuk op toneelstuk aan elkaar
Opa is volstrekt kansloos, geen enkele aansluiting ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:02 schreef aimbotguru het volgende:
Ik denk dat opa op achterstand staat
Die ander verliest ook rap terrein.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Opa is volstrekt kansloos, geen enkele aansluiting ....
Dat dacht ik ook, maar nadat ik Linda net hoorde en ik een beetje commentaren hier las over Johan, weet ik het nog zo net nog niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:02 schreef aimbotguru het volgende:
Ik denk dat opa op achterstand staat
Ja das dan wel weer geinig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die ander verliest ook rap terrein.
eerlijk is eerlijk, ik zou het ook ongemakkelijk vinden bij hem met zn opmerkingen, totaal geen overwicht als "opafiguur" wil graag nog mee doen met de jonkies, jammerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, totaal weer twee miskleunen deze kandidaten ....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja, dat is zo, hij is geen mannelijke Karin. Dan had Cees toch meer aansluiting.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
toch jammer ,als hij blijft krijgen we vast nog mooie dingen te zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Cees was ook wel prettig om naar te luisteren. Mij boeit het geen flikker wat Arnold te melden heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, hij is geen mannelijke Karin. Dan had Cees toch meer aansluiting.
Ik zit er niet op te wachtenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
toch jammer ,als hij blijft krijgen we vast nog mooie dingen te zien
Daarvoor moet je echt niet bij Bas zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is zo, maar Bas had hem wel even in bescherming kunnen nemen
Klopt je krijgt geen lust om hem aan te horen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Cees was ook wel prettig om naar te luisteren. Mij boeit het geen flikker wat Arnold te melden heeft.
minstens 1 jaar trainen voordat die blubber er van af is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten
[ afbeelding ]
Ga er maar vanuit dat Bill en Romy de dienst uitmaken. Die krijgen de twins mee. Madi en Floor gaan ook voor Johan denk ik. Dan kan Linda schreeuwen wat ze wil. De meesten mannen gaan voor Johan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nadat ik Linda net hoorde en ik een beetje commentaren hier las over Johan, weet ik het nog zo net nog niet.
Opa had gelijk zelf in moeten grijpen! Hey hallo, ik maak een lolletje, maar heb een vrouw dochter keinkind (whatever) waar doel jij op met je snollenbroekje!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, hij is geen mannelijke Karin. Dan had Cees toch meer aansluiting.
neeeeeen,dat bedoel ik niet hahahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten
[ afbeelding ]
volgens mij is hij ook een beetje gay,hij zei een paar dagen terug bv dat hij het kicken vond om in vrouwenkleding te lopen ,ik weer niet hoor....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Chip zie je het ook nooit eens een avondje gezellig met de mannen hebben hè?
Welke vent eigenlijk wel ...
Ow absoluut gaan Madi en Floor niet voor Johan..en Jacco en Jeroen ook niet, kijk de filmpjes eens, die hierboven geplaatst zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Bill en Romy de dienst uitmaken. Die krijgen de twins mee. Madi en Floor gaan ook voor Johan denk ik. Dan kan Linda schreeuwen wat ze wil. De meesten mannen gaan voor Johan.
Cemal wordt zijn billenmaatje......
O, dus hij is nog niet door de mand gevallen bij de rest?! Ze zijn nog enthousiast?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat Bill en Romy de dienst uitmaken. Die krijgen de twins mee. Madi en Floor gaan ook voor Johan denk ik. Dan kan Linda schreeuwen wat ze wil. De meesten mannen gaan voor Johan.
Cemal wordt zijn billenmaatje......
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Opa had gelijk zelf in moeten grijpen! Hey hallo, ik maak een lolletje, maar heb een vrouw dochter keinkind (whatever) waar doel jij op met je snollenbroekje!!
Bas maakt gewoon even vies misbruik van een kansbewoner die er alles aan doet om daar te blijven...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:00 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ow? Waar vinden ze die mensen met al die kwaliteiten!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:10 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
volgens mij is hij ook een beetje gay,hij zei een paar dagen terug bv dat hij het kicken vond om in vrouwenkleding te lopen ,ik weer niet hoor....
Denk je van niet.......dacht te zien bij het paaldansen dat ze ook niet zo blij waren met Arnold zijn voorstelling.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow absoluut gaan Madi en Floor niet voor Johan..en Jacco en Jeroen ook niet, kijk de filmpjes eens, die hierboven geplaatst zijn
Kweenie wat je bedoeld. Wat is het gewin voor Bas dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:12 schreef snetje het volgende:
[..]
Bas maakt gewoon even vies misbruik van een kansbewoner die er alles aan doet om daar te blijven...
je kent Bas echt niet he? Leedvermaak, vooral voor Bas zn eigen vermaakquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Kweenie wat je bedoeld. Wat is het gewin voor Bas dan?
Volgens mij nog niet. De laatste keer dat ze 'close' waren hadden ze allebei hun ondergoed nog aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:14 schreef ThunderBitch het volgende:
O, ik stelde eerder vanavond de vraag of Chipp Fay geprikt heeft. Weet niet of iemand daar antwoord op wist of heeft gegeven. Heb niet kunnen lezen.
Iemand op de hoogte of hij zijn verfkwast in het potje heeft gedoopt?
Nog niks over hem gevonden op internet? Of moeten we andere geheime netwerken gaan aanspreken..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
knap he ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow? Waar vinden ze die mensen met al die kwaliteiten!
Ow, zag vandaag iets in de uitzending. Of het moeten oude beelden zijn, maar het ging over de fysieke scheiding van de twins. Het was bijna op het eind. Het leek alsof hij aan het rijden was onder de dekens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. De laatste keer dat ze 'close' waren hadden ze allebei hun ondergoed nog aan.
Zeer.quote:
Juist, het leek alsof.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, zag vandaag iets in de uitzending. Of het moeten oude beelden zijn, maar het ging over de fysieke scheiding van de twins. Het was bijna op het eind. Het leek alsof hij aan het rijden was onder de dekens.
Tv momentje, Fay had haar legging gewoon aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, zag vandaag iets in de uitzending. Of het moeten oude beelden zijn, maar het ging over de fysieke scheiding van de twins. Het was bijna op het eind. Het leek alsof hij aan het rijden was onder de dekens.
Zal ik het maar ff doen dan ...love you kisssss kisssss smjak....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Kutregie, zetten ze het geluid al af voordat we de twinnies lafjoe-kouvanjou-kusjeknuffel hebben kunnen horen zeggen.
Nou, enthousiast niet, maar ze moeten toch kiezen.......quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, dus hij is nog niet door de mand gevallen bij de rest?! Ze zijn nog enthousiast?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Juist, het leek alsof.
Er is nog niks gebeurd.
Okay, oude beelden dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tv momentje, Fay had haar legging gewoon aan.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, enthousiast niet, maar ze moeten toch kiezen.......
lijkt me ook het vunzigste wat een programma ook kan doen, een eerste ontmaagding op TV in een realityshow als je dat moet geloven danquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tv momentje, Fay had haar legging gewoon aan.
Ondergoed van de dames daar miep je hem zo langs heen ...is het niet links dan rechts... tis maar 1 draadje stof....quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. De laatste keer dat ze 'close' waren hadden ze allebei hun ondergoed nog aan.
Nacht van 8 op 9 aug.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Okay, oude beelden dus.
Nee, opzouten met die twee, TwinTopia gaat ook niets meer worden ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:23 schreef Bramenstruik het volgende:
twins hebben na die FHM sws hun beste tijd gehad, het ziet er niet meer uit, en vrolijk zijn ze ook niet meer
drukken hun stempeltjes echt wel op die loods hoor, en niet positiefquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, opzouten met die twee, TwinTopia gaat ook niets meer worden ...
Dat hebben ze al heel lang, te onstuimig voor de streams.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:22 schreef Yaksa het volgende:
Romy en Cemal zijn vanaaf helemaal niet meer te zien geweest op de streams.
Zouden ze off camera tijd gekregen hebben?
dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hebben ze al heel lang, te onstuimig voor de streams.
Slaan de dekens telkens van zich af.
quote:
Bas weet dat ook ...en in een flits zag ik een akward situatie dat hij Beau van achteren nam...toen zij ongesteld was ... regie was ff de kluts kwijt...foutje en bedankt ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat hebben ze al heel lang, te onstuimig voor de streams.
Slaan de dekens telkens van zich af.
Zal Bas vast niet erg hebben gevonden dat hij via de achterdeur naar binnen moest.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Bas weet dat ook ...en in een flits zag ik een akward situatie dat hij Beau van achteren nam...toen zij ongesteld was ... regie was ff de kluts kwijt...foutje en bedankt ...
Bas vind Beau echt wel leuk leuk hoor. Je ziet hem overdag vaak genoeg genegenheid tonen naar Beau toe.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal Bas vast niet erg hebben gevonden dat hij via de achterdeur naar binnen moest.
Denk nog steeds dat hij niet echt op meisjes valt, maar ja, als lang gestrafte doe je die dingen.
Als je elkaar echt leuk vindt, dan slaap je elke nacht samen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Bas vind Beau echt wel leuk leuk hoor. Je ziet hem overdag vaak genoeg genegenheid tonen naar Beau toe.
Doen ze nu toch ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je elkaar echt leuk vindt, dan slaap je elke nacht samen.
Dan ga je lekker thuis een toekomst opbouwen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je elkaar echt leuk vindt, dan slaap je elke nacht samen.
Tja, zo zie jij het.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan ga je lekker thuis een toekomst opbouwen.
Dit is simpel een nietsnut die een groupie tot zijn beschikking heeft.
Dat is het.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van Arnold wordt gezegd dat het een groupie is, maar zij is er zeker ook eentje idd. Slaafje voor Bas.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan kijk je niet genoeg, ze hebben wel degelijk een relatiequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het.
Pure gelegenheid sex, amper een relatie.
Je hebt een andere bril op. Maakt niet uit, maar accepteer dat anderen er anders naar kijken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dan kijk je niet genoeg, ze hebben wel degelijk een relatie
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere mening.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal. Elke beweging van Bas in bed wordt afgedaan als niet (goed kunnen) slapen.quote:
Hij ligt met zijn hoofd onder het dekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dus niet want voor 15 minuten geleden had ie z'n ogen nog open.
Ja preciesquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal. Elke beweging van Bas in bed wordt afgedaan als niet (goed kunnen) slapen.
Iedereen beweegt in zijn slaap. Slaapt iedereen nu slecht?![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan ik het ook maz. Je liet expres zijn linkervoet buiten beeld. Duidelijk teken dat 'ie wakker is.
Bas is gewoon een luie flikker, die slaapproblemen voorwendt om niets of nauwelijks iets te doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar hij zegt zelf dat hij dat heeft
ik geloof het niet![]()
is dat erg?
Wil gewoon niet vroeg zijn nest uit komen omdat de saaie dagen daar dan te lang duren. Gast doet geen flikker. Zit zijn tijd uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar hij zegt zelf dat hij dat heeft
ik geloof het niet![]()
is dat erg?
Ja precies.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:13 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Bas is gewoon een luie flikker, die slaapproblemen voorwendt om niets of nauwelijks iets te doen.
Zie! Ik zei het! Ik zei het!quote:
Het word echt steeds erger. Kwalhork wil zeker voor de 2de x utopiaan van het jaar wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil gewoon niet vroeg zijn nest uit komen omdat de saaie dagen daar dan te lang duren. Gast doet geen flikker. Zit zijn tijd uit.
Dat is wel zijn bedoeling, maar ik geloof dat hij het dit keer niet van het publiek moet hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het word echt steeds erger. Kwalhork wil zeker voor de 2de x utopiaan van het jaar worden
'Ik heb 2 keer Utopia gewonnen, beetje uitslapen, beetje wijven neuken'quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het word echt steeds erger. Kwalhork wil zeker voor de 2de x utopiaan van het jaar worden
Ik snap heel utopia niet meer. Wat doet hij nog daar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is wel zijn bedoeling, maar ik geloof dat hij het dit keer niet van het publiek moet hebben.
Hij zakt steeds verder in de popu polls.
Geld denk ik. Is de motivatie. Maar dat is aanname. Want zo leuk is het daar niet. Of je moet depressief zijn en niet meer weg willenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Ik heb 2 keer Utopia gewonnen, beetje uitslapen, beetje wijven neuken'
En nu? De wereld ligt dan aan je voeten? Je bent een held?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geld denk ik. Is de motivatie. Maar dat is aanname. Want zo leuk is het daar niet. Of je moet depressief zijn en niet meer weg willen
Ik ga daar over lezen nu op googlequote:
Eendjes en geitjes aaien deed hij best veel in 2016quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:13 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Bas is gewoon een luie flikker, die slaapproblemen voorwendt om niets of nauwelijks iets te doen.
Toen was Do er nog. Samen altijd bezig. Die gaf hem nog een drive op een bepaalde manier hoe kut ze ook was en stalkerig ze waren altijd samen bezigquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eendjes en geitjes aaien deed hij best veel in 2016
Is weer wat anders dan 'passief-agressief', 'narcistisch'.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga daar over lezen nu op google. Kijken wat dat inhoud.
hahahahaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is weer wat anders dan 'passief-agressief', 'narcistisch'.![]()
Niks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik snap heel utopia niet meer. Wat doet hij nog daar.
Onderstaande even snel van wiki:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gizmogirl28 op 12-08-2017 02:25:44 ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onderstaande even snel van wiki:Nou dit is echt zo herkenbaar of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is enorm vlak in emoties anders dan eerst.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gizmogirl28 op 12-08-2017 02:24:22 ]'' I am under no obligation to make sense to you.''
Juist wel, naar de redactie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:25 schreef Bblurker2 het volgende:
Hij is weliswaar passief, maar geenszins onderdanig of afhankelijk, vind ik. Het beeld herken ik niet zo.
Nee? Vind het wel zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:25 schreef Bblurker2 het volgende:
Hij is weliswaar passief, maar geenszins onderdanig of afhankelijk, vind ik. Het beeld herken ik niet zo.
Ik had het ook zelf kunnen doen, maar laat graag voor me werken.quote:
Je lijkt Bas wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het ook zelf kunnen doen, maar laat graag voor me werken.
er gebeurt zo weinig daarquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De bewoners krijgen behalve zo nu en dan een evenement ook totaal geen prikkels meer.
Best wel logisch dat je op een gegeven moment helemaal lamlendig word denk ik.
Voor Bas zou het veel beter zijn als hij eruit gaat, Lekker naar huis waar zijn familie op hem wacht die hem al smeekte om naar huis te komen.
Onlangs verkondigde hij dat zijn familie het prima vond dat hij daar is als 'ie het naar zijn zin heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
De bewoners krijgen behalve zo nu en dan een evenement ook totaal geen prikkels meer.
Voor Bas zou het veel beter zijn als hij eruit gaat, Lekker naar huis waar zijn familie op hem wacht die hem al smeekte om naar huis te komen.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er gebeurt zo weinig daar
er komen echt nog nauwelijks mensen, dat was bij de vorige groepen al niet geweldig veel maar nu, bijna niks meer
Maar met die mensen mogen ze, als ze al de moeite zouden willen nemen, ook niet echt kletsen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er gebeurt zo weinig daar
er komen echt nog nauwelijks mensen, dat was bij de vorige groepen al niet geweldig veel maar nu, bijna niks meer
Ik hoorde bij een bezoek anders. Als hij wil blijven is dat zijn besluit en accepteren ze dat, maar ze willen hem graag weer thuis hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onlangs verkondigde hij dat zijn familie het prima vond dat hij daar is als 'ie het naar zijn zin heeft.
Lijkt me sterk, maar hij beweerde het.
Ja maar buiten dat, ze kijken ook wel neer op mensen hoor. Als er mensen komen word er nauwelijks naar omgekeken. Terwijl ze gewoon met alle als GROEP samen voor de mensen/gasten er moeten zijn met alle service van dien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar met die mensen mogen ze, als ze al de moeite zouden willen nemen, ook niet echt kletsen.
Je voelt het toch zelf wel als je zo verschrikkelijk afstompt? Lijkt mij.
Vaak zijn ze nog blij ook als iedereen weer weg is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar buiten dat, ze kijken ook wel neer op mensen hoor. Als er mensen komen word er nauwelijks naar omgekeken. Terwijl ze gewoon met alle als GROEP samen voor de mensen/gasten er moeten zijn met alle service van dien.
Maarjagastvrijheid zit in je of niet he.
Hij mocht een keer op familie bezoek bij z'n oma. maar bij terugkomst had hij het hoofdzakelijk over zijn leuke bankrekening.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja wtf ik snap dat dus echt niet he.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vaak zijn ze nog blij ook als iedereen weer weg is.
Dat zeg ik, áls ze de moeite al zouden willen nemen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar buiten dat, ze kijken ook wel neer op mensen hoor. Als er mensen komen word er nauwelijks naar omgekeken. Terwijl ze gewoon met alle als GROEP samen voor de mensen/gasten er moeten zijn met alle service van dien.
Maarjagastvrijheid zit in je of niet he.
Ja is ook zo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij mocht een keer op familie bezoek bij z'n oma. maar bij terugkomst had hij het hoofdzakelijk over zijn leuke bankrekening.
En ik denk dat hij het zo ziet, gratis eten ,drinken,kleding etc, en dan ook nog elke maand een bedrag op z'n rekening bijgeschreven.
Ja scherp.. Klopt altijd zo oppervlakkig met een beperkte woordenschat en idd paar onelinersquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zeg ik, áls ze de moeite al zouden willen nemen.
Gisteren met die academie, als ik naar een lezing van iets ben geweest, dan praat je daar nog over na, die lui hoor je er nooit meer over, het interesseert ze helemaal niks. En maar toneelspelen als die mensen er zijn. "Wat tof dat je er bent! Leuk! Gezezzilg! Stoer hoor! blablabla'
Past eigenlijk niet bij zijn persona in Utopia maar wel voor eigen gewin blijkbaar (met dat geld). Toch beetje tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Er zit bij hem ook wel egoisme bij denk ik.
Lekker makkelijk leven en verder boeit het niet.
Ja idd, ik snap steeds minder van hem.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Past eigenlijk niet bij zijn persona in Utopia maar wel voor eigen gewin blijkbaar (met dat geld). Toch beetje tegenstrijdig.
SBS betaald? en Bas vindt het prima, straks lekker naar Cubaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Past eigenlijk niet bij zijn persona in Utopia maar wel voor eigen gewin blijkbaar (met dat geld). Toch beetje tegenstrijdig.
Tjaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:07 schreef formule het volgende:
[..]
SBS betaald? en Bas vindt het prima, straks lekker naar Cuba
Ook ja. Belang erbij blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:09 schreef formule het volgende:
[..]
Ligt toch meer aan de programma makers dan/als Bas
Nope, het dekseltje ging niet open.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:14 schreef ThunderBitch het volgende:
O, ik stelde eerder vanavond de vraag of Chipp Fay geprikt heeft. Weet niet of iemand daar antwoord op wist of heeft gegeven. Heb niet kunnen lezen.
Iemand op de hoogte of hij zijn verfkwast in het potje heeft gedoopt?
Altijd een verstandige keuze...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:18 schreef formule het volgende:
Ik dacht even de aflevering terug te kijken, maar zag Bil met de 2ling, was gelijk weg
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 06:27 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Je moet ze niet dingen laten doen waarbij ze moeten denken"
[ afbeelding ]
Romy en de twins over de winkel
[ afbeelding ]
Utopiaanse stuntshow
[ afbeelding ]
De twins leren vloggen met Peter Nauts
[ afbeelding ]
Besluit belongssysteem
Goedemorgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 07:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou dat neus ophalen mag wel ff wat minder Johan![]()
Goedemorgen Cos
Ik zou me ook de kolere schrikken ineens dat getetter in je oorquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 07:58 schreef formule het volgende:
Godsamme klere herrie, tegen de haan
Kom op, die man is 59 hij zou beter moeten wetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 01:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
man weet van gekkigheid niet wat hij moet doen, daar komt Bas, en helpt hem wel ff................. gevolg nekschot
Ik vertelde het gisteravond nog, die Arnold heeft deze midweek gewonnen als opperschuimpje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom op, die man is 59 hij zou beter moeten weten
Goede morgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tietenmarie laat ff zien waar haar schouder zit aan Johan![]()
[ afbeelding ]
1 keer zeggen dat je geen GM gezegd wordt helpt wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 07:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou me ook de kolere schrikken ineens dat getetter in je oor![]()
![]()
Gm formule
Kan je na gaan hoe blij Floor met die bloemen ze heeft er geen dag naar om gekeken of ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Hebben ze geen vrijwilliger die, de zonnebloemen weg kan gooien![]()
Goedemorgen Poezquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:05 schreef Poezewoes het volgende:
Oudere mensen hebben alleen maar kans op in Utopia te komen, als er iemand vrijwillig weg gaat, en hun dan vervanger worden.
Ja daar zit je dan op een afgesloten terrein met allemaal idioten!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tja Johan daar zit je dan, en Tietenmarie heeft helemaal geen aandacht voor je. Die leest
liever de "oude" krant![]()
[ afbeelding ]
Morguh Fritsjequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vertelde het gisteravond nog, die Arnold heeft deze midweek gewonnen als opperschuimpje.
Gm Dotje![]()
Wat is ze preuts ineens, en on cam mogen we wel haar nachtelijke verrichtingen met Cemal zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Hier op het filmpje is te zien waarom Romy zich ongemakkelijk voelde bij Arnhold
Ze zijn met een oefening bezig waarbij ze de kont helemaal naar achteren hebben
Die ouwe kruipt richting Romy om te kijken naar haar kont, toevallig ziet ze het en vindt niet fijn.
[ afbeelding ]
Hele vreemde vogel met 'n flink aantal losse contactjes in de bovenkamerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Fritsje, vind het een rare kwibus echt.
Ik heb ook liever dat een jonge vent, waar ik een relatie mee heb, me een beurt geeft dan dat een ouwe vieze vent zo naar me reet gluurt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat is ze preuts ineens, en on cam mogen we wel haar nachtelijke verrichtingen met Cemal zien
Dat straalt hij ook uit ook, waar halen ze toch iedere keer dat spul vandaan vraag ik me afquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hele vreemde vogel met 'n flink aantal losse contactjes in de bovenkamer
Talpa zal misschien contacten hebben die bij de uitgang van Dijk en Duin staan te postenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat straalt hij ook uit ook, waar halen ze toch iedere keer dat spul vandaan vraag ik me af
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Talpa zal misschien contacten hebben die bij de uitgang van Dijk en Duin staan te posten
als er weer een losgelaten wordt
Oh da's wel 'n hele oude foon, en je tilt je 'n breukquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:25 schreef formule het volgende:
Ze hebben over telefoons, 8 of 7 . ik heb een Nokia 311, en die is echt over de datum, maar ik hou ervan
Nee, ik heb een heel kleintjequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh da's wel 'n hele oude foon, en je tilt je 'n breuk![]()
[ afbeelding ]
Schooljuf? Markt test?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:40 schreef 5thencounter het volgende:
Jahoorr..Boo heeft weer wat verzonnen, vannacht een verse doorsmeerbeurt gehad dus nu weer gesmeerd aan het "werk" dat is dus anderen aan het werk zetten met flauwekulletjes...
Ik hoop dat de rest hier wel tijd voor heeft in hun race naar zakgeld opleverend taken
[ afbeelding ]
Ik hoop dat als Johan blijft, hij haar een veeg geeft. Even kijken of Bas dan echt gevoelens voor haar heeft of niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tietenmarie laat ff zien waar haar schouder zit aan Johan![]()
[ afbeelding ]
De bezem er door bij Tietenmariequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:50 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als Johan blijft, hij haar een veeg geeft. Even kijken of Bas dan echt gevoelens voor haar heeft of niet.
Ach ja, de smerige opa uithangen is niet echt bevordelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:52 schreef Vinamp het volgende:
Er wordt ook geen woord tegen opa gesproken
arme man
Maakt niet uit, niemand luistert naar elkaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:52 schreef Vinamp het volgende:
Er wordt ook geen woord tegen opa gesproken
arme man
hij had nog wel een strak plan om geld te verdienenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja, de smerige opa uithangen is niet echt bevordelijk
Bezichheidstherapie, ik heb geen idee maar schooljuf spelen lijkt idd haar standaard act aan het wordenquote:
Heeft Romy eigenlijk nog met hem gesproken gisteren avond na afloop van het paaldansen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja, de smerige opa uithangen is niet echt bevordelijk
Ze is in het gewone leven toch schooljuf? Met haar domme spatiefouten. Of spatie fouten. Om in stijl te blijven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:59 schreef 5thencounter het volgende:
Bezichheidstherapie, ik heb geen idee maar schooljuf spelen lijkt idd haar standaard act aan het worden
een man die direct achter Romy kont staat aan gymen ook ,wil niet zegen dat hij expres naar kijkt,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor Oop almaar zuchten en steunen en hijgen en puffen...gaat het wel geod met die man ?_O-
Ik dacht even dat DGK-Jaap binnenkwam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
Aha, Oop gaat "sporten" .. maar ik ben bang dattie al dood neervalt voordat 'ie aankomt![]()
[ afbeelding ]
Nooit in zijn leven gesport,denk ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
En Zwamneus geeft ook al geen antwoorden die Oop horen wil, Zwamneus lult vaag over moet wennen, rustig aan doen, "dingen aanpakken" , de een doet er langer over blablabla![]()
[ afbeelding ]
Verdachte waterflesquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
En Zwamneus geeft ook al geen antwoorden die Oop horen wil, Zwamneus lult vaag over moet wennen, rustig aan doen, "dingen aanpakken" , de een doet er langer over blablabla![]()
[ afbeelding ]
Om vooral van Arnold een oude viezerik te maken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:23 schreef DKUp het volgende:
Shovel die zich ging omkleden in de woonkamer of even iedereen ging kijken
Dat doet hij zelf alquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Om vooral van Arnold een oude viezerik te maken.
AH is bezig zieltjes te winnen, gaat zometeen met iedereen een slijm gesprekje aan. H ij vindt zichzelf de stabiele factorquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor Oop almaar zuchten en steunen en hijgen en puffen...gaat het wel geod met die man ?
O, z'n snor is er ook afquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook een ongemakkelijk gevoel van die man krijgen. Helemaal na zijn move gisteren naar Romyquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:21 schreef Chanel5 het volgende:
Romy liep in haar bh en wilde wegduiken voor Arnold????
Wat nou, ze staat voor iedereen normaal in haar blote reet....
smerig wijf om dit zo te overdrijven.
Dat doet hij helemaal zelfquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Om vooral van Arnold een oude viezerik te maken.
'Tuulijk, Oop moet zelf op pad omdattie nattigheid voelt, hij wil uitspaken van het volk wat ze willen met hem, ze laten 'm al 3 dagen links liggenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AH is bezig zieltjes te winnen, gaat zometeen met iedereen een slijm gesprekje aan. H ij vindt zichzelf de stabiele factor
Dat is mij niet opgevallen, heb niet zo heel veel gekeken de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuulijk, Oop moet zelf op pad omdattie nattigheid voelt, hij wil uitspaken van het volk wat ze willen met hem, ze laten 'm al 3 dagen links liggen
gras, hooi, stro en knaagvoerquote:
Zal wel 'n vriendin zijn, want hij is vrijgezelquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:34 schreef formule het volgende:
Johan zijn vriendin woont in Hillepeshoef,ofzo
Oop heeft helemaal niets gedaan..that's it .. beneden zijn stand een beetje bloot met een pruik meehobbelen met paalslingeren is niet echt informatiefquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mij niet opgevallen, heb niet zo heel veel gekeken de afgelopen dagen.
Maar ik zal me ook niet prettig voelen bij die man
Wat heeft hij gedaan/gezegd dat ze hem negeren, leeftijd zal het niet zijn want met Karin en Cees gingen ze heel anders om in het begin?
hippolytushoef?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:34 schreef formule het volgende:
Johan zijn vriendin woont in Hillepeshoef,ofzo
Helaas heb ik dat bloot hobbelen gezien en zijn move richting de kont van Romyquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop heeft helemaal niets gedaan..that's it .. beneden zijn stand een beetje bloot met een pruik meehobbelen met paalslingeren is niet echt informatief
Ziet er niet uit, denk dat zo beginnend ruw baardje wel leuk zal staan bijhemquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:50 schreef DKUp het volgende:
Het moment dat je bijna altijd afhaakt
[ afbeelding ]
Het is maar de vraag of het zo isquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Hier op het filmpje is te zien waarom Romy zich ongemakkelijk voelde bij Arnhold
Ze zijn met een oefening bezig waarbij ze de kont helemaal naar achteren hebben
Die ouwe kruipt richting Romy om te kijken naar haar kont, toevallig ziet ze het en vindt niet fijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of het zo is
Net hiervoor was hij op zijn knieën rondjes aan het draaien, als oefening,wat hij nu ook deed.
En hij stopt daarmee omdat Romy hem aankeek en aansprak. Dus ja toen keek hij op
En vanaf dat moment is Romy steeds naar hem aan het kijken en haar kont de andere kant aan het opdoen.
Het is maar wat je er van maakt of wilt maken
en dan nog, hij was een beetje lol aan het makenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Net hiervoor was hij op zijn knieën rondjes aan het draaien, als oefening,wat hij nu ook deed.
En hij stopt daarmee omdat Romy hem aankeek en aansprak. Dus ja toen keek hij op
En vanaf dat moment is Romy steeds naar hem aan het kijken en haar kont de andere kant aan het opdoen.
Wat is hier niet duidelijk aan?quote:
Ik heb nog even teruggekeken. Ik maakte een gif van Arnold die rondjes draaide op zijn mat, plaatste hem, en een post later schreef Braam dat Romy hem aansprak. Het gebeurde dus tijdens het rondjes draaien, er was niks aan de hand in mijn ogen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die man wordt hier meteen neergezet als een of andere griezelige pedo of zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en dan nog, hij was een beetje lol aan het maken
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb nog even teruggekeken. Ik maakte een gif van Arnold die rondjes draaide op zijn mat, plaatste hem, en een post later schreef Braam dat Romy hem aansprak. Het gebeurde dus tijdens het rondjes draaien, er was niks aan de hand in mijn ogen.
nou vind ik hem wel iets raars hebben hoor, maar het gaat om dit, dat verdient hij niet, dat die hoeren opeens preuts wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die man wordt hier meteen neergezet als een of andere griezelige pedo of zo
dat dus!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
omdat die mokkels ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die man wordt hier meteen neergezet als een of andere griezelige pedo of zo
Het is smerig, wat er nu gebeurt, en Romy de hele ochtend al overdreven in beeld, er wordt gewoon weer een smerig verhaal van gemaakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:58 schreef Bramenstruik het volgende:
kan me er gewoon kwaad om maken
Tsja, als de Slangenkuil hem al als een vies mannetje neerzetten, is het doek voor Oop gevallen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:58 schreef Bramenstruik het volgende:
kan me er gewoon kwaad om maken
Hij is niet aan et draaien, hij leunt op zijn arm en in eens gaat hij richting de kont van Rooms, kan me voorstellen dat ze dit raar vondquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou vind ik hem wel iets raars hebben hoor, maar het gaat om dit, dat verdient hij niet, dat die hoeren opeens preuts worden
Raar zijn ze daar allemaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou vind ik hem wel iets raars hebben hoor, maar het gaat om dit, dat verdient hij niet, dat die hoeren opeens preuts worden
Stop er eens mee,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Twinning is winning
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat klopt, het is een beetje een kind in een snoepwinkel, maar dat kan je toch af doen met een geintje! je zal ze de kost moeten geven!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:01 schreef DKUp het volgende:
Ach ja, in de uitzending van gisteren maakt Arnold ook wel allemaal dubbelzinnige opmerkingen over vrouwen.
Ja, echt, heb je het ook gehoord. Dacht al wat een raar mannetje, toen was dit nog niet eens gebeurd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:01 schreef DKUp het volgende:
Ach ja, in de uitzending van gisteren maakt Arnold ook wel allemaal dubbelzinnige opmerkingen over vrouwen.
Enorme moment opname. Want hij had moeite met die rondjes draaien. Ook voor dit moment stopte hij af en toequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet aan et draaien, hij leunt op zijn arm en in eens gaat hij richting de kont van Rooms, kan me voorstellen dat ze dit raar vond
[ afbeelding ]
exactquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Raar zijn ze daar allemaal![]()
Maar ik vind het te ver gaan zoals er nu om hem gesproken wordt.
Oké hij knuffelde Romy nogal intens. Maar het kan ook dat dat kwam omdat hij zo blij is haar in levende lijve te ontmoeten en zich zo blij voelt ook nog een kus van haar te krijgen. Want dat hij een enorme fan is van Utopia is wel duidelijk. Hij zwijmelt al bij het idee dat hij daar gewoon is.
Maar het wil niet meteen zeggen dat er 'seksuele' dingen spelen
Voor mij is dat in ieder geval (nog) niet zo.
Dit filmpje klopt niet. Lijkt geknipt en geplakt. Er zijn stukken uit en het eind is dubbel...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet aan et draaien, hij leunt op zijn arm en in eens gaat hij richting de kont van Rooms, kan me voorstellen dat ze dit raar vond
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |